SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Geen idee. Zegt me zo niets, maar dat zegt niet altijd wat.quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.![]()
Bolkquote:Bolkquote:Bolkquote:bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Aapjequote:h oe is het?
Dat is fijn te lezen,quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:05 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja gaat weer stukken beter!! Gelukkig maar.
Hoe is het met jou?![]()
Hier gaat alles zijn gangetje
Super Dotquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn te lezen,![]()
Hier gaat alles zijn gangetje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:05 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja gaat weer stukken beter!! Gelukkig maar.
Hoe is het met jou?![]()
![]()
In dat geval bolk ik jullie allen de moeder, de vader, de broer, de zus, de niffo, de niffa, de hont en de kad
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet eens zoals het bolkt?quote:![]()
![]()
Zo meteen word er hier nog eens gezellig gedaan en gaan mods en FA's eens gezond verstand gebruiken![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet eens zoals het bolkt?![]()
![]()
Zo meteen word er hier nog eens gezellig gedaan en gaan mods en FA's eens gezond verstand gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit gelovenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet eens zoals het bolkt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom praat je in de derde persoon over jezelf?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier zit er eentje unmeunig hard te kleien op de pot, en dat ruik je goed!![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom praat je in de derde persoon over jezelf?Sssst......
Forum Opties Forumhop: Hop naar: