SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Een situatieschets van de sfeer in het Feyenoord topic @:RamboDirk
Hallo, ik ben trainer van Feyenoord
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben lid van de medische staf van Feyenoord
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben de scheids
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Mario Been
[ afbeelding ]
Is 72 jaar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:58 schreef Wotte het volgende:
Jullie waarderen een clublegend als Bert van Marwijk te weinig.
De belangrijkste reden dat hij een matige trainer is vind ik nog wel dat hij vanaf de eerste dag al het werk van Slot ongedaan heeft gemaakt. Feyenoord heeft nog nooit zo goed gespeeld als onder Slot en Priske kwam binnen en dacht: we gaan het helemaal anders doen!quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat is de belangrijkste reden dat het een heel matige trainer is.
Dit is gevoelsmatig toch net niet de kwaliteit die ik van je gewend ben in polls.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:58 schreef GGMM het volgende:
Hier nog een keer mijn poll, anders heb ik die een beetje voor Jan lul gemaakt
[poll=8474]
De KingFlopland optie mist, flutpollquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is gevoelsmatig toch net niet de kwaliteit die ik van je gewend ben in polls.
Trillend lipje bij Hugo-genot.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:58 schreef Wotte het volgende:
Jullie waarderen een clublegend als Bert van Marwijk te weinig.
Ja oké, mee eens. En als het nou bij het spelersmateriaal en de competitie had gepast, oké.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De belangrijkste reden dat hij een matige trainer is vind ik nog wel dat hij vanaf de eerste dag al het werk van Slot ongedaan heeft gemaakt. Feyenoord heeft nog nooit zo goed gespeeld als onder Slot en Priske kwam binnen en dacht: we gaan het helemaal anders doen!
Natuurlijk ook de schuld van Te Kloese, je had in je zoektocht naar een nieuwe trainer nooit bij Priske moeten uitkomen, maar wat een bizarre zelfoverschatting van Priske toch.
Ja. Dat is het hele jaar al het probleem.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. Dat is het hele jaar al het probleem.
Dat had Te Kloese ook wel kunnen constateren toen ze Priske zo uitgebreid bekeken hebben.
Ik vind dit nog steeds zó geweldig. Ze hebben zelfs gekeken hoe hij met de vierde official omgaat. Daar waren ze naar verluidt zo druk mee dat het ze is ontgaan dat hij 3-4-3 speelde.quote:'Dus we hebben al een jaar lang behalve spelers ook trainers gescout', gaat Te Kloese verder. 'Dat gaat op dezelfde wijze. We doen aan data-scouting, aan video-scouting en we doen live-scouting. Die drie elementen staan centraal, en natuurlijk bij de ene wat meer dan bij de ander. Maar we zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Praag geweest, om Brian Priske tijdens een wedstrijd te observeren. Hoe hij met een vierde official omgaat, hoe het publiek op hem reageert, wat de wissels zijn, hoe hij met zijn assistent omgaat, etcetera. Zonder dat hij het wist, want anders krijg je geforceerd gedrag. Zo grondig gaan wij met zijn allen te werk en dat was bij de opvolging van Slot niet anders.'
'Packing my bags, God gave me a nice vacation'quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Is de nieuwe demagoog al uit?
Kan hem wel raden, the boys will keep on fighting for sure.
Om mezelf tijdens de vorige PSV-uit te quoten:quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:04 schreef Vis1980 het volgende:
Been: 'Spelers zijn niet goed genoeg'
Ondertussen is Van Beukering sinds het einde van de wedstrijd begonnen aan een sprint over het veld, hij is bijna halverwege.
Overigens blijf ik vinden dat de kwaliteiten om (makkelijk) 2e te worden er gewoon echt wel zijn, maar als zelfs Hancko bij tijd en wijlen rare dingen doet weet je gewoon dat er tactisch geen fuck van klopt. En die waslijsten aan blessures na 3 jaar veruit het meest fitte elftal van Nederland gehad te hebben zijn natuurlijk ook geen toeval. Dan kan je toch echt maar 1 conclusie trekken en die gaat niet gunstig uitpakken voor Priske.quote:Op zondag 22 december 2024 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Mario Been die zegt wat er fout gaat tijdens een PSV - Feyenoord kan ik nooit zo serieus nemen.
Makkelijk tweede lijkt me wat een stretch met die aanvallers. Zeker als je zwakbegaafde spitsen over hebt na het vertrek van Gimenez.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Om mezelf tijdens de vorige PSV-uit te quoten:
[..]
Overigens blijf ik vinden dat de kwaliteiten om (makkelijk) 2e te worden er gewoon echt wel zijn, maar als zelfs Hancko bij tijd en wijlen rare dingen doet weet je gewoon dat er tactisch geen fuck van klopt. En die waslijsten aan blessures na 3 jaar veruit het meest fitte elftal van Nederland gehad te hebben zijn natuurlijk ook geen toeval. Dan kan je toch echt maar 1 conclusie trekken en die gaat niet gunstig uitpakken voor Priske.
Je bent mij voorquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit nog steeds zó geweldig. Ze hebben zelfs gekeken hoe hij met de vierde official omgaat. Daar waren ze naar verluidt zo druk mee dat het ze is ontgaan dat hij 3-4-3 speelde.
Inmiddels wel ja, maar het seizoen is dan ook wel verloren. Je had er toen Gimenez nog wel was veel dichterbij moeten staan, dan was de urgentie om een fatsoenlijke vervanger te halen ook een stuk groter geweest denk ik. De buitenspelers hebben vooral geen goede back-ups, maar Hadj-Moussa en met name Paixao hebben toch echt wel genoeg kwaliteiten voor die top 2 wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Makkelijk tweede lijkt me wat een stretch met die aanvallers. Zeker als je zwakbegaafde spitsen over hebt na het vertrek van Gimenez.
Ik kon het toentertijd al niet serieus nemen, vooral omdat we toen al constateerden dat hij het liefste 3-4-3 speelt. In plaats van voortborduren op het werk van Slot zou er dus een trendbreuk volgen. Nogal een risico.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent mij voor
Dit arrogante verhaal is achteraf echt zo lachwekkend
Die is naar een grote club vertrokken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:28 schreef Vis1980 het volgende:
Wat is Arnesen aan het doen op het moment?
Hij is daar toezichthouder, misschien gaat het toch weer kriebelen om andere dingen te doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is naar een grote club vertrokken.
Wat heb je genomen en waar kan ik het kopen, makker?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens blijf ik vinden dat de kwaliteiten om (makkelijk) 2e te worden er gewoon echt wel zijn
Misschien moet je eerst even het stukje lezen dat je eraf geknipt hebt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat heb je genomen en waar kan ik het kopen, makker?
Nouja, schoolvoorbeeld hinderlijk buitenspel lijkt mequote:Op woensdag 5 februari 2025 21:33 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wellenreuther is boos op de VAR
Misschien had hij zelf ook eerst kunnen duiken en daarna pas kunnen gaan appelleren voor buitenspel
Ik zei 'ook'.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, schoolvoorbeeld hinderlijk buitenspel lijkt me
Dat een keeper incapabel is hoeft niet meegewogen te worden in de beoordeling daarvan
Wel wat ze moeten het op de heupen hebben voetballers maar an sich prima natuurlijk voor de Eredivisie. Je moet echt zoveel meer uit die selectie kunnen halen daar ben ik overtuigd van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja, maar het seizoen is dan ook wel verloren. Je had er toen Gimenez nog wel was veel dichterbij moeten staan, dan was de urgentie om een fatsoenlijke vervanger te halen ook een stuk groter geweest denk ik. De buitenspelers hebben vooral geen goede back-ups, maar Hadj-Moussa en met name Paixao hebben toch echt wel genoeg kwaliteiten voor die top 2 wat mij betreft.
To lap yourself up. Godverdomme, kunnen ze dit soort interviews niet laten doen door iemand die verder komt dan MAVO 1 Engels.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:33 schreef GGMM het volgende:
Wellenreuther is boos op de VAR
Misschien had hij zelf ook eerst kunnen duiken en daarna pas kunnen gaan appelleren voor buitenspel
Dat is wel waar, al is Paixao dit seizoen wat dat betreft wel aardige stappen aan het zetten en heeft ie voor het eerst goede wedstrijden in de regen gespeeld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wel wat ze moeten het op de heupen hebben voetballers maar an sich prima natuurlijk voor de Eredivisie. Je moet echt zoveel meer uit die selectie kunnen halen daar ben ik overtuigd van.
What else is newquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oei, we gooien echt wel heel erg op een kleine scheidsrechterlijke dwaling.
Gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst even het stukje lezen dat je eraf geknipt hebt.
Ja. Het klopt wel wat ze zeggen, maar er zit vaak ook erg weinig zelfreflectie bij.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oei, we gooien echt wel heel erg op een kleine scheidsrechterlijke dwaling.
Aufputzen!!quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
To lap yourself up. Godverdomme, kunnen ze dit soort interviews niet laten doen door iemand die verder komt dan MAVO 1 Engels.
Schorsing voor Timber. Als Bosz al dreiging van schorsing krijgt is dit er zeker een.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:01 schreef GGMM het volgende:
Dit is wel echt een beetje zielig hoor.
Hij vindt dus dat hij niet de mindere was tegen zowel Ajax als PSV
En hij houdt er niet van om over de scheidsrechter te praten om vervolgens helemaal leeg te lopen.
Wat een brok frustratie
Wie zou het beter doen met dit materiaal?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:21 schreef fetX het volgende:
Verlos Priske alsjeblieft uit zijn lijden (en Feyenoord ook). Dit is echt totaal geen match.
Je moeder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wie zou het beter doen met dit materiaal?
Nee, ik denk serieus dat de moeder van @RipCity het beter zou doen met dit materiaal dan Priske.quote:
In elk geval is de stroom blezures geen toeval meer. Als Priske al aan iets had willen bouwen, zou dat eerst teruggedrongen moeten worden. Daar heeft hij nooit de grip op kunnen krijgen, terwijl een Italiaan een extreem blessuregevoelig Ajax heeft om te weten turnen naar een opvallend fitte ploeg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik denk serieus dat de moeder van @:ripcity het beter zou doen met dit materiaal dan Priske.
Genoeg. We onderschatten hoeveel invloed een trainer heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wie zou het beter doen met dit materiaal?
Hij had daarom al op een veel eerder stadium moeten terugvallen naar een conservatievere manier van spelen, want het is best al een tijdje duidelijk dat met dit materiaal Priskeball geen resultaat meer gaat opleveren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In elk geval is de stroom blezures geen toeval meer. Als Priske al aan iets had willen bouwen, zou dat eerst teruggedrongen moeten worden. Daar heeft hij nooit de grip op kunnen krijgen, terwijl een Italiaan een extreem blessuregevoelig Ajax heeft om te weten turnen naar een opvallend fitte ploeg.
Zodra de tegenstander een antwoord heeft, weet Priske het niet meer. Die man is tactisch zo ontzettend zwak.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had daarom al op een veel eerder stadium moeten terugvallen naar een conservatievere manier van spelen, want het is best al een tijdje duidelijk dat met dit materiaal Priskeball geen resultaat meer gaat opleveren.
Maar om een dergelijke speelstijl succesvol uit te voeren mist ie weer de tactische intelligentie en het aanpassingsvermogen aan tegenstanders. En ook wel het vertrouwen van de spelersgroep.
Priske perst het maximale uit deze groep (als een sinaasappel)quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Genoeg. We onderschatten hoeveel invloed een trainer heeft.
Die Italianen lachen nu nog steeds om dat aankoopbedrag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Caland het volgende:
Gimenez koud in het veld met een heerlijke assist
Ach
Mis je niks aan. Goed geld gepakt die zit volgend jaar op de bank en daarna een stille aftocht via een Spaanse laagvlieger naar Mexico. Ik heb het wel vaker bij het rechte eind met dit soort dingen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Caland het volgende:
Ach
Blijft altijd een vrij vermoeiende (en ook luie) take. Al doe ik dat zelf vast ook nog weleens (lol). Feit is dat een trainer een behoorlijk verschil kan maken. Juist de afgelopen seizoenen hebben dat in de Eredivisie vrij duidelijk laten zien. Als je dan ook nog een staf hebt die niet helemaal lekker ligt bij de spelersgroep, heb je een GROOT probleem.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske perst het maximale uit deze groep (als een sinaasappel)
Krijgen we dit weer. Ik denk eigenlijk dat vrijwel geen enkele trainer het slechter had gedaan met dit materiaal dan Priske, want het lag na vorige seizoenen niet voor de hand om het wiel opnieuw te willen uitvinden met deze spelersgroep. Zelfs zonder Wieffer, Hartman, Minteh en Geert.
'We hebben hem voor zes keer de aankoopwaarde aan AC Milan verkocht. Daar kan je als club heel erg trots op zijn.'quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Italianen lachen nu nog steeds om dat aankoopbedrag.
Matig eigenlijk. Aursnes voor 30x de aankoopwaarde.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'We hebben hem voor zes keer de aankoopwaarde aan AC Milan verkocht. Daar kan je als club heel erg trots op zijn.'
Als je dat na dit seizoen nog niet is opgevallen, moet je jezelf sowieso opheffen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Genoeg. We onderschatten hoeveel invloed een trainer heeft.
Het is volgens mij niet het individu dat voor de camera staat. Het is een groep mensen met een duidelijke plan waar weinig consessie in gedaan worden en waar ze spelers in mee krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je dat na dit seizoen nog niet is opgevallen, moet je jezelf sowieso opheffen.
quote:Wie Feyenoord nuchter analyseert, ziet geen ontwikkeling in de speelwijze en ook niet bij spelers individueel. De waslijst aan blessures kun je niet onder de tafel schuiven als pech, zo zei Te Kloese nog voor de wedstrijd. Feyenoord onderzoekt niet voor niets het hoe en waarom en zal tot de conclusie komen dat de wisselingen in de trainersstaf er mede oorzaak van zijn, zoals eerder een studie van de UEFA al uitwees. Priske traint op een andere manier dan zijn voorganger Arne Slot en dat is zijn goed recht, maar deze werkwijze heeft de spelersgroep in ieder geval niet fitter gemaakt.
Slechte resultaten in de Eredivisie, onvoldoende ontwikkeling, maar ook verstoorde verhoudingen. Al lange tijd pruimt een deel van de groep de Deense en Zweedse assistenten van Priske niet. De trainer in wie ze wel geloven, Etienne Reijnen, houdt zich bezig met de standaardsituaties. De grootste ergernis gaat schuil in de voorbereiding. Die is vooral globaal, zo ervaren ze: wat doet de tegenstander en wat zetten wij hier tegenover?
De spelers missen diepgang op detailniveau, een opbouwvorm, of waar zetten we druk dat de tegenstander het niet verwacht? Hoe gaan we dat doen? De instructie die ze waren gewend, is verdwenen en daarmee alles waarmee Feyenoord zich drie jaar lang wist te onderscheiden.
Dit is wel klaar.quote:"De grootste ergernis gaat schuil in de voorbereiding", schrijft Martijn Krabbendam verder op de site van het weekblad. "Die is vooral globaal, zo ervaren ze: wat doet de tegenstander en wat zetten wij hier tegenover? De spelers missen diepgang op detailniveau, een opbouwvorm, of waar zetten we druk dat de tegenstander het niet verwacht? Hoe gaan we dat doen? De instructie die ze waren gewend, is verdwenen en daarmee alles waarmee Feyenoord zich drie jaar lang wist te onderscheiden."
Je bent gewoon 2 keer genaaidquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:01 schreef GGMM het volgende:
Dit is wel echt een beetje zielig hoor.
Hij vindt dus dat hij niet de mindere was tegen zowel Ajax als PSV
En hij houdt er niet van om over de scheidsrechter te praten om vervolgens helemaal leeg te lopen.
Wat een brok frustratie
Terugkomend op je eerste alinea; dan zou daar gedurende het seizoen toch ook verbetering in moeten komen? Dat je de eerste maanden tegen blessures oploopt ivm veranderingen begrijp ik dan nog. Maar uiteindelijk zal dat na verloop van tijd minder moeten worden?quote:Op donderdag 6 februari 2025 01:17 schreef Elan het volgende:
Als je tegelijk een nieuwe trainer aanstelt en conditietrainer vertrekt dan is dat standaard een recept voor blessures. Dat kun je onmogelijk Priske aanrekenen.
Wat hem wel valt aan te rekenen is de manier van spelen, er zat zoals wel vaker dit seizoen nul gedachten achter. Hele eerste helft kansloos de lange bal gespeeld en de tweede helft werd er al helemaal niet meer fatsoenlijk opgebouwd. Plek drie is in theorie nog nodig en die heeft in elk geval nog recht op voorronde CL dus flikker die clown er maar gelijk uit en zet om het even iemand voor de groep waar de spelers wel vertrouwen in hebben.
[..]
Dit is wel klaar.
Tja, toen je vorig jaar een penalty tegen had moeten krijgen en Wieffer z’n tweede geel vond je het schitterend. Stukje karma, Klaas.quote:Op donderdag 6 februari 2025 05:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je bent gewoon 2 keer genaaid
een keer die corner niet krijgen waar 020 scoort
en nu weer zo een moment waarbij de var gewoon Feyenoord naait
Eens. Al heb ik ook niet het idee dat men het hier binnen Feyenoord over twee jaar nog over heeftquote:Op donderdag 6 februari 2025 06:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, toen je vorig jaar een penalty tegen had moeten krijgen en Wieffer z’n tweede geel vond je het schitterend. Stukje karma, Klaas.
Een uitschakeling in de beker? Dat zal toch niet?quote:Op donderdag 6 februari 2025 06:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Al heb ik ook niet het idee dat men het hier binnen Feyenoord over twee jaar nog over heeft
Plus je beste speler midden in het seizoen kwijt bent, plus een assistent die je niet moet, plus een bestuur dat naar de media lekt. Ik zou zelf vertrekken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De schoenen van Arne opvullen was natuurlijk al een vrij onmogelijke opdracht. Als je dan als trainer ook nog eens aangesteld wordt terwijl je een totaal andere visie (hallo 3-4-3) hebt op voetbal, redelijk in de steek gelaten wordt door je TD met versterkingen die er niet komen en zelf blijkbaar het spelletje niet genoeg door hebt om met wisselende (en weliswaar vaak gehandicapte) selecties/elftallen iets anders te proberen.
Ja, dan kunnen we wel spreken over een mismatch.
Jeetje, vooral dat laatste valt me enorm tegen van Priske. Slecht gescout ook zeg. Te Kloesequote:Op woensdag 5 februari 2025 23:30 schreef Caland het volgende:
Volgens Gouka is de positie van Priske nu net zo wankel als voor Bayern en ook Krabby begint met zagen:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:50 schreef Caland het volgende:
Is ‘ie nou nog niet weg joh? Gaan we wachten totdat Maurice Steijn hem op een gelijkspel houdt?
Op zich valt iemands werkwijze buiten de wedstrijden om ook best lastig te scouten. Maar het is wel pijnlijk duidelijk geworden dat de technische staf een enorm gebrek aan tactische kennis heeft op detailniveau. Ik vraag mij echt af waarom niet allang ingegrepen is, dit wist je allang, maar net als alles bij Dennis gaat alles veel te langzaam.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje, vooral dat laatste valt me enorm tegen van Priske. Slecht gescout ook zeg. Te Kloese
Met de backs naar voren stormen en door Maurice Steijn uit gecounterd worden zou wel een poëtisch einde zijn voor Priske.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:50 schreef Caland het volgende:
Is ‘ie nou nog niet weg joh? Gaan we wachten totdat Maurice Steijn hem op een gelijkspel houdt?
Te Kloese is toch vriendjes met de zaakwaarnemer van Priske? @ZKAquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich valt iemands werkwijze buiten de wedstrijden om ook best lastig te scouten. Maar het is wel pijnlijk duidelijk geworden dat de technische staf een enorm gebrek aan tactische kennis heeft op detailniveau. Ik vraag mij echt af waarom niet allang ingegrepen is, dit wist je allang, maar net als alles bij Dennis gaat alles veel te langzaam.
Maar je hoort zo vaak dat trainers dusdanig intensief worden gescout dat zelfs hun directe omgeving maar ook spelers worden benaderd en worden gevraagd hoe een trainer wedstrijden benaderd, hoe een trainer is in de omgang enz.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich valt iemands werkwijze buiten de wedstrijden om ook best lastig te scouten. Maar het is wel pijnlijk duidelijk geworden dat de technische staf een enorm gebrek aan tactische kennis heeft op detailniveau. Ik vraag mij echt af waarom niet allang ingegrepen is, dit wist je allang, maar net als alles bij Dennis gaat alles veel te langzaam.
Met dat zouteloze spel van ons kunnen we zomaar tegen Sparta ook tegen puntverlies aanlopen ja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de backs naar voren stormen en door Maurice Steijn uit gecounterd worden zou wel een poëtisch einde zijn voor Priske.
Die intensieve scouting is een lulverhaal geweest, Priske was gewoon de meest ervaren beschikbare trainer die bewezen resultaat kon boeken met een aanvallende speelstijl. Veel verder is niet gekeken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar je hoort zo vaak dat trainers dusdanig intensief worden gescout dat zelfs hun directe omgeving maar ook spelers worden benaderd en worden gevraagd hoe een trainer wedstrijden benaderd, hoe een trainer is in de omgang enz.
Aangezien Priske volgens Kloese "een jaar lang intensief is gescout" zou je dat wel mogen verwachten.
Maar gezien het werktempo van Kloese zegt dat misschien toch niet zoveel.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die intensieve scouting is een lulverhaal geweest, Priske was gewoon de meest ervaren beschikbare trainer die bewezen resultaat kon boeken met een aanvallende speelstijl. Veel verder is niet gekeken.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in een tijdperk waar snuivers met fakkels en doodskisten langs de Kuip lopen na een 1-1 tegen NAC.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:19 schreef onlogisch het volgende:
#PRISKEOUT #ALLESWEG #BEZEMERDOOR #WIJZIJNFEYENOORD
Dezelfde man die Nieuwkoop zag als opvolger van Geertruida, Zerrouki van Aursnes en Ueda van Gimenez.quote:
Dat tijdperk is dichterbij dan je denktquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in een tijdperk waar snuivers met fakkels en doodskisten langs de Kuip lopen na een 1-1 tegen NAC.
Die eerste twee waren toch echte/typische 'Slot' transfers.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dezelfde man die Nieuwkoop zag als opvolger van Geertruida, Zerrouki van Aursnes en Ueda van Gimenez.
Ja, dat klopt op zich wel.
Zucht, ik ben er bang voor. Met pijn en moeite een overwinning tegen Sparta. Tegen NAC de boot in.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:50 schreef Caland het volgende:
quote:
Dat zei ik in september al. Helaas was het optie 1quote:Op maandag 16 september 2024 17:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als iemand hier vaste volger van de Tsjechische competitie was en ons zou kunnen vertellen hoe het spel van Sparta Praag zich ontwikkelde onder hem en of zijn media optredens daar net zo nietszeggend waren.
Ik zie 2 opties:
- DtK en evt anderen die hebben meegeholpen in deze beslissing snappen niets van voetbal en hebben zich in laten palmen door een vlotte babbel.
- Priske speelde bij Sparta Praag daadwerkelijk overtuigend aanvallend voetbal en het komt er nu helaas (nog) niet uit.
Het valt door ons niet echt te zeggen welke van de 2 het is. Het is ook goed mogelijk dat hij geen slechte trainer is maar dit nooit meer om gaat draaien. Genoeg goede trainers die een complete flop achter hun naam hebben staan omdat ze de selectie nooit achter zich kregen.
Vriendjes? Die zitten zó vuistdiep bij elkaar, dat zelfs hun achterover gedrukte Rolex Submariners het hebben begeven!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Te Kloese is toch vriendjes met de zaakwaarnemer van Priske? @:ZKA
Zoals in De Dickvoormekaarpodcast al werd gesteld Feyenoord = Feyenoord weer.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat tijdperk is dichterbij dan je denkt
In principe kan het met 1 goede trainersaanstelling weer opgelost zijn. Maar dan moet Te Kloese wel beter z'n werk doen dan afgelopen keer.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch best knap in 6 maanden tijd.
En het veld was ook kutquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Het was niet best gister maar als die 1-0 geen hinderlijk buitenspel is kun je dat ook wel afschaffen, belachelijk. Dat Osman vervolgens elke keer over zijn veters struikelt helpt ook niet mee natuurlijk.
Milaan is duidelijk geen Rome.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik had gedacht dat hullie daar niet welkom waren. Veel plezier maat.
We merken het.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In elk geval is de stroom blezures geen toeval meer. Als Priske al aan iets had willen bouwen, zou dat eerst teruggedrongen moeten worden. Daar heeft hij nooit de grip op kunnen krijgen, terwijl een Italiaan een extreem blessuregevoelig Ajax heeft om te weten turnen naar een opvallend fitte ploeg.
De laatste keer dat we met zoveel man naar dat derdewereldland mochten stond er aan het eind van de dag alleen nog maar een grote gele M overeindquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik had gedacht dat hullie daar niet welkom waren. Veel plezier maat.
Heb echt het idee dat spelers zwaar onder hun kunnen presteren op dit moment. Zo'n Osman ook, die begon toch best aardig bij ons die was gisteren met afstand de slechtste man op het veld. Kon nog geen bal fatsoenlijk aannemen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In principe kan het met 1 goede trainersaanstelling weer opgelost zijn. Maar dan moet Te Kloese wel beter z'n werk doen dan afgelopen keer.
@DombohetOlifantje1quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Het maakt echt geen reet uit wie je nu trainer maakt als je Ueda in de spits heb lopen
Die deed ook gister weer amper mee. Ik vind die Carranza dan nog meer hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Het maakt echt geen reet uit wie je nu trainer maakt als je Ueda in de spits heb lopen
Eens. Dooie emotieloze Aziaat is een gigantische miskoop.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die deed ook gister weer amper mee. Ik vind die Carranza dan nog meer hebben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Caland het volgende:
Ach
Blijven storneren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Erg jammer dat je niet meer kan linken naar het directe tijdstip waarop je de URL kopieert. Waarom is die youtube interface eigenlijk veranderd @:Danny
Voorheen kon je op de titel klikken en kwam je uit bij het punt waarop je het tijdstip had gekopieerd.
Ja, maar ze boden slechts een paar uur voor de deadline dus het ging niet door.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wil Feyenoord eigenlijk nog steeds de kuip kopen?
Die zal oprecht bij de meeste degradatieteams nog wissel staan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Ueda kan op zich prima weglopen en hem er dan inprikken, maar buiten dat en koppen kan hij ook echt helemaal niks. Het is wel handig om bij een topclub een spits te hebben die op zijn minst meer met een bal kan dan Mitchell te Vrede.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die deed ook gister weer amper mee. Ik vind die Carranza dan nog meer hebben.
Uiteindelijk zijn het beide opties, want Priske heeft natuurlijk een heel korte periode dat overtuigende voetbal wel laten zien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dat zei ik in september al. Helaas was het optie 1
Lekker man, zo’n donderdagmiddagborrel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het veldspel vind ik ook niet zo slecht bij ons, de enige andere Feyenoord-trainers bij wie ik dergelijk goed positiespel heb gezien zijn Slot en Rutten geweest.
Dit moet toch een financiële reden hebben?quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:48 schreef fetX het volgende:
En ook deze nederlaag gaat Priske weer overleven.
Ik heb verder Gio, Advocaat, Stam, Koeman en Been bewust meegemaakt. En vMarwijk, andere Koeman en Gullit maar toen was ik wat jonger.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, zo’n donderdagmiddagborrel.
Jij kijkt zeker via een brakke streamquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het veldspel vind ik ook niet zo slecht bij ons,
Eerder narcisme, Te Kloese kan hem op dit moment nog niet ontslaan zonder veel gezichtverliesquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit moet toch een financiële reden hebben?
Het maakt hem in ieder geval niet geloofwaardiger, en dat de kans tegen de 0% is dat Priske dit nog omdraait is ook wel duidelijk. Hij kan beter in één keer de pleister eraf trekken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder narcisme, Te Kloese kan hem op dit moment nog niet ontslaan zonder veel gezichtverlies
Vertrouwd, ja. Heerlijk, helaas niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals in De Dickvoormekaarpodcast al werd gesteld Feyenoord = Feyenoord weer.
Het voelt allemaal wel heerlijk vertrouwd zo.
Als je als directeur in een interview zegt dat je hoopt dat Priske het eind van het seizoen haalt ben je imo geen knip voor de neus waard, makker.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het maakt hem in ieder geval niet geloofwaardiger, en dat de kans tegen de 0% is dat Priske dit nog omdraait is ook wel duidelijk. Hij kan beter in één keer de pleister eraf trekken.
Dus óf te Kloese is een gevaarlijk domme narcist die echt gelooft dat Priske het kan omdraaien, óf Feyenoord kan het financieel nu niet veroorloven, óf het is ook zijn hoofd wanneer Priske valt. Ja.
Kan haast weinig anders zijn dan óf financieel, óf ego. In het ergste geval, een combinatie van de 2.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als directeur in een interview zegt dat je hoopt dat Priske het eind van het seizoen haalt ben je imo geen knip voor de neus waard, makker.
Ontsla hem dan gewoon
Uiteindelijk is dikke Dennis het zoveelste pak wat eigenbelang boven clubbelang zet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als directeur in een interview zegt dat je hoopt dat Priske het eind van het seizoen haalt ben je imo geen knip voor de neus waard, makker.
Ontsla hem dan gewoon
Voetbal is daar ook wel bijzonder in, het blijft emotiemanagement, als het op het veld lekker gaat heeft niemand het over bestuurszaken, pas als het te laat is komt dat weer aan de orde.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dikke Dennis het zoveelste pak wat eigenbelang boven clubbelang zet.
Klopt, ik denk overigens dat vrijwel niemand door had dat het bestuurlijk zo’n potje was bij Feyenoord, ik ook niet en ik was toch aardig sceptisch naar Dennis. Het heeft hem goed geholpen dat hij alle recente successen zo mooi kon uitleggen. Terwijl er toch best wat signalen lagen dat het een fraudeur is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetbal is daar ook wel bijzonder in, het blijft emotiemanagement, als het op het veld lekker gaat heeft niemand het over bestuurszaken, pas als het te laat is komt dat weer aan de orde.
Z'n drang om zelf snel alle touwtjes in handen te krijgen was toch wel duidelijk?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, ik denk overigens dat vrijwel niemand door had dat het bestuurlijk zo’n potje was bij Feyenoord, ik ook niet en ik was toch aardig sceptisch naar Dennis. Het heeft hem goed geholpen dat hij alle recente successen zo mooi kon uitleggen. Terwijl er toch best wat signalen lagen dat het een fraudeur is.
De enige die ons waarschuwde was ZKA maar die mixte de waarheid met zijn eigen complottheorieën.
Het naar buiten werken van Arnesen was wel een red flag.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n drang om zelf snel alle touwtjes in handen te krijgen was toch wel duidelijk?
Fans zoals jij weigerde de waarheid in te zien, wat opzich logisch is als emotie en chauvinisme de bovenhand voeren. Maar ik heb alles wat mis ging bewust op straat gepleurd, omdat Feyenoord nou net zo’n mooie weg in had gezet. Heel treurig en pijnlijk dat het op deze manier moet afbrokkelen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige die ons waarschuwde was ZKA maar die mixte de waarheid met zijn eigen complottheorieën.
Kreeg je dat appje van je pa?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:47 schreef ZKA het volgende:
[..]
Fans zoals jij weigerde de waarheid in te zien, wat opzich logisch is als emotie en chauvinisme de bovenhand voeren. Maar ik heb alles wat mis ging bewust op straat gepleurd, omdat Feyenoord nou net zo’n mooie weg in had gezet. Heel treurig en pijnlijk dat het op deze manier moet afbrokkelen.
Ruijl hebben ze nu een redelijk goede aan om de breuken te lijmen, maar heeft geen statutaire bevoegdheden. En een beetje slagvaardigheid wordt lastig indien degene die die bevoegdheid wel heeft, constant onbereikbaar is. Ik kan nog wel even doorgaan, maar alles is al gezegd en geschreven.
Priske zal blijven, in ieder geval de komende dagen. DtK is veel te trots, vindt het zelf allemaal wel lekker gaan, en gaat zijn holmaatje Oskar Olsen (broker Priske) niet te kakken zetten met een ontslag.
Ok, nog 1 bizar appje wat ik kreeg, die laat ik hier achter: “Priske blijft. Ook omdat de directie van mening is dat Feyenoord gisteren is genaaid met die pingel.”
Gelukkig ziet het veldspel er verzorgd uit
Haha, hij wilde op 2 januari 2022 (werkdag 2 dames en heren) al Christian Pavón van Boca Juniors er doorheen drukken om, waarschijnlijk, onder tafel wat centjes bij te verdienen. Niet in het belang van Feyenoord. Die speler had vanalles op zijn kerfstok. Laat ik het zo zeggen: geen blanco strafblad, en nog wat lopende zaken. Echt iets voor Feyenoord!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n drang om zelf snel alle touwtjes in handen te krijgen was toch wel duidelijk?
Die moet er ook uit dan wel AD worden. De hele constructie deugt natuurlijk bestuurstechnisch voor geen meter op deze manier. Alleen zijn we door de succesvolle periode onder Slot en redelijke transfers dat een beetje vergeten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontsla hem dan gewoon
Ik denk dat iedereen met verstand kon inzien dat het groot risico was dat Te Kloese zoveel taken naar zich toe heeft getrokken, daarom was ik er vanaf het begin al geen fan van. Maar dat het ook een probleem is wordt nu steeds meer duidelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, ik denk overigens dat vrijwel niemand door had dat het bestuurlijk zo’n potje was bij Feyenoord, ik ook niet en ik was toch aardig sceptisch naar Dennis. Het heeft hem goed geholpen dat hij alle recente successen zo mooi kon uitleggen. Terwijl er toch best wat signalen lagen dat het een fraudeur is.
Ik zie dat dan ook als een veel groter probleemquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen met verstand kon inzien dat het groot risico was dat Te Kloese zoveel taken naar zich toe heeft getrokken, daarom was ik er vanaf het begin al geen fan van. Maar dat het ook een probleem is wordt nu steeds meer duidelijk.
Het feit dat de RvC vol zit met incompetente of apathische mensen vergeet je, zo lang het goed gaat.
Dat was duidelijk, daar heb ik destijds genoeg over gezegd. Maar in de interviews zei hij de juiste dingen, en de spelers die hij haalde pasten bij de visie die Feyenoord en hij uitstraalden. Bovendien zijn enkele spelers een groot succes gebleken. Dan wil je er ook niet te veel achter zoeken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Combinatie van, sowieso. Als je claimt dat Priske de best gescoute trainer in de geschiedenis van de eredivisie is, je dik 2 maanden onderhandelt over de afkoopsom van 2 miljoen en vervolgens stuur je hem een half jaar later met 5 miljoen op zak naar de uitgang, dan is dat natuurlijk evenmin goed voor je portemonnee als voor je ego.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Kan haast weinig anders zijn dan óf financieel, óf ego. In het ergste geval, een combinatie van de 2.
Als het financieel is, dan niets dan hulde voor de zakenwaarnemer van Priske & dient de verantwoordelijke in het bestuur ontslagen te worden (ik gok Kloese, maar weet dat niet zeker).
Fraudeur Dennis heeft in ieder geval geen conservatieve voetbalvisie. Die kan met een beetje geluk de juiste mensen om hem heen aanstellen en daarvan zelf profiteren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat dan ook als een veel groter probleem
Ontsla je Priske dan gaan Sjaak en Toon op zoek naar de vervanger. Fijne wedstrijd
Het is griepseizoen dus laten we hopen zeer spoedigquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fraudeur Dennis heeft in ieder geval geen conservatieve voetbalvisie. Die kan met een beetje geluk de juiste mensen om hem heen aanstellen en daarvan zelf profiteren.
Zonder hem kan je ook weer een groepje fossielen aan de knoppen krijgen die er helemaal een bende van maken. Dan ga je weer echt terug de tijd in. Wanneer loopt Sjaak zijn termijn af eigenlijk? Ik vraag dit voor zowel de RvC als zijn levenstermijn.
Het signaal dat Ruijl wel een goeie is is in ieder geval bemoedigend. Maak hem dan volwaardig TD en trek je handen af van het technische beleid. Dan kan je de TD ook beschermen tegenover bemoeienissen vanuit de RvC.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fraudeur Dennis heeft in ieder geval geen conservatieve voetbalvisie. Die kan met een beetje geluk de juiste mensen om hem heen aanstellen en daarvan zelf profiteren.
Zonder hem kan je ook weer een groepje fossielen aan de knoppen krijgen die er helemaal een bende van maken. Dan ga je weer echt terug de tijd in. Wanneer loopt Sjaak zijn termijn af eigenlijk? Ik vraag dit voor zowel de RvC als zijn levenstermijn.
We kunnen nog steeds de Champions Liga winnen dwaasquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:16 schreef KingRoland het volgende:
Blijkbaar vinden de supporters het wel oke hoe het gaat. Maasgebouw nog niet bestormt
Dat valt reuze mee makker:quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:47 schreef ZKA het volgende:
Fans zoals jij weigerde de waarheid in te zien
We komen er nu alleen achter dat Dennis als eindverantwoordelijke voor het technische beleid nog een stuk schadelijker is dan verwacht.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees dat Jannes dichterbij het vuur zit dan we denken, te veel hapsnap beleid te weinig zorgvuldig spelers gescout.
Riep dit al rond WK Qatar. Slot verbloemde veel, man. Toptrainer. Maar minder goede kennis van markt/spelers etc. Vertrouwde zijn scouting niet toe.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee makker:
[..]
We komen er nu alleen achter dat Dennis als eindverantwoordelijke voor het technische beleid nog een stuk schadelijker is dan verwacht.
Dat zou inderdaad de ideale situatie zijn. Maar ik vrees het ergste. Met zijn ego gijzelt Dennis nu de club ook door Priske met zijn assistenten te laten zitten terwijl dit overduidelijk niet meer langer kan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het signaal dat Ruijl wel een goeie is is in ieder geval bemoedigend. Maak hem dan volwaardig TD en trek je handen af van het technische beleid. Dan kan je de TD ook beschermen tegenover bemoeienissen vanuit de RvC.
Jij hoopte toch dat hij naar Ajax zou gaan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Riep dit al rond WK Qatar. Slot verbloemde veel, man. Toptrainer. Maar minder goede kennis van markt/spelers etc. Vertrouwde zijn scouting niet toe.
Ach, na drie jaar als enige dit schreeuwen snap ik wel dat hij zijn gelijk concreet in kaart wil zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:27 schreef Caland het volgende:
Oh, Jannes is weer bezig aan zijn zelfpijprondje
Had er liever wel een gezien met een afscheid.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:57 schreef Caland het volgende:
Overigens geen nieuwe demagoog vandaag of gisteren
We hadden altijd voorspeld dat het helemaal mis zou gaan als de dorpspastoor trainer zou worden bij Feyenoordquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:57 schreef Caland het volgende:
Overigens geen nieuwe demagoog vandaag of gisteren
Ik voel enkel erkenning van 2.5 jaar waakzaamheid uitenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:20 schreef Buitendam het volgende:
Grimmige sfeer rondom forumuser @:ZKA
Ik voel dat niet zo.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:27 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik voel enkel erkenning van 2.5 jaar waakzaamheid uiten
meneertje heeft allerlei praatjes hierquote:
Slot had ook geen zin om voortdurend om een blik Nadjes open te trekken die nog left right behind moeten leren. Dat is geen probleem en zou altijd het spelletje moeten zijn tussen trainer en TD, de trainer wil directe versterkingen, de TD bewaakt de lange termijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Riep dit al rond WK Qatar. Slot verbloemde veel, man. Toptrainer. Maar minder goede kennis van markt/spelers etc. Vertrouwde zijn scouting niet toe.
Als Slot eerlijk naar ons toe zou zijn had hij van de winter Zerrouki gehaald. Hij moest en zou hem ten slotte hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot had ook geen zin om voortdurend om een blik Nadjes open te trekken die nog left right behind moeten leren. Dat is geen probleem en zou altijd het spelletje moeten zijn tussen trainer en TD, de trainer wil directe versterkingen, de TD bewaakt de lange termijn.
Het probleem is een technisch directeur die zijn eigen incompetentie verhult door daar volledig zijn oren naar te laten hangen, inclusief een paar hapsnap aankopen ‘van de bovenkant’ die er naderhand niet zo veel van blijken te kunnen.
Grootste leugen in het voetballandje, hier moet ik het echt voor Slot opnemen. Aanvankelijk (zomer ‘22) vond hij Zerrouki wel een leuke optie. Maar na blessure Timber / ontwikkeling Wieffer (winter ‘23) liet hij de belangstelling voor Zerrouki varen. Niet alleen Slot hoefde hem niet meer, maar ook verschillende RvC leden niet. De scouting heeft de naam van Zerrouki sowieso al nooit op tafel gelegd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als Slot eerlijk naar ons toe zou zijn had hij van de winter Zerrouki gehaald. Hij moest en zou hem ten slotte hebben.
Ow damn, je zou denken dat een VI dit soort praktijken groots zou brengen maar die hebben geen interesse meer of zo?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:56 schreef ZKA het volgende:
[..]
Grootste leugen in het voetballandje, hier moet ik het echt voor Slot opnemen. Aanvankelijk (zomer ‘22) vond hij Zerrouki wel een leuke optie. Maar na blessure Timber / ontwikkeling Wieffer (winter ‘23) liet hij de belangstelling voor Zerrouki varen. Niet alleen Slot hoefde hem niet meer, maar ook verschillende RvC leden niet. De scouting heeft de naam van Zerrouki sowieso al nooit op tafel gelegd.
En tóch kwam die. Hoe? Te Kloese en Zerrouki hebben dezelfde zaakwaarnemer: Muy Manero. Deze deal is altijd in leven gebleven door Te Kloese, ondanks dat Zerrouki totaal geen goede (loop)data overlegde. Heel deze deal is er doorheengedrukt. En het vermoeden leeft, niet alleen bij mij, dat er wat centjes bij van tafel zijn gevallen. Rolexje hier, Maldiven reisje daar. Je kent het wel.
Netto afschrijving van deze transfer ligt nu al rond de tien miljoen. Feyenoord gaat zwaar verlies lijden en nemen rond de naam van Zerrouki, het moet maar, het is niet anders. #dondennis #cooking
Bang voor hun status/ingangen/legioen wat zich tegen zich keert, mij interesseert dat wat minderquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow damn, je zou denken dat een VI dit soort praktijken groots zou brengen maar die hebben geen interesse meer of zo?
Vroeger hadden ze daar maling aan, treurig.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:09 schreef ZKA het volgende:
[..]
Bang voor hun status/ingangen/legioen wat zich tegen zich keert, mij interesseert dat wat minder
Hm, meen dat ik Slot er in de media wel een aantal keer over heb gehoord. Het klinkt allemaal dubieus, maar als de RvC er zo tegen was vraag ik me toch af waarom het niet is tegengehouden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:56 schreef ZKA het volgende:
[..]
Grootste leugen in het voetballandje, hier moet ik het echt voor Slot opnemen. Aanvankelijk (zomer ‘22) vond hij Zerrouki wel een leuke optie. Maar na blessure Timber / ontwikkeling Wieffer (winter ‘23) liet hij de belangstelling voor Zerrouki varen. Niet alleen Slot hoefde hem niet meer, maar ook verschillende RvC leden niet. De scouting heeft de naam van Zerrouki sowieso al nooit op tafel gelegd.
En tóch kwam die. Hoe? Te Kloese en Zerrouki hebben dezelfde zaakwaarnemer: Muy Manero. Deze deal is altijd in leven gebleven door Te Kloese, ondanks dat Zerrouki totaal geen goede (loop)data overlegde. Heel deze deal is er doorheengedrukt. En het vermoeden leeft, niet alleen bij mij, dat er wat centjes bij van tafel zijn gevallen. Rolexje hier, Maldiven reisje daar. Je kent het wel.
Netto afschrijving van deze transfer ligt nu al rond de tien miljoen. Feyenoord gaat zwaar verlies lijden en nemen rond de naam van Zerrouki, het moet maar, het is niet anders. #dondennis #cooking
We kunnen er kort of lang over discussiëren Zerrouki speelde gewoon uitstekend bij Twente en was in de nederlandse competitie 1 van de beste spelers op dat momentquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:56 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ja omdat jullie in minuut 94 stoppen met verdedigen stelletje kneuzen godverdommequote:Op donderdag 6 februari 2025 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
meneertje heeft allerlei praatjes hier
zorg eerst maar is dat je 020 weer gaat inhalen want verlopig sta je op plek 2
Dit geloof ik wel, los van de Rolexjes wat ik weer sterk vind. Ik denk dat het realistischer is dat te Kloese gewoon zijn werk voor die deal niet in de prullenbak wilde gooien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:56 schreef ZKA het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, waar is de RVC als ze hun werk moeten doen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hm, meen dat ik Slot er in de media wel een aantal keer over heb gehoord. Het klinkt allemaal dubieus, maar als de RvC er zo tegen was vraag ik me toch af waarom het niet is tegengehouden.
Fijn dat jij de kaft van het koren kan scheiden, makkerquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit geloof ik wel, los van de Rolexjes wat ik weer sterk vind. Ik denk dat het realistischer is dat te Kloese gewoon zijn werk voor die deal niet in de prullenbak wilde gooien.
Juist niet. Dat soort dingen vallen extreem lastig te bewijzen, als journalist wil je daar je vingers niet aan branden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:01 schreef Irrem het volgende:
En als er dan kennelijk heen en weer wordt geschoven met Rolexjes enzo. Dan is dat toch een verhaal wat voor de media erg aantrekkelijk is om te brengen?
Een beetje onderzoeksjournalist duikt hier wel in hoor, er gaat altijd wel iemand praten uiteindelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist niet. Dat soort dingen vallen extreem lastig te bewijzen, als journalist wil je daar je vingers niet aan branden.
Zie destijds toen vHooijdonk Steijn beschuldigde van duistere zaakjes. Dat was best een heftige rel, terwijl er heus een kern van waarheid in zat, maar vHooijdonk kon het niet concreet maken en dan heb je een groot probleem.
ZKA is geen journalist maar meer een juicekanaal, dus die volgt andere spelregels en kan alles roepen wat ie wil zonder bewijsplicht. Maar voor journalisten en medewerkers zijn er wel consequenties.
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een beetje onderzoeksjournalist duikt hier wel in hoor, er gaat altijd wel iemand praten uiteindelijk.
Dan krijg je hooguit een stookverhaaltje die in de voetballerij weinig gaat opleveren. Als je wil bewijzen dat te Kloese corrupt is heb je geldsporen nodig en concrete bewijzen in plaats van ‘iemand die praat’ want die kunnen ook hun eigen redenen hebben om te lekken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een beetje onderzoeksjournalist duikt hier wel in hoor, er gaat altijd wel iemand praten uiteindelijk.
Als iemand gaat praten is er aanleiding om dieper te graven, geldstromen komen dan uiteindelijk boven water. Het verhaal klinkt plausibel genoeg om daar eens in te duiken, als er iets is wordt dat, zeker in dit digitale tijdperk gewoon gevonden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan krijg je hooguit een stookverhaaltje die in de voetballerij weinig gaat opleveren. Als je wil bewijzen dat te Kloese corrupt is heb je geldsporen nodig en concrete bewijzen in plaats van ‘iemand die praat’ want die kunnen ook hun eigen redenen hebben om te lekken.
Maar het logischere alternatief is dat te Kloese gewoon de deal heeft doorgezet voor zijn netwerk/imago en dat Jannes wat geruchten heeft gehoord over ‘rolexjes’ en nu interessant doet om zijn haat naar te Kloese kracht bij te zetten
Goh. Was jij niet degene die hem weg wilde? Naar 020? Hopende op een geil primeurtje?quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Slot verbloemde veel, man. Toptrainer.
Nee man. Waren genoeg skeptici. Zeker omtrent het wippen van Arnesen (en het niet halen van een vervanger).quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, na drie jaar als enige dit schreeuwen snap ik wel dat hij zijn gelijk concreet in kaart wil zetten.
Was niet serieus maat, ik zocht een excuus om ‘concreet in kaart’ te gebruiken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man. Waren genoeg skeptici. Zeker omtrent het wippen van Arnesen (en het niet halen van een vervanger).
De Jannesbode heeft inderdaad vaak wel een kern van waarheid. Aangevuld met verzinsels, aannames, wensdenken, persoonlijkheidsproblematiek en psychoses.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was niet serieus maat, ik zocht een excuus om ‘concreet in kaart’ te gebruiken.
Denk wel dat de Jannesbode hier verder relatief accuraat is (met enkele verzinsels en aannames erbij natuurlijk).
Gras is groenquote:
Snap de kritische noot ( @3rr0r ) vanwege het niet functioneren van deze speler wel maar an sich is dit een uitstekende speler voor de Eredivisie. Wellicht mentaal niet voor de top geschikt maar dat het een onlogische aankoop voor de top drie was allerminst.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We kunnen er kort of lang over discussiëren Zerrouki speelde gewoon uitstekend bij Twente en was in de nederlandse competitie 1 van de beste spelers op dat moment
Zerrouki speelde bij Twente zijn beste wedstrijden in de achterste linie. Daar heeft hij bij Feyenoord nooit gespeeld want daar heb je de laatste jaren hansco en de professor gehad.
Ik hoop dat dit een miem is. @GGMM kun jij hier uitsluitsel over geven?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij de kaft van het koren kan scheiden, makker
Platvormquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij de kaft van het koren kan scheiden, makker
Wie praat die gaat makker.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Akkoord.quote:
Die zien wat er bij Ajax gebeurt iedere keer dat de RVC ergens voor gaat liggen, dan heb je meteen al die fansites die moord en brand schreeuwen dat de RVC zich niet moet bemoeien met transfers en gewoon moet tekenen bij het kruisje.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:01 schreef Irrem het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, waar is de RVC als ze hun werk moeten doen?
En als er dan kennelijk heen en weer wordt geschoven met Rolexjes enzo. Dan is dat toch een verhaal wat voor de media erg aantrekkelijk is om te brengen?
Hartman er niet bij in Munchenquote:Quilindschy Hartman behoort niet tot de 25-koppige selectielijst van Feyenoord voor het restant van de Champions League. Zo is vrijdag bekend geworden. Elke club mag drie nieuwe namen inschrijven, waarbij de keuze van de Rotterdammers is gevallen op Plamen Andreev, Givairo Read en Jakub Moder. Ook aankopen Oussama Targhalline en Stéphano Carrillo staan dus niet op de lijst.
Wellicht heeft Tim Hofman nog tijd. Die wil vast wel gesubsidieerd onderduiken in een warm land.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jammer, maar logisch. Je hebt twee opties op die positie en Hartman gaat die waarschijnlijk twee wedstrijden toch niet kunnen spelen omdat hij anders te vroeg te veel belast wordt.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist niet. Dat soort dingen vallen extreem lastig te bewijzen, als journalist wil je daar je vingers niet aan branden.
Zie destijds toen vHooijdonk Steijn beschuldigde van duistere zaakjes. Dat was best een heftige rel, terwijl er heus een kern van waarheid in zat, maar vHooijdonk kon het niet concreet maken en dan heb je een groot probleem.
ZKA is geen journalist maar meer een juicekanaal, dus die volgt andere spelregels en kan alles roepen wat ie wil zonder bewijsplicht. Maar voor journalisten en medewerkers van de club zijn er wel serieuze consequenties.
Je praat alsof Pierre niet het meest rancuneuze persoon op het westelijk halfrond is. Zijn zoon niet opstellen is genoeg reden voor hem om zo iets vaag te beweren zelfs al is het dikke onzin. Nu wil ik niet zeggen dat het onmogelijk waar kan zijn maar we weten hoe Pierre is lolquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ZKA is geen journalist maar meer een juicekanaal, dus die volgt andere spelregels en kan alles roepen wat ie wil zonder bewijsplicht. Maar voor journalisten en medewerkers van de club zijn er wel serieuze consequenties.
Kopen wij net de enige Marokkaan die daar wel geboren isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:32 schreef Qarrad het volgende:
https://onefootball.com/d(...)-veld-staan-40676956
Uh...
Kan van Hanegem er alsjeblieft nog een zure column aan wijden? Scheidsrechter was gemeen huiliehuilie.quote:
het voetbal van 020 is echt nog vele malen slechter geweest dit seizoenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:36 schreef GGMM het volgende:
Het voetbal is weer niet om aan te gluren dus we gaan weer naar de 'wat zijn de fans toch geweldig'
Volgens Amsterdamse telwijze stonden er toch echt drie jeugdspelers aan de aftrap.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:40 schreef Wotte het volgende:
Denk dat we het dan ook over het volgende paradepaardje moeten hebben èèn zelf opgeleide speler tegen PSV op het veld. Tegen Ajax welgeteld negen nationaliteiten.
Wat is er aan de hand in Rotterdam?
Dat telt alleen in Amsterdam natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Amsterdamse telwijze stonden er toch echt drie jeugdspelers aan de aftrap.
Stiekem ook gewoon een Feyenoord fan. Meer dan 4x zoveel posts in het topic van de rivaal dit seizoenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:19 schreef PSVCL het volgende:
Van Hanegem hekelt Feyenoord-reactie: 'Ik had niet afgetrapt, ik zweer het je'
Willem van Hanegem wist niet wat hij zag toen hij afgelopen woensdag naar de bekerwedstrijd PSV - Feyenoord keek. Dat de arbitrage geen streep zette door de treffer van Johan Bakayoko, kon De Kromme maar moeilijk verkroppen.
[ afbeelding ]
https://www.voetbalprimeu(...)ik-zweer-het-je.html
Willem heeft dat zelf gewoon gedaan hè, op het EK'76, niet aftrappen.quote:
Dat is het al langer, maar we hebben een erg hardnekkige TD die de trainer gewoon nog vijf wedstrijden laat zitten nadat hij aangeeft dat de spelersgroep hem niet serieus neemt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je thuis niet wint van Steijn & co is het wel echt tijd om in te pakken.
Sparta had wel altijd een van de mooiste accommodaties in de eerste divisie toen wij er nog kwamen met AGOVV, al was dat in die periode misschien niet zo moeilijk @Spockjuh_quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schiedam-Oost is een junkiehol wat niks met Rotterdam te maken heeft
Ook al gaat het slecht ze blijven gewoon komen he, het HONDSTROUWE legioen. Zelfs Milaan uit is gewoon zomaaar uitverkocht! En het partijtje is al over een paar weekjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:36 schreef GGMM het volgende:
Het voetbal is weer niet om aan te gluren dus we gaan weer naar de 'wat zijn de fans toch geweldig'
Om de wedstrijden nog door te komen drink ik wel behoorlijk veel biertjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook al gaat het slecht ze blijven gewoon komen he, het HONDSTROUWE legioen. Zelfs Milaan uit is gewoon zomaaar uitverkocht! En het partijtje is al over een paar weekjes.
Bij NAC zouden ze zich nog schamen voor deze mate van zelfbevlekking.
Zeker! Fortuna en MVV waren qua uitvak ook primaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sparta had wel altijd een van de mooiste accommodaties in de eerste divisie toen wij er nog kwamen met AGOVV, al was dat in die periode misschien niet zo moeilijk @:Spockjuh_
Ga ik wel vanuit ja, het is klaar met Priske als je vanavond niet wint.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je thuis niet wint van Steijn & co is het wel echt tijd om in te pakken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit ja, het is klaar met Priske als je vanavond niet wint.
Nah, Wellenreuter speeltquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:34 schreef De_Pel het volgende:
Zechiel, die zelf moet vragen of hij niet ergens speelminuten mocht gaan maken, zal vanavond wel een wereldpartij spelen. 1-1
Tja. Ben er eerlijk gezegd niet negatief over dat je Read niet direct overbelast a la Milambo. Die Lobotomie hoeven we voorlopig ook niet terug te verwachten.quote:
Koester de tijd dat we van deze man hebben mogen genieten..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef bbuddybb het volgende:
Santi heeft er al eentje in liggen.
Misschien schudt dat Ueda wakker.
Oh die speelt niet eens.
Zul je zien dat Priske hem woensdag weer opsteltquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja. Ben er eerlijk gezegd niet negatief over dat je Read niet direct overbelast a la Milambo. Die Lobotomie hoeven we voorlopig ook niet terug te verwachten.
Zout in de wonden dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:50 schreef bbuddybb het volgende:
Santi heeft er al eentje in liggen.
Misschien schudt dat Ueda wakker.
Oh die speelt niet eens.
Voor slot was iets van 14 toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zout in de wonden dit.
Als Gimenez vanaf begin af aan als een malle gaat lopen scoren daar onderstreept dat maar weer eens voor wat voor fooi hij eigenlijk is vertrokken.
Net als dat die 9 miljoen voor Slot en onze performance staf een steal is geweest.
Aursnes nog zo’n voorbeeld.
Zou gaan om 10%, ongetwijfeld over de winst. Zelfs als ze hem voor het dubbele verkopen houden we er maar 3-4 miljoen aan over.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef De_Pel het volgende:
Wat hebben we eigenlijk voor doorverkoop bedongen op SantiGod?
Die blijft op deze manier natuurlijk niet al te lang bij die vergane glorie ballen.
Nu 31 + 45 minuten gespeeld, 1 goal, 1 assist.
#kanernietsvan forumuser @:wotte
Mateo Retegui heeft er 20 in liggen die is natuurlijk niet te betalen maar dat is nou ook niet echt een heel bijzondere spits. Wel beter dan Gimenez daar niet van.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef De_Pel het volgende:
Wat hebben we eigenlijk voor doorverkoop bedongen op SantiGod?
Die blijft op deze manier natuurlijk niet al te lang bij die vergane glorie ballen.
Nu 31 + 45 minuten gespeeld, 1 goal, 1 assist.
#kanernietsvan forumuser @:wotte
Dat zou echt matig/slecht zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Zou gaan om 10%, ongetwijfeld over de winst. Zelfs als ze hem voor het dubbele verkopen houden we er maar 3-4 miljoen aan over.
Forumuser @Wotte: nee hij is niet goed want de topscorer van Italië (die onbetaalbaar is) vind ik ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mateo Retegui heeft er 20 in liggen die is natuurlijk niet te betalen maar dat is nou ook niet echt een heel bijzondere spits. Wel beter dan Gimenez daar niet van.
Geen speld tussen te krijgen grote vriend. Hij doet het daar alleraardigst ik zit je te stangen. Blij dat die lul opgerot is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Forumuser @:Wotte: nee hij is niet goed want de topscorer van Italië (die onbetaalbaar is) vind ik ook niet zo goed.
Ik zat net ff te dromen... Waar zouden we staan met een trainer die de lijn Slot wél door had getrokken & competent was?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo jammer he psv bakt er de laatste weken er helemaal niks van maar zelf doe je het net zo slecht.
Het kan nog steeds als ze de komende 14 wedstrijden winnenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord niet zo slecht was hadden ze nu gewoon makkelijk kampioen geworden.
Dat moet wel heel zuur zijn
Dat is waar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het kan nog steeds als ze de komende 14 wedstrijden winnen
Jij kan je beter focussen op GAE. Wees blij dat die verloren hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo jammer he psv bakt er de laatste weken er helemaal niks van maar zelf doe je het net zo slecht.
goede vraag in het Feyenoord topicquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wie hopen jullie dat er wint? Ik Feyenoord.
Ze komen er wel weer erg makkelijk doorheen, voor je het weet loop je weer achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:08 schreef snabbi het volgende:
het zou toch aardig zijn als Feyenoord eens die zijkanten zou verdedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |