SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat ze met een hele groep achter die vetklep aanrennen.quote:Politie in Sierra Leone zegt klopjacht op Bolle Jos te zijn gestart
M: Valentijn.quote:
Goede TV wel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ze met een hele groep achter die vetklep aanrennen.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeder eigenlijk gewoon fan van Laveyaans Satanisme.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
M: Valentijn.
V: Waarom wil je dat?
M: Antonie Kamerling
V: ja daahaag. ben malle henkie niet
M: Antonie?
V: Daar trap ik niet in
M: Anton?
V: mmmm, sounds about right.
Ben benieuwd of ze hem een keer pakken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Voelt als Police Academy.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de lurven. Zodra we hebben uitgevogeld wat de lurven eigenlijk zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem een keer pakken.
Dan gaat-ie op ze zitten, ben ik bang.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem een keer pakken.
En de kladden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij de lurven. Zodra we hebben uitgevogeld wat de lurven eigenlijk zijn.
Hij is tegenwoordig gewoon slanke Jos hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat-ie op ze zitten, ben ik bang.
Volgens sommigen zitten ze rond iemands middel, volgens anderen moeten we ze zoeken bij de schouders, maar in werkelijkheied hebben we in dit geval te maken met een fictief lichaamsdeel. De herkomst van het woord lurven is onbekend, maar aangenomen wordt dat de oorspronkelijke betekenis 'vodden' of 'lorren' wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij de lurven. Zodra we hebben uitgevogeld wat de lurven eigenlijk zijn.
KweeWel!quote:
ik had de notaris die dat nieuwbouw project doet gemaild met de vraag of bij de notaris op afstand kan tekenen en hij zei dat we daarvoor moeten bellen.quote:
Jij had dezelfde update?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef gianni61 het volgende:
Godver, ik ga ook een nattekat doen en klagen over de nieuwe layout van mn telefoon
En anders gewoon op en neer naar nederland? Zoveel aan extra kosten is dat dan ook weer niet bovenop een heel appartement. Kun je gelijk groene thee inslaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had de notaris die dat nieuwbouw project doet gemaild met de vraag of bij de notaris op afstand kan tekenen en hij zei dat we daarvoor moeten bellen.
Maar jij zei toch dat het kan? Ik kan het nergens online vinden.
Sterktequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
Top ze zijn nu bij de bovenbuurvrouw (met irritante honden) aan het verbouwen. Dacht net van die herrie af te zijn hier.
nou ja als het niet hoeft is het beter natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En anders gewoon op en neer naar nederland? Zoveel aan extra kosten is dat dan ook weer niet bovenop een heel appartement. Kun je gelijk groene thee inslaan
geen idee, weet niet of we hetzelfde besturingssysteem hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had dezelfde update?
Sterkte
Ik zie jou niet als zo'n figuur dat Apple heeft.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, weet niet of we hetzelfde besturingssysteem hebben
Vraagt Dimmy 2000 euro voor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had de notaris die dat nieuwbouw project doet gemaild met de vraag of bij de notaris op afstand kan tekenen en hij zei dat we daarvoor moeten bellen.
Dit is correctquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als zo'n figuur dat Apple heeft.
Denk dat een notaris meer kost dus dat is een goede deal denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraagt Dimmy 2000 euro voor.
Bovenop de reguliere notariskosten natuurlijk. Je weet hoe notarissen werken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat een notaris meer kost dus dat is een goede deal denk ik
Ja dat kan. Online maar hij kan de papieren ook via express naar jou sturen en jij tekent en doet ze weer retourquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uurtje factuurtjequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraagt Dimmy 2000 euro voor.
Oh, neuh, Xiaomi HyperOSquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had jij waarschijnlijk dezelfde
OneUI 6
oke dus hoef niet mijn paspoort te sturen? das een beetje waar ik mee zitquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat kan. Online maar hij kan de papieren ook via express naar jou sturen en jij tekent en doet ze weer retour
vond wat je aan had op de meet je beter staanquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn drip?
Kan zijn dat je daar even een notaris moet zoeken op het eiland.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dus hoef niet mijn paspoort te sturen? das een beetje waar ik mee zit
Nee zeker niet. Nooit je paspoort aan iemand afgegevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dus hoef niet mijn paspoort te sturen? das een beetje waar ik mee zit
Wat had ik aan op de meet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vond wat je aan had op de meet je beter staan
zwarte jurk geloof ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat had ik aan op de meet?
little black dress, altijd goedquote:
ANTON ANTON ANTONquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
M: Valentijn.
V: Waarom wil je dat?
M: Antonie Kamerling
V: ja daahaag. ben malle henkie niet
M: Antonie?
V: Daar trap ik niet in
M: Anton?
V: mmmm, sounds about right.
LBD.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat had ik aan op de meet?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan zijn dat je daar even een notaris moet zoeken op het eiland.
Van die figuren die kunnen kopen wat ze willen jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als zo'n figuur dat Apple heeft.
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
little black dress, altijd goed
Logische keuzequote:
Airfryerkibbeling is nog tot daar aan toe.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ermaaltijd-kibbeling
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja de lokale medicijnmanquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is de dokter daar ook de notaris?
Zelfs dat bij die ene tent toen zag er nog beter uit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of zijn bakje in mijn airfryer past.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Beetje lube, beetje persenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet of zijn bakje in mijn airfryer past.
Veel beter is om deze maaltijd helemaal zelf te maken in plaats van de airfryer te douwen,quote:
Kibbeling haal ik gewoon wel lekker bij de visboer of viskraam.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel beter is om deze maaltijd helemaal zelf te maken in plaats van de airfryer te douwen,
Hier gaat iets misquote:kibbelingmaaltijd bevat groenten
Ik kan kopen wat ik wil, maar er komt geen Apple product mijn huis in.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Van die figuren die kunnen kopen wat ze willen ja
Geklieder in de keuken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel beter is om deze maaltijd helemaal zelf te maken in plaats van de airfryer te douwen,
Wat denk je van dit ingrediënt?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Breaking news.
[..]
Hier gaat iets mis
dat zou echt super handig zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die je paspoort dan even instraalt dan kun je het gewoon vanaf daar dan.
Je zo druk maken om een merkquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan kopen wat ik wil, maar er komt geen Apple product mijn huis in.
Behalve de werklaptop dan, dat is al pijnlijk genoeg.
Dit is bijna een even grote misser als de nieuwe UI van mijn telefoon.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Breaking news.
[..]
Hier gaat iets mis
Whut bij kibbeling?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat denk je van dit ingrediënt?
- smeuïge doperwtspread
mimimimimiquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan kopen wat ik wil, maar er komt geen Apple product mijn huis in.
Behalve de werklaptop dan, dat is al pijnlijk genoeg.
Mushy peas, toppunt van de britse cuisinequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat denk je van dit ingrediënt?
- smeuïge doperwtspread
Doe ik niet, maar bij Apple betaal je voor het merk. Eigenlijk bijna alles wat ze maken kan beter voor minder geld.quote:
Ja, is gewoon compatibel met 5G.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die je paspoort dan even instraalt dan kun je het gewoon vanaf daar dan.
Is redelijk standaard bij fish & chipsquote:
Ik word al misselijk als ik het al zie.quote:
Ik lees het ja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar bij Apple betaal je voor het merk. Eigenlijk bijna alles wat ze maken kan beter voor minder geld.
Cherrytomaatjesquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is redelijk standaard bij fish & chips
de cherrytomaatjes storen me meer. Cherrytomaatjes verpesten alles.
Nou, dat valt wel mee. Je betaalt alleen de hoofdprijs als je net iets meer opslag of geheugen wilt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar bij Apple betaal je voor het merk. Eigenlijk bijna alles wat ze maken kan beter voor minder geld.
* TheStigsDutchCousin noteert: geen kibbelingdate met ESF1Gamerquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik het al zie.
Schijnt dat de volgende update die ik nog niet eens heb heel erg op iOS lijkt. Dat is pas horrorquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat gaat liever klagen over gekke updates op zijn Android-telefoon.
Gelukkig dat ik mijn iphone van werk heb gekregen. Kost me geen geld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens, en cherrytomaatjes kan wel maar lang niet altijdquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is redelijk standaard bij fish & chips
de cherrytomaatjes storen me meer. Cherrytomaatjes verpesten alles.
Kibbelingdate gaat door dan zonder airfryer kibbeling maaltijd van de AH.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin noteert: geen kibbelingdate met ESF1Gamer
Die nieuwe Mac Mini is één van de weinige uitzonderingen als je genoegen neemt met het minimale. En ja, die updates zijn pure oplichterij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. Je betaalt alleen de hoofdprijs als je net iets meer opslag of geheugen wilt.
dacht dat dit over McDonalds gingquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die nieuwe Mac Mini is één van de weinige uitzonderingen als je genoegen neemt met het minimale. En ja, die updates zijn pure oplichterij.
Gewoon van de visboerquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kibbelingdate gaat door dan zonder airfryer kibbeling maaltijd van de AH.
Die nieuwe Mac Mini lijkt onwijze bang for the buck te zijn. Alleen als je het dubbele aan ram wil betaal je meteen 200 euro extraquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die nieuwe Mac Mini is één van de weinige uitzonderingen als je genoegen neemt met het minimale. En ja, die updates zijn pure oplichterij.
Ik doe niet aan Apple. Ik wil mijn ziel graag houden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef Grotetijd het volgende:
iPhone
Android
Ik hou van mijn iPhone 14, maar vond m'n S24 Ultra op de camera na (doet Apple echt beter) net zo'n bazentoestel. Bepaalde features die Android heeft mis ik op iOS. Maar de optimalisatie van apps voor iOS is beter dan op Android, vind ik. Zo hebben ze allebei wat.
Dat gehaat op wat beter is
Niet over kibbeling?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht dat dit over McDonalds ging
McCod?quote:
Oeh met frietjes erbijquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef Crack_ het volgende:
Als ik kibbeling eet is dat wel vaak met frietjes en salade. Zo'n frisse tegenhanger vind ik heerliepeerlienu zin in kibbeling grr
Dat is ook oplichterij wat je eraan kwijt bent tegenwoordigquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht dat dit over McDonalds ging
Ik zal mijn adres even sturen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna Valentijnsdag.
Even alle aantrekkelijke vrouwen een cadeau sturen.
Mijn ziel is nog oké.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Apple. Ik wil mijn ziel graag houden.
Boks!quote:
Schandalig hoe duur 't geworden is ja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook oplichterij wat je eraan kwijt bent tegenwoordig
Weet je welke UI wel altijd goed is?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is bijna een even grote misser als de nieuwe UI van mijn telefoon.
OnePlus?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Weet je welke UI wel altijd goed is?
Ik zat laatst eens bij de Duitse Mac te kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de McRibquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat laatst eens bij de Duitse Mac te kijkenDie hebben ook allemaal kortingsbonnen.
HONGERquote:
Dit is iedere vrouw in de sc, kun je dat betalenquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna Valentijnsdag.
Even alle aantrekkelijke vrouwen een cadeau sturen.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh ja snap ik ook wel weer.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil geen ruzie met Solo. Hij is groter dan ik.
Echnie, zijn koelkasten!!!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Het zijn godverdomme telefoons, stelletje kinderen.
Hier toch ook als je de app gebruikt?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat laatst eens bij de Duitse Mac te kijkenDie hebben ook allemaal kortingsbonnen.
Kan iedere vrouw hier wel een drakendildo geven hoor. Zoveel mensen komen er hier niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is iedere vrouw in de sc, kun je dat betalen
Ik heb nog drie pink lady's die op moeten.quote:
Wat ga je die junk geven?quote:
Waar is hierquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan iedere vrouw hier wel een drakendildo geven hoor. Zoveel mensen komen er hier niet.
Ik heb vanmiddag gewoon brood met hagelslag. Vanmorgen had ik muesli met kwark en blauwe besjes.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HONGER
Wat ga je lunchen
en hoe laat
heb je ontbeten?
wat is de fruitstatus van vandaag? Ik had een mandarijn met zo'n irritant velletje waardoor ik nu van die nagels heb die er ranzig uitzien. Was wel lekker
Grammetje coke.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je die junk geven?
Kortingsbonnen voor thuisbezorgd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Pink lady'squote:Op donderdag 6 februari 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog drie pink lady's die op moeten.
Het Netjequote:Op donderdag 6 februari 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gewoon brood met hagelslag. Vanmorgen had ik muesli met kwark en blauwe besjes.
Later vanmiddag m'n laatste mandarijntje van Het Netje.
Jij had het over alle vrouwen in de SC.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar is hier
Waar komt 'hier' ineens vandaan, dat stond er niet
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Grammetje coke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wat zijn. Zo op zolder achter een schot. In geval van een cadeau vergeten te kopen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:13 schreef Crack_ het volgende:
Heb jij een voorraadje drakendildo's thuis liggenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
dat bedoelde ik ook, maar OKEEEquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij had het over alle vrouwen in de SC.
Dus nam aan dat je dat bedoelde.
Begrijpelijk. Lekker margarine op een wit tijgerbroodje. Pure hagelslag erop. Hnggggquote:
Hier ook niet.quote:
Leven die onder een steen ofzo?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Waaaarom hebben mijn ouders zo tering veel haast met dat ik een huis koop, echt ga weg man
nomquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Lekker margarine op een wit tijgerbroodje. Pure hagelslag erop. Hngggg
wat?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leven die onder een steen ofzo?
Oeh leuk, wacht ik zet even koffiequote:Op donderdag 6 februari 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er volgt nu waarschijnlijk een onsamenhangend wereldbeeld van NK.
Nee kunnen best een tijdje liggen hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pink lady's![]()
echt goede appels
Of zijn ze ondertussen zacht en niet meer premium quality?
Je schrijft roomboter verkeerdquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Lekker margarine op een wit tijgerbroodje. Pure hagelslag erop. Hngggg
Ken je die ene scène in Indiana Jones and the Temple of Doom?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar een beetje een standaard ontbijt?
Is inderdaad smaakvoller, maar dan smaakt het te veel naar boter ipv hagelslag.quote:
Ben daar wel tevreden over. Alleen die rode 1.quote:
Voor de westerlingen veel fried eggs, musli , en chia seed en zo. En in de thaise keuken eet je vrijwel alle gerechten hele dag door.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar een beetje een standaard ontbijt?
en een warm pistoletje of ander wit broodje met gesmolten roomboter en hagelslag?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is inderdaad smaakvoller, maar dan smaakt het te veel naar boter ipv hagelslag.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en een warm pistoletje of ander wit broodje met gesmolten roomboter en hagelslag?![]()
![]()
![]()
Nee?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je die ene scène in Indiana Jones and the Temple of Doom?
GEEF!quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en een warm pistoletje of ander wit broodje met gesmolten roomboter en hagelslag?![]()
![]()
![]()
Heb ik nietquote:
Heel vetquote:
Hmm bijzonder.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de westerlingen veel fried eggs, musli , en chia seed en zo. En in de thaise keuken eet je vrijwel alle gerechten hele dag door.
sochtends zie je bv hier langs de weg al kip sateetjes op de grill. Men eet soms een soort van rijstpap. Conchee heet dat geloof ik. En Je hebt wat zaken die crispy pork met rijst serveren in de ochtend of kip met rijst.
Maar echt onderscheid tussen de gerechten hebben ze hier niet
Warm brood meestal beter, ja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja ik vind een warme maaltijd altijd wel lekker hier in de ochtend maar laatste tijd at ik dan granola. Vannochtend had ik een american breakfast genomen met spek en worstjes en zoquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm bijzonder.
Denk dat ik daar wel aan zou kunnen wennen.
Misschien ben je daarom aan de gerriederrie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind een warme maaltijd altijd wel lekker hier in de ochtend maar laatste tijd at ik dan granola. Vannochtend had ik een american breakfast genomen met spek en worstjes en zo
nee had afgelopen zondag toch al die gerriederrie ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien ben je daarom aan de gerriederrie.
ja dit is een van de gevaarlijkste stukken op het eiland. HIer zijn al meerdere mensen gesneuveld, gingen dan te hard, konden de bocht niet meer nemen en eindigen ergens in het ravijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Goede plek om onderuit te gaan met de scooter.
Is wel een goed middel om niet te veel aan te komen van al dat spekquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien ben je daarom aan de gerriederrie.
Mooiquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is een van de gevaarlijkste stukken op het eiland. HIer zijn al meerdere mensen gesneuveld, gingen dan te hard, konden de bocht niet meer nemen en eindigen ergens in het ravijn
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
En omhoog zie je vaak dat te zwaar beladen bestelbusjes achterover kiepen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
En omhoog zie je vaak dat te zwaar beladen bestelbusjes achterover kiepen
Ruimt wel lekker opquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is een van de gevaarlijkste stukken op het eiland. HIer zijn al meerdere mensen gesneuveld, gingen dan te hard, konden de bocht niet meer nemen en eindigen ergens in het ravijn
Naar beneden gestort?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
En soms komen scooters ook niet omhoogeen vriend had dat , had een vriend achterop en ze hebben het niet gered
Nee dan sta je gewoon stil want de scooter is niet sterk genoeg om verder te gaan. Dus dan moet de passagier afstappenquote:
van wiequote:Op donderdag 6 februari 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Kut, toch een meeting. Moet ik alsnog make up op doen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
En soms komen scooters ook niet omhoogeen vriend had dat , had een vriend achterop en ze hebben het niet gered
Heb je nooit mensen die je spontaan bellen, zodat je er altijd een beetje toonbaar uit moet zien?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Kut, toch een meeting. Moet ik alsnog make up op doen
Nouja hoeft niet maar ik vind het alternatief 'wat is er aan de hand, ben je ziek!?!?! je ziet er slecht uit!!!' vervelenderquote:
Dan zeg ik 'wacht even, ben over vijf min beschikbaar'quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nooit mensen die je spontaan bellen, zodat je er altijd een beetje toonbaar uit moet zien?
oh ja das zon kutopmerking.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja hoeft niet maar ik vind het alternatief 'wat is er aan de hand, ben je ziek!?!?! je ziet er slecht uit!!!' vervelender
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja das zon kutopmerking.
Ik zeg welles dat is mijn hoofd![]()
weten ze ook niet meer wat ze moeten zeggen
deugwokie-vegavoerquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:56 schreef kwiwi het volgende:
Lunchgenot! Verse bloemkool-broccoli soep
Is het zo erg zonder makeup?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja hoeft niet maar ik vind het alternatief 'wat is er aan de hand, ben je ziek!?!?! je ziet er slecht uit!!!' vervelender
Ach wat triestquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader belde vanmorgen. Zijn broer (74) is vanacht overleden, Alzheimer,
Extra wrang is dat een zijn kinderen vandaag jarig is..
KIJK MAM EEN VEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:56 schreef kwiwi het volgende:
Sommige mensen hebben dan een vrij bleek gezicht ja.quote:
Oh gets.... Gecondoleerdquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bammetjes met vleesquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:56 schreef kwiwi het volgende:
Gecondoleerd Bos.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet niet wat je bedoeld met erg maar ik zie er heel anders uit zonder make up dan met. Niet per se lelijker of mooier, andersquote:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
euhmm... ja ook bedankt. Ik voelDE me net nog prima.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja das zon kutopmerking.
Ik zeg welles dat is mijn hoofd![]()
weten ze ook niet meer wat ze moeten zeggen
Nou ja was een reactie op dat je er ziek uit zou zien, zonder.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld met erg maar ik zie er heel anders uit zonder make up dan met. Niet per se lelijker of mooier, anders
Ahw, gecondoleerdquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je ziet m'n wimpers en wenkbrauwen niet dus als ik niks op m'n ogen heb zie ik eruit alsof ik tbc heb ofzo. En mensen zien me zelden zonder iets van mascara dus die weten dat niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Of nouja, als je de vraag krijgt of je ziek bent zie je er vast niet zo best uitmaar volgens mij komt dat ook omdat ze een ander gezicht gewend zijn
Of niet![]()
Gecondoleerd Bos. Alzheimer is naar en 74 is nog vrij jong.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja was een reactie op dat je er ziek uit zou zien, zonder.
Maar zijn we dan lelijk of is het meer dat mensen het niet gewend zijn? Ik weet het nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ziet m'n wimpers en wenkbrauwen niet dus als ik niks op m'n ogen heb zie ik eruit alsof ik tbc heb ofzo. En mensen zien me zelden zonder iets van mascara dus die weten dat niet.
Post maar voor en na plaatjes en een poll dan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Maar zijn we dan lelijk of is het meer dat mensen het niet gewend zijn? Ik weet het niet
Kom we starten een onderzoek, 'hoi vind je ons nu lelijk of is het gewoon gek omdat je iets anders gewend bent, of beide![]()
'
Mja wimpers en wenkbrauwen maakt wel een verschil, tenminste als mensen niet gewend zijn om je met lichte wimpers en wenkbrauwen te zien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ziet m'n wimpers en wenkbrauwen niet dus als ik niks op m'n ogen heb zie ik eruit alsof ik tbc heb ofzo. En mensen zien me zelden zonder iets van mascara dus die weten dat niet.
Oh boy.quote:Ye zegt dat hij geen bipolaire stoornis heeft, maar autisme
...
Ye is gestopt met het nemen van de medicatie die hij kreeg omdat hij de diagnose bipolaire stoornis had gekregen. Hij gelooft dat de medicijnen zijn creativiteit belemmerden.
Ligt eraan. Je hebt ook mensen die zonder makeup donkere kringen onder hun ogen hebben e.d., dat ziet er natuurlijk wel een beetje uit alsof je ziek bent dan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Maar zijn we dan lelijk of is het meer dat mensen het niet gewend zijn? Ik weet het niet
Kom we starten een onderzoek, 'hoi vind je ons nu lelijk of is het gewoon gek omdat je iets anders gewend bent, of beide![]()
'
Dat word echt nog wat...quote:
Kon alleen deze oude foto zonder make up vinden, maar jullie weten hoe ik er uit zie met dus is voldoende om te kunnen beoordelen denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Post maar voor en na plaatjes en een poll dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ohjaquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je hebt ook mensen die zonder makeup donkere kringen onder hun ogen hebben e.d., dat ziet er natuurlijk wel een beetje uit alsof je ziek bent dan.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kon alleen deze oude foto zonder make up vinden, maar jullie weten hoe ik er uit zie met dus is voldoende om te kunnen beoordelen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
[..]
Kon alleen deze oude foto zonder make up vinden, maar jullie weten hoe ik er uit zie met dus is voldoende om te kunnen beoordelen denk ikJa, hmm, zonder make up ben je wel een beetje uitdrukkingsloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kon alleen deze oude foto zonder make up vinden, maar jullie weten hoe ik er uit zie met dus is voldoende om te kunnen beoordelen denk ikIk zie in ieder geval geen kringen onder je ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zozeer lelijk, eerder ongezondquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
'
Is dat geen symptoom van de stoornis?quote:
Joequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je hebt ook mensen die zonder makeup donkere kringen onder hun ogen hebben e.d., dat ziet er natuurlijk wel een beetje uit alsof je ziek bent dan.
Hmm, kan handig zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hmm, zonder make up ben je wel een beetje uitdrukkingsloos.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval geen kringen onder je ogen
Ja, volgens mij komt dat wel vaak voor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat geen symptoom van de stoornis?Dat je stopt met de medicijnen want ze werken niet of het klopt niet, of 'ik voel me al beter dus ik heb geen medicijnen nodig'.
Stomme blauwe besjes.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
Donkere kringen onder de ogen kan ook gewoon een vieze ziekte betekenen (Ebola, Hepatitis, Aids), vandaar dat mensen daarvan walgen, is de natuur.
Nee enge ventquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die wil ik niet kennen.
Je hebt duidelijk de OP niet goed gelezenquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon dragen waar je zin in hebt meid.
Dit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon dragen waar je zin in hebt meid.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit.
En ik heb wel de OP goed gelezen.
Tevens: KLB stront pluggen in GC wat denk je wel. Weg ermee.
Ik heb de OP gelezenquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de OP niet goed gelezen
quote:
Ik wacht met je meequote:Op donderdag 6 februari 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet nog een dagje wachten op de mijne
[..]
Kon alleen deze oude foto zonder make up vinden, maar jullie weten hoe ik er uit zie met dus is voldoende om te kunnen beoordelen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Stig zonder auto. Die komt niet verquote:
Ik had hem net 2,5 week. Gloednieuw. Afgelopen vrijdag motorprobleem. Bleek de bobine te zijn. Stonden nog geen 1600km op de tellerquote:
Daarom is ie er weerquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een Stig zonder auto. Die komt niet ver
heb k nooit zo'n last vanquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Druk dagje in belangrijkemensenland.
Nou lekker danquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had hem net 2,5 week. Gloednieuw. Afgelopen vrijdag motorprobleem. Bleek de bobine te zijn. Stonden nog geen 1600km op de teller
Morgen weer gerriederriequote:Op donderdag 6 februari 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
ga zo maar wat sushi eten denk ik![]()
#dagboekvaneennietbelangrijkesnack
Dat is balenquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou lekker dan![]()
Mijne heeft ook al problemen sinds ie uit de fabriek gerold is. Probleem is dat ze dure reparaties niet zomaar mogen uitvoeren. Eerst moeten ze 2x een soort pleister oplossing proberen, en pas als dan het probleem niet weg is mag het (na goedkeuring van het hoofdkantoor) écht gerepareerd wordenMaar goed die pleister is elke keer een oplossing die weer een tijdje werkt, dus je bent zomaar 2 jaar verder voordat het fatsoenlijk gerepareerd is dan.
Welk merk heb jij? Wordt het daar wel in 1x goed gerepareerd?
Dit klinkt alsof je het zwaar vindt?quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Nee neutrale blik :pquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je het zwaar vindt?
Gelukkigquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is balen
Ford, en het is lease. Valt nog binnen de garantie en toen ik wegreed had ie er heel veel zin in. Dus hij is goed gerepareerd ja
Lekker dan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had hem net 2,5 week. Gloednieuw. Afgelopen vrijdag motorprobleem. Bleek de bobine te zijn. Stonden nog geen 1600km op de teller
Ik ga zo de kwiwikamer een beetje opruimen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Zou niets uit moeten maken denk ik. Garantie is garantie, dus ze fixen het maarquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Mijne heeft ook nog garantie, maar gewoon prive gekocht. Misschien maakt dat ook nog verschil eigenlijk, geen idee.
Oh, maar geen happy blijblij? Heeft de sushi-liefde even een dipje?quote:
Apart is dat he, dat schoenen zoveel lekkerder lopen met kortingquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, en met 30% korting ik vind deze sneakers echt lekker lopen 89 betaald
Eerst probeerden ze nog te zeggen dat het aan de banden lag en daarna dat het normaal wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou niets uit moeten maken denk ik. Garantie is garantie, dus ze fixen het maar
Bobine is een los onderdeel dat in/aan de motor zit. Dus dat wordt 1 op 1 vervangen. Bobine zal hoogstwaarschijnlijk gewoon van Bosch zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:09 schreef kwiwi het volgende:
Welk merk heb jij? Wordt het daar wel in 1x goed gerepareerd?
Prutsers.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst probeerden ze nog te zeggen dat het aan de banden lag en daarna dat het normaal wasEuh nee, we hebben twee vrijwel dezelfde auto's en de andere heeft dat probleem helemaal niet.
Nou, dan gingen ze er toch maar naar kijken. Man man man.
Kruisbestuiving in mijn Fordquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Bobine is een los onderdeel dat in/aan de motor zit. Dus dat wordt 1 op 1 vervangen. Bobine zal hoogstwaarschijnlijk gewoon van Bosch zijn.
Dankjewel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb even een kopje koffie voor je gezet.
[ afbeelding ]
Hoop maar dat het een bosch is en niet 1 of andere goedkope imitatiequote:Op donderdag 6 februari 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kruisbestuiving in mijn Ford
Ik mag er toch wel van uit gaan dat ze bij de Ford dealer degelijke spullen hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Hoop maar dat het een bosch is en niet 1 of andere goedkope imitatie
Water is natquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinds de Westerscheldetunnel tolvrij is, is het er drukker. Goh, wie had dat verwacht.
En per 1-1-25 is ie voor personenauto's tolvrij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zeg, daar heb ik in 2024 nog meermaals voor moeten betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
35% procent in amsterdamquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:42 schreef Haags het volgende:
Zag net de afvalstof ozb en die hele meuk rekening.
KOEKOEK !!!!!! Die is wel even flink gestegen.
Daar ging je koopkracht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:42 schreef Haags het volgende:
Zag net de afvalstof ozb en die hele meuk rekening.
KOEKOEK !!!!!! Die is wel even flink gestegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |