Hoe graag ik hem ook zie vertrekken; als ie deze week eruit gaat is het "ik wordt afgerekend op m'n slechte week"quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar het fijne is, mensen die op de bank zitten hebben een sterke neiging om daar weer op te komen (als ze niet het huis uit gaan). Dus is het niet deze week, dan volgende week een tranentrekker met de vertrekkende Jeff.
Net onverstaanbaar nu iets beter te horenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Milena/sharice weer zacht praten samen.
zoals ik al zei, heul ingewikkeld , ik weet het ook niet danquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik volg hem op insta maar dan kom ik er nog niet bij![]()
Kloptquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
zoals ik al zei, heul ingewikkeld , ik weet het ook niet dan
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu 1x in zijn leven 1 pakje peuken gekocht
Vapen what can i say
Keanu verneukt dus graag zijn longen
verrassend allemaal zeg, wat een iq heeft deze generatie tochquote:
Ik ben het eindelijk een keer eens met Jeffreyquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
Jolien vaped, vind Jeffrey niet oke
Terwijl toch gebleken is dat het nog slechter is dan roken, dus is het enkel om het geld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
verrassend allemaal zeg, wat een iq heeft deze generatie toch
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef rinardo het volgende:
sorry dat was die van een uur geleden, dit is die van zojuist, zag ineens de tijd van mn telefoon staan
[ link | afbeelding ]
Ik heb er net gestemd, maar kan geen screenshot maken. Elsa staat nu op 27% en Jeff op 22%. De 2 andere dames ongewijzigd. Dat is allemaal vééééél te close om al te callen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef rinardo het volgende:
sorry dat was die van een uur geleden, dit is die van zojuist, zag ineens de tijd van mn telefoon staan
[ link | afbeelding ]
En een snelle switch van BBquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff legt nu al de regels op aan Jolien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |