SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat ze met een hele groep achter die vetklep aanrennen.quote:Politie in Sierra Leone zegt klopjacht op Bolle Jos te zijn gestart
M: Valentijn.quote:
Goede TV wel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ze met een hele groep achter die vetklep aanrennen.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeder eigenlijk gewoon fan van Laveyaans Satanisme.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
M: Valentijn.
V: Waarom wil je dat?
M: Antonie Kamerling
V: ja daahaag. ben malle henkie niet
M: Antonie?
V: Daar trap ik niet in
M: Anton?
V: mmmm, sounds about right.
Ben benieuwd of ze hem een keer pakken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Voelt als Police Academy.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de lurven. Zodra we hebben uitgevogeld wat de lurven eigenlijk zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem een keer pakken.
Dan gaat-ie op ze zitten, ben ik bang.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem een keer pakken.
En de kladden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij de lurven. Zodra we hebben uitgevogeld wat de lurven eigenlijk zijn.
Hij is tegenwoordig gewoon slanke Jos hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat-ie op ze zitten, ben ik bang.
Volgens sommigen zitten ze rond iemands middel, volgens anderen moeten we ze zoeken bij de schouders, maar in werkelijkheied hebben we in dit geval te maken met een fictief lichaamsdeel. De herkomst van het woord lurven is onbekend, maar aangenomen wordt dat de oorspronkelijke betekenis 'vodden' of 'lorren' wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij de lurven. Zodra we hebben uitgevogeld wat de lurven eigenlijk zijn.
KweeWel!quote:
ik had de notaris die dat nieuwbouw project doet gemaild met de vraag of bij de notaris op afstand kan tekenen en hij zei dat we daarvoor moeten bellen.quote:
Jij had dezelfde update?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef gianni61 het volgende:
Godver, ik ga ook een nattekat doen en klagen over de nieuwe layout van mn telefoon
En anders gewoon op en neer naar nederland? Zoveel aan extra kosten is dat dan ook weer niet bovenop een heel appartement. Kun je gelijk groene thee inslaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had de notaris die dat nieuwbouw project doet gemaild met de vraag of bij de notaris op afstand kan tekenen en hij zei dat we daarvoor moeten bellen.
Maar jij zei toch dat het kan? Ik kan het nergens online vinden.
Sterktequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
Top ze zijn nu bij de bovenbuurvrouw (met irritante honden) aan het verbouwen. Dacht net van die herrie af te zijn hier.
nou ja als het niet hoeft is het beter natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En anders gewoon op en neer naar nederland? Zoveel aan extra kosten is dat dan ook weer niet bovenop een heel appartement. Kun je gelijk groene thee inslaan
geen idee, weet niet of we hetzelfde besturingssysteem hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had dezelfde update?
Sterkte
Ik zie jou niet als zo'n figuur dat Apple heeft.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, weet niet of we hetzelfde besturingssysteem hebben
Vraagt Dimmy 2000 euro voor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had de notaris die dat nieuwbouw project doet gemaild met de vraag of bij de notaris op afstand kan tekenen en hij zei dat we daarvoor moeten bellen.
Dit is correctquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als zo'n figuur dat Apple heeft.
Denk dat een notaris meer kost dus dat is een goede deal denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraagt Dimmy 2000 euro voor.
Bovenop de reguliere notariskosten natuurlijk. Je weet hoe notarissen werken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat een notaris meer kost dus dat is een goede deal denk ik
Ja dat kan. Online maar hij kan de papieren ook via express naar jou sturen en jij tekent en doet ze weer retourquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uurtje factuurtjequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraagt Dimmy 2000 euro voor.
Oh, neuh, Xiaomi HyperOSquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had jij waarschijnlijk dezelfde
OneUI 6
oke dus hoef niet mijn paspoort te sturen? das een beetje waar ik mee zitquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat kan. Online maar hij kan de papieren ook via express naar jou sturen en jij tekent en doet ze weer retour
vond wat je aan had op de meet je beter staanquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn drip?
Kan zijn dat je daar even een notaris moet zoeken op het eiland.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dus hoef niet mijn paspoort te sturen? das een beetje waar ik mee zit
Nee zeker niet. Nooit je paspoort aan iemand afgegevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dus hoef niet mijn paspoort te sturen? das een beetje waar ik mee zit
Wat had ik aan op de meet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vond wat je aan had op de meet je beter staan
zwarte jurk geloof ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat had ik aan op de meet?
little black dress, altijd goedquote:
ANTON ANTON ANTONquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
M: Valentijn.
V: Waarom wil je dat?
M: Antonie Kamerling
V: ja daahaag. ben malle henkie niet
M: Antonie?
V: Daar trap ik niet in
M: Anton?
V: mmmm, sounds about right.
LBD.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat had ik aan op de meet?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan zijn dat je daar even een notaris moet zoeken op het eiland.
Van die figuren die kunnen kopen wat ze willen jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als zo'n figuur dat Apple heeft.
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
little black dress, altijd goed
Logische keuzequote:
Airfryerkibbeling is nog tot daar aan toe.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ermaaltijd-kibbeling
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja de lokale medicijnmanquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is de dokter daar ook de notaris?
Zelfs dat bij die ene tent toen zag er nog beter uit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of zijn bakje in mijn airfryer past.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Beetje lube, beetje persenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet of zijn bakje in mijn airfryer past.
Veel beter is om deze maaltijd helemaal zelf te maken in plaats van de airfryer te douwen,quote:
Kibbeling haal ik gewoon wel lekker bij de visboer of viskraam.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel beter is om deze maaltijd helemaal zelf te maken in plaats van de airfryer te douwen,
Hier gaat iets misquote:kibbelingmaaltijd bevat groenten
Ik kan kopen wat ik wil, maar er komt geen Apple product mijn huis in.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Van die figuren die kunnen kopen wat ze willen ja
Geklieder in de keuken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel beter is om deze maaltijd helemaal zelf te maken in plaats van de airfryer te douwen,
Wat denk je van dit ingrediënt?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Breaking news.
[..]
Hier gaat iets mis
dat zou echt super handig zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die je paspoort dan even instraalt dan kun je het gewoon vanaf daar dan.
Je zo druk maken om een merkquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan kopen wat ik wil, maar er komt geen Apple product mijn huis in.
Behalve de werklaptop dan, dat is al pijnlijk genoeg.
Dit is bijna een even grote misser als de nieuwe UI van mijn telefoon.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Breaking news.
[..]
Hier gaat iets mis
Whut bij kibbeling?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat denk je van dit ingrediënt?
- smeuïge doperwtspread
mimimimimiquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan kopen wat ik wil, maar er komt geen Apple product mijn huis in.
Behalve de werklaptop dan, dat is al pijnlijk genoeg.
Mushy peas, toppunt van de britse cuisinequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat denk je van dit ingrediënt?
- smeuïge doperwtspread
Doe ik niet, maar bij Apple betaal je voor het merk. Eigenlijk bijna alles wat ze maken kan beter voor minder geld.quote:
Ja, is gewoon compatibel met 5G.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die je paspoort dan even instraalt dan kun je het gewoon vanaf daar dan.
Is redelijk standaard bij fish & chipsquote:
Ik word al misselijk als ik het al zie.quote:
Ik lees het ja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar bij Apple betaal je voor het merk. Eigenlijk bijna alles wat ze maken kan beter voor minder geld.
Cherrytomaatjesquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is redelijk standaard bij fish & chips
de cherrytomaatjes storen me meer. Cherrytomaatjes verpesten alles.
Nou, dat valt wel mee. Je betaalt alleen de hoofdprijs als je net iets meer opslag of geheugen wilt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar bij Apple betaal je voor het merk. Eigenlijk bijna alles wat ze maken kan beter voor minder geld.
* TheStigsDutchCousin noteert: geen kibbelingdate met ESF1Gamerquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik het al zie.
Schijnt dat de volgende update die ik nog niet eens heb heel erg op iOS lijkt. Dat is pas horrorquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat gaat liever klagen over gekke updates op zijn Android-telefoon.
Gelukkig dat ik mijn iphone van werk heb gekregen. Kost me geen geld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens, en cherrytomaatjes kan wel maar lang niet altijdquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is redelijk standaard bij fish & chips
de cherrytomaatjes storen me meer. Cherrytomaatjes verpesten alles.
Kibbelingdate gaat door dan zonder airfryer kibbeling maaltijd van de AH.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin noteert: geen kibbelingdate met ESF1Gamer
Die nieuwe Mac Mini is één van de weinige uitzonderingen als je genoegen neemt met het minimale. En ja, die updates zijn pure oplichterij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. Je betaalt alleen de hoofdprijs als je net iets meer opslag of geheugen wilt.
dacht dat dit over McDonalds gingquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die nieuwe Mac Mini is één van de weinige uitzonderingen als je genoegen neemt met het minimale. En ja, die updates zijn pure oplichterij.
Gewoon van de visboerquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kibbelingdate gaat door dan zonder airfryer kibbeling maaltijd van de AH.
Die nieuwe Mac Mini lijkt onwijze bang for the buck te zijn. Alleen als je het dubbele aan ram wil betaal je meteen 200 euro extraquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die nieuwe Mac Mini is één van de weinige uitzonderingen als je genoegen neemt met het minimale. En ja, die updates zijn pure oplichterij.
Ik doe niet aan Apple. Ik wil mijn ziel graag houden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef Grotetijd het volgende:
iPhone
Android
Ik hou van mijn iPhone 14, maar vond m'n S24 Ultra op de camera na (doet Apple echt beter) net zo'n bazentoestel. Bepaalde features die Android heeft mis ik op iOS. Maar de optimalisatie van apps voor iOS is beter dan op Android, vind ik. Zo hebben ze allebei wat.
Dat gehaat op wat beter is
Niet over kibbeling?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht dat dit over McDonalds ging
McCod?quote:
Oeh met frietjes erbijquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef Crack_ het volgende:
Als ik kibbeling eet is dat wel vaak met frietjes en salade. Zo'n frisse tegenhanger vind ik heerliepeerlienu zin in kibbeling grr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |