Denk dat ze beter kunnen klagen over de hoeveelheid mensen in 1 slaapkamer waar geen ramen inzitten en vlgs mij ook geen ventilatie isquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij vinden ze deze basics -op de hoevelheid na- wel prima. Had intussen al wel klagers over 'weer hetzelfde' verwacht
Volgens mij omdat het inmiddels lauw is wanneer ze een bord pakken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niet alleen hij, hiervoor Matteus ook en nu Jeff ook. Ik zie ze dat vaak doen - eten is klaar en wordt opgeschept, maar de helft gaat zijn eten opnieuw in de pan gooien. Waarom dan?
Die heeft dus om 1500 pasta op en nu weer.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu gaat het eten van hemzelf nog even opbakken
Reken maar dat er wel ventilatie is..Is verplichtquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Denk dat ze beter kunnen klagen over de hoeveelheid mensen in 1 slaapkamer waar geen ramen inzitten en vlgs mij ook geen ventilatie is
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niet alleen hij, hiervoor Matteus ook en nu Jeff ook. Ik zie ze dat vaak doen - eten is klaar en wordt opgeschept, maar de helft gaat zijn eten
opnieuw in de pan gooien. Waarom dan?
Om het op te warmen en stiekem olie en kruiden extra toe te voegen
Heb je het plafond wel eens gezien. Dat is er niet eensquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Denk dat ze beter kunnen klagen over de hoeveelheid mensen in 1 slaapkamer waar geen ramen inzitten en vlgs mij ook geen ventilatie is
Of net niet natuurlijk nadat ze hebben gezien wie Jeff is voor Jolien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
Maar het gaat spannend worden want alle Jolien stemmers kiezen nu ook voor Jeff
Ik blijf hopen. Mijn vrouw vond het stelletje schattig. Gister riep ze 'lul' naar de tv.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:26 schreef Snensie het volgende:
Ik ben bang dat Jeff blijft en Elsa gaat uiteindelijk.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik blijf hopen. Mijn vrouw vond het stelletje schattig. Gister riep ze 'lul' naar de tv.
Heeft ze wel gestemd?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik blijf hopen. Mijn vrouw vond het stelletje schattig. Gister riep ze 'lul' naar de tv.
Ik wacht nog ffquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:29 schreef Thorelf het volgende:
ik denk dat mensen wachten met stemmen...om te kijken op wie je moet stemmen om Jeff eruit te krijgen
Ik wacht tot die duizenden Belgen gestemd hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:29 schreef Thorelf het volgende:
ik denk dat mensen wachten met stemmen...om te kijken op wie je moet stemmen om Jeff eruit te krijgen
Nee, ze vindt mijn fascinatie voor BB bizar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck Henk en Ingrid
ik doe dit al 37 jaar, mn oma leerde me dat, is zodat de pasta lekker glijd en niet plakt, en de olie zorgt ook tegen overkokenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook onzin om olijfolie door de pasta te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |