SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Geen idee. Zegt me zo niets, maar dat zegt niet altijd wat.quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.![]()
Bolkquote:Bolkquote:Bolkquote:bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Aapjequote:h oe is het?
Dat is fijn te lezen,quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:05 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja gaat weer stukken beter!! Gelukkig maar.
Hoe is het met jou?![]()
Hier gaat alles zijn gangetje
Super Dotquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn te lezen,![]()
Hier gaat alles zijn gangetje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:05 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja gaat weer stukken beter!! Gelukkig maar.
Hoe is het met jou?![]()
![]()
In dat geval bolk ik jullie allen de moeder, de vader, de broer, de zus, de niffo, de niffa, de hont en de kad
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet eens zoals het bolkt?quote:![]()
![]()
Zo meteen word er hier nog eens gezellig gedaan en gaan mods en FA's eens gezond verstand gebruiken![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet eens zoals het bolkt?![]()
![]()
Zo meteen word er hier nog eens gezellig gedaan en gaan mods en FA's eens gezond verstand gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit gelovenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet eens zoals het bolkt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom praat je in de derde persoon over jezelf?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zit er eentje unmeunig hard te kleien op de pot, en dat ruik je goed!![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom praat je in de derde persoon over jezelf?Sssst......
![]()
Huh echt?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog ff wachten, dan wordt alles vooraf ingevuld. April of zo?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat schikt welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog ff wachten, dan wordt alles vooraf ingevuld. April of zo?![]()
![]()
Van een gestolen bolkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar wilt u aangifte voor doen, mijn beste heer Justin van der K?![]()
Vraag je buren ff de houtkachels uit te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
het wordt nog steeds te vroeg donker![]()
Helemaal als de zon niet schijnt, nja over twee maanden is t langer licht en hopelijk wat warmerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
het wordt nog steeds te vroeg donker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal als de zon niet schijnt, nja over twee maanden is t langer licht en hopelijk wat warmer![]()
![]()
Ik hoop dan ook dat U dit serieus neemtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is een zeer ernstige zaak![]()
allemaal gaskachelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag je buren ff de houtkachels uit te doen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Over een geitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey hallo waar hebben we het over?![]()
De politieke situatie van de Bedoeïnenstammen in zuid-Marokko.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey hallo waar hebben we het over?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Dat volk wordt gewoonweg onderdrukt. Ik zeg maar even waarop het staat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De politieke situatie van de Bedoeïnenstammen in zuid-Marokko.:')![]()
Goed dat je het aankaartquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat volk wordt gewoonweg onderdrukt. Ik zeg maar even waarop het staat.sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel mooi kan je zingenquote:
Je zou er iets mee moeten doen:')![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zware medelijden met die geit![]()
![]()
Ja denk je ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heel mooi kan je zingen
Je zou er iets mee moeten doen
Dat bestaat niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Idols of zo
Je hebt de x factor
En waarover dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:06 schreef JustinK het volgende:
Liev zou wel een liedje voor mij mogen zingen
Met zingenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Over dat hij de kerk uit had gemoeten voor je daar mee begon?
Ik wacht het rustig afquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga er even een nachtje over brainstormen![]()
![]()
Ik wil aangifte doen tegen dat topicquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
KLB / Brief gekregen dat ik belastingaangifte moet doen!
![]()
Daar is de TR-knop voor!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil aangifte doen tegen dat topic![]()
![]()
Maar iedereen krijgt toch een brief om belastingaangifte te doen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Volgens mij wel, ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Maar iedereen krijgt toch een brief om belastingaangifte te doen![]()
![]()
Ik heb 'm ook al gehadquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen hij krijgt hem dan wel weer erg vroeg![]()
Post Report bedoel je?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen voor jouw posts![]()
![]()
Nee, ik krijg al jaren geen brief, hoef ook geen aangifte te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Maar iedereen krijgt toch een brief om belastingaangifte te doenquote:Moet ik aangifte inkomstenbelasting 2024 doen?
Als u een aangiftebrief van ons hebt gehad, moet u aangifte doen.
Hebt u geen brief gehad?
Dan moet u aangifte doen als u meer moet betalen dan de aanslaggrens. U kunt dit het beste zelf controleren.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar ik doe wel aangifte, want ik krijg altijd geld terug
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ìk krijg die brief elk jaar en stuur de boel linea recta door naar het kantoor dat mijn aangifte doetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik krijg al jaren geen brief, hoef ook geen aangifte te doen.
[..]:')![]()
Doe jij je aangifte niet zelf?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ìk krijg die brief elk jaar en stuur de boel linea recta door naar het kantoor dat mijn aangifte doet
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ah okquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik krijg al jaren geen brief, hoef ook geen aangifte te doen.
[..]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Nee ik lever alle dingen aan die ze vragen en dan doen zij het. Als ZZP'er is het ook ingewikkeld.quote::')![]()
Ooh ja, dat is anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik lever alle dingen aan die ze vragen en dan doen zij het. Als ZZP'er is het ook ingewikkeld.
Ik hoef alleen een paar keer op ok te klikken en dan mn aftrekposten in te voeren.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik trek eerst de boel af en doe daarna aangiftequote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh ja, dat is anders natuurlijk.
Ik hoef alleen een paar keer op ok te klikken en dan mn aftrekposten in te voeren.![]()
![]()
Tmiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik trek eerst de boel af en doe daarna aangifte
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wel de boel eerst schoonmaken héquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik trek eerst de boel af en doe daarna aangifte"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ja was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh ja, dat is anders natuurlijk.
Ik hoef alleen een paar keer op ok te klikken en dan mn aftrekposten in te voeren.
Ik heb het helemaal aan het begin geprobeerd maar liep al vrij snel vast met allerlei termen die ik niet ken. Via de vakbond kon ik voor een schappelijke prijs het laten doen.:')![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik trek eerst de boel af en doe daarna aangifte![]()
![]()
Er zijn zoveel van dat soort dagenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie verzint dat
Mora?
https://www.actiefonline.(...)r%20niet%20ontbreken!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie verzint dat
Mora?sinterklaaskapoentje
![]()
Zou er wel eentje lustenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.actiefonline.(...)r%20niet%20ontbreken!
Hier rijst met smakeloze jus gegeten. Maargoed morgen misschien weer naar huis.:')![]()
quote:@Kissingbirdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een ouwe sok onder het matras liggen.
Die andere zal ik maar niet mentionen in onz![]()
![]()
Nou ik niet en ook geen sok met geld erinquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een ouwe sok onder het matras liggen.
Een belastingontduiker, of iemand van KPD?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:30 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
@:KissingBird
Die andere zal ik maar niet mentionen in onz![]()
![]()
Jonge als je straks weer voor je eigen eten moet zorgen ga je weer elke dag lekker eten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou er wel eentje lusten
Hier rijst met smakeloze jus gegeten. Maargoed morgen misschien weer naar huis.![]()
Ouwesokquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een belastingontduiker, of iemand van KPD?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja zeker!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Jonge als je straks weer voor je eigen eten moet zorgen ga je weer elke dag lekker eten.
Hier is er ook keuze maar het meeste is niet echt lekker:')![]()
Gema tanzen @hemarookworstquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansensinterklaaskapoentje
![]()
bolk jij of bolk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen
iedereen bolkt:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: