Nou dan kan het topic nu al op slotquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Import ellende krijg ellende.
Zo, hebben we die kansloze opmerkingen alvast gehad, kunnen we zonder die bagger door.
Wat maakt dat jij denkt dat we de dader in deze hoek moeten zoeken?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Zo, hebben we die kansloze opmerkingen alvast gehad, kunnen we zonder die bagger door.
Ik vraag me af wat voor pleuris er wel niet zou uitbreken als dat niet het geval was.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:29 schreef Domnivoor het volgende:
Er komt al een naam van de schutter voorbij op social media. Klinkt Zweeds.
Niks.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor pleuris er wel niet zou uitbreken als dat niet het geval was.
In Zweden broeit het aan alle kanten. Meer dan in Nederland. Deze schietpartij (ook al is het van een autochtoon, althans dat wordt gesuggereerd) is een teken aan de wand.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niks.
In feminine cultures zoals Zweden maar ook Nederland gebeurt niks.
Maar de zon gaat er pas over een kleine twee uur onderquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
Iemand die er klaar mee was dat het altijd donker is?
Laten we ook het motief afwachten. Kijken of we jouw bingokaart kunnen afvinken betreft de dader.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Want dit gebeurt vaker in Zweden?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:44 schreef Buikbrein het volgende:
Een "incident" aldus de Media, die kennelijk het woord "trend" niet wilt begrijpen en/of gebruiken.
Trends hoeven zich niet te beperken tot een landsgrens he.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Want dit gebeurt vaker in Zweden?
Het exacte aantal schietpartijen in Zweden over de afgelopen 15 jaar is moeilijk vast te stellen door variaties in rapportage en definitie. Wel is bekend dat het aantal schietincidenten in Zweden in deze periode aanzienlijk is toegenomen. In 2022 registreerde Zweden 391 schietpartijen, waarvan 62 met dodelijke afloop en waarbij 100 mensen gewond raakten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Want dit gebeurt vaker in Zweden?
Was het maar zo'n feest ...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niks.
In feminine cultures zoals Zweden maar ook Nederland gebeurt niks.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:44 schreef Buikbrein het volgende:
Een "incident" aldus de Media, die kennelijk het woord "trend" niet wilt begrijpen en/of gebruiken.
Nog dieper aan het zinken. Cynisch doen tegen het bestaande cynisme.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Een eerlijke tegenhanger zou zijn om ook de dooddoeners van de andere kant weer te geven. Ze zijn herkenbaar hoor maar aan de andere kant van de pendulum zitten er net zo goed uitgekauwde clichés tussen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Ervaring misschienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat maakt dat jij denkt dat we de dader in deze hoek moeten zoeken?
Ik denk dat je er nog veel bent vergeten, zoalsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Oh nu ben ik vervelend, dit soort buikloop van dezelfde users in elk topic weer (of het nou aannemelijk is of niet) dat is pas vervelend. Niets meer dan een spiegel dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog dieper aan het zinken. Cynisch doen tegen het bestaande cynisme.
En Europa, hoe vinden jullie zelf dat het gaat?
Alles went, ik denk dat de burgers van Oekraine graag met de Zweden zouden willen ruilen, daar vallen elke dag 10 onschuldige slachtoffers.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
Je bent sowieso al totaal gedesensitiseerd nadat dit om de zo veel tijd de normaalste zaak van de wereld is, althans ik wel.
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vorige schoolshooting in Europa was ook in Zweden.
BINGOquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:28 schreef Durmada het volgende:
Bakken met moslims binnenhalen en dan verrast zijn dat dit gebeurt...
Ik moet eerst maar eens zien wie de dader is. Kan ook gewoon een depressieve scholier zijn die in zijn resentiment effe iedereen de dood in jaagt in plaats van een islamist. Of een incel ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Alles went, ik denk dat de burgers van Oekraine graag met de Zweden zouden willen ruilen, daar vallen elke dag 10 onschuldige slachtoffers.
Je moet je natuurlijk afvragen wat de balans in de afweging tussen voor en tegen de multicul maatschappij is.
Voorbeeld; door auto ongelukken komen ook veel mensen om het leven, maar er zijn ook grote voordelen bij het autogebruik.
Wat zijn de voordelen van de multicul?
In de staat waarin Zweden verkeert glijdt iedereen sneller af.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar eens zien wie de dader is. Kan ook gewoon een depressieve scholier zijn die in zijn resentiment effe iedereen de dood in jaagt in plaats van een islamist. Of een incel ofzo.
Nog even de kop in het zand stekenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh nu ben ik vervelend, dit soort buikloop van dezelfde users in elk topic weer (of het nou aannemelijk is of niet) dat is pas vervelend. Niets meer dan een spiegel dit.
Dat oeverloze gezever van jou valt ook onder dit soort buikloop. Elke keer weer hetzelfde riedeltjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh nu ben ik vervelend, dit soort buikloop van dezelfde users in elk topic weer (of het nou aannemelijk is of niet) dat is pas vervelend. Niets meer dan een spiegel dit.
Is mijn taak ook een beetje dus als dat als vervelend ervaren word doe ik het goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat oeverloze gezever van jou valt ook onder dit soort buikloop. Elke keer weer hetzelfde riedeltje
?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hier denken dat dit echt is
Wellicht ook eens de iets van de andere kant bekijken i.p.v. gelijk maar weer dat sterotiep er in gooien zou ook helpen. Echt relaxed kom jij ook niet overquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is mijn taak ook een beetje dus als dat als vervelend ervaren word doe ik het goed.
En ik ben doorgaans reactief, users die steeds maar weer.gif die uitgekauwde opmerkingen onder elk topic plaatsen doen dat omdat...ja geen idee eigenlijk, maar geloof me als ik zeg dat dat door het overgrote deel van het forum als zeer storend word ervaren.
Omdat ik en een groot deel van het forum niet zit te wachten op dezelfde inhoudsloze oneliners.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wellicht ook eens de iets van de andere kant bekijken i.p.v. gelijk maar weer dat sterotiep er in gooien zou ook helpen. Echt relaxed kom jij ook niet over
Je doet nu net of je een hele grote groep vertegenwoordigd maar het is vooral eigen frustratie heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat ik en een groot deel van het forum niet zit te wachten op dezelfde inhoudsloze oneliners.
Hij doet het goed. Hij sorteert voor op iets wat geheid zou gebeuren anders. Netjes. Ik ben er blij mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wellicht ook eens de iets van de andere kant bekijken i.p.v. gelijk maar weer dat sterotiep er in gooien zou ook helpen. Echt relaxed kom jij ook niet over
Praat voor jezelf. Ik zie niemand klagen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat ik en een groot deel van het forum niet zit te wachten op dezelfde inhoudsloze oneliners.
De andere kant zie ik overigens prima.
Ik heb daar iets meer zicht op dan jij nofiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Ik zie niemand klagen.
Kan er niks aan doen dat er een groepje users is dat die rotzooi onder ctrl v heeft staan he.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je doet nu net of je een hele grote groep vertegenwoordigd maar het is vooral eigen frustratie heb ik de indruk.
Afijn, je doet je best maar wat objectiever zou lekker zijn
Je snapt niet dat het leeuwendeel van die users niet meer in topic als deze komen omdat ze simpelweg geen interesse meer hebben om steeds de bagger van jou, Matspontius en de rest van het groepje losers dat ziekelijk geobsedeerd is met moslimpjes te moeten lezen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Ik zie niemand klagen.
Blijkbaar kan men het onder de ctrl v hebben omdat het tegenwoordig meerdere keren per week raak is. En jij gaat daar dan cynisch over doenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat er een groepje users is dat die rotzooi onder ctrl v heeft staan he.
+ iets over stageplaatsenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
uh nee. Steeds meer mensen zIjN wAkKeR en zien wat import van holbewoners doet met je maatschappij.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Je snapt niet dat het leeuwendeel van die users niet meer in topic als deze komen omdat ze simpelweg geen interesse meer hebben om steeds de bagger van jou, Matspontius en de rest van het groepje losers dat ziekelijk geobsedeerd is met moslimpjes te moeten lezen?
Nee ik wil een leuk en leesbaar forum en je mag wat mij betreft het elke keer over dat onderwerp hebben, maar dan wel inhoudelijk ipv in elk topic dat ook maar een hint heeft van islam of immigratie heeft dezelfde zooi te lezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blijkbaar kan men het onder de ctrl v hebben omdat het tegenwoordig meerdere keren per week raak is. En jij gaat daar dan cynisch over doenbeetje omgekeerde wereld.
Dat werkt twee kanten op natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat er een groepje users is dat die rotzooi onder ctrl v heeft staan he.
Vaak zat gedaan en ook regelmatig onzin als "oranje dit dat, Trumpanzee's" etc etc verwijderd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:08 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op natuurlijk.
Je kunt de bingokaart in PVV/Trump-topics er ook gewoon bij pakken hoor. Het zou je sieren om je daar net zo hard tegen uit te spreken een volgende keer.
Kan niet zo zijn dat ik de enige ben die blij is met Straatcommando. Wat hij doet is ontzettend logisch. Ga zo door!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:08 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op natuurlijk.
Je kunt de bingokaart in PVV/Trump-topics er ook gewoon bij pakken hoor. Het zou je sieren om je daar net zo hard tegen uit te spreken een volgende keer.
Kan van alles zijn. Zelf van die school verwijderd, bijvoorbeeld? Vriendin heeft het uitgemaakt en zat in die klas? Misschien was het wel een klasje Zweeds voor anderstaligen en wraak vanwege andere aanslagen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er al gesproken over een mogelijk motief?²
Omdat het niet in jouw straatje past?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee ik wil een leuk en leesbaar forum en je mag wat mij betreft het elke keer over dat onderwerp hebben, maar dan wel inhoudelijk ipv in elk topic dat ook maar een hint heeft van islam of immigratie heeft dezelfde zooi te lezen.
That is all.
Prima, dat klinkt als modereren. Dat kan in dit topic dan ook toch gewoon zonder een hoop praatjes?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan en ook regelmatig onzin als "oranje dit dat, Trumpanzee's" etc etc verwijderd.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:13 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Omdat het niet in jouw straatje past?
Sneuneus.
Dit is werkelijk de eerste keer dat ik het op deze manier aanpak. Weet je waarom? Omdat ik users dm/pm en soms helaas een ban moet geven en het gaat maar door.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:13 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Prima, dat klinkt als modereren. Dat kan in dit topic dan ook toch gewoon zonder een hoop praatjes?
In dit geval deed ik het natuurlijk, bij wijze van spiegel omdat het doorgaans niet eens uitmaakt of het klopt of niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:15 schreef Momo het volgende:
Misschien kunnen we eerst wachten tot we weten wie de dader is en zijn movitatie? Waarom moet echt elk gebeurtenis gekaapt worden worden door politiek?
Nee, je maakt die posts niet maar je kunt ze wel modereren zoals je, naar eigen zeggen, ook stilzwijgend doet in topics over Trump/PVV waar je bingokaart ook snel gevuld is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de eerste keer dat ik het op deze manier aanpak. Weet je waarom? Omdat ik users dm/pm en soms helaas een ban moet geven en het gaat maar door.
En ik maak die posts niet.
Omdat het ene probleem echt veel groter is dan de ander. En ook daar kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:17 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Nee, je maakt die posts niet maar je kunt ze wel modereren zoals je, naar eigen zeggen, ook stilzwijgend doet in topics over Trump/PVV waar je bingokaart ook snel gevuld is.
Waarom je er hier opeens zo'n punt van wilt maken begrijp ik niet.
Waarom kennen zoveel mensen die meme niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:18 schreef Hexagon het volgende:
Die vent ziet er iig uit als een incel
Onzin, ik durf rustig te stellen dat er andersom ook voldoende irritatie is of topics worden vermeden. Ik doe dat zelf ook maar schreeuw dat niet van de dakken zoals anderen wellicht.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het ene probleem echt veel groter is dan de ander. En ook daar kan ik niks aan doen.
Ik krijg regelmatig berichten van andere users die zich er kapot aan ergeren, daar wil ik wat aan doen. En om meteen met bans of notes te gaan strooien is ook weer zo
Wtf?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:18 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Kom ajb uit die slachtofferrol het is in pol net zo goed niet de bedoeling en ik weet dat mods daar heel actief op modereren, het gebeurt gewoon een stuk minder.
Ja. net zoals in een gemiddeld Trump/PVV-topic.
Waar sla je nu zo op aan dan?
Ja soms krijg ik een seintje dat er inderdaad iets is blijven staan/over het hoofd gezien en dat haal ik dan weg. Allee. Gebeurt dat een heel stuk minder en ik zie het zelf ook gewoon. En beide zijn net irritant overigens.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:20 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Onzin, ik durf rustig te stellen dat er andersom ook voldoende irritatie is of topics worden vermeden. Ik doe dat zelf ook maar schreeuw dat niet van de dakken zoals anderen wellicht.
Sorry dat moest een quote zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:21 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Wtf?
Mijn posts deels herschrijven gaat wel ver hoor. ik heb dit niet gezegd.
Een spiegel naar de waarheid of puur cynisme over hoe het wordt afgedaan door media/autoriteiten/struisvogels ja. Niet de users hier op aankijken, want op al die punten die jij benoemt, is gewoonweg een nieuwsbericht te vinden over de loop van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet elke keer in elk topic te herhalen. Bespreek her inhoudelijk of gewoon niet. Niemand zit er op te wachten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een spiegel naar de waarheid of puur cynisme over hoe het wordt afgedaan door media/autoriteiten/struisvogels ja. Niet de users hier op aankijken, want op al die punten die jij benoemt, is gewoonweg een nieuwsbericht te vinden over de loop van de afgelopen jaren.
In Zwitserland ook. Geen idee wanneer de laatste daar was.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vorige schoolshooting in Europa was ook in Zweden. Wapens zijn daar makkelijk te krijgen.
Jij dacht het voor te zijn he, ik reageer gewoonweg op je cynisme naar enkele users omdat ik het niet terecht vind. Zeker niet omdat totaal niet bevestigd is wat voor dwaas het is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet elke keer in elk topic te herhalen. Bespreek her inhoudelijk of gewoon niet. Niemand zit er op te wachten.
Is em niet, fake fotootje.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gozer ziet eruit als 45. Wtf.
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij dacht het voor te zijn he, ik reageer gewoonweg op je cynisme naar enkele users omdat ik het niet terecht vind. Zeker niet omdat totaal niet bevestigd is wat voor dwaas het is.
Waarom neem je er dan al een voorschot op?quote:
Ik denk dat "regelmatig" wel meevalt en "users" elke keer dezelfde enkelingen zijn. Misschien terug dm'en dat ze niet zo motten janken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het ene probleem echt veel groter is dan de ander. En ook daar kan ik niks aan doen.
Ik krijg regelmatig berichten van andere users die zich er kapot aan ergeren, daar wil ik wat aan doen. En om meteen met bans of notes te gaan strooien is ook weer zo
Snap je hem nou echt nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom neem je er dan al een voorschot op?
Nou nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat "regelmatig" wel meevalt en "users" elke keer dezelfde enkeling zijn. Misschien terug dm'en dat ze niet zo motten janken.
Ik snap het inderdaad niet dat jij bij voorbaat al cynisch gaat lopen doen richting users nee.quote:
Maar als users het doen zonder enige grondslag is het wel okee?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet dat jij bij voorbaat al cynisch gaat lopen doen richting users nee.
Nou, nee. Eigenlijk alles wat ie zegt is inderdaad de gebruikelijke gang van zaken. Het is of dit doen of het topic sluiten. Er zit een goede kop op.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat "regelmatig" wel meevalt en "users" elke keer dezelfde enkelingen zijn. Misschien terug dm'en dat ze niet zo motten janken.
Wat ik langs zag komen is dat hij niet mocht bidden in het fietsenhok of zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er al gesproken over een mogelijk motief?²
Goed planquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
@:straatcommando. veeg meer even schoon en laten we ontopic gaan.
Dat is het mooie van de Islam. Je mag niet liegen zelfs al is het een grap.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat ik langs zag komen is dat hij niet mocht bidden in het fietsenhok of zo.
Ik zie op dit moment maar 1 iemand die de maat probeert te nemen richting users hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar als users het doen zonder enige grondslag is het wel okee?
De waarheid stoort je?quote:Want dat is het he. Dat is wat mij en een heleboel anderen stoort.
Deze mag ook in de standaardlijst van @Straatcommando.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat ik langs zag komen is dat hij niet mocht bidden in het fietsenhok of zo.
Ik vind het erg prettig. De lijn Straatcommando is een erg fijne moet ik zeggen. Prima.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment maar 1 iemand die de maat probeert te nemen richting users hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |