Jolien vraagt er ook om , onbegrijpelijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff legt nu al de regels op aan Jolien
@odie22quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik volg hem op insta maar dan kom ik er nog niet bij![]()
Oh dat ga ik zo proberenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op zijn profielfoto klikken dan zie je de poll
ik volg hem nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:odie22
Op zijn profielfoto klikken dan zie je de poll
Gelukt!! thnx!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
duurde ook even voor ik het doorhad
ah nee dan zie je het niet.quote:
Fijn! En stemmen kan , zul je al achter zijn, door het antwoord te typen.quote:
Oh dat wist ik ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fijn! En stemmen kan , zul je al achter zijn, door het antwoord te typen.
Edit: onderin het tekstveld.
Heb er niets op tegen als een jong iemand niet rookt en niet drinkt en dat diegene een ander probeert er vanaf te houden,,,,,,quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff legt nu al de regels op aan Jolien
Het maakt mij niet uit wie het is eigenlijk, maar in een relatie je partner iets verbieden ... ik vind daar wel wat van. Je kunt het uitleggen, zeggen dat je het heel vervelend vindt, dat je denkt dat het beter is voor de ander om iets niet te doen. Maar verbieden?? Als je er echt zo'n moeite mee hebt, en de partner wil dat niet veranderen, dan moet je je afvragen of je echt samen moet zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb er niets op tegen als een jong iemand niet rookt en niet drinkt en dat diegene een ander probeert er vanaf te houden,,,,,,
Maar ja het is Jeff en dan is het .........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |