"Maar papa, wat zit het oor van de buurvrouw op een rare plaats 😱"quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"Maar papa, wat zit het oor van de buurvrouw op een rare plaats 😱"
Heb je haar in Thailand opgepikt?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:19 schreef TAmaru het volgende:
Ik woon sindskort met mijn nieuwe vriendin.
Ze werkt fulltime. Daarnaast doet ze de was en kookt ze zo'n 3 keer in de week. Ik kook gemiddeld 1 keer in de 2 weken en verder gaan we doorgaans uit eten of halen we af. Ze regelt verder ook de schoonmaak. Ik heb al gezegd dat als ik het moet doen, ik wel liever een schoonmaakster betaal, maar ze wil het liever zelf doen omdat ze een schoonmaakster geldverspilling vindt, zelfs als het mijn geld zou zijn. Ze houdt ook de tuin en de kamerplanten bij. Mijn vriendin geeft me ook ongeveer 6 dagen in de week een volledige massage voor het slapengaan en soms ook een pijpbeurt maar daar heb ik niet elke dag zin in.
Ik werk parttime. Ik doe klusjes in huis, hoewel ik soms ook een klusjesman laat komen daarvoor. Verder maak ik doorgaans wel het ontbijt en de koffie 's ochtends. Daarnaast neuk ik haar 3 à 4 keer per week stevig zodat ze de energie heeft om al die dingen voor me te doen die ze doet.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben een aantal maanden terug op vakantie geweest naar Thailand en daar heb ik in twee weken seks met 17 vrouwen gehad, waarvan 5 via een datingapp en 12 betaald.
Nee, een paar weken daarvoor, in Nederlandquote:Op dinsdag 22 april 2025 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je haar in Thailand opgepikt?
[..]
De trein is vertrokken joh... De relatie zit er op. Nu is het een kwestie van tijd voor je uit die trein gaat stappen.. doe er niet te lang over!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:13 schreef TheInnocent het volgende:
Update hier van TS.. er is niet veel veranderd in onze relatie behalve dat mijn man kinderen lijkt te willen en graag op zijn ps5 zit en dagelijks voetbal kijkt en voetbalnieuws. We zitten al een tijdje in een seksloze relatie en dat komt helemaal vanuit mijn kant. Ik maak me klaar, werk, kook, sport/hobby, ruim op, doe wat verzorging en ga slapen. Ik heb geen zin om nog dingen daarna te doen met mn man, die de hele avond op de bank heeft gelegen na werk. Ik weet niet of ik mijn lust nog ooit terugkrijg eerlijk gezegd, het lijkt helemaal weg te zijn die aantrekkingskracht. Nu blijft het gewoon bij knuffelen.
Hij wil kinderen zoals kinderen een puppy willen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:13 schreef TheInnocent het volgende:
Update hier van TS.. er is niet veel veranderd in onze relatie behalve dat mijn man kinderen lijkt te willen en graag op zijn ps5 zit en dagelijks voetbal kijkt en voetbalnieuws. We zitten al een tijdje in een seksloze relatie en dat komt helemaal vanuit mijn kant. Ik maak me klaar, werk, kook, sport/hobby, ruim op, doe wat verzorging en ga slapen. Ik heb geen zin om nog dingen daarna te doen met mn man, die de hele avond op de bank heeft gelegen na werk. Ik weet niet of ik mijn lust nog ooit terugkrijg eerlijk gezegd, het lijkt helemaal weg te zijn die aantrekkingskracht. Nu blijft het gewoon bij knuffelen.
Jij hebt dan ook een heel andere situatie bij jouw thuis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:58 schreef vosss het volgende:
Gezien alle problemen en opvolgende operaties aan mijn netvlies komt momenteel even alles op mijn vrouw terecht.
Normaal doe ik vaak de afwas en vaatwasser, de auto's poetsen, wc's poetsen, hont uitlaten, was opvouwen en opruimen, keuken poetsen enzo.
Vrouw kookt, want dan is het veel lekkerder. Plus dingen in de tuin, want dat boeit mij niet, plus de was draaien. En gewoon zorgen dat alles netjes is.
Maargoed, nu doe ik ff bijna niks omdat het niet gaat. Daar baal ik wel van, maar het is even niet anders.
Dat las ik ook pas achteraf. Beter eerst lezen en dan pas posten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een heel andere situatie bij jouw thuis.
Geen enkele normale partner zal het erg vinden om alles op de schouders te nemen als het niet goed gaat met de ander.
Bij TS zit echter een klein lui kind... Hij was beter bij mama gebleven.
Nu snel buiten de deur gaan neuken want dit hou je niet lang volquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:13 schreef TheInnocent het volgende:
Ze hoeft niet aan kinderen te beginnen, ze heeft er al één.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De trein is vertrokken joh... De relatie zit er op. Nu is het een kwestie van tijd voor je uit die trein gaat stappen.. doe er niet te lang over!
En begin ZEKER NIET aan kinderen. Want die zorg gaat ook volledig op jou terecht komen.
Hij heeft/ wil gewoon het perfecte plaatje voor de buitenwereld en voldoet aan de externe verwachtingen. Er moeite voor doen, das een ander verhaal.
Ja, dat is lekker de oplossing. Simpele ziel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nu snel buiten de deur gaan neuken want dit hou je niet lang vol
Grow a dickquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:24 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker de oplossing. Simpele ziel.
Alleen in jouw hoofdquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Grow a dick
Iedereen doet het
Alleen al aan zijn pohi zie je dat hij weinig ervaring heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:24 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker de oplossing. Simpele ziel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |