De rest wilt juist dat ze naar de woonkamer komen. Ze snappen niet waarom Jolien boos is en dat ze nu zo lang in de slaapkamer zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:03 schreef Kinga het volgende:
Jeffrey wil niet naar de woonkamer. Wat een figuur.
Als dit hem nog geen nominatie oplevert, come onnnnn bewoners.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Gillend van het lachen hier naar het scherm aan het kijken
Hij kan wat hij heeft gedaan niet meer verantwoorden omdat hij - ook tegen Matti, Jordy en kiki - had gezegd dat hij Jolien de pin zou gunnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:03 schreef Kinga het volgende:
Jeffrey wil niet naar de woonkamer. Wat een figuur.
knettergek die Jolienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
Gij heit et nie bewuust gedoann
Neeeeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt, die domme doos v raagt erom, ik had mijn dochter allang uit dat huis gehaald ver bij de narcist vandaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
Gij heit et nie bewuust gedoann
Neeeeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem nogal slecht in acteren..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
hij kan wel goed acteren hoor ! misschien rolletje GTST
Zij is ook niet koosjer hoor. Die is doortrapter als dat ze zich voordoetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Echt, die domme doos v raagt erom, ik had mijn dochter allang uit dat huis gehaald ver bij de narcist vandaan.
onbelangrijke figurant 98741quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Jeff wilde hem aan Jolien gunnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef zodeju het volgende:
Maar hoe hebben ze dit kunnen afspreken.....terwijl eerder die dag ze de vrijstelling aan Axel gaf......dolblij....waarom moest Jolien hem nu wel hebben terwijl ze er totaal geen moeite mee had om hem aan Axel te geven. Dus hadden ze het toch beter om kunnen draaien. Zij geld hij de vrijstelling.
Wordt een dagje ouder maar snap hier niks van. Geef mij maar de leuke spellen op uithouding of zo. Met deze spellen kan BB alle kanten uit.
Maar dat wisten wij Fokkers al. Wij doorzien ze allemaalquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef OmaJacky het volgende:
Dan ben je toch een giga loser als je je vriendin de vrijstelling niet gunt, helemaal als je dat al had afgesproken en dat tegen je vrienden hebt verteld dat je dat ging doen.
Zo simpelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef OmaJacky het volgende:
Dan ben je toch een giga loser als je je vriendin de vrijstelling niet gunt, helemaal als je dat al had afgesproken en dat tegen je vrienden hebt verteld dat je dat ging doen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Bizar hoe hij de rollen omgedraaid heeft hequote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef Flow3r het volgende:
Vieze manipulator die Jeff, nu zielig doen zodat ie getroost moet worden, bah
Zij is ook de enige daar in het huis waarbij dat luktquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Bizar hoe hij de rollen omgedraaid heeft he
Ohhhh was dat hetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey heeft dus niet goed naar de uitleg geluisterd
En hoe snel ook wowquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Bizar hoe hij de rollen omgedraaid heeft he
Je hebt wat gemist! Ik rolde echt letterlijk van mijn stoel van het lachenquote:
honderduizend procent dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:11 schreef Was-beer het volgende:
Hij weet prima wat hij deed, hij gokte er gewoon op dat Jolien geld zou pakken
Jeff vrijstelling toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist! Ik rolde echt letterlijk van mijn stoel van het lachen
Nee!! Ze hebben niets. Ze kozen allebei voor zichzelfquote:
Ze mag wel veel van hem nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:12 schreef Flow3r het volgende:
ze mocht niet pissig naar binnen gaan van hem
Ja en de dood van zijn moeder en BB en Axel en natuurlijk de buschauffeur en Jane.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:12 schreef chufi het volgende:
Geeft ie nu de schuld aan zn tweelingbroertje ?
Ahaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee!! Ze hebben niets. Ze kozen allebei voor zichzelf
en het tekort aan fruitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja en de dood van zijn moeder en BB en Axel en natuurlijk de buschauffeur en Jane.
We zijn het met je eens Jeff, stoppenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:14 schreef Ireth het volgende:
Hij wil stoppen?!?!?!?![]()
Hij voelt zich zo stom dat ie wil stoppen?!?!?!?
Gooi die poort open!
Nee die is niet verliefd....moment dat ze binnen kwam had ze haar zinnen op hem gezet....leuk een stelletje erin. Naar al die verhalen die naar boven komen is het echt geen engeltje en dat mag hij niet deugen maar zij ook niet met haar mooie ogen en zo wil ik niet eropstaan bij mijn ouders....maar wel altijd beginnen met rijen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:13 schreef Rhosyn het volgende:
Hij komt steeds met andere argumenten.
Het was een vergissing.
Ik dacht dat jij vrijstelling aan mij zou geven.
Ik wild niet voor het geld gaan.
Ik kon niet denken.
Ik veranderde van gedachten maar het mocht niet van BB
bla bla bla
Jolien heeft hem wel door maar ze is verliefd. Roze bril enzo..
Dus dat!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:11 schreef Was-beer het volgende:
Hij weet prima wat hij deed, hij gokte er gewoon op dat Jolien geld zou pakken
Kan ie niet gewoon de bus pakken? 120 stopt bij de arena. En anders de trein.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:15 schreef -river- het volgende:
[..]
We zijn het met je eens Jeff, stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de taxi al voor je besteld, komt eraan
![]()
![]()
evaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:16 schreef Hznootje het volgende:
Nou even tellen mensen, hoeveel stemmen er voor Jeffrey:
Wicky
Sharice
Elsa
Jane
David S.
Pootje
Axel
Mis ik nog iemand?
Denk ook wel jordyquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:16 schreef Hznootje het volgende:
Nou even tellen mensen, hoeveel stemmen er voor Jeffrey op de bank:
Wicky
Sharice
Elsa
Jane
David S.
Pootje
Axel
Mis ik nog iemand?
Ik ga geen risico nemen dat ie terug de poort in gaat, de taxi is onderweg.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ie niet gewoon de bus pakken? 120 stopt bij de arena. En anders de trein.
Zeker, geen medelijden mee, tis ook geen kind van 19 dus eigen schuld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze verdiend hem ook echt. Dom blondje
Nee alleen voor zichzelfquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:20 schreef Poesjuh het volgende:
Wicky denkt dat jeff liegt en stiekem hoopte dat hij de vrijstelling kreeg
Hij is te gretig ja zegt jane
Axel zegt dit is goed nieuws nu moet jeff erop
(Zou mattie de GC inzetten ?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:19 schreef s1lverz het volgende:
Ze zoekt sjefke, die zal wel in de woonkamer zitten te schijten want hij deed per ongeluk de woonkamerdeur ipv de wc deur open
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wicky is niet dom. Geniepig maar niet dom.
Dat lees je gewoon van gezichten af.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:19 schreef Lillfex het volgende:
Sommigen hebben het wel door hoor dat Jef voor zichzelf heeft gekozen en dat het geen fout was
Mja, Eva vertrekt dan eerder dan hem. En dan moeten we het valentijnsgeklef aanschouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:21 schreef BB-King het volgende:
Ook al zou Jeffrey genomineerd worden.
Zal wel weer gered worden door een gamechanger.
Nee Jeff verliest echt van Evaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mja, Eva vertrekt dan eerder dan hem. En dan moeten we het valentijnsgeklef aanschouwen
Wie heeft de gamechanger dan....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou de gamechanger in zitten.
Mattie gaat jeff niet redden denk ik
Denk je? Ik hoop het zo. Die gast verdient echt one way ticket door die deur. Ook al vind ik die Eva ook niks.quote:
Ja Mattie kan m redden..Naar dat zou wel heel dom zijn. Hij is niet goed in spellen en maakt er een zooitje van, en de rest is m liever kwijt dan rijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:21 schreef BB-King het volgende:
Ook al zou Jeffrey genomineerd worden.
Zal wel weer gered worden door een gamechanger.
Mattie zou Jeff kunnen redden, maar Sharice zou Matti zijn reddingsactie ongedaan kunnen maken.quote:
Eva is figurant, die vertrekt nog wel makkelijk..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk je? Ik hoop het zo. Die gast verdient echt one way ticket door die deur. Ook al vind ik die Eva ook niks.
Dan kan Sharice de hare gebruiken en dat gaat ze doen dus ..........quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Mattie kan m redden..Naar dat zou wel heel dom zijn. Hij is niet goed in spellen en maakt er een zooitje van, en de rest is m liever kwijt dan rijk
Jolien gaat never nooit winnen..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:25 schreef Kinga het volgende:
Jolien snapt niet, als ze Jeffrey zou lozen en hij zou vertrekken, zij nog best goeie kans maakt om de hele zooi te winnen. Ik denk dat echt wel leuk kan zijn als individu. Maar ik heb gekrimpte kringspier van haar MET hem.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou de gamechanger in zitten.
Mattie gaat jeff niet redden denk ik
Wie weet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Mattie kan m redden..Naar dat zou wel heel dom zijn. Hij is niet goed in spellen en maakt er een zooitje van, en de rest is m liever kwijt dan rijk
Ja, dat gaat sharice 100% doenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Mattie zou Jeff kunnen redden, maar Sharice zou Matti zijn reddingsactie ongedaan kunnen maken.
Denk ik?
Edit: Sharice natuurlijk ipv Jane
Sharice kan een gamechanger ongedaan maken dus .........quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
[..]
Wie weet.
Had Keanu trouwens niet een beslissende stem gamechanger?
Wat als hij iemand eraf mag halen?
Maar aan de andere kant denk ik dat Sharice dan ook haar gamechanger zal inzetten.
Ze wil immers ook dolgraag Jeffrey op de bank zetten dus wie weet komt het nog goed.
Die gaat de volgende man/jongen opzoeken.....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:25 schreef Kinga het volgende:
Jolien snapt niet, als ze Jeffrey zou lozen en hij zou vertrekken, zij nog best goeie kans maakt om de hele zooi te winnen. Ik denk dat echt wel leuk kan zijn als individu. Maar ik heb gekrimpte kringspier van haar MET hem.
Nou eigenlijk niet we weten nu wie er op komt toch.......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:27 schreef Hznootje het volgende:
Wat heerlijk dit..Eindelijk een beetje spanning en gedoe de komende dagen
Dies zo naïef als een natte zaterdagkrant...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:28 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, Jordy gelooft dat het een foutje was
Milena kan er ook wat van, vooral als ze in de keuken bezig isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:29 schreef Was-beer het volgende:
Dat random gevloek van Eva ben ik ook helemaal klaar mee
Ja, en niet zo'n klein beetje ook....ook daar zegt niemand wat van.....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:29 schreef Was-beer het volgende:
Ja begint gedoe over gevloek te komen online idd. Eva doet het veel maar Jordy ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:29 schreef Was-beer het volgende:
Ik denk dat hij zo giga naïef is hierin. Niet er van uit gaat.dat mensen om dit soort dingen zou liegenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:28 schreef mazaru het volgende:
Wie nou nog gelooft dat Jordy niet met zijn kop in de reet van Jeffrey zit is familie van Jolien.
Op zijn belgs of op zijn hollands.....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Milena kan er ook wat van, vooral als ze in de keuken bezig is
Als het hem uitkomt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo giga naïef is hierin. Niet er van uit gaat.dat mensen om dit soort dingen zou liegen
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:28 schreef mazaru het volgende:
Wie nou nog gelooft dat Jordy niet met zijn kop in de reet van Jeffrey zit is familie van Jolien.
Vooral vaak een GreetVanDam...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op zijn belgs of op zijn hollands.....
Volgens mij zei jordy ook dat Jeff alleen maar zichzelf de schuld kan gevenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij gelooft Jeff , en dat is een red flag
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:28 schreef mazaru het volgende:
Maar gaat wel mee in die kutsmoes van Jeffquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens mij zei jordy ook dat Jeff alleen maar zichzelf de schuld kan geven
Vanmiddag zat ze te vertellen over een dickpic die ze van een vriend had gekregen. Heeeeel secuur inclusief de kleurtjes en de uitstulpingen etc.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:32 schreef OmaJacky het volgende:
Zo die Eva zet ff haar vriend te kakken op tv: mijn vriend zegt dat hij nog nooit z'n dick heeft opgemeten.
Is dat te kakken zetten?? Omdat ie er nog nooit een liniaal naast heeft gehouden??quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:32 schreef OmaJacky het volgende:
Zo die Eva zet ff haar vriend te kakken op tv: mijn vriend zegt dat hij nog nooit z'n dick heeft opgemeten.
Wie doet hij daar kwaad mee?. Leed is geleden en ze hoeven van mij ook niet er in te gaan zwijmelen van tig tegen 1.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar gaat wel mee in die kutsmoes van Jeff
Zichzelf , wie andersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie doet hij daar kwaad mee?. Leed is geleden en ze hoeven van mij ook niet er in te gaan zwijmelen van tig tegen 1.
Iedereen weet hoe het zit. En wees blij dat hij op de bank komt....
Wacht maar tot hij met Jeffrey praat. Dan snapt hij het ineens helemaalquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vindt het moeilijk te geloven dat Jeff een foutje maakte
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij met Jeffrey praat. Dan snapt hij het ineens helemaal
Ja, precies.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:30 schreef Lrod01 het volgende:
Mensen als Wicky en Axel zijn van het ergste soort. Lief, aardig en onschuldig doen in je gezicht. De ballen niet hebben om recht op de man af de waarheid te zeggen. Om vervolgens te stoken en roddelen achter je rug om. Bah.
Pluspuntje voor keanuquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vindt het moeilijk te geloven dat Jeff een foutje maakte
Hoe oud is ze, weet hoe ze zich neer zet.....en er trots op is ook nog.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmiddag zat ze te vertellen over een dickpic die ze van een vriend had gekregen. Heeeeel secuur inclusief de kleurtjes en de uitstulpingen etc.![]()
Mijn lunch kwam naar boven.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena over Jeff hij is de pampers nog niet ontgroeid
Een complete miscastingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe oud is ze, weet hoe ze zich neer zet.....en er trots op is ook nog.
Milena stijgt bij mijquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef Flow3r het volgende:
Milena : Hij heeft ziijn pampers nog niet ontgroeid en gaat tegen mij zo'n mond opzetten
Doet ie maar tegen Jolien of iemand anders maar niet tegen mij
Is die weer aan het bidden? Dat deed hij ook toen hij Jane die nominatiepin aansmeerdequote:
don't mention de kastquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:39 schreef Hznootje het volgende:
Wel fijn, hij hoeft niet zijn hele kast weer leeg te halen vrijdag
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:39 schreef Krambo het volgende:
Nou kom op BB, gooi er nog even een kledingtoken in voor Jane en Axel
Jeff was gisterochtend niet al te lovend over haar gedrag van het feestje ...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Milena is hem ook goed zat geloof ik haha
Nee ze geloofde het niet dat hij dat nog nooit gedaan zou hebben. ( vergat ik erbij te zetten).quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is dat te kakken zetten?? Omdat ie er nog nooit een liniaal naast heeft gehouden??
Push him over the edgequote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:39 schreef Krambo het volgende:
Nou kom op BB, gooi er nog even een kledingtoken in voor Jane en Axel
Ja, dat switchen vertelde hij ook pas later en nu heeft hij het er steeds over.quote:
Milena ook wel volgens mijn hoor die is hem ook zat wat ik net hoorde buitenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:16 schreef Hznootje het volgende:
Nou even tellen mensen, hoeveel stemmen er voor Jeffrey op de bank:
Wicky
Sharice
Elsa
Jane
David S.
Pootje
Axel
Mis ik nog iemand?
En niemand die het niet snapte. Zelfs Jolien begreep het.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:43 schreef -river- het volgende:
Hij vergeet even dat de andere hetzelfde spel hebben gedaan.
Maar dat boeit niet, hij had die vrijstellig sowieso niet moeten pakken, dat had hij afgesproken met jolien, dus hoeze switchen, pak gewoon meteen het goede ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:42 schreef mazaru het volgende:
Nou, hij heeft zijn verhaaltje klaar. Het was een foutje en hij wou veranderen maar dat mocht niet van BB![]()
We gaan het zien in de uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |