SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is dat je bezet bent anders had ik jullie aan elkaar gekoppeld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Goeden TT.
Is Harrie nog ergens goed voorProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ha ha ha ha ha tuurlijk dat zou een succes wordenquote:Op woensdag 5 februari 2025 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is dat je bezet bent anders had ik jullie aan elkaar gekoppeld.![]()
![]()
ik was dan allang van jou hoor en @MizzezAmy @Monsterkoekie @ieniminimuis @Kissingbird @greysbones @Lovely @Dotteke en nog wat vrouwenquote:Op woensdag 5 februari 2025 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is dat je bezet bent anders had ik jullie aan elkaar gekoppeld.![]()
![]()
Sorry, maar ik ben gay as fuck!quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik was dan allang van jou hoor en @:MizzezAmy @:Monsterkoekie @:ieniminimuis @:Kissingbird @:greysbones @:Lovely @:Dotteke en nog wat vrouwen
Ga liever met @mario390 @FreshFruit @Dr.Mikey @Harrie @devzero @JustinK @hemarookworst en nog wat andere kerels naar de sauna.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben gay as fuck!
Ga liever met @:mario390 @:FreshFruit @:Dr.Mikey @:harrie @:devzero @:JustinK @:hemarookworst en nog wat andere kerels naar de sauna.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben gay as fuck!
Ga liever met @:mario390 @:FreshFruit @:Dr.Mikey @:harrie @:devzero @:JustinK @:hemarookworst en nog wat andere kerels naar de sauna.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2025 02:58:15 ]![]()
Oh wacht, ik vergat:quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:57 schreef Harrie het volgende:
* Harrie heeft geen idee wie er nu wat denkt dus zeg maar ff niks![]()
![]()
Slaap nog niet morgen weer zo een dagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vind het langzaam niet meer zo vreemd als er ergens een voordeur wordt opgeblazenquote:Op woensdag 5 februari 2025 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slaap nog niet morgen weer zo een dag![]()
![]()
Heb je nog wat leuk spul over van O&N of zo?quote:Op woensdag 5 februari 2025 03:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vind het langzaam niet meer zo vreemd als er ergens een voordeur wordt opgeblazen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ach jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helaas, laatste paar jaar helemaal niks meer tegengekomen in de handelquote:Op woensdag 5 februari 2025 03:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuk spul over van O&N of zo?![]()
![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 03:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik hou het bij de vorige dus ik ga lekker een paar uurtjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapen![]()
![]()
Maar als het warm is dan warmt het toch niet meer op verder dan de temperatuur die je ingesteld hebt?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2025 03:34:47 ]![]()
Volgens mij is dit meer voor het 40+ topictopclub.quote:Op woensdag 5 februari 2025 03:38 schreef Shii het volgende:
Three Degrees - When Will I See You Again
Bekijk deze YouTube-video
Oh wacht![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb de auto langs de snelweg moeten zetten, dynamo kapte ermee.. vervolgens denk ik gechanteerd en opgelicht met het wegslepen van de auto.. leuk, met een hoogzwangere vrouw die om de da naar het ziekenhuis moet. Auto staat nu bij de garage om de hoek hierTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wegslepen van de snelweg is toch gratisquote:Op woensdag 5 februari 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
heb de auto langs de snelweg moeten zetten, dynamo kapte ermee.. vervolgens denk ik gechanteerd en opgelicht met het wegslepen van de auto.. leuk, met een hoogzwangere vrouw die om de da naar het ziekenhuis moet. Auto staat nu bij de garage om de hoek hier![]()
Hey UN
Ja, via rijkwaterstaat naar een veilige plek wel. Maar mijn auto moest ook nog naar huis/garage.. geintje heeft me 600 gekost bijnaquote:Op woensdag 5 februari 2025 06:16 schreef Rob het volgende:
[..]
wegslepen van de snelweg is toch gratisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey Robquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, via rijkwaterstaat naar een veilige plek wel. Maar mijn auto moest ook nog naar huis/garage.. geintje heeft me 600 gekost bijna![]()
![]()
zouden binnen een half uur p locatie zijn, uiteindelijk ruim 2 uur moeten wachten dus eb ook niet de volle pond betaald..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wanneer krijg je je nieuwe auto?quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, via rijkwaterstaat naar een veilige plek wel. Maar mijn auto moest ook nog naar huis/garage.. geintje heeft me 600 gekost bijnaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet je lid van zijn tegenwoordig kennelijk, toe ik belde moest ik gelijk lidmaatschapnummer gevenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja je moet lid zijn.. Nu weet je waarom.quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
moet je lid van zijn tegenwoordig kennelijk, toe ik belde moest ik gelijk lidmaatschapnummer geven
had veel kosten bespaard en had je nu een leenauto gehad voor een paar dagen![]()
maar goed, stond met stress lans de snelweg, geen matrixborden of vangrail, dus ja, mooi kut allemaal. Uiteindeijk had ik ook beter moeten weten vooraf.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
voorlopig niet.. ik zou vandaag gaan kijken maar dat is ff van de baanquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik weet hoe dan ook dat ik lid ga worden idd, dit was gewon kut.quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:21 schreef Rob het volgende:
HEt heeft mij in het verleden ook geld gescheeld. En ik stond regelmatig stilTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dacht dat je eerdaags al kon ophalen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
voorlopig niet.. ik zou vandaag gaan kijken maar dat is ff van de baanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
verkeerd gedacht. Ik zou vandaag gaan kijken. Maar dat gaat dus niet doorquote:Op woensdag 5 februari 2025 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je eerdaags al kon ophalen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je kan toch gaan kijken? En een andere kopen. Vooral nu je zonder zitquote:Op woensdag 5 februari 2025 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
verkeerd gedacht. Ik zou vandaag gaan kijken. Maar dat gaat dus niet doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat kan nu niet want ik zou mijn oude auto inruilen, beetje lastig een deal maken zonder oude auto. Sowieso om er te komen want het is met OV niet echt een geweldige locatie om te komen. Ik ga mijn oude late maken, en dan even verder kijken. Er i niks afgesproken of beloofd wat betreft de nieuwe auto, behalve dat ik deze week langs zou komen. Dat ga ik afzeggen en hoop dat ik eind vd week mijn oude heb, dan kan ik later nog wel zien. Nu i het goedkoopst (en makkelijkst) om mijn auto te laten maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch gaan kijken? En een andere kopen. Vooral nu je zonder zitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vervelend. Hopelijk heb je hem snel terug dan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat kan nu niet want ik zou mijn oude auto inruilen, beetje lastig een deal maken zonder oude auto. Sowieso om er te komen want het is met OV niet echt een geweldige locatie om te komen. Ik ga mijn oude late maken, en dan even verder kijken. Er i niks afgesproken of beloofd wat betreft de nieuwe auto, behalve dat ik deze week langs zou komen. Dat ga ik afzeggen en hoop dat ik eind vd week mijn oude heb, dan kan ik later nog wel zien. Nu i het goedkoopst om mijn auto te laten maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop het ook, ik ga vandaag ff langs de garage, misschien hebben ze een leenauto, al is het maar voor de ritjes naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 5 februari 2025 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. Hopelijk heb je hem snel terug dan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je kan het altijd proberen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoop het ook, ik ga vandaag ff langs de garage, misschien hebben ze een leenauto, al is het maar voor de ritjes naar het ziekenhuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben er "vaste" klant, ga er altijd heen met mijn auto dus wie weet. Collega die er voor de eerste keer kwam kreeg het ook voor elkaarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En anders zien dat je vrouw een kaart krijgt voor de regiotaxiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat gaat niet zo snel geloof ik.. en ook helemaal geen zin in dat geregel voor pak m beet 6 weken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
En anders zien dat je vrouw een kaart krijgt voor de regiotaxiTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is nooit verkeerd om zo kaart te hebben voor noodgevallen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat gaat niet zo snel geloof ik.. en ook helemaal geen zin in dat geregel voor pak m beet 6 weken.
En als je geen leenauto krijgt dan is het wel handig zo ding te hebben.
Jij kan ook een keer ziek zijn als zij ergens met de kleine heen moet.
Zou zeker zo kaart aan gaan vragen. Nee heb je ja kan je krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan heb je geloof ik wmo indicatie nodig, en als ik ziek ben dan ga ik voor mijn kind gewoon door.. simpelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zal hij lekker gevonden hebben, mits hij het gemerkt heeftquote:Op woensdag 5 februari 2025 04:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben van nul naar beter gegaan en zelfs over @:sinterklaaskapoentje![]()
Gaan jullie elkaar het weekend weer zien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu naar nr. 5 gesprongenquote:Op woensdag 5 februari 2025 04:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben van nul naar beter gegaan en zelfs over @:sinterklaaskapoentje![]()
![]()
Dan is het je eigen keus. Iedereen wil voor zijn kind gaan. Maar soms kan het niet hequote:Op woensdag 5 februari 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
dan heb je geloof ik wmo indicatie nodig, en als ik ziek ben dan ga ik voor mijn kind gewoon door.. simpel
Stel je breekt een been? Of je ligt met 40 koorts n bed met de griep?
Maar goed het was maar een ideetje
Ik heb het altijd zonder auto moeten doen, zo ramp is dat ook niet.
Je woont niet zo ver van het ziekenhuis toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is de laatste tijd echt rustig in de nacht en de vroege morgen.quote:
Het is trouwens de laatste tijd helemaal rustig
Wordt wel hard gebolkt overdag, maar zijn niet veel spelers meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee is gelukkig niet ver, maar lopend is ook lastig. Denk dat ik gewoon rolstoel meeneem van het ziekenhuis, dan kan ze iig zitten wanneer nodigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
MOrguh DJMO
Dat is ook een oplossing. Maar waarschijnlijk krijg je gewoon een leenautoquote:Op woensdag 5 februari 2025 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
Nee is gelukkig niet ver, maar lopend is ook lastig. Denk dat ik gewoon rolstoel meeneem van het ziekenhuis, dan kan ze iig zitten wanneer nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ninjaquote:Op woensdag 5 februari 2025 06:56 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dus
Ja ik ga even kijken naar mogelijkheden, ste dat maken ook 4/500 euro kost dan laat ik m mooi bij de garage en ga ik voor de andere auto, al moet ik daar nog wel wat voor doen maar soitquote:Op woensdag 5 februari 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing. Maar waarschijnlijk krijg je gewoon een leenautoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik dacht al, ze is er niet en dan toch bolkenquote:
Je kan ook een iets goedkoperen nemen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja ik ga even kijken naar mogelijkheden, ste dat maken ook 4/500 euro kost dan laat ik m mooi bij de garage en ga ik voor de andere auto, al moet ik daar nog wel wat voor doen maar soit
Mijn vader had een volkswagen kever met 3 kids
Toen kwam er een vierde en heeft hij de hoedenplank zo gemaakt dat de kinderwachten daar in paste.
Nu mag dat niet meer maar toen wel
En ik ken genoeg mensen met kinderen die een kleine auto hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Wat ik wil is al vrij goedkoop dacht ik. En een volkswagen kever, je kan nu niet met 50 jaar terug vergelijkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook een iets goedkoperen nemen?
Mijn vader had een volkswagen kever met 3 kids
Toen kwam er een vierde en heeft hij de hoedenplank zo gemaakt dat de kinderwachten daar in paste.
Nu mag dat niet meer maar toen wel
En ik ken genoeg mensen met kinderen die een kleine auto hebben.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee dat weet ik, vond het leuk om te vertellen, zeg ook dat dat tegenwoordig niet meer kan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat ik wil is al vrij goedkoop dacht ik. En een volkswagen kever, je kan nu niet met 50 jaar terug vergelijken
Maar vind het altijd leuk om daar aan terug te denken.
Gingen we op zaterdag naar de stad en dan altijd op het eind een patatje eten bij het station.
Soms kwam het met bakken de lucht uit en gingen we niet naar de stad, maar wel naar dat kraampje
En dan zaten we met 5 man in de kever patat met een snack te eten. De regen kleteerde op de auto, de ramen helemaal beslagen.
Ik vond dat altijd heel gezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, nostalgie, ja dan snap ik dat je er aan terug denkt idd. Denk dat ik gewoon voraf bel met de garage en met ov naar die garage ga..dat ik mn oude auto helemaal laat zitten verder, moest ook voor apk voor 7 maart dus ja, en nieuwe distributieriem, maar mijn vrouw zit ook met de knieen tegen het dashboard met de maxi cosi achter, dus denk dat het gewoon klaar is met deze. Hopelijk wil de garage meewerken dat ik de auto zaterdag bv op kan halen..quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, vond het leuk om te vertellen, zeg ook dat dat tegenwoordig niet meer kan.
Maar vind het altijd leuk om daar aan terug te denken.
Gingen we op zaterdag naar de stad en dan altijd op het eind een patatje eten bij het station.
Soms kwam het met bakken de lucht uit en gingen we niet naar de stad, maar wel naar dat kraampje
En dan zaten we met 5 man in de kever patat met een snack te eten. De regen kleteerde op de auto, de ramen helemaal beslagen.
Ik vond dat altijd heel gezelligTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En als je de maxi cosi voorin zet? Dan kan je de stoel helemaal naar voren zetten?quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, nostalgie, ja dan snap ik dat je er aan terug denkt idd. Denk dat ik gewoon voraf bel met de garage en met ov naar die garage ga..dat ik mn oude auto helemaal laat zitten verder, moest ook voor apk voor 7 maart dus ja, en nieuwe distributieriem, maar mijn vrouw zit ook met de knieen tegen het dashboard met de maxi cosi achter, dus denk dat het gewoon klaar is met deze. Hopelijk wil de garage meewerken dat ik de auto zaterdag bv op kan halen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn vrouw is wagenziek en kan niet achterin zitten, dan heb ik de auto onder zittenquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je de maxi cosi voorin zet? Dan kan je de stoel helemaal naar voren zetten?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
plus dan moet ik deze alsnog laten maken, als ik kijk naar de apk, distributieriem en dynamo ben ik qua reperatie hetzelfde kwijt voor de andere.. dus dan is de andere beterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar zijn wel tabletjes voorquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
mijn vrouw is wagenziek en kan niet achterin zitten, dan heb ik de auto onder zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar blijft de koffie slaaf?
Ja een hoop geld allemaal hequote:Op woensdag 5 februari 2025 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
plus dan moet ik deze alsnog laten maken, als ik kijk naar de apk, distributieriem en dynamo ben ik qua reperatie hetzelfde kwijt voor de andere.. dus dan is de andere beter
Daarom heb ik gekozen om geen auto te hebben, omdat ik van de minima leefde
De onkosten zijn te hoog van autosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bedoelt Rob? Die ligt nog in bed. 🤷♂️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Die was er netquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:56 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik leef over algemeen niet van minima, ik heb nu gewoon dure pech wat iedereen kan overkomen. heb het hele jaar geen kosten gehad eigenlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een hoop geld allemaal he
Daarom heb ik gekozen om geen auto te hebben, omdat ik van de minima leefde
De onkosten zijn te hoog van autosTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik beschik over andere informatiequote:Op woensdag 5 februari 2025 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt Rob? Die ligt nog in bed. 🤷♂️
Ja dat hoort bij het risico wat auto heetquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik leef over algemeen niet van minima, ik heb nu gewoon dure pech wat iedereen kan overkomen. heb het hele jaar geen kosten gehad eigenlijk
EN ik zeg ook niet dat jij van de minima leeft ik zeg dat ik dat deed
Je trekt alles op jezelf
Lekker bakkie van Akkiequote:Op woensdag 5 februari 2025 07:23 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
Dus ik begrijp dat je een boze app naar je koffiemaatje hebt gestuurd dat het te lang duurt en dat de koffie NU moet komen!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee dat klopt, en klopt, en ik betrok het op mezelf als weerwoord waarom ik wel een auto heb/had, er zijn genoeg mense die het niet kunnen bekostigen iddquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoort bij het risico wat auto heet
EN ik zeg ook niet dat jij van de minima leeft ik zeg dat ik dat deed
Je trekt alles op jezelfTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh GG
Volgens Google is het zijn beurt dus jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus ik begrijp dat je een boze app naar je koffiemaatje hebt gestuurd dat het te lang duurt en dat de koffie NU moet komen!
Mogguh Dotteke, DJMO, Usernamequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 490 / +190 / +0 / 2007 / 2125
2. Harrie / 226 / +33 / +57 / 661 / 736
3. KillemWieft / 170 / +59 / +19 / 136 / 210
4. sp3c / 170 / +59 / +0 / 124 / 171
5. mascara-klodder / 154 / +8 / +146 / 107 / 139
6. _UserName_ / 120 / +3 / +11 / 226 / 269
7. DJMO / 112 / +31 / +1 / 118 / 167
8. Dr.Mikey / 88 / +12 / +13 / 128 / 181
9. drakin / 86 / +47 / +0 / 389 / 441
10. greysbones / 84 / +6 / +0 / 671 / 711
11. Bally-b / 82 / +59 / +0 / 44 / 68
12. HappyCharly / 73 / +0 / +2 / 363 / 413
13. MizzezAmy / 66 / +6 / +0 / 412 / 472
14. Lovely / 58 / +14 / +0 / 562 / 615
15. Rob / 57 / +12 / +4 / 30 / 43
16. AardappelSchotel / 56 / +26 / +0 / 481 / 520
17. sinterklaaskapoentje / 49 / +12 / +0 / 425 / 476
18. Pinnenmutske / 46 / +13 / +1 / 138 / 166
19. gebrokenglas / 42 / +2 / +0 / 444 / 483
20. ToT / 37 / +9 / +0 / 693 / 739SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dan ga ik zelf wel om koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
doe maar
Koffie is altijd een goed plan
heb in ieder geval een plan bedacht voor project auto, vandaag maar eens zien uit te voerenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Even koffie pakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke, DJMO, Username![]()
![]()
wegwezen jij.. je hebt genoeg punten gepakt vannachtquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Klodderquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:42 schreef Rob het volgende:
[..]
wegwezen jij.. je hebt genoeg punten gepakt vannachtdoes lief mari.. oh RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:42 schreef Rob het volgende:
[..]
wegwezen jij.. je hebt genoeg punten gepakt vannachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt he
Kan ik de komende weken 's nachts slapen of een weer een ban krijgen
![]()
Goedemorgen @ allemaal![]()
![]()
klodder punten
Morguh Jussiequote:
Ik wil zo graag zeggen dat ik alleen nog maar over sp3c en KillemWieft heen moet voor de top 3 maar dat klinkt serieus foutquote:![]()
![]()
We zijn hier wel wat gewendquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil zo graag zeggen dat ik alleen nog maar over sp3c en KillemWieft heen moet voor de top 3 maar dat klinkt serieus fout
We zijn hier inmiddels heel wat gewend in DTS, qua taalgebruik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil zo graag zeggen dat ik alleen nog maar over sp3c en KillemWieft heen moet voor de top 3 maar dat klinkt serieus fout
Ik verslik me niet zo snel meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gister nogquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We zijn hier inmiddels heel wat gewend in DTS, qua taalgebruik.
Ik verslik me niet zo snel meer.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik over 10 minuten ook, maar ik laat 'm op zijn school achter!Môgguh luitjes!
ToTtie
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:49 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Schijt koffie 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat ik dit nog mag meemakenquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We zijn hier inmiddels heel wat gewend in DTS, qua taalgebruik.
Ik verslik me niet zo snel meer.
Morguh ToTquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja? Dat weet ik niet meer.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee ik las al dat hij zich gisteren nog versliktequote:
Hij licht ons verkeerd voor
HIj wordt ook een dagje ouder, kan die niets aan doenquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook nog vergeetachtig... Gaat het wel goed?
Echt hoorquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik las al dat hij zich gisteren nog verslikte
Hij licht ons verkeerd voor![]()
![]()
Valt mij tegen van GGquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik las al dat hij zich gisteren nog verslikte
Hij licht ons verkeerd voorEergisteren sowieso!quote:Op maandag 3 februari 2025 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
![]()
Dus GG maar niet meer serieus nemenquote:
Laat m gewoon maar koffie drinkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus GG maar niet meer serieus nemen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook nog vergeetachtig... Gaat het wel goed?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus GG maar niet meer serieus nemen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat durf ik hem bijna niet meer te geven, stel hij neemt een slok, iemand zegt wat, hij verslikt en blijft er inquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat m gewoon maar koffie drinken
Dat issie gewend, dus komt wel goedquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat durf ik hem bijna niet meer te geven, stel hij neemt een slok, iemand zegt wat, hij verslikt en blijft er in![]()
![]()
Ja maar dat komt omdat hier dan iets gezegd wordt wat ik totaal niet zie aankomen. En koffie drinken enquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat durf ik hem bijna niet meer te geven, stel hij neemt een slok, iemand zegt wat, hij verslikt en blijft er indoen is geen goede combinatie....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
aaa beterschap mutskequote:
Arme jijquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat hier dan iets gezegd wordt wat ik totaal niet zie aankomen. En koffie drinken endoen is geen goede combinatie....
KnuffelWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat je hier nog voor verassingen komt te staan na zo lange tijdquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat hier dan iets gezegd wordt wat ik totaal niet zie aankomen. En koffie drinken endoen is geen goede combinatie....
DouchenIk heb er één en ik ben er trots op
Jij een knuffel. Beterschap!!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tsja. Maar het komt wel... Het duurt gewoon even...quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je hier nog voor verrassingen komt te staan na zo lange tijd
* gebrokenglas neemt een slok van zijn koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schenkt koffie in voor de aanwezigen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En thee?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt koffie in voor de aanwezigen.![]()
![]()
Heerlijk bakkiequote:Op woensdag 5 februari 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
En thee natuurlijk 🫖quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Graait snel een bakkiequote:Op woensdag 5 februari 2025 08:35 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oew, is er nog wat?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, nog een restje.quote:
* gebrokenglas schenkt nog een restantje koffie in voor ToT ☕️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nog een restje.
* gebrokenglas schenkt nog een restantje koffie in voor ToT ☕️![]()
![]()
Even aangepast, peukie is nooit goedquote:
Soms welquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even aangepast, peukie is nooit goed![]()
![]()
Nooit goed, je vergiftigd altijd je eigen lijfquote:
Heb zelf ook gerookt hoor en daar heb ik nu echt spijt vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit goed, je vergiftigd altijd je eigen lijf
Heb zelf ook gerookt hoor en daar heb ik nu echt spijt van![]()
Sinds vandaagquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sinds wanneer kunnen we haarballen uitlaten?![]()
![]()
Daarom ook stoppen Aapje, ( ik tikte je oude naam ppfff)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja in de toekomst wil ik zeker stoppen. !quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom ook stoppen Aapje, ( ik tikte je oude naam ppfff)
Hhaa mag best hoor![]()
![]()
Hoop echt dat het je lukt, zoveel beter voor je gezondheid en je portemonneequote:Op woensdag 5 februari 2025 08:45 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja in de toekomst wil ik zeker stoppen. !
Hhaa mag best hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allebei helemaal waarquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop echt dat het je lukt, zoveel beter voor je gezondheid en je portemonneeIk hoop het ook, zal nog wel ff duren denk ik heb mn hoofd er nog niet naar staan
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:48 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Allebei helemaal waarIk hoop het ook, zal nog wel ff duren denk ik heb mn hoofd er nog niet naar staan
![]()
ik heb ook een terugval sinds ik gestopt ben met roken.. Ik kon de verleiding niet weerstaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen bolkers
Nachtje plafondstaren was weer succesvol
Vandaag maar even thuiswerken ipv op kantoor. De snelweg op met vrijwel geen slaap leek me niet heel verstandig.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Boh, dat is balen zegquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:51 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen bolkers
Vandaag maar even thuiswerken ipv op kantoor. De snelweg op met vrijwel geen slaap leek me niet heel verstandig.![]()
![]()
quote:
quote:![]()
Dat lees ik hier niet vaak
quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:50 schreef Rob het volgende:
ik heb ook een terugval sinds ik gestopt ben met roken.. Ik kon de verleiding niet weerstaan..
Heb je het nog lang volgehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh Steven, heb je nog oneffenheden kunnen ontdekkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:51 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen bolkers
Vandaag maar even thuiswerken ipv op kantoor. De snelweg op met vrijwel geen slaap leek me niet heel verstandig.
Je weet het weer mooi te brengenquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dingen die zo overduidelijk zijn, worden niet altijd vaak genoeg gezegd
Ik zou er bijna intrappenquote:
Balen maar heb je nog iets ontdekt tijdens het plafondstaren?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:51 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen bolkers
Vandaag maar even thuiswerken ipv op kantoor. De snelweg op met vrijwel geen slaap leek me niet heel verstandig.Werewolf
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Balen maar heb je nog iets ontdekt tijdens het plafondstaren?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Steven, heb je nog oneffenheden kunnen ontdekken![]()
![]()
Ik ontdek altijd nieuwe scheurtjes.
Oud gebouw met een geschiedenis.Werewolf
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: