Boeienquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja laten we een theekransje gaan houden in de slaapkamer waar iemand slaapt
Wat dat betreft vind Axel echt wel goed bezig, die kan wel een darkhorse voor de zege worden op die manierquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt ook gewoon lol hebben in dat huis.
Dat hebben hun zo vaak, Elsa Wicky Jane en Axel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt ook gewoon lol hebben in dat huis.
Ja morgenvroeg nog wel ja....quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en morgen liggen ze ook weer zo![]()
Yup, ze hoeven ook maar weinig moeite te doen want hij levert telkens zelf de munitie aanquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker na de uitzending van vanavond
En Jordy, Nummer 25 van de soapy soapy bar in Pattaya?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
Discussie over de namen en rugnummers van exen
Ik weet niet wat ik van Jolien moet denken. Het ene moment denk ik dat het best wel een leuke meid is en even later vind ik het weer een doortrapt loederquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ze hoeven ook maar weinig moeite te doen want hij levert telkens zelf de munitie aan
Denk alleen niet dat Jolien na vanavond nog met 'm meegaat
Die lag al te slapen, toen ze met z'n allen in de slaapkamer kwamen tetterenquote:
Ja, haha en hij herhaalde steeds haar zinnen. Lekker sfeertje.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien toch weer even beginnen tegen Jeff.
Hij ging al om half 9 naar bed. Echt belachelijk voor zo'n jonge gozer. Het is nou ook niet zo dat ze de hele dag hard gewerkt hebben. Ze liggen al de hele dag horizontaalquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongejonge
wat een oud wijf....het is 10 uur ofzo
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die lag al te slapen maar toen ging de rest opeens hard praten op de slaapkamer
oh ja, die ging om 20;15 al naar bedquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die lag al te slapen, toen ze met z'n allen in de slaapkamer kwamen tetteren
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het wel sneu voor Jordy dat Keanu niet even gaat vragen hoe het met hem is .....
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy pakt ook even z'n tv-momentje.
Tegen wie? Dat doet hij alleen maar achter de rug om van mensen en nu zitten ze daar allemaalquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef odie22 het volgende:
hij zal er morgenvroeg wel iets van gaan zeggen
Hij had hem vanaf 1300 aan zijn jasje kunnen trekken hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap Jordy wel een beetje die heeft de hele dag last gehad van de gemekker van Keanu.
Hij weet zelf niet goed wat hij er mee moet volgens mij
ja niet, maar dat zei hij elke keer als er weer wat was gebeurd als hij sliepquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen wie? Dat doet hij alleen maar achter de rug om van mensen en nu zitten ze daar allemaal
Verdommequote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het wel sneu voor Jordy dat Keanu niet even gaat vragen hoe het met hem is .....
Eens, maar Jordy weet niet zo goed hoe hij het aan moet vliegenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij had hem vanaf 1300 aan zijn jasje kunnen trekken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |