Ja dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Zoveelste huiltopic van je. Succes voor je man met jou.
Ja dat heb ik ook als ik sommige topics van andere users lees maar wat nou als je gewoon inhoudelijk reageert?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als ik je topic lees heb ik al zin om naar bed te gaan dus dat van die energielevels verbaasd me niks.
Oké, laten we dan eens beginnen met de vraag waarom TS het niet bespreekbaar maakt met haar partner in plaats van het gelijk op een forum te dumpen? Van zogenaamd "de sfeer goed houden" word ie zo te lezen echt niet beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook als ik sommige topics van andere users lees maar wat nou als je gewoon inhoudelijk reageert?
Als je naast die 40u ook zou koken en de was doen, zou je denk ik wel anders klinken. Misschien zou je dan wel “zeiken”, want dat is menselijk. En ik zeik liever anoniem hier dan elders.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dit.
Daarnaast, ik doe net zo veel of zelfs meer dan mijn vrouw in huis, terwijl ik 40uur werk en mijn vrouw 24. Maar mijn vrouw doet de dochter hoofdzakelijk en koken en de boodschappen dus het zal ongeveer gelijk zijn.
Maar ik zeik niet en mijn vrouw ook niet, al helemaal niet gebaseerd op wat we wel of niet bij anderen zien want dat zijn wij niet.
Ik doe de was. En ik kook ook als het moet maar mijn vrouw doet het over het algemeen. Dus nee ik denk zomaar dat ik helemaal niet anders zou klinken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:15 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als je naast die 40u ook zou koken en de was doen, zou je denk ik wel anders klinken. Misschien zou je dan wel “zeiken”, want dat is menselijk. En ik zeik liever anoniem hier dan elders.
Oppiedoppiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:35 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn man doet het meest in huis maar ik kook omdat ik dat beter kan.
Jouw man doet niet zoveel in huis omdat jij dat wel doet. Gewoon aangeven dat je het amper kunt volhouden. En zeggen dat als hij je meer helpt dat je dan meer energie hebt om te sexen. Mijn man zou nog kookles nemen als ik zoiets zou zeggen.
Ja daar maak je toch gewoon afspraken over? Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Eigen bedrijf, werk bijna 40 uur in de week en vaak in de avonden nog wat, doe bijna altijd eten koken, keuken afruimen en de kids naar bed ‘s avonds. Breng ze 3x in de week s’ochtends naar school en 2x per week in de avond trainen.
Verder stofzuig ik en ruim op, doe huishoudelijke klusjes al naar nodig (we hebben een schoonmaakster).
Ik doe eigenlijk nooit de was, das het enige. De rest is gewoon verdeeld al naar gelang wie er tijd en mogelijkheid heeft.
Doe nou niet, dat is precies wat TS wil horenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:23 schreef Cockwhale het volgende:
Je man is een lakse luilak en jij houdt dit in stand. Wat wil je nog meer weten?
Gaat gewoon vanzelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja daar maar je toch gewoon afspraken over? Zo moeilijk is dat niet.
Of eigenlijk gaat dat gewoon vanzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |