Gelukkig zitten we op 1 lijn met Rusland.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Rusland nooit publieke opinies in andere landen beïnvloedt
Linkse hobby's zoals hoofdletters, leestekens en bijvoeglijk naamwoorden.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:15 schreef recidivist het volgende:
trump is op de goede weg en links hobbies aan het wegbezuinigen. hopelijk NL ook snel
Nou, daar is niets 'links' aan. Er zijn hier immers nogal wat progressieve en linkse users die dat nalaten.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Linkse hobby's zoals hoofdletters, leestekens en bijvoeglijk naamwoorden.
Ben benieuwd hoeveel Nederland heeft gegeven aan deze groepen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
Bizar als deze cijfers kloppen.
[ x ]
Terrorism linked, of gewoon moslim?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
Ja, de wereld beter maken is een linkse hobby en moet verboden worden. Je kunt het nog beter verbranden dan aan goede doelen geven. De belastingbetalers vinden dat ze zelf veel meer recht hebben op die ontwikkelingshulp. En een deel daarvan heeft daar in de VS ongetwijfeld nog gelijk in, ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Shotty het volgende:
[..]
Terrorism linked, of gewoon moslim?
“Muslim Women Lawyers for Human Rights”
Klinkt bijvoorbeeld niet echt als een terroristische organisatie…
Als links dat van hun eigen geld betaald dan mag het wel van mij.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, de wereld beter maken is een linkse hobby en moet verboden worden. Je kunt het nog beter verbranden dan aan goede doelen geven. De belastingbetalers vinden dat ze zelf veel meer recht hebben op die ontwikkelingshulp. En een deel daarvan heeft daar in de VS ongetwijfeld nog gelijk in, ook.
Op een budget van 40 miljard. Context matters. En als er 1 miljoen aan kinderboeken wordt gegeven aan hamas bijv, is dat dan echt zo slecht?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
Een groot deel van ontwikkelingshulp vloeit rechtsstreeks terug naar de VS. Hulpmiddelen, medicijnen etc worden in de VS gekocht, projecten worden aanbesteedt bij Amerikaanse bedrijven, uitgevoerd door Amerikanen etc. En het wordt allemaal in de boeken gezet als ontwikkelingshulp, want daar kan men goede sier mee maken.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, de wereld beter maken is een linkse hobby en moet verboden worden. Je kunt het nog beter verbranden dan aan goede doelen geven. De belastingbetalers vinden dat ze zelf veel meer recht hebben op die ontwikkelingshulp. En een deel daarvan heeft daar in de VS ongetwijfeld nog gelijk in, ook.
Ja, het was sarcastisch bedoeld.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Een groot deel van ontwikkelingshulp vloeit rechtsstreeks terug naar de VS. Hulpmiddelen, medicijnen etc worden in de VS gekocht, projecten worden aanbesteedt bij Amerikaanse bedrijven, uitgevoerd door Amerikanen etc. En het wordt allemaal in de boeken gezet als ontwikkelingshulp, want daar kan men goede sier mee maken.
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, het was sarcastisch bedoeld.
Bizar dat zelfs de grootste Maga meelopers al niet meer deze steeds doorzichtigere propaganda omarmen en eindelijk inzien dat vanuit de conservatieve rechtse kanalen er al jaren leugens tegen hun vertelt zijn/worden.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
90% blijft aan de strijkstok hangen bij linkse tussenpersonen en organisaties. Nobel streven toch de wereld verbeteren. Hoe kun je hier op tegen zijn!quote:Op zondag 23 februari 2025 18:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee hoor, context doet er helemaal niet toe. Dit soort doeleinden zouden immers nooit moeten worden gefinancierd met het belastingen van de Amerikaanse burgers. Dat jij het überhaupt geen probleem vind om materialen voor een Islamtische en antisemitische terreurorganisatie als Hamas te sponsoren is overigens veelzeggend.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Op een budget van 40 miljard. Context matters. En als er 1 miljoen aan kinderboeken wordt gegeven aan hamas bijv, is dat dan echt zo slecht?
Hmm, wellicht moet je even onderbouwen wat er volgens jou niet klopt aan deze cijfers? Zoals ik al in mijn post aangaf vond ik het een bijzondere tweet en zorgwekkend mocht het waar zijn. Ik heb de cijfers niet om het te checken, maar jij dus wel?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bizar dat zelfs de grootste Maga meelopers al niet meer deze steeds doorzichtigere propaganda omarmen en eindelijk inzien dat vanuit de conservatieve rechtse kanalen er al jaren leugens tegen hun vertelt zijn/worden.
Ik zou dus beginnen met je eigen posts een wat beter te onderbouwen. Je claimt veel, maakt de nodige aantijgingen maar onderbouwd niets en verwijt vervolgens de politieke tegenstander van hetgeen waar jij je zelf schuldig aan maakt. Kortom, mooi staaltje projectie dus.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nog meer niet onderbouwde leugens, conservatief rechts ten voeten uit.
Lees eens een willekeurige politiek draadje door. Linkse mensen zijn niet vatbaar voor redelijkheid of feiten. Ze reageren standaard lollig en noemen je Hitler of Poetinpijper, en denken daarmee dat ze dan gelijk hebben. Dit gaat al 20 jaar zo. Daarom zeg ik dat.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nog meer niet onderbouwde leugens, conservatief rechts ten voeten uit.
Tot nu toe nog nooit, dus bizar dat je het voor waar aanneemt.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:
[ x ]
Nee ik noem je gewoon dom.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:53 schreef Jeo_Boden het volgende:
Tientallen miljoenen en zelfs miljarden Amerikaanse belastinggelden naar buitenlandse 'woke' projecten via het USAID. Sponsoring van onzinnige woke en zelfs terroristen en beïnvloeding van buitenlandse verkiezingen. Dit is waar complotdenkers al jaren over schreven. Linkse uitvreters en mainstream media in nederland blijven nu muisstil.
Of noemen ze ons nogsteeds Hitler?
Maar 10% van al die gelden bereiken het uiteindelijke doel. De rest verdwijnt in de zakken van gelieerde (linkse) tussenpersonen.
Linkse kapitalisme?
Jij hebt een bewijs van het tegendeel begrijp ik? Ik sta open andere cijfers te zien als jij die hebt. Dat gaf ik net ook al aan richting een andere users.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tot nu toe nog nooit, dus bizar dat je het voor waar aanneemt.
Dit is de hele grap van die achterlijk rechtse leugenfuik waar je inzit. Het kost 1 minuut om je Twitter bericht te maken en uren om al die cijfers na te pluizen. De eerste lading fophef cijfers waren allemaal verzonnen door Trump en Doge en de tweede lading ook, dus waarom deze nieuwe niet? Zoektermen om jezelf in te lezen: condooms voor Hamas, 8 million in expenses booked as 8 billion by doge. Succes.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij hebt een bewijs van het tegendeel begrijp ik? Ik sta open andere cijfers te zien als jij die hebt. Dat gaf ik net ook al aan richting een andere users.
Kortom, je hebt dus zelf geen andere cijfers. Dat dacht ik al.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit is de hele grap van die achterlijk rechtse leugenfuik waar je inzit. Het kost 1 minuut om je Twitter bericht te maken en uren om al die cijfers na te pluizen. De eerste lading fophef cijfers waren allemaal verzonnen door Trump en Doge en de tweede lading ook, dus waarom deze nieuwe niet? Zoektermen om jezelf in te lezen: condooms voor Hamas, 8 million in expenses booked as 8 billion by doge. Succes.
Wat vind je van die condooms voor Hamas? Was je daar op tegen?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, je hebt dus zelf geen andere cijfers. Dat dacht ik al.
Daarnaast is het ook bijzonder dat je mij beticht van het in een 'leugenfuik' zitten, waar je zelf zoals je weten ook nogal moeite hebt met het scheiden van feiten en propaganda. Bijvoorbeeld rondom de oorlog in het Midden-Oosten.
Waar wordt er in de tweet die ik heb gedeeld gesproken over condooms voor Hamas?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat vind je van die condooms voor Hamas? Was je daar op tegen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |