Die smile van Bibi ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:57 schreef Tengano het volgende:
0:30 Trump vindt dat hij een Nobel Peace price verdient.
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat Bibi daar gewoon met een natte broek zitquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:58 schreef capricia het volgende:
Die smile van Bibi ook.
De mooiste muziek in zijn oren.
Als dit echt gaat gebeuren (wat je bij Trump altijd maar af moet wachten), heeft ie zijn kaarten voor zijn land heel goed gespeeld. Dan heeft ie alles wat ie maar had kunnen wensen vanuit dit conflict.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat Bibi daar gewoon met een natte broek zit
Had je dan nog 40 jaar met deze ellende willen zitten? Gaza is nooit een succes geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou honderd keer liever die seniel dan deze megalomane gek.
Trump heeft dit al heel heeeeeeel lang van tevoren gepland. En dan moet je denken aan de tijd dat hij nog aan de zijlijn stond en opa Biden vooral zijn best deed om vooral wakker te blijven en niet te struikelen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:01 schreef capricia het volgende:
Als die echt gaat gebeuren (wat je bij Trump altijd maar af moet wachten), heeft ie zijn kaarten voor zijn land heel goed gespeeld. Dan heeft ie alles wat ie maar had kunnen wensen vanuit dit conflict.
Juist.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Trump heeft dit al heel heeeeeeel lang van tevoren gepland. En dan moet je denken aan de tijd dat hij nog aan de zijlijn stond en opa Biden vooral zijn best deed om vooral wakker te blijven en niet te struikelen.
Mogelijk is er toen al overleg geweest tussen Bibi en Trump. Door Gaza achter te laten zoals het er nu bijligt kon Trump in zijn eerste week al scoren met dit plan. En in een volledig verwoest Gaza die mensen daar laten was toen al volledig geblokkeerd.
Dit is echt niet pas een paar weken terug bedacht.
Of die mensen nou in Gaza aan het infuus hangen of ergens anders, dat maakt financieel helemaal niks uitquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:08 schreef capricia het volgende:
Nu alleen nog een plek voor de Gazanen regelen. Maar dat zijn kennelijk maar minor uitdagingen in dit plan.
De VN zeker niet. Dat zou het leger moeten doen. Of samenwerking met China, Rusland.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik ben ook benieuwd of hij de VN zo gek denkt te krijgen om de Palestijnen te deporteren, of dat hij daar het Amerikaanse leger voor in wil gaan zetten.
Tarieven, deportatie en annexatie lijken Trumps favoriete oplossingen te zijn. Naast luxe golfbanen, natuurlijk.
De Duitsers lijken mij ook wel een redelijk ervaren partij voor zoiets.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:21 schreef theunderdog het volgende:
De VN zeker niet. Dat zou het leger moeten doen. Of samenwerking met China, Rusland.
Dit dus. Word eens tijd dat Joden Duitsers bedanken voor al het goeds.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
De Duitsers lijken mij ook wel een redelijk ervaren partij voor zoiets.
De VS en Isral, die hebben geld zat.quote:
Alle mensen deporteren, alle gebouwen afbreken en met een bulldozer er overheen. Dan is Hamas ook verdwenen.quote:-Wie gaat Hamas ontwapenen?
In Jordani en Libanon. Ze mogen ook niet meer terugkomen.quote:-Waar laten we de Palestijnen tijdens de heropbouw?
Denk groot: maak heel Gaza plat. Letterlijk. Dat moet toch gebeuren voor het bouwen van het luxe vakantieoord kan beginnen.quote:-Hoe leggen we de geldstromen van Hamas plat?
Trump zijn bedrijven, in samenwerking met Isral en de VS als geldschieters en voor de soldaten om de orde te handhaven.quote:-Welke autoriteit gaat Gaza regeren en wat wordt de uiteindelijke roadmap naar een Palestijnse staat?
Die staten hebben ze al: Jordani en Libanon.quote:Nu walst Trump er als een bulldozer doorheen.
Het is heel makkelijk om te roepen dat de "Palestijnen recht hebben op een staat" maar ja, als je niks doet wat dat vervolgens langdurig en duurzaam waar kan maken, moet je ook niet gek opkijken dat die staat er niet is en Trump ermee aan de haal gaat.
En jij denkt dat dit het oplost? Ik denk eerder dat ze het luchtruim in de VS extra goed in de gaten moeten houden als het zo ver komt. Zullen wel wat vliegtuigen richting hoge torens gevlogen worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Had je dan nog 40 jaar met deze ellende willen zitten? Gaza is nooit een succes geweest.
En de geschiedenis leert: wie Isral aanvalt, raakt zo een stuk land kwijt.
Kennelijk hardleers sommige mensen daar.
Ja, dat lokt hij zo wel uit. Maar dat is natuurlijk ook een goed excuus voor meer annexatie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:28 schreef Questular het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit het oplost? Ik denk eerder dat ze het luchtruim in de VS extra goed in de gaten moeten houden als het zo ver komt. Zullen wel wat vliegtuigen richting hoge torens gevlogen worden.
Dat ligt er aan welk perspectief je de Palestijnen geeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:28 schreef Questular het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit het oplost? Ik denk eerder dat ze het luchtruim in de VS extra goed in de gaten moeten houden als het zo ver komt. Zullen wel wat vliegtuigen richting hoge torens gevlogen worden.
quote:"This way please. It's gonna be great, really great."
#DonaldHelpt
Iedereen die het niet eens is met dit verhaal moet met een beter alternatief komen. Of, had met een beter alternatief moeten komen voordat Trump aan de macht kwam. In principe hebben Biden en Europa dit gewoon op hun beloop gelaten, wetende dat er een rele kans op een herverkiezing van Trump was. Net als de Arabische landen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:28 schreef SymbolicFrank het volgende:
Als ik in Trumps hoofd kruip:
[..]
De VS en Isral, die hebben geld zat.
[..]
Alle mensen deporteren, alle gebouwen afbreken en met een bulldozer er overheen. Dan is Hamas ook verdwenen.
[..]
In Jordani en Libanon. Ze mogen ook niet meer terugkomen.
[..]
Denk groot: maak heel Gaza plat. Letterlijk. Dat moet toch gebeuren voor het bouwen van het luxe vakantieoord kan beginnen.
[..]
Trump zijn bedrijven, in samenwerking met Isral en de VS als geldschieters en voor de soldaten om de orde te handhaven.
[..]
Die staten hebben ze al: Jordani en Libanon.
Als het de gazanen om veiligheid zou gaan zouden ze al niet in deze situatie gezeten hebben..lquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:35 schreef Black_Baron het volgende:
Ik zou beginnen met het opzetten van accomodatie voor de Gazanen. Wijs maar ergens wat gebieden aan, en begin maar met bouwen.
Als het toekomst heeft, veilig is, perspectief etc, heb je best kans dat veel gezinnen er heen willen.
Genoeg onschuldige gezinnen die ook alleen het beste voor hun kinderen willen. Maar het onderwijs etc moet wel gemonitord worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het de gazanen om veiligheid zou gaan zouden ze al niet in deze situatie gezeten hebben..l
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het de gazanen om veiligheid zou gaan zouden ze al niet in deze situatie gezeten hebben..l
Pardon? Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:38 schreef theunderdog het volgende:
Ik kan niet wachten op Gazanen die richting Europa vluchten. Zeker gezien ze zullen komen met aan anti-westerse visie.
Krijgen we voor de zoveelste keer de shit over ons heen door de achterlijke keuzes van Republikeinse presidenten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:38 schreef theunderdog het volgende:
Ik kan niet wachten op Gazanen die richting Europa vluchten. Zeker gezien ze zullen komen met aan anti-westerse visie.
Niet genoeg blijkbaar want de support voor Hamas is schrikbarend hoog.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:37 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Genoeg onschuldige gezinnen die ook alleen het beste voor hun kinderen willen. Maar het onderwijs etc moet wel gemonitord worden.
Kunnen de mensen die hier toejuichen dat Trump met dit idee komt janken dat ze hier naar toe komen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:38 schreef theunderdog het volgende:
Open ogen schapen noem ik dat soort gelovigen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dus, we zijn nu van Trump de "vredesduif" en zakenman via het proberen te stelen van de verkiezing in 2020 uitgekomen bij landjepik willen doen van Groenland, Panama, Canada, waar nu Gaza aan toegevoegd kan worden met een lekkere etnische zuivering erbij. En het volk blijft er maar achteraan marcheren. Geeft wel duidelijkheid hoe dat toch allemaal in de jaren 30 van vorige eeuw mogelijk was.
Wonderlijk ook hoe de anti-migratie mensen plots een verplichte massa-migratie in een heel ander land helemaal top vinden.
Beter geef je toe aan terroristen? Of wat bedoel je.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Kunnen de mensen die hier toejuichen dat Trump met dit idee komt janken dat ze hier naar toe komen.
Dat soort dingen overkomen je niet zomaar. Dat soort overkomen Europa omdat wij bestuurd worden door ontzettend incapabele prutsers.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Kunnen de mensen die hier toejuichen dat Trump met dit idee komt janken dat ze hier naar toe komen.
Dat het een achterlijk plan is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:41 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Beter geef je toe aan terroristen? Of wat bedoel je.
Misschien naar Amerika emigreren, daar loopt alles lekker nu.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat soort dingen overkomen je niet zomaar. Dat soort overkomen Europa omdat wij bestuurd worden door ontzettend incapabele prutsers.
Wat mij nog wel het meest verbaasd zijn de hordes Nederlanders op dit forum die het maar wat mooi vinden. Zogenaamd nationalistische types die achter een agressieve buitenlander aanlopen die ze hogere prijzen en meer vluchtelingen gaat geven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dus, we zijn nu van Trump de "vredesduif" en zakenman via het proberen te stelen van de verkiezing in 2020 uitgekomen bij landjepik willen doen van Groenland, Panama, Canada, waar nu Gaza aan toegevoegd kan worden met een lekkere etnische zuivering erbij. En het volk blijft er maar achteraan marcheren. Geeft wel duidelijkheid hoe dat toch allemaal in de jaren 30 van vorige eeuw mogelijk was.
Wonderlijk ook hoe de anti-migratie mensen plots een verplichte massa-migratie in een heel ander land helemaal top vinden.
Je bedoelt; Isreal is nooit een succes geweest. Het is niks meer dan een vreemde mogendheid die heel slim landje ook heeft gespeeld. Ok. In dat opzicht wel een succes. Alleen voor de rest van de regio niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Had je dan nog 40 jaar met deze ellende willen zitten? Gaza is nooit een succes geweest.
En de geschiedenis leert: wie Isral aanvalt, raakt zo een stuk land kwijt.
Kennelijk hardleers sommige mensen daar.
Ze worden onderdrukt, al hun land wordt afgepakt en Isral houd van grootschalige vergeldingsacties, met veel doden, om het goed in te peperen dat ze niet meer in opstand moeten komen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Niet genoeg blijkbaar want de support voor Hamas is schrikbarend hoog.
Ja, dan gaat het je niet om vrede en veiligheid en heb je je situatie aan jezelf te danken.
Kan je bij gebrek aan argumentatie metquote:
Realpolitiek.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je bedoelt; Isreal is nooit een succes geweest. Het is niks meer dan een vreemde mogendheid die heel slim landje ook heeft gespeeld. Ok. In dat opzicht wel een succes. Alleen voor de rest van de regio niet.
Ze worden inderdaad onderdrukt. Maar dan door Hamas.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ze worden onderdrukt, al hun land wordt afgepakt en Isral houd van grootschalige vergeldingsacties, met veel doden, om het goed in te peperen dat ze niet meer in opstand moeten komen.
Je hebt gelijk elke inwoner van Gaza is daar persoonlijk verantwoordelijk voor, het is goed dat iedereen daarvoor gestraft wordt. Dat zal ze zeker leren! Bedankt voor deze geweldige inzichten, ik ben om.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kan je bij gebrek aan argumentatie metreageren maar ik heb natuurlijk gewoon gelijk.
Als jij met een horde barbaren 1200 slachtoffers maakt bij je tot de tanden bewapende en veel sterkere tegenstander dan kan in ieder weldenkend mens begrijpen dat je ongenadig op je lazer gaat krijgen. En dat is dus ook gebeurd.
En dat heb je dan uiteraard helemaal aan jezelf te danken.
Hoho. Wilders is op shitter de woningcrisis op aan het lossen door te juichen voor Trump en door ruzie te zoeken met moslims. GeertGOD.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een clown is die Wilders ook. Boeit mij het wat ze er hier van vinden? Ga het landsbelang eens dienen stel prutsers, jullie worden er rijkelijk voor betaald.
Parodie op een land.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoho. Wilders is op shitter de woningcrisis op aan het lossen door te juichen voor Trump en door ruzie te zoeken met moslims. GeertGOD.
Ik heb het niet over personen. Ik heb het over het volk als geheel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Je hebt gelijk elke inwoner van Gaza is daar persoonlijk verantwoordelijk voor, het is goed dat iedereen daarvoor gestraft wordt. Dat zal ze zeker leren! Bedankt voor deze geweldige inzichten, ik ben om.
Ow nee dan is het goed, wat een kutvolk is het ook. Niet even tegen Hamas zeggen dat ze moeten oprotten...mietjes.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb het niet over personen. Ik heb het over het volk als geheel.
Blijkbaar zijn de gazanen als volk blniet in staat de rotte appels uit te stoten. Omdat ze dat niet willen of niet kunnen. Ja, dan krijg je het als volledige bevolking voor je kiezen.
Zo werkt oorlog. Daar vallen altijd onschuldige slachtoffers.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Misschien moeten we Isral anders verplaatsen. Genoeg mensen hier die het een prima oplossing vinden om 1 van de 2 partijen ergens anders onder te brengen. Dan kan dat net zo goed Isral zijn toch?
Het is sarcastisch. Het gaat het gevolg zijn hequote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Pardon? Waarom zou je dat willen?
Het is niet ons conflict. Laat het lekker daar.
Ze hebben er zelf voor gestemd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Ow nee dan is het goed, wat een kutvolk is het ook. Niet even tegen Hamas zeggen dat ze moeten oprotten...mietjes.
Als de gazanen niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor een terreurorganisatie in hun midden wie dan wel?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Ow nee dan is het goed, wat een kutvolk is het ook. Niet even tegen Hamas zeggen dat ze moeten oprotten...mietjes.
Ja, daarom zijn de Indianen in de VS ook bijna verdwenen. Als je ook leest wat die Europese veroveraars er van vonden zegt dat genoeg. Ze zagen het als hun heilige taak om al die ongelovige ketters op te ruimen en het land goed te benutten voor hun Koning.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ze worden inderdaad onderdrukt. Maar dan door Hamas.
De rest van je reactie klopt. Maar als je weet dat Isral grootschalige vergeldingsacties houdt, dan kies je dus bewust voor die grootschalige vergeldingsacties wanneer je er voor kiest het veel sterkere Isral aan te vallen.
Of you cant stand the heat stay out of the kitchen.
Hmmm ik gok de terroristen zelf? Noem me raar maar onschuldige mensen hoeven van mij niet te lijden. Maar ik ben misschien wat ouderwets.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als de gazanen niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor een terreurorganisatie in hun midden wie dan wel?
Ouderwets? Zeg maar eerder 'dom. Want hoe onschuldig ben je als je massaal op straat feest staat te vieren na wat er op 07 oktober 2023 gebeurt is?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Hmmm ik gok de terroristen zelf? Noem me raar maar onschuldige mensen hoeven van mij niet te lijden. Maar ik ben misschien wat ouderwets.
Die worden daar niet toegelaten. Het is alleen voor de rijken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht en dit is het beste idee ooit. Met een stukje Amerika tussen het MO en Europa en ook nog eens in de buurt kan het zomaar eens de trekpleister voor asielzoekers worden. Geen gevaarlijke bootreis. Gewoon hoo de grens over en een ankerbaby. Meteen geweldig voor ons en voor de lange termijn een barrire voor de VS om weer onrust in die regio te stoken.
Er is maar 1 ding wat past in het snappertje van deze mensen, en dat is hun bloeddorst tegen de Joden en meer niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:51 schreef Black_Baron het volgende:
Een beetje nette opgeleide Palestijn kan prima in zo'n resort werken. Of in de bouw. Beter dan tunnels graven en bommen fabriceren.
Kun je je voorstelt wat een potentie dat gebied heeft en wat ze er van hadden kunnen maken?
Isral een vreemde mogendheid? De grootste etnische groep in Isral zijn de Mizrahi Joden, die in het MO woonden, inclusief Isral zelf.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je bedoelt; Isreal is nooit een succes geweest. Het is niks meer dan een vreemde mogendheid die heel slim landje ook heeft gespeeld. Ok. In dat opzicht wel een succes. Alleen voor de rest van de regio niet.
Het is gewoon oorlog man, na 7 oktober.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Hmmm ik gok de terroristen zelf? Noem me raar maar onschuldige mensen hoeven van mij niet te lijden. Maar ik ben misschien wat ouderwets.
I.t.t. de rest van de regio is het dan weer in Israel waar het beter toeven is als vrouw, homo, ongelovige of afvallige.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zeker. En bovenal echt Midden-Oosters. Enkel net een tikkeltje minder achterlijk dan de landen om hun heen. Maar echt een tikkeltje.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Isral een vreemde mogendheid?
Isral is een gigantisch succes. In tegenstelling tot die terroristen broedplaatsen waar niemand ook maar 1 burgerrecht heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
I.t.t. de rest van de regio is het dan weer in Israel waar het beter toeven is als vrouw, homo, ongelovige of afvallige.
Ik zeg dan ook niet dat iedereen onschuldig is. Over dom gesproken: leuk dat jij er ook bentquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ouderwets? Zeg maar eerder 'dom. Want hoe onschuldig ben je als je massaal op straat feest staat te vieren na wat er op 07 oktober 2023 gebeurt is?
Ik weet niet of Israel gewonnen heeft eigenlijk. Als je na een dik jaar in zo'n klein stukje land de boel aan puin schieten nog steeds niet je doelen hebt bereikt kun je je afvragen of je wel aan het winnen bent. Hamas is er nog steeds en het is Israel niet gelukt de gijzelaars te bevrijden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:00 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het is gewoon oorlog man, na 7 oktober.
Dit is helemaal niet zo'n slechte oplossing. Er zitten nog wat losse eindjes aan, maar goed. Gaza door laten modderen gaat hem ook niet worden. En dat Isral zou winnen, stond natuurlijk al van te voren vast.
Je moet alleen een nette oplossing voor de burgers daar vinden. En Gaza gaat dat niet zijn. Dat was toch een openluchtgevangenis?
Er valt genoeg aan te merken op Israel, Netanayahu, kolonisten en hard-liners.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:02 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Isral is een gigantisch succes. In tegenstelling tot die terroristen broedplaatsen waar niemand ook maar 1 burgerrecht heeft.
De terroristen verstoppen zich tussen de bevolking.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Die mensen leven volledig buiten de werkelijkheid. Een soort parallelle wereld waarin Isral geen succes is, en Gaza wel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat past in het snappertje van deze mensen, en dat is hun bloeddorst tegen de Joden en meer niet.
Haha Israel is helemaal niet aan het 'winnen'. Na al die jaren zionistische strijd, mogen ze nu een Duitse-Amerikaan op hun blote knieeen bedanken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet niet of Israel gewonnen heeft eigenlijk. Als je na een dik jaar in zo'n klein stukje land de boel aan puin schieten nog steeds niet je doelen hebt bereikt kun je je afvragen of je wel aan het winnen bent. Hamas is er nog steeds en het is Israel niet gelukt de gijzelaars te bevrijden.
Precies.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha Israel is helemaal niet aan het 'winnen'. Na al die jaren zionistische strijd, mogen ze nu een Duitse-Amerikaan op hun blote knieeen bedanken.
Lees even de rest van de post. Grootste etnische groep Mizrahi komt uit het MO, inclusief Isral zelf. Miljoenen Arabische Israli = inheemsen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker. En bovenal echt Midden-Oosters. Enkel net een tikkeltje minder achterlijk dan de landen om hun heen. Maar echt een tikkeltje.
Maar wij weten toch niet wat de targets van Israel zijn of waren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
Ik weet niet of Israel gewonnen heeft eigenlijk. Als je na een dik jaar in zo'n klein stukje land de boel aan puin schieten nog steeds niet je doelen hebt bereikt kun je je afvragen of je wel aan het winnen bent. Hamas is er nog steeds en het is Israel niet gelukt de gijzelaars te bevrijden.
Het maakt mij toch niet uit waar ze vandaan komen. Israel is vanuit onze perceptie een vreemde mogendheid. Net zoals elk ander land.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lees even de rest van de post. Grootste etnische groep Mizrahi komt uit het MO, inclusief Isral zelf. Miljoenen Arabische Israli = inheemsen.
Ashkenazi en Sepharden hebben hun roots in het MO en mythologische verbondenheid via de religie.
Alleen Ethiopische Joden hebben geen roots in het MO, maar zeer kleine groep. Onzin dus dat het een vreemde mogendheid is.
En dat Gaza op houdt te bestaan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar wij weten toch niet wat de targets van Israel zijn of waren.
Het enige wat we weten is wat ze ons verteld hebben.
Oh zo, ja voor ons is Isral een vreemde mogendheid. Alleen niet voor het MO. Dat wordt ook vaak beweerd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het maakt mij toch niet uit waar ze vandaan komen. Israel is vanuit onze perceptie een vreemde mogendheid. Net zoals elk ander land.
het zijn er net meer dan 2 miljoen. Europa wil ook geen miljoenen islamitische vluchtelingen uit het Midden-Oosten, maar krijgt ze ook... Die passen hier nog minder goed dan Palestijnen daar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar wie moet die 6 miljoen Palestijnen dan gaan huisvesten? Niemand in die regio wil ze hebben en dat weet je zelf ook wel.
Jews make up 0.2% of the worlds' population, yet they have won over 20% of the Nobel prizes - 204 in total out of around 900 awarded since the first Laureates at the start of the 20th century.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:04 schreef Black_Baron het volgende:
Die mensen leven volledig buiten de werkelijkheid. Een soort parallelle wereld waarin Isral geen succes is, en Gaza wel.![]()
Want Egypte en JordanI moeten hiervoor opdraaien omdat?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:09 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
En dat Gaza op houdt te bestaan.
En dat de Gazanen een probleem voor Egypte en Jordani gaan worden.
Dat lijkt me voor Isral een prima uitkomst.
Welke doelen waren dat dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De islam was bedoeld als een betere variant van het christendom, vooral voor de lokale plattelandsbevolking. Het was (en is) heel succesvol en toen het groot genoeg was geworden zijn die godsdiensten natuurlijk oorlog gaan voeren tegen elkaar. Over wie er gelijk had en de baas was. En dat doen ze nog steeds.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lees even de rest van de post. Grootste etnische groep Mizrahi komt uit het MO, inclusief Isral zelf. Miljoenen Arabische Israli = inheemsen.
Ashkenazi en Sepharden hebben hun roots in het MO en mythologische verbondenheid via de religie.
Alleen Ethiopische Joden hebben geen roots in het MO, maar zeer kleine groep. Onzin dus dat het een vreemde mogendheid is.
We praten hier toch over het plan van Trump?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Want Egypte en JordanI moeten hiervoor opdraaien omdat?
Voor het Midden-Oosten voor een deel ook. Maar dat hele verhaaltje interesseert mij weinig. Israel was sterker, en hebben gewonnen. Nu krijgt ook Israel te maken met een sterkere macht, want Gaza wordt Amerikaans, met een beetje SA.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh zo, ja voor ons is Isral een vreemde mogendheid. Alleen niet voor het MO. Dat wordt ook vaak beweerd.
Heel goed, en jij vindt het een goed plan niet? Leg me even uit waarom je het dan een goed plan vindt dat deze 2 landen ervoor op moeten draaien.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:11 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
We praten hier toch over het plan van Trump?
De meeste Israeli's zijn seculier, gevolgd door liberalen, dan orthodoxen en helemaal aan het eind de Haredi.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
De islam was bedoeld als een betere variant van het christendom, vooral voor de lokale plattelandsbevolking. Het was (en is) heel succesvol en toen het groot genoeg was geworden zijn die godsdiensten natuurlijk oorlog gaan voeren tegen elkaar. Over wie er gelijk had en de baas was. En dat doen ze nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |