Zo dom he. Andere type mensen zegt Jeff. Uitsluiting van mensen noem ik dat. Mijn soort mensen komt bij mij vreselijk over.quote:
Ik ga helemaal stuk hierquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier in Nederland zometeen een extra uitzending van de koning die alle onderdanen gaat opdragen op Eva, Jane en Elsa te stemmen.
Dat is dus het probleem dat hij heeft. Hij kan geen strepen trekken. Hij wil door iedereen geliefd zijn maar dan krijg je nooit vrienden dan krijg je kennissen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie nu weer meepraten met keanu, jolien en Jeff. Dat gaat hem opbreken bij de kijkers.
Jawel! We gaan allemaal kijken morgen en ondertussen op FOK! Gelukkig duurt de show maar 15 minquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik morgen durf te kijken![]()
![]()
Wel bij de streamers, maar in de uitzending zie je dit niet hèquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie nu weer meepraten met keanu, jolien en Jeff. Dat gaat hem opbreken bij de kijkers.
En daarna is het feest of krijgen we koffie met cake.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:14 schreef Verity het volgende:
[..]
Jawel! We gaan allemaal kijken morgen en ondertussen op FOK! Gelukkig duurt de show maar 15 min
Het probleem was niet de vragen maar eerder de reactie van Jane op de emotionele gevolgen. Dat vond ze slap. En zie nu zelf, jane is nu ook heel emotioneel voor het minste.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
die stelden haar een vraag, ze is er niet zelf over begonnen.
en het antwoord was misschien te direct, te Nederlands nuchter en daar konden de tere vlaamse zieltjes niet mee omgaan.
Jordy zei al tegen hem jij bent een slang die overal doorheen glibbert en niels noemde hem een gladde paling in die podcast.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:14 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem dat hij heeft. Hij kan geen strepen trekken. Hij wil door iedereen geliefd zijn maar dan krijg je nooit vrienden dan krijg je kennissen.
Da's gene koning he, da's een sloefke.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier in Nederland zometeen een extra uitzending van de koning die alle onderdanen gaat opdragen op Eva, Jane en Elsa te stemmen.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En daarna is het feest of krijgen we koffie met cake.
Gelukkig was ze 'mans genoeg' dat zelf ook direct in te zien en te benoemen. Dat en het feit dat ze de dames in de groep, en individueel en ook nog eens (overbodig) aan Jeffrey excuses maakte lijken velen te zijn 'vergeten'. In tegenstelling tot die ene cringe-spier opmerking.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:15 schreef jooba het volgende:
[..]
Het probleem was niet de vragen maar eerder de reactie van Jane op de emotionele gevolgen. Dat vond ze slap. En zie nu zelf, jane is nu ook heel emotioneel voor het minste.
Nee dan Filip.. da’s een lekkerequote:Op donderdag 6 februari 2025 19:16 schreef jooba het volgende:
[..]
Da's gene koning he, da's een sloefke.
Ha ha, dat is ook waarquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee dan Filip.. da’s een lekkere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja top, alle vitamines moeten doodquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu gaat het eten van hemzelf nog even opbakken
Omdat Elsa, Wicky en Jane echt kunnen kokenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij vinden ze deze basics -op de hoevelheid na- wel prima. Had intussen al wel klagers over 'weer hetzelfde' verwacht
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet alleen hij, hiervoor Matteus ook en nu Jeff ook. Ik zie ze dat vaak doen - eten is klaar en wordt opgeschept, maar de helft gaat zijn eten opnieuw in de pan gooien. Waarom dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu gaat het eten van hemzelf nog even opbakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |