Milena en jolien waren aangekomen toch?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ze vallen ook af omdat ze niet meer snacken tussendoor, geen alcohol drinken enz.
en dat afvallen is de laatste weken niet echt veel erger geworden
En het is gewoon voldoende om netjes van in leven te blijven, voldoende verse spullen en voldoende slob. Dat het ontzettend saai is om te eten is een ander verhaal, de hele week hetzelfde zouteloze spul is denk ik niet fijn.
Maar de borden die er opgeschept worden bij het avondeten zijn hele flinke porties.
Ah ja dat was het, thxquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
duo door de draaideur en 1 persoon kwam dan terug met de draaideur en de andere ging de studio in
Je kan toch naar zijn verhaal en de stand checken?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind het bij de poll van Salar zo vervelend dat je na het stemmen de stand niet meer kan bijhouden
Dat gezeur weer , dan ging het vast ook ergens over Jordyquote:
Nee dan blijf ik de stand zien die er stond toen ik stemdequote:Op donderdag 6 februari 2025 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je kan toch naar zijn verhaal en de stand checken?
Heb geen Twitter en salar op een apart account op insta omdat ik hem niet zo leuk vind, wel toen hij in BB zat, maar nu te popiquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
Salar geeft wel updates op twitter..Eva staat nu 100 stemmen voor op Jeffrey
Ik werk voor de grootste internetprovider in Belgie. M'n collega's gaan allemaal op Jefke stemmen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:52 schreef Ireth het volgende:
Zo, was ff uurtje werk, maar 10x op jane, 10x op elsa en 10x op Eva gestemd.
Nu mijn collega's allemaal instructies gegeven om zo tijdens hun pauze ook te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En maar jordy beschuldigen van alles en slecht praten over hem.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:10 schreef marky het volgende:
Zucht Keanu is weer bezig. Hij wil alleen maar mensen om zich heen die geen moeite kosten.
Is dat zo? Ik heb het idee dat hij steeds veranderdquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee dan blijf ik de stand zien die er stond toen ik stemde
Mattie is echt een schaapjequote:Op donderdag 6 februari 2025 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
Mattie die vanmiddag tegen Jane aan het vertellen was dat hij eigenlijk nergens bij hoorde in het huis zegt nu : mijn groep jullie tegen Keanu en Jolien ,Milena en Jef kunnen altijd bij mij terecht.
Ehhhh hij hoorde toch niet bij een groep zei hij vanmiddag????
Hij lult echt met iedereen mee.
Pfff nou het is mij wel,duidelijk dat Keanu geen eigen Ik heeft nog. Die waait met alles mee..quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:10 schreef Puzzie het volgende:
Wij mensen vergeten dat dit hun thuis is : HUN THUIS
Ik kan helemaal niet op die poll komenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je kan toch naar zijn verhaal en de stand checken?
Dat is niet raarquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Milena en jolien waren aangekomen toch?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:10 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik werk voor de grootste internetprovider in Belgie. M'n collega's gaan allemaal op Jefke stemmen.
(en dat zijn er duizenden)Hier in Nederland zometeen een extra uitzending van de koning die alle onderdanen gaat opdragen op Eva, Jane en Elsa te stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dom he. Andere type mensen zegt Jeff. Uitsluiting van mensen noem ik dat. Mijn soort mensen komt bij mij vreselijk over.quote:
Ik ga helemaal stuk hierquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier in Nederland zometeen een extra uitzending van de koning die alle onderdanen gaat opdragen op Eva, Jane en Elsa te stemmen.
Dat is dus het probleem dat hij heeft. Hij kan geen strepen trekken. Hij wil door iedereen geliefd zijn maar dan krijg je nooit vrienden dan krijg je kennissen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie nu weer meepraten met keanu, jolien en Jeff. Dat gaat hem opbreken bij de kijkers.
Jawel! We gaan allemaal kijken morgen en ondertussen op FOK! Gelukkig duurt de show maar 15 minquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik morgen durf te kijken![]()
![]()
Wel bij de streamers, maar in de uitzending zie je dit niet hèquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie nu weer meepraten met keanu, jolien en Jeff. Dat gaat hem opbreken bij de kijkers.
En daarna is het feest of krijgen we koffie met cake.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:14 schreef Verity het volgende:
[..]
Jawel! We gaan allemaal kijken morgen en ondertussen op FOK! Gelukkig duurt de show maar 15 min
Het probleem was niet de vragen maar eerder de reactie van Jane op de emotionele gevolgen. Dat vond ze slap. En zie nu zelf, jane is nu ook heel emotioneel voor het minste.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
die stelden haar een vraag, ze is er niet zelf over begonnen.
en het antwoord was misschien te direct, te Nederlands nuchter en daar konden de tere vlaamse zieltjes niet mee omgaan.
Jordy zei al tegen hem jij bent een slang die overal doorheen glibbert en niels noemde hem een gladde paling in die podcast.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:14 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem dat hij heeft. Hij kan geen strepen trekken. Hij wil door iedereen geliefd zijn maar dan krijg je nooit vrienden dan krijg je kennissen.
Da's gene koning he, da's een sloefke.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier in Nederland zometeen een extra uitzending van de koning die alle onderdanen gaat opdragen op Eva, Jane en Elsa te stemmen.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En daarna is het feest of krijgen we koffie met cake.
Gelukkig was ze 'mans genoeg' dat zelf ook direct in te zien en te benoemen. Dat en het feit dat ze de dames in de groep, en individueel en ook nog eens (overbodig) aan Jeffrey excuses maakte lijken velen te zijn 'vergeten'. In tegenstelling tot die ene cringe-spier opmerking.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:15 schreef jooba het volgende:
[..]
Het probleem was niet de vragen maar eerder de reactie van Jane op de emotionele gevolgen. Dat vond ze slap. En zie nu zelf, jane is nu ook heel emotioneel voor het minste.
Nee dan Filip.. da’s een lekkerequote:Op donderdag 6 februari 2025 19:16 schreef jooba het volgende:
[..]
Da's gene koning he, da's een sloefke.
Ha ha, dat is ook waarquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee dan Filip.. da’s een lekkere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja top, alle vitamines moeten doodquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu gaat het eten van hemzelf nog even opbakken
Omdat Elsa, Wicky en Jane echt kunnen kokenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij vinden ze deze basics -op de hoevelheid na- wel prima. Had intussen al wel klagers over 'weer hetzelfde' verwacht
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet alleen hij, hiervoor Matteus ook en nu Jeff ook. Ik zie ze dat vaak doen - eten is klaar en wordt opgeschept, maar de helft gaat zijn eten opnieuw in de pan gooien. Waarom dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu gaat het eten van hemzelf nog even opbakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |