Die IQ-loze snol moet gewoon haar bek houden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
'You're a fraud!': Erin Molan BLASTS U.N. Chief António Guterres over his 'Anti-semetism' comments
Bekijk deze YouTube-video
Puerto Rico is toch al lang half Amerikaans?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je vergeet Canada, Puerto Rico en Mexico en straks Denemarken en de Oekraïne
Het is een soort staat van de VS maar ook weer niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:43 schreef Coppi het volgende:
[..]
Puerto Rico is toch al lang half Amerikaans?
Ik zever nergens omheen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Je zevert om het feit heen dat Egypte prima Palestijnen kan opvangen. Nederland nam ook heel veel Oekraïners op, en op die wijze kan Egypte Palestijnen opnemen. Opvang in de regio!
De wereld wordt vandaag in tweeen verdeeld. Er zal vanaf vandaag goed blijken wie voor het goede en wie voor het kwade kiest.quote:Wat is de échte reden achter het ’absurde Rivièra-plan’ voor Gaza? Midden-Oosten vermoedt andere bedoeling Donald Trump
https://www.telegraaf.nl/(...)doeling-donald-trump
Iran moet heel ver van Israel vandaan gehouden worden, dus GAZA moet leeg, anders gaat het geheid weer gebeuren en dan nog veeeel ergerquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:54 schreef Tengano het volgende:
Over 'neutrale' journalistiek gesproken
[..]
De wereld wordt vandaag in tweeen verdeeld. Er zal vanaf vandaag goed blijken wie voor het goede en wie voor het kwade kiest.
#vrede
Vrede onstaat met vrede - Lao Tse -
Het is trouwens wel enorm lastig nu voor Soedanese vluchtelingen om Egypte nog in te komen. De facto is de grens nu wel gesloten, op illegale migratie na.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:49 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik zever nergens omheen.
Jij komt heel stellig met de claim:
"Grenzen Jordanië en Egypte zitten hermetisch potdicht voor immigratie".
Een claim die niet klopt, iets wat structureel lijkt bij je.
Uit zowel je eigen link als die van mij blijkt dus dat de grenzen niet potdicht zitten. Beide landen vangen vele vluchtelingen op én vangen ook Palestijnen op (al zijn dit er nog relatief weinig t.o.v. bv Syrische of Soedanese vluchtelingen).
betekendquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:18 schreef Shotty het volgende:
Mischien is een Trump subforum een goed idee, maar god. Ik mis Sleepy Joe. Snap nu eindelijk dat dat betekend: niet elke dag een nieuwe crisis beginnen.
Likud en Netanyahu waren altijd fel tegen de Oslo akkoorden, zelfs toen Rabin nog leefde voordat hij werd vermoord door extreem-rechts.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dit betreft geen desinformatie maar feiten. De reden dat de Oslo akkoorden geen succes zijn geweest waren de aanslag op Rabin en een reeks heftige aanslagen van Palestijnse terreurgroeperingen. Een onderdeel van de afspraak was namelijk een einde aan het op Israëlische burgers gerichte terrorisme. Dat was zoals wel vaker te moeilijk voor de Palestijnen.
Pas een jaar later, bij de verkiezingen van Likud werden toen de stekkers uit de deal getrokken.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is trouwens wel enorm lastig nu voor Soedanese vluchtelingen om Egypte nog in te komen. De facto is de grens nu wel gesloten, op illegale migratie na.
https://arabcenterdc.org/(...)t-sudanese-refugees/
De christelijke Taliban en de joodse Taliban doen gewoon graag zaken met elkaar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Is Israël nu een satellietstaat van USA of is USA nou een statelietststaat van Israël?
TRUquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:18 schreef Shotty het volgende:
Mischien is een Trump subforum een goed idee, maar god. Ik mis Sleepy Joe. Snap nu eindelijk dat dat betekend: niet elke dag een nieuwe crisis beginnen.
ze kunnen die palestijnen ook een aanbod doen , om naar de states te verhuizenquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:54 schreef Hathor het volgende:
Ja, en Egypte en Jordanie zitten ook echt te wachten op een paar miljoen Palestijnen binnen hun grenzen, want dat heeft in Libanon ook zo fantastisch gewerkt.![]()
Trump leeft echt op een soort van roze wolk of zo.
quote:Kleine steden in Arizona kampen met een vergelijkbare uitdaging: jongeren verhuizen naar grotere steden, waardoor lokale banen vacant blijven en de economische gezondheid van gemeenschappen in het gedrang komt.
Hayden bijvoorbeeld , een historische mijnstad op ongeveer 90 mijl ten zuidoosten van Phoenix, waarvan de nabijgelegen wildernis een bestemming is geworden voor rotsklimmen, heeft volgens de Amerikaanse volkstelling in tien jaar tijd bijna de helft van zijn beroepsbevolking (19-64 jaar) verloren. En de overgrote meerderheid van de inwoners van Hayden pendelt wel 90 minuten, volgens een onderzoek van de Partnership for Workforce Innovation .
Hayden is niet de enige. De jeugdvlucht is een fenomeen waar plattelandsgebieden overal in het land mee worstelen.
Uit cijfers van de volkstelling blijkt dat er in 2022 in acht districten in Arizona meer sterfgevallen dan geboorten waren.
Dit wijst erop dat er belemmeringen zijn om jongere inwoners aan te trekken en te behouden. Dit kan een negatieve impact hebben op de economische groei en de duurzaamheid van essentiële infrastructuur, zoals gezondheidszorg en onderwijs.
Wij willen weten: Wat hebben jonge inwoners van Arizona nodig om in de plattelandsgebieden te kunnen blijven wonen waar ze zijn opgegroeid?
Leiders in deze gemeenschappen willen vaak graag weten hoe ze de trend kunnen omkeren.
Ik weet nog dat er 15+ jaar geleden al online 'gediscussieerd' werd over de ambities van Israël om van Gaza een vakantieoord te maken. Dat werd toentertijd weggezet zijnde antisemitische complottheorie; vond ik zelf trouwens ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trump wil luxe vakantieoord van Gaza maken
Absurd lijkt me een vrij objectieve kwalificatie. En ik zal je alvast voor zijn: Ik ben links noch woke.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:54 schreef Tengano het volgende:
Over 'neutrale' journalistiek gesproken
[..]
De wereld wordt vandaag in tweeen verdeeld. Er zal vanaf vandaag goed blijken wie voor het goede en wie voor het kwade kiest.
#vrede
Vrede onstaat met vrede - Lao Tse -
Egypte mag dat prima vinden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Egypte neemt het niet zo nauw met verdragen en afspraken. Maar dat is een andere discussie denk ik.
Ben wel benieuwd hoe @:Homey hier dan naar kijkt.
Egypte heeft sinds 2023 ruim 1,3 miljoen Soedanezen opgevangen en geeft nu aan dat het teveel wordt.
Mag Egypte dat dan ook vinden of moeten zij deze "massa-immigratie" wel zomaar accepteren?
Nee, dat is het dus niet. Een journalist zou gewoon moeten vermelden wat het plan van Trump is. Als ze daar deze kwalificatie 'absurd' aan geven, diskwalificeren ze zich als journalist en zijn het meer FeEsB0oK GeBrUiK3rS.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:14 schreef JopieKlaassen het volgende:
Absurd lijkt me een vrij objectieve kwalificatie.
Pardon? Dat zijn verdragen, geen wetgeving. De NWO is er nog niet, AD.quote:Volgens de internationale wetgeving
Een journalist moet helemaal niks. Geen enkele journalist is volledig ongekleurd. Daarbij kun je je toch wel achter de oren krabben als zelfs de Telegraaf het over absurd heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus niet. Een journalist zou gewoon moeten vermelden wat het plan van Trump is. Als ze daar deze kwalificatie 'absurd' aan geven, diskwalificeren ze zich als journalist en zijn het meer FaC3B0oK GeBrUiK3rS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |