SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Het is gewoon te hopen dat Trump snel doodgaat en dat een VP een beetje normaal gaat doen. Want de wereld heeft helemaal geen tijd voor deze onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks Nixon.
Tariffs, tariffs, tariffs. Belasting op laaggeleide werknemers in het buitenland.
Denk niet dat Etto mij dit kwalijk neemt hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
We hebben vandaag geen geduld zie ik, Stiggie eerder ook al niet
Ik zie vooral een heleboel aannames in je posts. Waarom het niet gewoon eens proberen in plaats van vooraf al dingen verzinnen om het niet te hoeven doen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken. De dingen die me leuk leken waren of te ver weg, of vooral gepensioneerde mannenclubjes.
Maar als de mensen om mij heen al niet op sociaal contact met mij zitten te wachten, waarom zouden die mensen dat dan wel doen?
Cursus rietdekken was ook al afgelastquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Voor de opleiding tot Mechanical Engineer hebben zich zes mensen aangemeld, helaas allemaal Indiërs.
Dan valt China morgen Taiwan binnen, Poetin Polen en vieren de Gazaantjes feest in Jerusalem op dode Joodse meisjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon te hopen dat Trump snel doodgaat en dat een VP een beetje normaal gaat doen. Want de wereld heeft helemaal geen tijd voor deze onzin.
whehehe, Trump is op ramkoers met de deepstate.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon te hopen dat Trump snel doodgaat en dat een VP een beetje normaal gaat doen. Want de wereld heeft helemaal geen tijd voor deze onzin.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Voor de opleiding tot Mechanical Engineer hebben zich zes mensen aangemeld, helaas allemaal Indiërs.
Is Riet nou alweer ziek?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cursus rietdekken was ook al afgelast
Alle rechters nog vervangen en tot aan Barron zitten we gebakken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
whehehe, Trump is op ramkoers met de deepstate.
Geleerd van de fouten van 2016, nu de juiste personen aangewezen en met een doordacht plan in razend tempo maatregel na maatregel aan het doorvoeren![]()
Ik ben wel benieuwd of hij het ooit gaat proberen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle rechters nog vervangen en tot aan Barron zitten we gebakken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wanneer laat je aan ons weten dat je geīmmigreerd bentquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
🫣quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Eet smakelijk boys and girls
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was een grapje om een statement te maken.
Ik krijg de rillingen van die jongen, is net een mini Donaldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
Wat zou je er van vinden als Barron een kind met je vriendin zou willen. Om de goede genenpoel in stand te houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
Hij lijkt ook helemaal geen 18.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van die jongen, is net een mini Donald
Maar dan twee koppen groter en unfathomably basedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van die jongen, is net een mini Donald
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als Barron een kind met je vriendin zou willen. Om de goede genenpoel in stand te houden.
Ik geloof nooit dat Trump zomaar het stokje in 2029 over gaat geven aan Paul Pelosi Jr. of Pete Buttigiegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou nooit, denk ik zoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wanneer laat je aan ons weten dat je geīmmigreerd bent
Hadden we hier ook maar een RFKquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Eet smakelijk boys and girls
Stel ze zouden het vragen...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Kan die niet met een ander koningshuis paren? Die Spaanse is leuk
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden we hier ook maar een RFK
Nou eh neequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stel ze zouden het vragen...
Ik draag Raisa Blommestijn voor als broedkip.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als Barron een kind met je vriendin zou willen. Om de goede genenpoel in stand te houden.
Als het met de zwarte vrouw niet lukt zullen ze daarna inderdaad wel de homoseksuele man proberen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Trump zomaar het stokje in 2029 over gaat geven aan Paul Pelosi Jr. of Pete Buttigieg
Nou ja. Zie dm dus. Ik doe echt wel dingen buiten naar de bios gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie vooral een heleboel aannames in je posts. Waarom het niet gewoon eens proberen in plaats van vooraf al dingen verzinnen om het niet te hoeven doen?
Overigens is één van de leukste dingen die ik eens gedaan heb, een tijdje bingo spelen met bejaardenIets een kans geven kan soms best onverwachts leuk uitpakken
die zou dat vast een hele eer vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draag Raisa Blommestijn voor als broedkip.
Ja, RFK was echter meer betrokken met minderheden en armen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JFK was ook wel een toffe toch?
Die was meer met zijn piemel bezig dan met staatszaken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JFK was ook wel een toffe toch?
Joffrey Baratheon aura.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
De deepstate?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
whehehe, Trump is op ramkoers met de deepstate.
Geleerd van de fouten van 2016, nu de juiste personen aangewezen en met een doordacht plan in razend tempo maatregel na maatregel aan het doorvoeren![]()
Net als z'n vriend Putin dus.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De deepstate?![]()
Hij steekt gewoon de hele wereld in de fik en dan gaat ie dood. Dat is het plan. Als een soort Cleopatra de boeken in en verder kan helemaal niks hem wat schelen.
Ja precies. Die deugt ook werkelijk helemaal nergens voor verder.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, RFK was echter meer betrokken met minderheden en armen.
Pre- WWII opmerking die door wel meer politici werd gedeeld.quote:
LBJ was pas de echte lunaticquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, RFK was echter meer betrokken met minderheden en armen.
Hoe precies? Door de US niet meer te laten piepelen met goedkope arbeid en goedkope productie in het buitenland?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De deepstate?![]()
Hij steekt gewoon de hele wereld in de fik en dan gaat ie dood. Dat is het plan. Als een soort Cleopatra de boeken in en verder kan helemaal niks hem wat schelen.
Probeer je een "stelling" kracht bij te zetten? Nope. Void.quote:
Gulp "per ongeluk" open laten en dan die enorme zwierende vleeslul die hij had trots showen aan iedereen.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pre- WWII opmerking die door wel meer politici werd gedeeld.
quote:Kennedy wrote the entry in the summer of 1945 after touring the German dictator's Bavarian mountain retreat.
Turning and turning in the widening gyrequote:
Nee hoor. Gewoon interessante discoursequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer je een "stelling" kracht bij te zetten? Nope. Void.
Of jah misschien wachten we er nog even duizend jaar op of zo. Leuk.
Door gewoon geen idee te hebben van wat zijn leugens allemaal voor gevolgen hebben. Van de ene dag op de andere USAID stoppen. Mensen gaan gewoon dood, maakt het uit verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe precies? Door de US niet meer te laten piepelen met goedkope arbeid en goedkope productie in het buitenland?
Omdat ik niet het hele westen naar de kloten wil zien gaan. Trump breekt het overton window open.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo goed waarom je zo'n fan bent van Trump maar oké. @:datismijnmening
Jij denkt echt dat hij de redder is?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik niet het hele westen naar de kloten wil zien gaan. Trump breekt het overton window open.
We zijn in ieder geval weer terug naar twee geslachten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel Trump-supporters vinden het gewoon leuk als andere mensen het nog slechter hebben. Dan voelen ze zich nog een beetje beter.
kheb wat erover gelezen jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gulp "per ongeluk" open laten en dan die enorme zwierende vleeslul die hij had trots showen aan iedereen.
USAID is gewoon corrupt en verspild oa een miljard per jaar aan DEI.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door gewoon geen idee te hebben van wat zijn leugens allemaal voor gevolgen hebben. Van de ene dag op de andere USAID stoppen. Mensen gaan gewoon dood, maakt het uit verder.
Niks zou beter zijn voor het klimaat dan minder ontwikkelingshulp en productie terughalen uit India en China waar ze geen enkele regulaties hebben naar het Westen waar we de schoonste productie hebben.quote:Door totaal geen oog te hebben voor bijvoorbeeld het klimaat, want hey wat kan hem het allemaal verrekken, stemmen trekken doe je nu dus opengooien die kolenmijnen en na mij de zondvloed![]()
Ik word betaald door het Trump campagneteamquote:Welk belang heb jij er eigenlijk bij? Eerlijk?
Ik snap dat ergens ook wel, alleen kleven er ook veel andere gevolgen aan als die man president is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik niet het hele westen naar de kloten wil zien gaan. Trump breekt het overton window open.
Heb je al veel mensen kunnen overhalen? Wat schiet het precies op? tis niet dat wij op hem kunnen stemmen ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
USAID is gewoon corrupt en verspild oa een miljard per jaar aan DEI.
[..]
Niks zou beter zijn voor het klimaat dan minder ontwikkelingshulp en productie terughalen uit India en China waar ze geen enkele regulaties hebben naar het Westen waar we de schoonste productie hebben.
[..]
Ik word betaald door het Trump campagneteam
wel zo efficientquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijten en doorvergaderen met de pleedeur open om mensen te intimideren.
Wie gaat het anders doen? Een extremer iemand?quote:
Vast. Maar hij heeft in zijn eerste termijn geen nieuwe oorlogen gestart, geen homo's opgesloten en geen minorities gelyncht en is gewoon afgetreden op jan 20.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap dat ergens ook wel, alleen kleven er ook veel andere gevolgen aan als die man president is.
en die capitoolbestorming dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast. Maar hij heeft in zijn eerste termijn geen nieuwe oorlogen gestart, geen homo's opgesloten en geen minorities gelyncht en is gewoon afgetreden op jan 20.
Alle paniekzaaierij van links viel heel erg mee.
Het is voor zowel Afrika als Europa helemaal niet slecht om weer op eigen benen te leren staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien gaan we in Europa ook wat beter voor onszelf zorgen nu. Alleen is dat schip ook stuurloos en/of gekaapt.
Trump slaat gewoon als een krankzinnige om zich heen om dat te proberen ja. En over 5 jaar is het "oh, didn't work. Too bad, I'm old. Veel plezier met de rest van de wereld doeiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar 5 doden en meer dan 135 gewonde agenten. Dimmy noemt dat een normaal weekend in Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en die capitoolbestorming dan?
Maar dan zullen de flatscreens, de zitzakken en de zakken paprikachips de deur uitmoeten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is voor zowel Afrika als Europa helemaal niet slecht om weer op eigen benen te leren staan.
Wijze taal weer US.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan zullen de flatscreens, de zitzakken en de zakken paprikachips de deur uitmoeten.
dimmy is ook niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar 5 doden en meer dan 135 gewonde agenten. Dimmy noemt dat een normaal weekend in Amsterdam.
Lekkerder dan jij. En ik heb jullie live kunnen vergelijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dimmy is ook niet helemaal lekker.
Een aantal vrienden in de states en iemand met dubbel paspoort in Nederland. Ongetwijfeld een hoop via X. En in Europa helpt het ook om rechtser en nationalistisch denken salonfähig te makenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je al veel mensen kunnen overhalen? Wat schiet het precies op? tis niet dat wij op hem kunnen stemmen ofzo
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkerder dan jij. En ik heb jullie live kunnen vergelijken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat een staatsgreep moest voorstellen dan worst coup ever.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en die capitoolbestorming dan?
Mijn PVV vrienden zijn inmiddels weer teleurgesteldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een aantal vrienden in de states en iemand met dubbel paspoort in Nederland. Ongetwijfeld een hoop via X. En in Europa helpt het ook om rechtser en nationalistisch denken salonfähig te maken
Hoef je niet meer bang te zijn voor islamieten die je van flats afgooien. Dat doen die nationalisten wel die weinig op hebben met rechten van transgenders.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een aantal vrienden in de states en iemand met dubbel paspoort in Nederland. Ongetwijfeld een hoop via X. En in Europa helpt het ook om rechtser en nationalistisch denken salonfähig te maken
Alzheimer Biden was daarentegen een razend succesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trump slaat gewoon als een krankzinnige om zich heen om dat te proberen ja. En over 5 jaar is het "oh, didn't work. Too bad, I'm old. Veel plezier met de rest van de wereld doei"
1 dode. Aan de kant van MAGA. En dat was Ashley Babbit die door een agent doodgeschoten werd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar 5 doden en meer dan 135 gewonde agenten. Dimmy noemt dat een normaal weekend in Amsterdam.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn PVV vrienden zijn inmiddels weer teleurgesteld
Ik denk dat ze pas blij zijn als de regering niet kijkt of het volgens de wet kan maar doen zoals zij dat willen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn PVV vrienden zijn inmiddels weer teleurgesteld
I'll take my chances. Tot nu toe is alles wat ik een mijn vriendin toegeworpen krijgen als we arm in arm door de stad lopen van buitenlanders.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoef je niet meer bang te zijn voor islamieten die je van flats afgooien. Dat doen die nationalisten wel die weinig op hebben met rechten van transgenders.
Lopen jullie er dan als losbandige prostituees bij?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I'll take my chances. Tot nu toe is alles wat ik een mijn vriendin toegeworpen krijgen als we arm in arm door de stad lopen van buitenlanders.
Je had echt naar de meet moeten komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lopen jullie er dan als losbandige prostituees bij?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had echt naar de meet moeten komen.
Dat doet die niet want komt iedereen er achter wie hij wel is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was niet nodig, we kregen live updates van iemand die in de bosjes lag.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Durft ie nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lopen jullie er dan als losbandige prostituees bij?
Beetje rekening houden met de gevoeligheden van nieuwe Nederlanders zou ons als volk wel sieren.quote:
SOWquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee dankje, heb nog een flesje walrusmelk staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel dat tegen? Wil je mijn flesje zeekoemelk?
Isoleert niet echt neequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat zo’n latexpakje veel te koud is met dit weer
Gelijk een burka besteldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje rekening houden met de gevoeligheden van nieuwe Nederlanders zou ons als volk wel sieren.
*googledquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een latex burka? Lijkt me een mooi compromis.
Zo eentje met een gat in de kruis.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een latex burka? Lijkt me een mooi compromis.
Dit is eigenlijk gewoon een burka die je draagt in de regen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:48 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ebay.com/itm/(...)HhNSXnwaAkSzEALw_wcB
Alles wat je kan bedenken is al eerder bedachtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is te koop in "My very special fetish shop" zie ik
Soort Darth Vader gone wrong.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk gewoon een burka die je draagt in de regen.
Why am I not surprisedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:48 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ebay.com/itm/(...)HhNSXnwaAkSzEALw_wcB
Oh wat doen ze dan op hun broodjes?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die anderhalf miljard moslims zijn er niet gekomen door broodjes pindakaas te eten.
Dan moet je het volume wat hoger zettenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het geluid van Disney+ soms zacht
Voor de zekerheid..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Blijft waardeloosquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je het volume wat hoger zetten
Streamingdiensten zijn sowieso vaak wel zacht qua geluid, merk het nu ook weer nu ik een serie op blu-ray aan het kijken ben. Dan hoef ik het geluid veel minder hard te zetten dan als ik een serie op netflix kijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijft waardeloosComedy central had ik op 10 staan en kon ik in de keuken nog verstaan, die moest ik zachter zetten. Deze stond net op 25 en ik had de koptelefoon op en toen had ik nog echt ondertiteling nodig.
Netflix heeft het ook ja. Maar dit was wel heel erg. Vooral voor een actiefilm. Ik dacht nog dat hij misschien een verkeerd audiospoor gebruikte maar ik kon niets anders selecteren, dat herkent ie vanzelf blijkbaar. Heb in de app iets aangevinkt over wifi ofzo en toen ging het wel beter. Maar nog steeds relatief zacht.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Streamingdiensten zijn sowieso vaak wel zacht qua geluid, merk het nu ook weer nu ik een serie op blu-ray aan het kijken ben. Dan hoef ik het geluid veel minder hard te zetten dan als ik een serie op netflix kijk
Eens. Vond ik ook vaak.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Overal menselijke filet americain en nooit meer een zonnebril op.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik uitkijken als ik Disney afsluit want dan blaas ik alsnog m'n oren op.
Nu krijg ik weer trek.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal menselijke filet americain en nooit meer een zonnebril op.
Ja als die niet genoeg verbinding heeft dan gaat die een zwakker audio signaal doorgeven, en dat is zachter. Dus kan ook gewoon aan je internet liggen en niet per se aan de streamingdienstquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Netflix heeft het ook ja. Maar dit was wel heel erg. Vooral voor een actiefilm. Ik dacht nog dat hij misschien een verkeerd audiospoor gebruikte maar ik kon niets anders selecteren, dat herkent ie vanzelf blijkbaar. Heb in de app iets aangevinkt over wifi ofzo en toen ging het wel beter. Maar nog steeds relatief zacht.
Dat hebben ze gewoon zelf gejat en proberen ze nu zo te spelen dat ze er nog schadevergoeding voor krijgenquote:
200 mb download, 30 mb upload.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als die niet genoeg verbinding heeft dan gaat die een zwakker audio signaal doorgeven, en dat is zachter. Dus kan ook gewoon aan je internet liggen en niet per se aan de streamingdienst
Ja maar je streamingdienst moet het ook wel allemaal gebruiken, die staan nog wel eens op een Zeeuwse stand ondanks dat je snel internet hebtquote:
Waar betaal ik dan voorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar je streamingdienst moet het ook wel allemaal gebruiken, die staan nog wel eens op een Zeeuwse stand ondanks dat je snel internet hebt
Voor het ideequote:
Als ze weten waar ze moeten zijn.quote:
Best leuke nummers gemaakt.quote:
ondergewaardeerde goede band je hoort ze nooit op de radioquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Best leuke nummers gemaakt.
Ook live een leuke band![]()
Nee. volgens mij staat alleen Rosie in de T2000quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ondergewaardeerde goede band je hoort ze nooit op de radio
Valt me ook altijd op hoe snel dat soort dingen gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:36 schreef CherryLips het volgende:
O leuk, Peter pannekoek en Ronald Goedemondt hebben nieuwe shows.
O het is meteen uitverkocht.
Gezeik altijd.
Goedemondt is wel leukquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:37 schreef CherryLips het volgende:
In b4 reacties met "daar is toch geen zak aan"
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I'll take my chances. Tot nu toe is alles wat ik een mijn vriendin toegeworpen krijgen als we arm in arm door de stad lopen van buitenlanders.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
We kunnen beter pups kijken
Dat zei je gister ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 02:43 schreef bitterbal het volgende:
vandaag is een mooie dag geloof ik. Morgen ga ik echt zwemmen
Ik die niet zo schattig hoorquote:Op woensdag 5 februari 2025 03:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou dimmy!!!!!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Super cutequote:Op woensdag 5 februari 2025 03:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik die niet zo schattig hoor
Ronaldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:36 schreef CherryLips het volgende:
O leuk, Peter pannekoek en Ronald Goedemondt hebben nieuwe shows.
O het is meteen uitverkocht.
Gezeik altijd.
dimmy heeft kinderen ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
Ik werk niet, mijn vrouw doet bijna alles in huis en zorgt voor onze kinderen als ze niet op de opvang zijn.
In ruil daarvoor ben ik gewoon heel goed in bed.
Is een vrij normale verdeling hoor
Alles kan tegenwoordigquote:
Koenquote:
Garfieldquote:
we hebben een nieuw jaar hequote:Op woensdag 5 februari 2025 08:03 schreef Koen66 het volgende:
Heb oma al een tijdje niet gezien, is ze uitgefaseerd door @:dr_flash?
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Nieuw jaar nieuwe scheurkalender.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:03 schreef Koen66 het volgende:
Heb oma al een tijdje niet gezien, is ze uitgefaseerd door @:dr_flash?
Hoe is het met de verhuizing?quote:
Er zit veel schot in de zaak gelukkigquote:
Wat gaat de tijd toch snel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:19 schreef Koen66 het volgende:
Ah Corona alweer 5 jaar geleden gestart
Tijd voor een revivalquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:19 schreef Koen66 het volgende:
Zeg.quote:
Het is altijd een hele klus dat verhuizen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit veel schot in de zaak gelukkig
Er moet nog wel het een en ander gebeuren maar dat is volgende week als het goed is helemaal klaar
2,5 week nog, dan gaan we overquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd een hele klus dat verhuizen.
Nog even doorbijten
O 5 jaar alweer, zo lang. Wat vliegt die tijd zegquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:19 schreef Koen66 het volgende:
Fijn, hopelijk beleven jullie hele mooie, gezonde en liefdevolle jaren in jullie nieuwe huisquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2,5 week nog, dan gaan we over
Daar gaan we wel van uitquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, hopelijk beleven jullie hele mooie, gezonde en liefdevolle jaren in jullie nieuwe huis
Dan ben ik ook al 5 jaar bij Cali. Time flies.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:19 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar gaan we wel van uit
Nu alleen mijn vriendin nog overtuigen dat de nieuwe motor die ik wil echt veilig is
Jullie zijn gezellig samen aan de lockdown begonnen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben ik ook al 5 jaar bij Cali. Time flies.
Thanksquote:
Toen pas?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tammiequote:Op woensdag 5 februari 2025 08:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toen pas?dacht al veel eerder.
Gefeliciteerd
Katquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dragen jullie al identieke regenjassen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Af en toe wandelt ze hier het dorp inquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Cali... dat is een naam die ik al even niet gehoord heb.
Ja, zo ging het ongeveer volgens mijquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jullie zijn gezellig samen aan de lockdown begonnen?
Zoals dat je op de kleuterschool bij stoelendans als de muziek stopte ineens dat leuke buurmeisje geheel per ongeluk op schoot had zittenquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, zo ging het ongeveer volgens mij
Hier precies leren kennen toen je voor het eerst maskers moest dragen, was ook een raar begin.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, zo ging het ongeveer volgens mij
Lastig snavelen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier precies leren kennen toen je voor het eerst maskers moest dragen, was ook een raar begin.
Als je er 5 jaar na dato achter komt dat je toen een goeie kans hebt laten liggen blijkbaarquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier precies leren kennen toen je voor het eerst maskers moest dragen, was ook een raar begin.
Gewoon een lab setje aanschaffen en zelf eentje startenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik maak alvast aantekeningen voor de volgende pandemie.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je er 5 jaar na dato achter komt dat je toen een goeie kans hebt laten liggen blijkbaar
Oi. Je weet tegen wie je het hebt he.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een lab setje aanschaffen en zelf eentje starten
Ja, ik mis het afstand houden en geen handen schudden e.d.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oi. Je weet tegen wie je het hebt he.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik mis het afstand houden en geen handen schudden e.d.![]()
Weekendprojectje.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een lab setje aanschaffen en zelf eentje starten
Ze maken helaas geen mondkapjes waar ik mijn hele lichaam in kan verbergen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eigenlijk moeten gaan daten toen we mondkapjes droegendat ik daar zelf niet op gekomen ben.
Hier was het ook wel best een vreemde periode; uiteindelijk kon je nauwelijks nog ergens naartoe om iets te gaan doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hmm, bijna 4 jaar geleden dat ik corona had..quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:19 schreef Koen66 het volgende:
Volgende week hebben we allemaal een staart als Godzilla.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oi. Je weet tegen wie je het hebt he.
Dat klinkt wel awesome eigenlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week hebben we allemaal een staart als Godzilla.
Ik tik de 4 maanden aan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, bijna 4 jaar geleden dat ik corona had..
Oh, niets van gemerkt tbh.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier was het ook wel best een vreemde periode; uiteindelijk kon je nauwelijks nog ergens naartoe om iets te gaan doen.
Echt hequote:
Even afwachten tot de Ebola hier komt. Dan moet je zo'n pak aan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eigenlijk moeten gaan daten toen we mondkapjes droegendat ik daar zelf niet op gekomen ben.
Ook leuk om te daten, ik vind een BH al ontiegelijk kut om los te rukken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Even afwachten tot de Ebola hier komt. Dan moet je zo'n pak aan.
Meen je niet? Ik vond dat vreselijk. Ik ben wel van het knuffelen en aanrakenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik mis het afstand houden en geen handen schudden e.d.![]()
Hier 6 maandenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, bijna 4 jaar geleden dat ik corona had..
Ohaiquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet? Ik vond dat vreselijk. Ik ben wel van het knuffelen en aanraken
Was naar de bioscoop tijdens de persconferentie, ging daarna boodschappen doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou DAT weekend naar een festival.
Oh god ja, al die lege winkels.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was naar de bioscoop tijdens de persconferentie, ging daarna boodschappen doen.
Winkel was geplunderd'De fuck is hier gebeurd'
Hey hoi, jij ook.quote:
Geen enkel rolletje pleepapier mee te krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was naar de bioscoop tijdens de persconferentie, ging daarna boodschappen doen.
Winkel was geplunderd'De fuck is hier gebeurd'
Het vervelendste was de onzekerheid over hoe lang het zou gaan duren en hoe erg het zou worden. Het binnen zitten en mezelf bezighouden ging prima.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt heVoor mij veranderde er ook relatief weinig toen.
quote:
Ja, fair enough. Ik heb zo'n beetje tot de laatste dag dat het nog kon de bioscoop bezocht.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier was de bioscoop toch echt dicht volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |