Klacht lijkt me op zich vrij duidelijk, maar ik zal voor de halfjes onder ons nog even toelichten.
Ik ben een late millennial, op de valreep nog, hoewel er ook definities zijn die mij al bij de zoomers in het clubje schuiven.
Maar Gen Z heeft dus NIKS begrepen van flatterende kleding.
First off, waar zijn de rokjes?

Ten tweede: Wat is de deal met die ontzettende oversized broeken en blazers.
Het begon met het terugbrengen van de bellbottoms. Oké als het dan moet, maar daarna werden de broeken steeds wijder en flapperiger, terwijl er esthetisch niks boven de skinny jeans gaat. Geeft een mooie billift, paart perfect met hakken.
Blazers idem. Ik heb mijn blazers het liefst strak gesneden en getailleerd, geen vormeloze mannenjasjes.
En dan de sneakertrend. Hallo?! De wereld is niet jouw persoonlijke sportschool!!!
“Maar TS” hoor ik jullie nu denken “niemand verplicht je om met de mode mee te gaan, draag lekker wat je wil, rock die skinny jeans”
JA DAT GAAT DUS NIET! Want dan out ik mijzelf als millennial en word ik gelijk vijf jaar ouder geschat. Dus op dagen dat ik naar de uni ga trek ik braaf het zoomer uniform aan en denk ik chaggo aan hoeveel beter deze top zou staan met een strak gesnede blazer.
[ Bericht 0% gewijzigd door datismijnmening op 06-02-2025 12:47:04 ]