Mja. Dat vond men helaas niet op het moment toen boeken en series met deze zwart-wit foto's werden gepubliceerd voor het geld en om het publiek te overtuigen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat zo verschrikkelijk de boel besmet heeft.
Gelukkig is de naam nu veranderd naar UAP. En dat kan val alles zijn natuurlijk, dat maakt het juist interessant, alleen constant die associatie met schotels met raampjes ridiculiseert het.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mja. Dat vond men helaas niet op het moment toen boeken en series met deze zwart-wit foto's werden gepubliceerd voor het geld en om het publiek te overtuigen.
Het is hier ook dat een user riep dat hij zich erover verbaasde dat vliegende schotels altijd met raampjes werden afgebeeld, waar je weinig aan hebt met de snelheid van het licht. Daar was de post een vervolg op.
Ik ken alleen de watertorens op gebouwen in NYquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Jullie doen allemaal alsof jullie wel wisten waar watertorens voor zijn
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat watertorens in Nederland eigenlijk doen.Soort van mega expansievat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qua druk regelen.
Nog nooit een watertoren gezien?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ken alleen de watertorens op gebouwen in NY
[ afbeelding ]
De Animaniacs watertoren <3quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef Tjoent het volgende:
In Amerika zien die witte er altijd wel grappig uit, waar de plaatsnaam op vermeld is.
Mijn geboortestad had een watertoren, ik was er wel bekend mee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Jullie doen allemaal alsof jullie wel wisten waar watertorens voor zijn
de mijne 2, maar had geen idee wat ze nou echt deden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mijn geboortestad had een watertoren, ik was er wel bekend mee.
Ik dacht als kind dat het opslag voor water was, maar ook al vroeg geleerd dat het voor de waterdruk was.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
de mijne 2, maar had geen idee wat ze nou echt deden.
Ik heb me nooit eerder afgevraagd wat het verschil is tussen een kopspijker en normale spijkers (alle spijkers hebben toch koppen?). Na wat googlen is het nog steeds niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waarom Kopspijkers Kopspijkers ging heten (nadat het eerst een paar jaar 'Spijkers' had geheten), kon ik niet helemaal volgen. Inmiddels wel, en komt door twee redenen:
- Het hamertje tik-spel dat Spijkerman vanaf dat seizoen in zijn programma toevoegde
- zijn programma 'Spijkers' wat normaliter om een uur of half 11 op televisie kwam, werd naar prime-time gepromoot (zaterdagavond kwart over 8). Daarom KOPspijkers.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waarom Kopspijkers Kopspijkers ging heten (nadat het eerst een paar jaar 'Spijkers' had geheten), kon ik niet helemaal volgen. Inmiddels wel, en komt door twee redenen:
- Het hamertje tik-spel dat Spijkerman vanaf dat seizoen in zijn programma toevoegde
- zijn programma 'Spijkers' wat normaliter om een uur of half 11 op televisie kwam, werd naar prime-time gepromoot (zaterdagavond kwart over 8). Daarom KOPspijkers.
M. Ketelkamp draait zich om in haar graf.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Zoooo stom realiseer me nu pas dat waarheen waarvoor op de melodie van Amazing Grace zit
Is het niet nog een beetje breder van wat je nu schetst?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:05 schreef StateOfMind het volgende:
Niet helemaal correct volgens de TT, maar ik hoorde zojuist dat de opa van mijn vader, dus mijn overgrootvader, destijds een beruchte smokkelaar was![]()
*stapt in voetsporen en koopt 1500 kilo coke
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef heywoodu het volgende:
Dat wat ik al mijn hele leven ken als 'gemalen kaas' kennelijk verkocht wordt en veel meer bekend staat als het voor mij héél vreemd klinkende 'geraspte kaas'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |