SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee same here man, maar ik hou ook van genoeg muziek die mijn Indonesische schone weer wat vraagtekens laat krijgen over mij!KLinkt wel lekker dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Ah die voetenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
KLinkt wel lekker deze
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kwam mezelf van de toekomst tegen op de recommended van youtube
Bekijk deze YouTube-video!
![]()
@ToT een van mijn all time beste songs, ja ben een sucker voor oudere muziek.
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bips![]()
Erg tof ja!quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:ToT een van mijn all time beste songs, ja ben een sucker voor oudere muziek.
Bekijk deze YouTube-video
Zelf zat ik net aan deze te denken:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waarom is er nu geen headbangsmilieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Bolk die draak
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welcome to my world en snel vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
het was weer een heerlijke kutwerkdag vandaag
Lach met een schone bips![]()
Ik kom straks wel terug, dat gaat niet mobielquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die zijn er zeer zeker wel, extern!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja die kreeg ik ook 'in me feed'.... Prachtig.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kwam mezelf van de toekomst tegen op de recommended van youtube
Bekijk deze YouTube-videoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Draaide je deze niet toen op Radio49?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe mij dit maar
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik ook 'in me feed'.... Prachtig.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
niet mijn smaak, en 90's al helemaal niet behalve alles wat Anita Doth zong.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg tof ja!
Zelf zat ik net aan deze te denken:
Bekijk deze YouTube-video
Maar deze van de 90's vind ik dan wel weer lekker klinken:
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: