SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Het is gewoon te hopen dat Trump snel doodgaat en dat een VP een beetje normaal gaat doen. Want de wereld heeft helemaal geen tijd voor deze onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks Nixon.
Tariffs, tariffs, tariffs. Belasting op laaggeleide werknemers in het buitenland.
Denk niet dat Etto mij dit kwalijk neemt hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
We hebben vandaag geen geduld zie ik, Stiggie eerder ook al niet
Ik zie vooral een heleboel aannames in je posts. Waarom het niet gewoon eens proberen in plaats van vooraf al dingen verzinnen om het niet te hoeven doen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken. De dingen die me leuk leken waren of te ver weg, of vooral gepensioneerde mannenclubjes.
Maar als de mensen om mij heen al niet op sociaal contact met mij zitten te wachten, waarom zouden die mensen dat dan wel doen?
Cursus rietdekken was ook al afgelastquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Voor de opleiding tot Mechanical Engineer hebben zich zes mensen aangemeld, helaas allemaal Indiërs.
Dan valt China morgen Taiwan binnen, Poetin Polen en vieren de Gazaantjes feest in Jerusalem op dode Joodse meisjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon te hopen dat Trump snel doodgaat en dat een VP een beetje normaal gaat doen. Want de wereld heeft helemaal geen tijd voor deze onzin.
whehehe, Trump is op ramkoers met de deepstate.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon te hopen dat Trump snel doodgaat en dat een VP een beetje normaal gaat doen. Want de wereld heeft helemaal geen tijd voor deze onzin.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Voor de opleiding tot Mechanical Engineer hebben zich zes mensen aangemeld, helaas allemaal Indiërs.
Is Riet nou alweer ziek?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cursus rietdekken was ook al afgelast
Alle rechters nog vervangen en tot aan Barron zitten we gebakken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
whehehe, Trump is op ramkoers met de deepstate.
Geleerd van de fouten van 2016, nu de juiste personen aangewezen en met een doordacht plan in razend tempo maatregel na maatregel aan het doorvoeren![]()
Ik ben wel benieuwd of hij het ooit gaat proberen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle rechters nog vervangen en tot aan Barron zitten we gebakken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wanneer laat je aan ons weten dat je geïmmigreerd bentquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
🫣quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Eet smakelijk boys and girls
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was een grapje om een statement te maken.
Ik krijg de rillingen van die jongen, is net een mini Donaldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
Wat zou je er van vinden als Barron een kind met je vriendin zou willen. Om de goede genenpoel in stand te houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
Hij lijkt ook helemaal geen 18.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van die jongen, is net een mini Donald
Maar dan twee koppen groter en unfathomably basedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van die jongen, is net een mini Donald
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als Barron een kind met je vriendin zou willen. Om de goede genenpoel in stand te houden.
Ik geloof nooit dat Trump zomaar het stokje in 2029 over gaat geven aan Paul Pelosi Jr. of Pete Buttigiegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou nooit, denk ik zoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wanneer laat je aan ons weten dat je geïmmigreerd bent
Hadden we hier ook maar een RFKquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Eet smakelijk boys and girls
Stel ze zouden het vragen...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Kan die niet met een ander koningshuis paren? Die Spaanse is leuk
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden we hier ook maar een RFK
Nou eh neequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stel ze zouden het vragen...
Ik draag Raisa Blommestijn voor als broedkip.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als Barron een kind met je vriendin zou willen. Om de goede genenpoel in stand te houden.
Als het met de zwarte vrouw niet lukt zullen ze daarna inderdaad wel de homoseksuele man proberen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Trump zomaar het stokje in 2029 over gaat geven aan Paul Pelosi Jr. of Pete Buttigieg
Nou ja. Zie dm dus. Ik doe echt wel dingen buiten naar de bios gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie vooral een heleboel aannames in je posts. Waarom het niet gewoon eens proberen in plaats van vooraf al dingen verzinnen om het niet te hoeven doen?
Overigens is één van de leukste dingen die ik eens gedaan heb, een tijdje bingo spelen met bejaardenIets een kans geven kan soms best onverwachts leuk uitpakken
die zou dat vast een hele eer vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draag Raisa Blommestijn voor als broedkip.
Ja, RFK was echter meer betrokken met minderheden en armen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JFK was ook wel een toffe toch?
Die was meer met zijn piemel bezig dan met staatszaken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JFK was ook wel een toffe toch?
Joffrey Baratheon aura.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute aura
De deepstate?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
whehehe, Trump is op ramkoers met de deepstate.
Geleerd van de fouten van 2016, nu de juiste personen aangewezen en met een doordacht plan in razend tempo maatregel na maatregel aan het doorvoeren![]()
Net als z'n vriend Putin dus.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De deepstate?![]()
Hij steekt gewoon de hele wereld in de fik en dan gaat ie dood. Dat is het plan. Als een soort Cleopatra de boeken in en verder kan helemaal niks hem wat schelen.
Ja precies. Die deugt ook werkelijk helemaal nergens voor verder.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, RFK was echter meer betrokken met minderheden en armen.
Pre- WWII opmerking die door wel meer politici werd gedeeld.quote:
LBJ was pas de echte lunaticquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, RFK was echter meer betrokken met minderheden en armen.
Hoe precies? Door de US niet meer te laten piepelen met goedkope arbeid en goedkope productie in het buitenland?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De deepstate?![]()
Hij steekt gewoon de hele wereld in de fik en dan gaat ie dood. Dat is het plan. Als een soort Cleopatra de boeken in en verder kan helemaal niks hem wat schelen.
Probeer je een "stelling" kracht bij te zetten? Nope. Void.quote:
Gulp "per ongeluk" open laten en dan die enorme zwierende vleeslul die hij had trots showen aan iedereen.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pre- WWII opmerking die door wel meer politici werd gedeeld.
quote:Kennedy wrote the entry in the summer of 1945 after touring the German dictator's Bavarian mountain retreat.
Turning and turning in the widening gyrequote:
Nee hoor. Gewoon interessante discoursequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer je een "stelling" kracht bij te zetten? Nope. Void.
Of jah misschien wachten we er nog even duizend jaar op of zo. Leuk.
Door gewoon geen idee te hebben van wat zijn leugens allemaal voor gevolgen hebben. Van de ene dag op de andere USAID stoppen. Mensen gaan gewoon dood, maakt het uit verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe precies? Door de US niet meer te laten piepelen met goedkope arbeid en goedkope productie in het buitenland?
Omdat ik niet het hele westen naar de kloten wil zien gaan. Trump breekt het overton window open.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo goed waarom je zo'n fan bent van Trump maar oké. @:datismijnmening
Jij denkt echt dat hij de redder is?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik niet het hele westen naar de kloten wil zien gaan. Trump breekt het overton window open.
We zijn in ieder geval weer terug naar twee geslachten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel Trump-supporters vinden het gewoon leuk als andere mensen het nog slechter hebben. Dan voelen ze zich nog een beetje beter.
kheb wat erover gelezen jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gulp "per ongeluk" open laten en dan die enorme zwierende vleeslul die hij had trots showen aan iedereen.
USAID is gewoon corrupt en verspild oa een miljard per jaar aan DEI.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door gewoon geen idee te hebben van wat zijn leugens allemaal voor gevolgen hebben. Van de ene dag op de andere USAID stoppen. Mensen gaan gewoon dood, maakt het uit verder.
Niks zou beter zijn voor het klimaat dan minder ontwikkelingshulp en productie terughalen uit India en China waar ze geen enkele regulaties hebben naar het Westen waar we de schoonste productie hebben.quote:Door totaal geen oog te hebben voor bijvoorbeeld het klimaat, want hey wat kan hem het allemaal verrekken, stemmen trekken doe je nu dus opengooien die kolenmijnen en na mij de zondvloed![]()
Ik word betaald door het Trump campagneteamquote:Welk belang heb jij er eigenlijk bij? Eerlijk?
Ik snap dat ergens ook wel, alleen kleven er ook veel andere gevolgen aan als die man president is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik niet het hele westen naar de kloten wil zien gaan. Trump breekt het overton window open.
Heb je al veel mensen kunnen overhalen? Wat schiet het precies op? tis niet dat wij op hem kunnen stemmen ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
USAID is gewoon corrupt en verspild oa een miljard per jaar aan DEI.
[..]
Niks zou beter zijn voor het klimaat dan minder ontwikkelingshulp en productie terughalen uit India en China waar ze geen enkele regulaties hebben naar het Westen waar we de schoonste productie hebben.
[..]
Ik word betaald door het Trump campagneteam
wel zo efficientquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijten en doorvergaderen met de pleedeur open om mensen te intimideren.
Wie gaat het anders doen? Een extremer iemand?quote:
Vast. Maar hij heeft in zijn eerste termijn geen nieuwe oorlogen gestart, geen homo's opgesloten en geen minorities gelyncht en is gewoon afgetreden op jan 20.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap dat ergens ook wel, alleen kleven er ook veel andere gevolgen aan als die man president is.
en die capitoolbestorming dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast. Maar hij heeft in zijn eerste termijn geen nieuwe oorlogen gestart, geen homo's opgesloten en geen minorities gelyncht en is gewoon afgetreden op jan 20.
Alle paniekzaaierij van links viel heel erg mee.
Het is voor zowel Afrika als Europa helemaal niet slecht om weer op eigen benen te leren staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien gaan we in Europa ook wat beter voor onszelf zorgen nu. Alleen is dat schip ook stuurloos en/of gekaapt.
Trump slaat gewoon als een krankzinnige om zich heen om dat te proberen ja. En over 5 jaar is het "oh, didn't work. Too bad, I'm old. Veel plezier met de rest van de wereld doeiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar 5 doden en meer dan 135 gewonde agenten. Dimmy noemt dat een normaal weekend in Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en die capitoolbestorming dan?
Maar dan zullen de flatscreens, de zitzakken en de zakken paprikachips de deur uitmoeten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is voor zowel Afrika als Europa helemaal niet slecht om weer op eigen benen te leren staan.
Wijze taal weer US.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan zullen de flatscreens, de zitzakken en de zakken paprikachips de deur uitmoeten.
dimmy is ook niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar 5 doden en meer dan 135 gewonde agenten. Dimmy noemt dat een normaal weekend in Amsterdam.
Lekkerder dan jij. En ik heb jullie live kunnen vergelijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dimmy is ook niet helemaal lekker.
Een aantal vrienden in de states en iemand met dubbel paspoort in Nederland. Ongetwijfeld een hoop via X. En in Europa helpt het ook om rechtser en nationalistisch denken salonfähig te makenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je al veel mensen kunnen overhalen? Wat schiet het precies op? tis niet dat wij op hem kunnen stemmen ofzo
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkerder dan jij. En ik heb jullie live kunnen vergelijken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkerder dan jij. En ik heb jullie live kunnen vergelijken.
Als dat een staatsgreep moest voorstellen dan worst coup ever.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en die capitoolbestorming dan?
Mijn PVV vrienden zijn inmiddels weer teleurgesteldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een aantal vrienden in de states en iemand met dubbel paspoort in Nederland. Ongetwijfeld een hoop via X. En in Europa helpt het ook om rechtser en nationalistisch denken salonfähig te maken
Hoef je niet meer bang te zijn voor islamieten die je van flats afgooien. Dat doen die nationalisten wel die weinig op hebben met rechten van transgenders.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een aantal vrienden in de states en iemand met dubbel paspoort in Nederland. Ongetwijfeld een hoop via X. En in Europa helpt het ook om rechtser en nationalistisch denken salonfähig te maken
Alzheimer Biden was daarentegen een razend succesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trump slaat gewoon als een krankzinnige om zich heen om dat te proberen ja. En over 5 jaar is het "oh, didn't work. Too bad, I'm old. Veel plezier met de rest van de wereld doei"
1 dode. Aan de kant van MAGA. En dat was Ashley Babbit die door een agent doodgeschoten werd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar 5 doden en meer dan 135 gewonde agenten. Dimmy noemt dat een normaal weekend in Amsterdam.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn PVV vrienden zijn inmiddels weer teleurgesteld
Ik denk dat ze pas blij zijn als de regering niet kijkt of het volgens de wet kan maar doen zoals zij dat willen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn PVV vrienden zijn inmiddels weer teleurgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |