Wie heeft haar stoer gemaakt? Ik snap dat beeld niet helemaal. Ik heb niet de indruk dat ze iets heeft gedaan om zichzelf neer te zetten als stoer oidquote:
Weinig eten is ook onderdeel van het experiment, vooral om irritaties op te wekken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt dit is gewoon ondervoeding.
ze krijgen toch gewoon te eten?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk net zoals alle anderen honger
Iets of nietsquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wie heeft haar stoer gemaakt? Ik snap dat beeld niet helemaal. Ik heb niet de indruk dat ze iets heeft gedaan om zichzelf neer te zetten als stoer oid
Oh dat vond ik wel....nog geen dag binnen en drie man plus een thuiszitter over de rooie te helpen. En zeggen nou dan moeten ze niet hier gaan zitten als ze er niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wie heeft haar stoer gemaakt? Ik snap dat beeld niet helemaal. Ik heb niet de indruk dat ze iets heeft gedaan om zichzelf neer te zetten als stoer oid
Ze vallen allemaal behoorlijk wat af. Hebben geen melk, yoghurt of wat dan ook. Mensen verafschuwen die slob en dat vult maar even en daarna weer hongerquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ze krijgen toch gewoon te eten?
verse groente, vers fruit, vlees, slob, extraatjes en vitaminetabletten.
het is saai eten, dat wel, zouteloos en geen kruiden of extra/s
maar het is pure verveling om nu te zeggen dat ze honger hebben,
Nog concreter, ze heeft antwoord gegeven op vragen die ze kreeg. Niet meer en niet minderquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Want in mijn beleving heeft Jane gewoon gezegd wat ze dacht en vindt.
toen ja, dat was stoer, maar vanaf dat moment huilie huilie, om minste geringstequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat vond ik wel....nog geen dag binnen en drie man plus een thuiszitter over de rooie te helpen. En zeggen nou dan moeten ze niet hier gaan zitten als ze er niet tegen kunnen.
ja precies, niets stoers aan dus.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nog concreter, ze heeft antwoord gegeven op vragen die ze kreeg. Niet meer en niet minder
Ze kregen antwoord op vragen die ze stelden. Als je bang bent voor het antwoord moet je de vraag niet stellen..Maar stoer? Neuhquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat vond ik wel....nog geen dag binnen en drie man plus een thuiszitter over de rooie te helpen. En zeggen nou dan moeten ze niet hier gaan zitten als ze er niet tegen kunnen.
die stelden haar een vraag, ze is er niet zelf over begonnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
is gewoon voedzaam eten hoor, die slob, gezonde havermoutquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze vallen allemaal behoorlijk wat af. Hebben geen melk, yoghurt of wat dan ook. Mensen verafschuwen die slob en dat vult maar even en daarna weer honger
Ik kan me dat niet voorstellen dat ze honger hebben, ze eten gewoon 3 x per dag, en de avondmaaltijden zijn altijd dikke borden vol. Ik denk dat het meer te maken heeft met wat je gewend bent.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Je hoort ze allemaal zeggen dat ze honger hebben. Ik zou als ik hun was collectief protesteren richting BB en dreigen met allemaal opstappen.
Ligt eraan hoe je het brengt.......en hoe ze erover dacht....kon niet begrijpen dat ze daarom van slag waren....alleen huilt zij zelf ook regelmatig...quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja precies, niets stoers aan dus.
waarom ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Je hoort ze allemaal zeggen dat ze honger hebben. Ik zou als ik hun was collectief protesteren richting BB en dreigen met allemaal opstappen.
en verveling en saaiheid.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen dat ze honger hebben, ze eten gewoon 3 x per dag, en de avondmaaltijden zijn altijd dikke borden vol. Ik denk dat het meer te maken heeft met wat je gewend bent.
is gewoon te vergelijken met een bord brinta inderdaad, zou alleen met schepje suiker iets lekkerder zijn, maar dat zou aan het voedingsgehalte niets uitmaken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
is gewoon voedzaam eten hoor, die slob, gezonde havermout
Dat was het punt alleen totaal nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het brengt.......en hoe ze erover dacht....kon niet begrijpen dat ze daarom van slag waren....alleen huilt zij zelf ook regelmatig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |