Haargrensquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n rare tick. Wat zou er op zijn voorhoofd zitten dat hij zo panisch doet?
quote:
Dat vind jij en dat mag. Ik vind dat er wel waarheid zit in wat Elsa zegt. Niet dat hij iemand zal gaan slaan. Maar wel dat hij zo kijkt. Daarnaast vind ik niet dat iedere bewoner bij elke uitspraak verdedigt hoeft te worden... maar ja, dat ben ik.quote:
Het zegt waarschijnlijk iets over mijn leeftijd dat ik dit kan meezingen he...quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:14 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
Als je haar maar plat zit
Dan zit je haar wel oke
Dat moet je niet meer zeuren
Dat doen er al zo veel
Hij kijkt donker maar om het te hebben over iemand wat aan doen gaat kij ver.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat vind jij en dat mag. Ik vind dat er wel waarheid zit in wat Elsa zegt. Niet dat hij iemand zal gaan slaan. Maar wel dat hij zo kijkt. Daarnaast vind ik niet dat iedere bewoner bij elke uitspraak verdedigt hoeft te worden... maar ja, dat ben ik.
Is ook zoquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het tussen zijn oren zit
Niks dat is juist het probleem,,quote:
Lijkt er een beetje op dat je met overhaast hebt geopendquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:14 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
Als je haar maar plat zit
Dan zit je haar wel oke
Dat moet je niet meer zeuren
Dat doen er al zo veel
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zegt waarschijnlijk iets over mijn leeftijd dat ik dit kan meezingen he...
dat mag van Koosquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt er een beetje op dat je met overhaast hebt geopend
ik praat niet voor mij maar dat is wat hem bezighoudt , hij zou ook graag in Turkije geholpen willen wordenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niks dat is juist het probleem,,Hij wil zijn haargrens dichter bij zijn ogen hebben, Zijn voorhoofd is te groot.
Ja, ik weet het....quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik praat niet voor mij maar dat is wat hem bezighoudt , hij zou ook graag in Turkije geholpen willen worden
Helemaal in Ermeloowquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:19 schreef odie22 het volgende:
ik zal morgen eens langs die vent van jane rijden
Dat ja!quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:20 schreef ledn81 het volgende:
Jane has left the boudoir
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:27 schreef odie22 het volgende:
maar kan er geen nominatie meer ongedaan worden gemaakt door een gamechanger ?
Nee dat had al moeten gebeurenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:27 schreef odie22 het volgende:
maar kan er geen nominatie meer ongedaan worden gemaakt door een gamechanger ?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat waarschijnlijk boxing influencers doen
Is al in mei en had ze moeten trainen dus weetnietquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze had het over 2 momenten mei en ...quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al in mei en had ze moeten trainen dus weetniet
Stemmen snap ik ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:33 schreef -river- het volgende:
Ik snap nooit hoe je op de insta van Salar kan stemmen wie je erin wil houden. Ik heb insta, volg hem ook maar weet nooit waar te klikken.
Die voelt best dat geouwehoer over hem.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:35 schreef Folies het volgende:
[..]
Die is helemaal murv gepraat door Keanu.
Mij lukt het nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw ik snap het nu, kan enkel op mobiel.
Het is mij zonet voor het eerst gelukt.quote:
Ik heb geen idee hoe het moet , ik laat het maar zoquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kon net op mijn mobiel op eva haar naam klikken.
Ja daar ben ik net achter gekomen, dank je welquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het is mij zonet voor het eerst gelukt.
Kun je enkel via de insta-app op je mobiel (dus niet insta in een webbrowser).
Op je startscherm zie je bovenaan de stories, klik de story van Salaar aan en het 1e beeld dat je dan krijgt is de poll met 4 bewoners waarop je kan stemmen (om te blijven) met blanco balkjes. Van zodra je succesvol gestemd hebt, zie je in die balkjes het % per bewoner.
Ja preciesquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het is toch ook maar een poll
Je stem geld toch niet voor het echie??
En de hele dag een ander slecht heeft gemaaktquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu weet dat hij zich vandaag niet van zijn beste kant heeft laten zien
Nee, is een polquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het is toch ook maar een poll
Je stem geld toch niet voor het echie??
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Morgen gesprekken met psycholoog als ik keanu was zou ik 3 uur aanvragen.
Alweer niet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
En nu gebazel over het misschien anders aan moeten pakken. Geef die jongen bevestiging, je hebt t goed gedaan. Toppertje.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En de hele dag een ander slecht heeft gemaakt
Nog geen enkele dag heeft hij zich van zijn beste kant laten zien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat dacht je van een enkeltje😎quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Morgen gesprekken met psycholoog als ik keanu was zou ik 3 uur aanvragen.
Och weer niet gegund, en in het zak gezetquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach jeff had weer een koude douche
Hij zet zichzelf in 't zak.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Och weer niet gegund, en in het zak gezet
En dan mogen wij zien wie ze werkelijk is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat het heel goed is voor Jolien als Jeff morgen vertrekt en zij nog 2 maanden in het huis moet blijven
Uiteindelijk zijn ze pas 4 of 5 weekjes verliefd ? Zo diep zit dat niet en ze heeft al zoveel slechte kanten van hem gezien
Die verliefdheid ebt vanzelf weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Is ook helemaal niet. Ze hebben echt flink wat liedjes gezongen onder de warme douche.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach jeff had weer een koude douche
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie jeff het echt niet redden morgenHell To The Liars
Mogen niet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh ze morgen dus vannacht niet uit de slaapkamer
En dan gaan ze nu - zo vroeg - al naar bedquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh ze mogen dus vannacht niet uit de slaapkamer
Heeft het stelletje een mening verschil.......quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
Milena en sharice zonder zender in gesprek. Sharice vertrouwd jolien niet die zegt alles tegen Jeff en milena vertrouwd elsa niet. Milena vind jolien een lieve .
Zou het ook willen weten. Toevallig net ook weer n poging gedaan met klikken op die foto. Maar goed ik ben al 50 dus snap er niets vanquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:33 schreef -river- het volgende:
Ik snap nooit hoe je op de insta van Salar kan stemmen wie je erin wil houden. Ik heb insta, volg hem ook maar weet nooit waar te klikken.
Las hier dat het alleen op telefoon werkt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:14 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Zou het ook willen weten. Toevallig net ook weer n poging gedaan met klikken op die foto. Maar goed ik ben al 50 dus snap er niets van
Heb ik. En daar doe ik ook n pogingquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Las hier dat het alleen op telefoon werkt.
Je moet op de foto van salar klikken om de poll te kunnen zienquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:17 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Heb ik. En daar doe ik ook n poging
.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je moet op de foto van salar klikken om de poll te kunnen zien
Dat weet ik niet, misschien heb ik het al gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:21 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
.
Ja ik zie de poll. Maar hoe breng je een stem uit op die poll
Wat zijn dit voor Truman Show achtige praktijken?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:21 schreef Flow3r het volgende:
Jeff ; blondjes zijn allemaal hetzelfde
Jolien staat af te luisteren
Jeff zegt nog wel dat Jolien de knapste is
Matt : goed gesaved
Jolien deed SSST met het vingertjequote:Op donderdag 6 februari 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
Maar Eva liep langs en moet haar toch hebben gezien
Als je gestemd hebt op Salar's poll, zie je de % per bewoner.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, misschien heb ik het al gedaan
Ok jij weet t ook niet!! 🤣quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, misschien heb ik het al gedaan
Ja zag haar maar jolien maakte sty bewegingquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:22 schreef Puzzie het volgende:
Maar Eva liep langs en moet haar toch hebben gezien
Gênantquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jolien deed SSST met het vingertje
Ok !!!! Super thanks!!!! Ik stemde dus al!!! Super bedankt!!!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Als je gestemd hebt op Salar's poll, zie je de % per bewoner.
Zolang je blanco balkjes ziet, heb je nog niet gestemd. Stemmen doe je gewoon door op de naam van je favoriet te klikken
Ze is er nogquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:28 schreef Was-beer het volgende:
Het gaat over een restaurant en Jolien loopt weg
Niet echt een restaurant. O'Leary's is een sportsbar met o.a. bowling, karaoke, arcadegames, etc.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:28 schreef Was-beer het volgende:
Het gaat over een restaurant en Jolien loopt weg
In dit spel is het juist slim om af te luisteren, je wilt toch winnen!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dit heel ongezond gedrag van jolien om je partner af te luisteren.
Zij zijn meer als het spel he, die liefde gaat heel diep.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
In dit spel is het juist slim om af te luisteren, je wilt toch winnen!!
Niet je partner afluisteren. Als je dat doet kan je beter kappen ermee want dan is er geen vertrouwenquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze luistert voor eventuele gametalkquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
De verhalen die ze vertelt hoe ze thuis is zegt genoeg.....quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze allemaalquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:32 schreef Luna68 het volgende:
Al die Wannabees kennen elkaar en komen blijkbaar in dezelfde ‘clubs’, hoor net ook de naam van Nawel vallen
Jolien is allesbehalve heilig, maar probeert anderen te laten denken dat ze een lief, onschuldig, heilig meisje is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
De verhalen die ze vertelt hoe ze thuis is zegt genoeg.....
En ze hoeft niet meer afte luisteren want hij gaat toch weg.....Jaloersmeiske.....en zelf doen alsof ze heilige maria is tegenover Jeffrey.
Moet je zien hoelang ze daar al staat....ze heeft er heel wat voor over.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet je partner afluisteren. Als je dat doet kan je beter kappen ermee want dan is er geen vertrouwen
Dat komt vaak voor bij relaties waarin de een de leugenaar is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:25 schreef Lrod01 het volgende:
Wat is dit voor triestig gedoe dat afluisteren
Juist.....quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Jolien is allesbehalve heilig, maar probeert anderen te laten denken dat ze een lief, onschuldig, heilig meisje is.
Denk dat ze qua liegen niet voor elkaar onder doenquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat komt vaak voor bij relaties waarin de een de leugenaar is.
Hier zijn het er twee.......quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat komt vaak voor bij relaties waarin de een de leugenaar is.
Hij weet nog niet dat hij weer terug kanquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:39 schreef Puzzie het volgende:
Mattie is van slet naar exclusief gegaan
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:39 schreef Puzzie het volgende:
Mattie is van slet naar exclusief gegaan
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey: "Krijg ik geen knuffel?"
Jolien: "Nee"
Jeffrey: "Waarom niet?"
Jolien: "Vraag dat aan Daisy van Temptation"
Speels! Niet chago ofzo (voordat het een eigen leven gaat leiden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn moeder en zusjes.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:36 schreef Puzzie het volgende:
Grote verhalen van Sjefke over drie meiden naakt in bed bla bla
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]Aangepast, ik kijk die shit niet, verstond DaisySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En ze wil horen dat zij de mooiste is…zoveel bevestiging zoeken steeds. Die doet niet voor niks mee aan die Miss vleeskeuringenquote:
Dat doet ze zometeen fluisterend in bed..2e keus enzoquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het allemaal wel meevallen, ze lacht er gewoon om met die jongens.
Als ze er nou pissed om zou zijn ok..
Hij mag er.niet eens een zoen geven, en zegt gij met al uw vissenquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij mag er.niet eens een zoen geven
Nou, ze is zelf nog een schoolmeisje die levensgevaarlijk voor mannen kan zijn. Hoeft niet maar kan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp echt niet wat Jolien in dat schoolknaapje ziet. Tis alles behalve een man, tis een jochie
Dat zou wel lelijk zijn jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat doet ze zometeen fluisterend in bed..2e keus enzo
Wees blij, dat gesmak met die mic omquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij mag er.niet eens een zoen geven
Oh dat is ze.....die komt hier nog wel op terug.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:20 schreef ledn81 het volgende:
Jane has left the boudoir
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Op FB tekent zich heel langzaam iets af.Hopelijk blijft dit zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja met een dikke vette knipoogquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij mag er.niet eens een zoen geven, en zegt gij met al uw vissen
Zie de post boven jouquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Wat zeggen de peilingen? Ik denk dat Jeff mazzel heeft dat Eva ook op de bank zit
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Nee maar omdat KinKiJan daar wat over zei , maar ze is wel pissedquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tuurlijk hij moet even door het slijk.. Hij smeert m
Hij moet vaker het weer goed maken als eerste, en vaak is het zijn schuld ook. Maar dit laat zien hoe ze in werkelijkheid is.....Zou vrij nemen thuis om te kijken waar haar partner uithangt of wel echt aan het werk is...bbbbrrrrrquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Op FB tekent zich heel langzaam iets af.Salar geeft net aan dat Eva 400 stemmen voorstaat op JeffreySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk wel, maar zij doet moeilijk nuquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:51 schreef Luna68 het volgende:
Huh? Gaat ie niet bij haar liggen vannacht? Zijn laatste nacht?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien: Ik heb de passie in zijn stem gehoord hoe hij over haar praat
![]()
Salar schreef 8 minuten geleden> De gehele poll is super close! Eva loopt nu 300 voor op Jeffrey #bigbrothernlbequote:Op donderdag 6 februari 2025 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Wat zeggen de peilingen? Ik denk dat Jeff mazzel heeft dat Eva ook op de bank zit
Dit soort meisjes valt dan ook altijd op foute jongens.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij moet vaker het weer goed maken als eerste, en vaak is het zijn schuld ook. Maar dit laat zien hoe ze in werkelijkheid is.....Zou vrij nemen thuis om te kijken waar haar partner uithangt of wel echt aan het werk is...bbbbrrrrr
Nou ja het is nog geen 22.00uurquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
Asociaal er liggen al mensen te slapen en dan gewoon hard praten.
Jolien is ook geen heilige, ze doet alleen alsof ze heilig isquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit soort meisjes valt dan ook altijd op foute jongens.
Ze zijn wat dat betreft wel voor elkaar gemaakt. Sjefke zou ook zo reageren gok ikquote:
Ze doet wel lacherig maar is bloedserieusquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:56 schreef Krambo het volgende:
Dit is toch spielerei of snap ik het niet
Ze moet wel met al die mensen er omheenquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:56 schreef Krambo het volgende:
Zo probeert ze over te laten komen maar dit is serieusquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:56 schreef Krambo het volgende:
Nee, ze doet net of het spielerei is maar ze is vreselijk jaloers......quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:56 schreef Krambo het volgende:
Ze staat hier in de cosquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
Zoals Jolien het vertelt wordt ik nieuwsgieriger naar die Lizzy dan toen Jeffrey het vertelde
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:58 schreef -river- het volgende:
Mijn satisfyer gaat toch ook niet boos worden als ik kwijl op Jude Law.
Dacht ik ook, maar deze 'spielerei' duurt eigenlijk te lang om nog 'spielerei' zonder ondertoon te zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:56 schreef Krambo het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien kan Mattheus De Redding inzetten om hem daar uit dat bed te redden?
Ze heeft de volle aandacht, ze geniet volopquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:01 schreef Puzzie het volgende:
Jolien klinkt triomfantelijk met haar info maar ze laat nu een ziekelijk jaloers figuur zien
Ziekelijk en engquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze heeft de volle aandacht, ze geniet volop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |