SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee same here man, maar ik hou ook van genoeg muziek die mijn Indonesische schone weer wat vraagtekens laat krijgen over mij!KLinkt wel lekker dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Ah die voetenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
KLinkt wel lekker deze
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kwam mezelf van de toekomst tegen op de recommended van youtube
Bekijk deze YouTube-video!
![]()
@ToT een van mijn all time beste songs, ja ben een sucker voor oudere muziek.
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bips![]()
Erg tof ja!quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:ToT een van mijn all time beste songs, ja ben een sucker voor oudere muziek.
Bekijk deze YouTube-video
Zelf zat ik net aan deze te denken:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waarom is er nu geen headbangsmilieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Bolk die draak
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welcome to my world en snel vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
het was weer een heerlijke kutwerkdag vandaag
Lach met een schone bips![]()
Ik kom straks wel terug, dat gaat niet mobielquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die zijn er zeer zeker wel, extern!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja die kreeg ik ook 'in me feed'.... Prachtig.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kwam mezelf van de toekomst tegen op de recommended van youtube
Bekijk deze YouTube-videoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Draaide je deze niet toen op Radio49?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe mij dit maar
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik ook 'in me feed'.... Prachtig.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
niet mijn smaak, en 90's al helemaal niet behalve alles wat Anita Doth zong.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg tof ja!
Zelf zat ik net aan deze te denken:
Maar deze van de 90's vind ik dan wel weer lekker klinken:
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
vast wel een keerquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Draaide je deze niet toen op Radio49?
alle babyboomers weg jagen
:')![]()
Ook mooi!quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
niet mijn smaak, en 90's al helemaal niet behalve alles wat Anita Doth zong.
Maar deze van de 90's vind ik dan wel weer lekker klinken:
![]()
Ja die metaal-achtige drum komt me erg bekend voor.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vast wel een keer
alle babyboomers weg jagen
En deze was toch ook van jou?
Van de afgelopen paar jaar blijf ik dan weer deze goed vinden.quote:
Al blijf ik de oldies beter vinden.Lach met een schone bips![]()
* gebrokenglas kijkt eens in zijn playlistAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja klinkt wel als iets wat ik zou draaienquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die metaal-achtige drum komt me erg bekend voor.
En deze was toch ook van jou?
Radio 49 is nu helaas bijna verlaten. Ik check nog wel de shows die er zijn.:')sinterklaaskapoentje
![]()
@1:15 @mario390quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van de afgelopen paar jaar blijf ik dan weer deze goed vinden.
Al blijf ik de oldies beter vinden.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Welterustenquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga weer voortplanten!
Prettig pitten hier!
Of andersom, whatever!
Zei iemand tetjes?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:1:15 @:mario390
[ afbeelding ]
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Die mag wel wat vaker naar de McDonald'squote:Op woensdag 5 februari 2025 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zei iemand tetjes?
[ afbeelding ]:')![]()
Was helaas ook de enige suggestie onder in mijn scherm die ik kreeg. Had anders wel anders gekozen om te plaatsen...quote:Lach met een schone bips![]()
dan ziet die dame van 1.15 in die clip van armin er wel stukken gezonder uitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Enige die er stond. De ander is een gifje van een Asian die doet of ze 2 piemels zuigt. De rest is DTS onwaardig.quote:Lach met een schone bips![]()
2 maarquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Enige die er stond. De ander is een gifje van een Asian die doet of ze 2 piemels zuigt. De rest is DTS onwaardig.![]()
![]()
Niet zo recalcitrant, mutti.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
NOu jaaaaaaaaaaaaaaaWell, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb voor eind Mei een vakantie gepland staan, of dat een vakantie gaat worden of het definitieve vertrek gaat nog even spannend worden.![]()
Ohw?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ohwa, ohwa. Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Nee iik blijf nog een week. Reden: heb nieuwe medicatie die bijwerkingen kan hebben. Liever hier waar hulp is dan thuis. En ik ben er nu toch al. Ik kan er in principe morgen nog voor kiezen om alsnog naar huis te gaan maar doe ik denk ik niet.quote:omdat het gaat wel oke
Okequote:Op woensdag 5 februari 2025 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee iik blijf nog een week. Reden: heb nieuwe medicatie die bijwerkingen kan hebben. Liever hier waar hulp is dan thuis. En ik ben er nu toch al. Ik kan er in principe morgen nog voor kiezen om alsnog naar huis te gaan maar doe ik denk ik niet.omdat het gaat wel oke
![]()
En volgende week hebben ze dan een idee wat ze met je aan moeten na de observatie of is dat nog ff wachten?sinterklaaskapoentje
![]()
Die observatie is inmiddels klaarquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke![]()
En volgende week hebben ze dan een idee wat ze met je aan moeten na de observatie of is dat nog ff wachten?
Samenvatting: Het is ingewikkeld en op verschillende vlakken moet gewerkt worden. Er is geen hapklare oplossing. Geen trauma's waar aan gewerkt moet worden. En daarnaast starten met Psychomotorische therapie (PMT):')![]()
Geen hapklare oplossing vind ik niet zo gek en wanneer gaan ze starten met PMT en werken aan de rest?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die observatie is inmiddels klaar
Samenvatting: Het is ingewikkeld en op verschillende vlakken moet gewerkt worden. Er is geen hapklare oplossing. Geen trauma's waar aan gewerkt moet worden. En daarnaast starten met Psychomotorische therapie (PMT)sinterklaaskapoentje
![]()
PMT kan ik waarschijnlijk een soort proefles/intake krijgen volgende week. De rest pas weer als ik terug ben in Amersfoort... Ze komen met een heel rapport over mij die we kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen hapklare oplossing vind ik niet zo gek en wanneer gaan ze starten met PMT en werken aan de rest?:')![]()
Dat het niet in een week allemaal geregeld zou zijn had ik ook niet verwacht hoorquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
PMT kan ik waarschijnlijk een soort proefles/intake krijgen volgende week. De rest pas weer als ik terug ben in Amersfoort... Ze komen met een heel rapport over mij die we kunnen gebruiken.
Maar ik bedoelde meer, er is niks zo lullig als er dan een rapport is en het vervolgens een half jaar duurt voordat de volgende stappen gezet kunnen wordensinterklaaskapoentje
![]()
Nee we kunnen waarschijnlijk gewoon door met mijn ambulant helpers. Misschien wel wachtlijst voor pmt een evt andere therapieënquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat het niet in een week allemaal geregeld zou zijn had ik ook niet verwacht hoor
Maar ik bedoelde meer, er is niks zo lullig als er dan een rapport is en het vervolgens een half jaar duurt voordat de volgende stappen gezet kunnen worden:')![]()
vandaag een rode Thaise curry naar binnen zitten proppen en ik kan melden dat ik nog steeds geen honger heb
Klein koud patertje moet nog wel kunnen heb ik bedacht![]()
![]()
Iets leuks doen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik plopte een koude pater open![]()
Niet te veel vandaag want moet morgen ff naar Amsterdam♡♡♡♡![]()
die gaan dat niet van mij aannemen ben ik bangquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
@:harrie
Wil Jin mijn werk even bellen?
Ik wil niet meer![]()
![]()
Probeer toch maarquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
die gaan dat niet van mij aannemen ben ik bang
♡♡♡♡![]()
Aww wat naarquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee daar konden ze haar niet meer helpenheb een uitvaart morgen
Sterkte♡♡♡♡![]()
11 mensen vermoordquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:03 schreef Harrie het volgende:
wat is er in zweden? ik heb vandaag serieus helemaal geen nieuws gelezen en gisteren ook nie♡♡♡♡![]()
![]()
Ik zei dat gister hier en niemand die erop reageerde.quote:
Dus nu is er een 1e persoon overleden
Harrie toon eens wat medeleven
Blijkbaarquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:06 schreef Harrie het volgende:
gadverdamme weer een verward persoon die het niet meer zag zitten?♡♡♡♡![]()
Huh waarom niet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei dat gister hier en niemand die erop reageerde.
Vreselijk nieuws
♡♡♡♡![]()
volwassenonderwijs dit keerquote:
Alleen geen moslim en alleen reacties dat het weer 1 zou zijn, dit was een verwarde Zweed hoorde ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kloptquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
volwassenonderwijs dit keer
Alleen geen moslim en alleen reacties dat het weer 1 zou zijn, dit was een verwarde Zweed hoorde ik♡♡♡♡![]()
omdat dts en bolken belangrijker is dan een beetje medelevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh waarom niet?
Vreselijk nieuwsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je negerde mij zeker gisterquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:14 schreef Harrie het volgende:
Ik heb daar gisteren niks van gezien![]()
oooooh wacht
Raarquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
omdat dts en bolken belangrijker is dan een beetje medeleven♡♡♡♡![]()
ja dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
als ik met alles wat in de wereld aan ellende gebeurd me druk moet gaan maken dan blijft er geen leuk leven meer over dus daar ben ik al lang geleden mee gestopt.quote:
En berichten van sommige mensen kan ik ook niet zien (keuze) en dat bevalt nog steeds prima![]()
Enige mooie nummer vind ik de sound of silence en dan het optreden bij Konan, de rest vind ik matigquote:![]()
Maak me zorgenquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ik met alles wat in de wereld aan ellende gebeurd me druk moet gaan maken dan blijft er geen leuk leven meer over dus daar ben ik al lang geleden mee gestopt.
En berichten van sommige mensen kan ik ook niet zien (keuze) en dat bevalt nog steeds prima♡♡♡♡![]()
Ja rare dts-ers zitten hierquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Was het maar silenceThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Liever S and Gquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Enige mooie nummer vind ik de sound of silence en dan het optreden bij Konan, de rest vind ik matig♡♡♡♡![]()
* drakin Maakt lawaai speciaal voor MickeyDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te laatquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik maak me ook wel zorgen maar ik laat dat niet de overhand krijgen♡♡♡♡![]()
in het geval van jouw buurman is de sound of a "baseball bat on his head" en daarna de silence beter Mikequote:![]()
Iemand al eendekroos gekocht?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
...Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nieuwste voedsel wat ineens verkocht mag wordenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Drink danquote:![]()
![]()
Eendenkroos???quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Nieuwste voedsel wat ineens verkocht mag worden♡♡♡♡![]()
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klinkt als veganistische bagger die zijn smaak dankt aan dat er een eend overheen moet hebben gekotst voordat je het mag plukken ofzo.quote:![]()
Ja heb je dat nieuws niet gehoord?quote:
Groene waterlinzen noemen ze het ineensDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee geen nieuws gekekenquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heb je dat nieuws niet gehoord?
Groene waterlinzen noemen ze het ineens
Las t nu♡♡♡♡![]()
ik zie in de quote dat ik er niet ver vanaf zatquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee geen nieuws gekeken
Las t nu![]()
![]()
En daarom hebben we er nooit eerder over gehoord.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:33 schreef HappyCharly het volgende:
Oh nu gegoogled
Ben benieuwd!
Schijnt enorm gezond te zijn
De mens haalt al eeuwen voedsel uit de natuur, maar nu ineens staat eendekroos op het menu
nieuws hoef je ook niet te kijken, even facebook aan en je weet alles weerquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee geen nieuws gekeken
Las t nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je bent sceptisch?quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:34 schreef drakin het volgende:
[..]
En daarom hebben we er nooit eerder over gehoord.
De mens haalt al eeuwen voedsel uit de natuur, maar nu ineens staat eendekroos op het menu♡♡♡♡![]()
Ook niet gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
nieuws hoef je ook niet te kijken, even facebook aan en je weet alles weer♡♡♡♡![]()
Ben je ineens weer weg?quote:
Ik heb kennis van plantjesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee want ik ga zo slapen.quote:
Net mijn huiswerk afDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Andere keer of google welke planten eetbaar zijn uit de natuur
Wel wassen! Of hoog plukken
,Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
,.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ohquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee want ik ga zo slapen.
Net mijn huiswerk af♡♡♡♡![]()
Maar je hebt mega gezellige Harrie toch?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
.,Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
,,Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jullie doen ongezellig tegen elkaarquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je hebt mega gezellige Harrie toch?♡♡♡♡![]()
Et moi!quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je hebt mega gezellige Harrie toch?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killemquote:
huh? hoezo dat?quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
En mensen zijn vals en oneerlijk
KutzooiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ik had t ook niet over of tegen jouquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
gelukkig voel ik me niet aangesproken♡♡♡♡![]()
?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
weet ik tochquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik had t ook niet over of tegen jou![]()
maar ik dacht ik reageer ff op want alleen maar losse puntjes is ook zo saai![]()
Spelletje spelenquote:
Zeker beterquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
maar ik dacht ik reageer ff op want alleen maar losse puntjes is ook zo saai♡♡♡♡![]()
Heel vervelend.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er gebeurde iets..kan niet uitleggen
Maar kut wel
Niks met jullie hier nu ofzo
Klinkt als ergens vertrouwen in hebben en dan erachter komen dat iemand achter je rug om van alles uitvreetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Veel plezier, wat ga je kijken?quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:50 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga nog even iets leuks kijken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zoals de meeste mensen doen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel vervelend.
Klinkt als ergens vertrouwen in hebben en dan erachter komen dat iemand achter je rug om van alles uitvreet
Klopt♡♡♡♡![]()
lekker in the gay sectie van the Hub aan het neuzenquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:50 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga nog even iets leuks kijken.![]()
![]()
Behalve degenen die er weer opnieuw instinken danquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoals de meeste mensen doen?
KloptDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Minderheidquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Behalve degenen die er weer opnieuw instinken dan♡♡♡♡![]()
nooit van gehoord en is ook echt mijn ding niet zie ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Chris HansenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
lekker in the gay sectie van the Hub aan het neuzen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Join the clubquote:![]()
Maar verander niet door zulke lui, jij mag nog altijd de allerbeste versie van jezelf zijn
Net als mensen die maar negatief hier blijven doen, gewoon schijt aan hebbenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nahquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Join the club![]()
Maar verander niet door zulke lui, jij mag nog altijd de allerbeste versie van jezelf zijn
Heb t al opgegeven in dit leven
♡♡♡♡![]()
Ja maar dan zit er maar 1 ding opquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nah
Heb t al opgegeven in dit leven
Een verbitterd kattenvrouwtje worden
En zo geef je zulke lui ook hun zin he?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
alhoewel
katten
Iemand hier ook de film flow gezien?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dank voor de tipquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar dan zit er maar 1 ding op
Een verbitterd kattenvrouwtje worden♡♡♡♡![]()
o is puntenzeurmeneer er weerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nog nietquote:
Kloptquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
je kunt toch ook een kanarie of een konijn ofzo hebben
Maar dan ben ik geen kattenvrouwtje♡♡♡♡![]()
Liever katten dan muizenquote:
kanarievrouwtjequote:Op donderdag 6 februari 2025 00:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Maar dan ben ik geen kattenvrouwtje
* Harrie heeft nooit gezegd dat jij een kattenvrouwtje bent of zou moeten wordenquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Maar dan ben ik geen kattenvrouwtje![]()
![]()
de boekenkastenquote:![]()
de muziek![]()
de ijsjes
Gelukkigquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie heeft nooit gezegd dat jij een kattenvrouwtje bent of zou moeten worden
Gaat namelijk nooit gebeuren♡♡♡♡![]()
okequote:Op donderdag 6 februari 2025 01:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukkig
Gaat namelijk nooit gebeuren![]()
![]()
Ik heb nog theequote:
daarna ga ik echt
mogen de puntenzeurder weer blij zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar de basis is kutquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:00 schreef drakin het volgende:
[..]
de boekenkasten![]()
de muziek![]()
de ijsjes
Want de meeste mensen zijn kut
♡♡♡♡![]()
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je daarvanuit gaat zul je nooit uit een negatieve mindset komenquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar de basis is kut
Oké dan nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je daarvanuit gaat zul je nooit uit een negatieve mindset komen♡♡♡♡![]()
Gaan we al slapen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mijn onderbuurman is kut elke nacht tot in de ochtend de tv aan wettende dat ik het kan horen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar de basis is kut
Een spuitje voor die man dan heb ik rust.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ben ook aan het kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Chris Hansen![]()
![]()
Je onderbuirnan is ook kut jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn onderbuurman is kut elke nacht tot in de ochtend de tv aan wettende dat ik het kan horen.
Een spuitje voor die man dan heb ik rust.♡♡♡♡![]()
Of een andere plek voor jou of voor hem wensen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn onderbuurman is kut elke nacht tot in de ochtend de tv aan wettende dat ik het kan horen.
Een spuitje voor die man dan heb ik rust.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sebietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
wat is een sebiet voor iets?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tussen zes plankjes hij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 01:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Of een andere plek voor jou of voor hem wensen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan komt een nog veel ergere onderbuurman daarvoor terugquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wel als het een plaatsing plek voor humanitas blijft.quote:Op donderdag 6 februari 2025 01:05 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan komt een nog veel ergere onderbuurman daarvoor terugThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ehh dit is een onbekend Nederlands werkwoordquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik weet eigenlijk niet hoe je het schrijft, mijn oma zei dat regelmatig vandaar dat ik het wel kenquote:![]()
![]()
Is geen werkwoordquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:06 schreef drakin het volgende:
[..]
ehh dit is een onbekend Nederlands werkwoord♡♡♡♡![]()
Dat is raar, problemen in flats plaatsenquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel als het een plaatsing plek voor humanitas blijft.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
als in zeer binnenkort maar niet nu meteenquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
Hoor het in het Vlaams
Betekent iets als: zo meteen![]()
Dat is heel erg ver uit mijn omgeving, vandaar dat het niet veel gebruikt wordt hierquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
Hoor het in het Vlaams
Betekent iets als: zo meteenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja maar grappige is dat het OOK onmiddellijk betekentquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
als in zeer binnenkort maar niet nu meteen
♡♡♡♡![]()
Hoor het op tvquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is heel erg ver uit mijn omgeving, vandaar dat het niet veel gebruikt wordt hier
Belgen
♡♡♡♡![]()
ja als je de klemtoon verlegt welquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar grappige is dat het OOK onmiddellijk betekent![]()
![]()
schielijk ook niet veel, maar dat is weer niet geheel onbekendquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
Hoor het in het Vlaams
Betekent iets als: zo meteenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kloptquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:11 schreef drakin het volgende:
[..]
schielijk ook niet veel, maar dat is weer niet geheel onbekend♡♡♡♡![]()
quote:
volDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
niet doen hoorquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb nu mijn echt laatste drinkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik vergat het niet
nee (ik moet vrijdag middag ook nog werken)quote:Op donderdag 6 februari 2025 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
Is het al weekend?
Of vakantie?
Of 2065?![]()
vakantie pas de eerste week van maart![]()
dat zijn gelukkig nog maar 13 halve dagen werken![]()
![]()
Klinkt wel beterquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee (ik moet vrijdag middag ook nog werken)![]()
vakantie pas de eerste week van maart![]()
dat zijn gelukkig nog maar 13 halve dagen werken♡♡♡♡![]()
Ik heb t opgegevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:19 schreef Harrie het volgende:
ik probeer alles positief te zien
lukt niet altijd
♡♡♡♡![]()
die moet je niet proberen te veranderen maar accepteren dat ze er zijn en focus op de mensen die niet kut zijnquote:
(ja ik weet het makkelijk gezegd enzo blah blah blah) dus ik pak nog maar een biertje![]()
Ze zijn bijna overalquote:Op donderdag 6 februari 2025 01:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
die moet je niet proberen te veranderen maar accepteren dat ze er zijn en focus op de mensen die niet kut zijn
(ja ik weet het makkelijk gezegd enzo blah blah blah) dus ik pak nog maar een biertje
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: