Die smile van Bibi ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:57 schreef Tengano het volgende:
0:30 Trump vindt dat hij een Nobel Peace price verdient.
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat Bibi daar gewoon met een natte broek zitquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:58 schreef capricia het volgende:
Die smile van Bibi ook.
De mooiste muziek in zijn oren.
Als dit echt gaat gebeuren (wat je bij Trump altijd maar af moet wachten), heeft ie zijn kaarten voor zijn land heel goed gespeeld. Dan heeft ie alles wat ie maar had kunnen wensen vanuit dit conflict.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat Bibi daar gewoon met een natte broek zit
Had je dan nog 40 jaar met deze ellende willen zitten? Gaza is nooit een succes geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou honderd keer liever die seniel dan deze megalomane gek.
Trump heeft dit al heel heeeeeeel lang van tevoren gepland. En dan moet je denken aan de tijd dat hij nog aan de zijlijn stond en opa Biden vooral zijn best deed om vooral wakker te blijven en niet te struikelen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:01 schreef capricia het volgende:
Als die echt gaat gebeuren (wat je bij Trump altijd maar af moet wachten), heeft ie zijn kaarten voor zijn land heel goed gespeeld. Dan heeft ie alles wat ie maar had kunnen wensen vanuit dit conflict.
Juist.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Trump heeft dit al heel heeeeeeel lang van tevoren gepland. En dan moet je denken aan de tijd dat hij nog aan de zijlijn stond en opa Biden vooral zijn best deed om vooral wakker te blijven en niet te struikelen.
Mogelijk is er toen al overleg geweest tussen Bibi en Trump. Door Gaza achter te laten zoals het er nu bijligt kon Trump in zijn eerste week al scoren met dit plan. En in een volledig verwoest Gaza die mensen daar laten was toen al volledig geblokkeerd.
Dit is echt niet pas een paar weken terug bedacht.
Of die mensen nou in Gaza aan het infuus hangen of ergens anders, dat maakt financieel helemaal niks uitquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:08 schreef capricia het volgende:
Nu alleen nog een plek voor de Gazanen regelen. Maar dat zijn kennelijk maar minor uitdagingen in dit plan.
De VN zeker niet. Dat zou het leger moeten doen. Of samenwerking met China, Rusland.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik ben ook benieuwd of hij de VN zo gek denkt te krijgen om de Palestijnen te deporteren, of dat hij daar het Amerikaanse leger voor in wil gaan zetten.
Tarieven, deportatie en annexatie lijken Trumps favoriete oplossingen te zijn. Naast luxe golfbanen, natuurlijk.
De Duitsers lijken mij ook wel een redelijk ervaren partij voor zoiets.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:21 schreef theunderdog het volgende:
De VN zeker niet. Dat zou het leger moeten doen. Of samenwerking met China, Rusland.
Dit dus. Word eens tijd dat Joden Duitsers bedanken voor al het goeds.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
De Duitsers lijken mij ook wel een redelijk ervaren partij voor zoiets.
De VS en Israël, die hebben geld zat.quote:
Alle mensen deporteren, alle gebouwen afbreken en met een bulldozer er overheen. Dan is Hamas ook verdwenen.quote:-Wie gaat Hamas ontwapenen?
In Jordanië en Libanon. Ze mogen ook niet meer terugkomen.quote:-Waar laten we de Palestijnen tijdens de heropbouw?
Denk groot: maak heel Gaza plat. Letterlijk. Dat moet toch gebeuren voor het bouwen van het luxe vakantieoord kan beginnen.quote:-Hoe leggen we de geldstromen van Hamas plat?
Trump zijn bedrijven, in samenwerking met Israël en de VS als geldschieters en voor de soldaten om de orde te handhaven.quote:-Welke autoriteit gaat Gaza regeren en wat wordt de uiteindelijke roadmap naar een Palestijnse staat?
Die staten hebben ze al: Jordanië en Libanon.quote:Nu walst Trump er als een bulldozer doorheen.
Het is heel makkelijk om te roepen dat de "Palestijnen recht hebben op een staat" maar ja, als je niks doet wat dat vervolgens langdurig en duurzaam waar kan maken, moet je ook niet gek opkijken dat die staat er niet is en Trump ermee aan de haal gaat.
En jij denkt dat dit het oplost? Ik denk eerder dat ze het luchtruim in de VS extra goed in de gaten moeten houden als het zo ver komt. Zullen wel wat vliegtuigen richting hoge torens gevlogen worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Had je dan nog 40 jaar met deze ellende willen zitten? Gaza is nooit een succes geweest.
En de geschiedenis leert: wie Israël aanvalt, raakt zo een stuk land kwijt.
Kennelijk hardleers sommige mensen daar.
Ja, dat lokt hij zo wel uit. Maar dat is natuurlijk ook een goed excuus voor meer annexatie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:28 schreef Questular het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit het oplost? Ik denk eerder dat ze het luchtruim in de VS extra goed in de gaten moeten houden als het zo ver komt. Zullen wel wat vliegtuigen richting hoge torens gevlogen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |