Nou dan kan het topic nu al op slotquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Import ellende krijg ellende.
Zo, hebben we die kansloze opmerkingen alvast gehad, kunnen we zonder die bagger door.
Wat maakt dat jij denkt dat we de dader in deze hoek moeten zoeken?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Zo, hebben we die kansloze opmerkingen alvast gehad, kunnen we zonder die bagger door.
Ik vraag me af wat voor pleuris er wel niet zou uitbreken als dat niet het geval was.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:29 schreef Domnivoor het volgende:
Er komt al een naam van de schutter voorbij op social media. Klinkt Zweeds.
Niks.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor pleuris er wel niet zou uitbreken als dat niet het geval was.
In Zweden broeit het aan alle kanten. Meer dan in Nederland. Deze schietpartij (ook al is het van een autochtoon, althans dat wordt gesuggereerd) is een teken aan de wand.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niks.
In feminine cultures zoals Zweden maar ook Nederland gebeurt niks.
Maar de zon gaat er pas over een kleine twee uur onderquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
Iemand die er klaar mee was dat het altijd donker is?
Laten we ook het motief afwachten. Kijken of we jouw bingokaart kunnen afvinken betreft de dader.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Want dit gebeurt vaker in Zweden?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:44 schreef Buikbrein het volgende:
Een "incident" aldus de Media, die kennelijk het woord "trend" niet wilt begrijpen en/of gebruiken.
Trends hoeven zich niet te beperken tot een landsgrens he.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Want dit gebeurt vaker in Zweden?
Het exacte aantal schietpartijen in Zweden over de afgelopen 15 jaar is moeilijk vast te stellen door variaties in rapportage en definitie. Wel is bekend dat het aantal schietincidenten in Zweden in deze periode aanzienlijk is toegenomen. In 2022 registreerde Zweden 391 schietpartijen, waarvan 62 met dodelijke afloop en waarbij 100 mensen gewond raakten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Want dit gebeurt vaker in Zweden?
Was het maar zo'n feest ...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niks.
In feminine cultures zoals Zweden maar ook Nederland gebeurt niks.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:44 schreef Buikbrein het volgende:
Een "incident" aldus de Media, die kennelijk het woord "trend" niet wilt begrijpen en/of gebruiken.
Nog dieper aan het zinken. Cynisch doen tegen het bestaande cynisme.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Een eerlijke tegenhanger zou zijn om ook de dooddoeners van de andere kant weer te geven. Ze zijn herkenbaar hoor maar aan de andere kant van de pendulum zitten er net zo goed uitgekauwde clichés tussen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Ervaring misschienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat maakt dat jij denkt dat we de dader in deze hoek moeten zoeken?
Ik denk dat je er nog veel bent vergeten, zoalsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Lage bloedsuikerspiegel
Verwardier
Religie van de vrede
Jij bent welkom
Oh nu ben ik vervelend, dit soort buikloop van dezelfde users in elk topic weer (of het nou aannemelijk is of niet) dat is pas vervelend. Niets meer dan een spiegel dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog dieper aan het zinken. Cynisch doen tegen het bestaande cynisme.
En Europa, hoe vinden jullie zelf dat het gaat?
Alles went, ik denk dat de burgers van Oekraine graag met de Zweden zouden willen ruilen, daar vallen elke dag 10 onschuldige slachtoffers.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
Je bent sowieso al totaal gedesensitiseerd nadat dit om de zo veel tijd de normaalste zaak van de wereld is, althans ik wel.
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vorige schoolshooting in Europa was ook in Zweden.
BINGOquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:28 schreef Durmada het volgende:
Bakken met moslims binnenhalen en dan verrast zijn dat dit gebeurt...
Ik moet eerst maar eens zien wie de dader is. Kan ook gewoon een depressieve scholier zijn die in zijn resentiment effe iedereen de dood in jaagt in plaats van een islamist. Of een incel ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Alles went, ik denk dat de burgers van Oekraine graag met de Zweden zouden willen ruilen, daar vallen elke dag 10 onschuldige slachtoffers.
Je moet je natuurlijk afvragen wat de balans in de afweging tussen voor en tegen de multicul maatschappij is.
Voorbeeld; door auto ongelukken komen ook veel mensen om het leven, maar er zijn ook grote voordelen bij het autogebruik.
Wat zijn de voordelen van de multicul?
In de staat waarin Zweden verkeert glijdt iedereen sneller af.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar eens zien wie de dader is. Kan ook gewoon een depressieve scholier zijn die in zijn resentiment effe iedereen de dood in jaagt in plaats van een islamist. Of een incel ofzo.
Nog even de kop in het zand stekenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh nu ben ik vervelend, dit soort buikloop van dezelfde users in elk topic weer (of het nou aannemelijk is of niet) dat is pas vervelend. Niets meer dan een spiegel dit.
Dat oeverloze gezever van jou valt ook onder dit soort buikloop. Elke keer weer hetzelfde riedeltjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh nu ben ik vervelend, dit soort buikloop van dezelfde users in elk topic weer (of het nou aannemelijk is of niet) dat is pas vervelend. Niets meer dan een spiegel dit.
Is mijn taak ook een beetje dus als dat als vervelend ervaren word doe ik het goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat oeverloze gezever van jou valt ook onder dit soort buikloop. Elke keer weer hetzelfde riedeltje
?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hier denken dat dit echt is
Wellicht ook eens de iets van de andere kant bekijken i.p.v. gelijk maar weer dat sterotiep er in gooien zou ook helpen. Echt relaxed kom jij ook niet overquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is mijn taak ook een beetje dus als dat als vervelend ervaren word doe ik het goed.
En ik ben doorgaans reactief, users die steeds maar weer.gif die uitgekauwde opmerkingen onder elk topic plaatsen doen dat omdat...ja geen idee eigenlijk, maar geloof me als ik zeg dat dat door het overgrote deel van het forum als zeer storend word ervaren.
Omdat ik en een groot deel van het forum niet zit te wachten op dezelfde inhoudsloze oneliners.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wellicht ook eens de iets van de andere kant bekijken i.p.v. gelijk maar weer dat sterotiep er in gooien zou ook helpen. Echt relaxed kom jij ook niet over
Je doet nu net of je een hele grote groep vertegenwoordigd maar het is vooral eigen frustratie heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat ik en een groot deel van het forum niet zit te wachten op dezelfde inhoudsloze oneliners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |