Ja!! Maar het is nu ook wel spannendquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hele CoSsen vol met live-updates van de Salar poll
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef odie22 het volgende:
als eva maar weggaat morgen is het goed![]()
![]()
Zo is dat. Ik denk trouwens wel dat Jeffrey blijft. Zelf hoop ik vooral dat Elsa blijft.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:39 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Iedereen zijn haar eigen keuze en smaak ja toch?
En als Jeffrey gaat is het beterquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef odie22 het volgende:
als eva maar weggaat morgen is het goed![]()
![]()
In ben een Belg. En ik wacht. Om dan een uur voor de exit op de laagst scorende dame te kunnen stemmen (zodat Jeff er hopelijk zeker uitgaat).quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:37 schreef jooba het volgende:
[..]
Maar die duizenden gaan ook wachten. Dus zo blijven we bezig he.:)
Nee, het is duidelijk dat Jeffrey gaat en anders Eva.....Elsa haar beurt is het nog niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:26 schreef Snensie het volgende:
Ik ben bang dat Jeff blijft en Elsa gaat uiteindelijk.
de koorts nog niet gezakt ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff en Eva kunnen ook samen hand in hand![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Ik heb begrepen dat Belgische stemmen zwaarder tellen. Schakel je vrienden en buren in!quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In ben een Belg. En ik wacht. Om dan een uur voor de exit op de laagst scorende dame te kunnen stemmen (zodat Jeff er hopelijk zeker uitgaat).
hoop doet levenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Weet ik odie
![]()
Toch gaat morgen Jeff
punt
uit
poll is hetzelfdequote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef rinardo het volgende:
sorry dat was die van een uur geleden, dit is die van zojuist, zag ineens de tijd van mn telefoon staan
[ link | afbeelding ]
Ik kom niet eens op die poll van Salarquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef rinardo het volgende:
sorry dat was die van een uur geleden, dit is die van zojuist, zag ineens de tijd van mn telefoon staan
[ link | afbeelding ]
Hier kan BB alle kanten mee op.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ook niet, moet je hem volgen dacht ik en dan alleen via mobiel, van na 2023 en android of ios , heul ingewikkeldquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom niet eens op die poll van Salar![]()
Ik kan em nooit vinden
Ik volg hem op insta maar dan kom ik er nog niet bijquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ook niet, moet je hem volgen dacht ik en dan alleen via mobiel, van na 2023 en android of ios , heul ingewikkel
Hoe graag ik hem ook zie vertrekken; als ie deze week eruit gaat is het "ik wordt afgerekend op m'n slechte week"quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar het fijne is, mensen die op de bank zitten hebben een sterke neiging om daar weer op te komen (als ze niet het huis uit gaan). Dus is het niet deze week, dan volgende week een tranentrekker met de vertrekkende Jeff.
Net onverstaanbaar nu iets beter te horenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Milena/sharice weer zacht praten samen.
zoals ik al zei, heul ingewikkeld , ik weet het ook niet danquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik volg hem op insta maar dan kom ik er nog niet bij![]()
Kloptquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
zoals ik al zei, heul ingewikkeld , ik weet het ook niet dan
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu 1x in zijn leven 1 pakje peuken gekocht
Vapen what can i say
Keanu verneukt dus graag zijn longen
verrassend allemaal zeg, wat een iq heeft deze generatie tochquote:
Ik ben het eindelijk een keer eens met Jeffreyquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
Jolien vaped, vind Jeffrey niet oke
Terwijl toch gebleken is dat het nog slechter is dan roken, dus is het enkel om het geld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
verrassend allemaal zeg, wat een iq heeft deze generatie toch
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb er net gestemd, maar kan geen screenshot maken. Elsa staat nu op 27% en Jeff op 22%. De 2 andere dames ongewijzigd. Dat is allemaal vééééél te close om al te callen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
En een snelle switch van BBquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff legt nu al de regels op aan Jolien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |