Zei hij datquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:03 schreef odie22 het volgende:
misschien gaat jordy morgen vrijwillig
kan alleen op telefoonquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom niet eens op die poll van Salar![]()
Ik kan em nooit vinden
Gevondenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
kan alleen op telefoon
[ link | afbeelding ]
Als ik erop klik dan zie ik alleen de namen van de genomineerden staan. Ik kan er ook niet op klikkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
kan alleen op telefoon
[ link | afbeelding ]
Perfect moment om Keanu even aan zijn jasje te trekken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou alles zit hem tegen, geen peer, geen halve cracker, hij mag niet slapen
Jordy is een nuchtere Kampenaar... die zal dat allemaal een zorg zijn. Dit is zijn droom, die moeten ze dat huis uit slepen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou alles zit hem tegen, geen peer, geen halve cracker, hij mag niet slapen
als je de app van instagram op je telefoon hebt, moet dat lukken hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik erop klik dan zie ik alleen de namen van de genomineerden staan. Ik kan er ook niet op klikken
Die gozer staart voor zich uit en is in zichzelf aan het denken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Dat is niet zijn scangezicht, het is alsof hij iemand een dreun wil verkopen.
Ok, maar dat is niet wat Elsa zei.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die gozer staart voor zich uit en is in zichzelf aan het denken.
Oh op de telefoon heb ik dat niet. Dan zie ik het hier wel voorbij komenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je de app van instagram op je telefoon hebt, moet dat lukken hoor
Ja, ik ga er van uit dat je eigen baas bent ten alle tijden. Maar dit is niet alleen vervelend het gaat om een groter iets. En weet ook dat je zelf moet willen stoppen en ander kan dat niet bepalen...maar kan dan al te laat zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie het is eigenlijk, maar in een relatie je partner iets verbieden ... ik vind daar wel wat van. Je kunt het uitleggen, zeggen dat je het heel vervelend vindt, dat je denkt dat het beter is voor de ander om iets niet te doen. Maar verbieden?? Als je er echt zo'n moeite mee hebt, en de partner wil dat niet veranderen, dan moet je je afvragen of je echt samen moet zijn.
Dat is echt zo'n rare tick. Wat zou er op zijn voorhoofd zitten dat hij zo panisch doet?quote:
Tja je kan overal wat achter zoeken, alsof Elsa zo vrolijk voor zich uit kan kijken, die heeft soms ook een blik dat ik denk, verstoppen. Jane kan ook heel nors kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die gozer staart voor zich uit en is in zichzelf aan het denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |