SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
je zei dat tegen een ander he?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen![]()
zou zeggen dat het een gewoon matig ei is![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Helemaal geen zon en het was berekoud brrquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was er vandaag ook zon bij jullie?![]()
koud weer hier .. maar wel zon.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal geen zon en het was berekoud brr![]()
![]()
oei! dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal geen zon en het was berekoud brr
Smile, it's free therapy.![]()
@Harriequote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
o ja
Harrie zei laatst met een langzaam rood wordend hoofd, mutsen daar hou ik van en hield zijn adem in
blij met de liefde rode wangetjes en trekkende oogjes van de piemel die erin moet, een zonnebril opzetten en tong uitsteken helpt wel maar een tong omhoog geeft verdriet en krijg he de zak en roe van![]()
nou ja zo kun je dus smilies lezenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
spank me 3quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
heul nie waar nie!
@:greysbones hellupDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
@greysbones is het met mij eensquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
heul nie waar nie!
@:greysbones hellup![]()
![]()
![]()
rustaaaaaghquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
heul nie waar nie!
@:greysbones hellup![]()
quote:
bij mario wel, door de sterke weerspiegeling schreef hij anus ipv iets andersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was er vandaag ook zon bij jullie?![]()
koud weer hier .. maar wel zon.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het anus meisjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij mario wel, door de sterke weerspiegeling schreef hij anus ipv iets anders![]()
![]()
Brabants broodje met opmerkelijk beleg is het lekkerste van Nederlandquote:een brioche met pindakaas, banaan, bacon en jam![]()
![]()
BMHquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:02 schreef maily het volgende:
Brabants broodje met opmerkelijk beleg is het lekkerste van Nederland
[..]![]()
![]()
Meer iets voor Mikeyquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier maak ik geen vrienden mee in mijn flat![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef maily het volgende:
Schwarz ohne Fogel
Englisch
@:mario390 waar blijft je nieuwe popquiz?![]()
![]()
Ja ik wil sowieso ooit een keer een goeie subwoofer en andere speakers hebben (liefst 2 subwoofers), maar of mijn buren dat fijn zullen vinden...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier maak ik geen vrienden mee in mijn flat![]()
Schijt aan de burenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wil sowieso ooit een keer een goeie subwoofer en andere speakers hebben (liefst 2 subwoofers), maar of mijn buren dat fijn zullen vinden...![]()
![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
Iemand hier met een plastic zak?
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: