abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 februari 2025 @ 13:14:57 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216619634
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:18 schreef Szura het volgende:
Samenvatting: het is ondoordacht prutswerk

https://www.raadvanstate.(...)tregelen-tweestatus/
Greet zei toch laatst dat hij uit het kabinet zou stappen als dit niet doorgaat? :D _O-

Edit:
twitter

:T

[ Bericht 39% gewijzigd door Starhopper op 10-02-2025 13:34:21 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216619653
Eigenlijk verloopt dit volgens mij perfect volgens het plan Wilders: verzin een stel gekke, niet werkende maatregelen, laat de RvS die afschieten, breng ze toch de kamer in en als het dan niet door de Eerste Kamer komt, dan kunnen zijn kiezers weer zeggen 'dat hij altijd wordt tegengewerkt'.

Wat de Kamer nu moet doen is enorm benadrukken dat Faber dus helemaal niets aan de instroom wil doen. En eigenlijk zou de VVD daar aan mee moeten doen, die hebben ook het meest te winnen (de PVV stemmer kan naar VVD, eigenlijk verder nergens heen).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 10 februari 2025 @ 13:17:15 #253
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216619672
:') :') :')

twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216619701
quote:
81s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:17 schreef Starhopper het volgende:
:') :') :')

[ x ]
Hij kan ook eens zeggen: Faber, doe je werk eens goed of anders wegwezen. Dat zou de VVD moeten reageren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 10 februari 2025 @ 13:20:40 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216619748
Volgens de BBB zijn er "wat opmerkingen" :') :')

twitter
pi_216619819
quote:
16s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef Starhopper het volgende:
Volgens de BBB zijn er "wat opmerkingen" :') :')

[ x ]
Voor de duidelijkheid: beide wetten zijn daarna aangepast. En de adviezen gingen ook niet over dat de wetten hun doel niet zouden bereiken, maar over eventuele bij-effecten. Totaal anders dan dit dus.
pi_216619944
De NSC moet het hier natuurlijk op laten klappen. Ze moeten met een uitgebreide en vernietigende reactie komen over het doelbewust niet-rechtstatelijke karakter van het kabinet en dat dit niet verenigbaar is met het fundamentele bestaansrecht van hun eigen partij. Maar goed, dat doen ze natuurlijk, ja, niet.
  maandag 10 februari 2025 @ 13:38:43 #258
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216620001
Dus als ik het goed begrijp, correct me if i'm wrong. Gaan we de IND drie keer meer werk geven met de nieuwe wetgeving op asiel, terwijl er ook bezuinigd wordt op de IND. Om over een paar jaar wanneer het hele asielketen meer is vastgelopen en grote groepen mensen niet integreren omdat ze niks mogen. Niet werken, niet studeren en niet wonen. Hun de schuld geven van dat ze niet integeren?
pi_216620022
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
NSC kan zich verschuilen achter de SGP: er is geen meerderheid in de eerste kamer.
Dat kan maar NSC kan toch veel beter een lijn trekken op een punt dat voor de partij belangrijk is. Deze wetten hebben weinig met goed bestuur te maken.
pi_216620069
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat kan maar NSC kan toch veel beter een lijn trekken op een punt dat voor de partij belangrijk is. Deze wetten hebben weinig met goed bestuur te maken.
Eens, maar NSC hun lijnen zijn nogal flexibel tot nu toe.
pi_216620071
twitter

Dat gelul over miljoenen kiezers iedere keer

je bent toch de miljoenen kiezer partij regel het dan effe debiel

nee dit kan je niet regelen

het zijn sprookjesverhalen voor zijn miljoenen kiezers
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 10 februari 2025 @ 13:43:58 #262
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216620074
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:33 schreef Bugno3 het volgende:
De NSC moet het hier natuurlijk op laten klappen. Ze moeten met een uitgebreide en vernietigende reactie komen over het doelbewust niet-rechtstatelijke karakter van het kabinet en dat dit niet verenigbaar is met het fundamentele bestaansrecht van hun eigen partij. Maar goed, dat doen ze natuurlijk, ja, niet.
Ik denk dat Omtzigt dat al wou toen hij wegliep bij de onderhandelingen voor een coalitieakkoord. Probleem is wel dat je Wilders in het zadel helpt, hij kan roepen dat het vallen van Schoof 1 kwam door Omtzigt en dat Omtzigt uit de kamer verdwijnt.
pi_216620095
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:43 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ik denk dat Omtzigt dat al wou toen hij wegliep bij de onderhandelingen voor een coalitieakkoord. Probleem is wel dat je Wilders in het zadel helpt, hij kan roepen dat het vallen van Schoof 1 kwam door Omtzigt en dat Omtzigt uit de kamer verdwijnt.
Wat zal dat een zegen zijn als Omtzigt uit de kamer verdwijnt. Kunnen we eindelijk eens vooruit met de geit i.p.v. achteruit.

w/
pi_216620216
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]

Dat gelul over miljoenen kiezers iedere keer

je bent toch de miljoenen kiezer partij regel het dan effe debiel

nee dit kan je niet regelen

het zijn sprookjesverhalen voor zijn miljoenen kiezers
Volgens mij snapt die man serieus niet dat de grootste partij zijn en een meerderheid hebben 2 verschillende dingen zijn.
A mind with a heart of it's own
pi_216620272
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:54 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Volgens mij snapt die man serieus niet dat de grootste partij zijn en een meerderheid hebben 2 verschillende dingen zijn.
Hij snapt het wel. Heel goed. Hij is het langstzittende kamerlid. Hij snapt alleen ook heel goed dat zijn achterban goed gaat op zulke teksten. 'We zijn de grootste en toch worden we tegengewerkt'. Gek genoeg zie je dat ook in de peilingen: er is nog nooit een grootste coalitiepartij geweest die zo weinig van haar programma heeft kunnen uitvoeren, PVV heeft zelfs helemaal niets uitvoerbaars binnengehaald. En toch lopen de kiezers niet weg, nee ze klagen dat de PVV wordt tegengewerkt.
  maandag 10 februari 2025 @ 13:59:33 #266
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216620301
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:46 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Wat zal dat een zegen zijn als Omtzigt uit de kamer verdwijnt. Kunnen we eindelijk eens vooruit met de geit i.p.v. achteruit.

w/
Van de man die de toeslagenaffaire aanvocht, openbaarde en veel kritiek hiervoor kreeg intern naar de man die moet oprotten.

Als je nog steeds gelooft dat het land vooruit komt 15 maanden na de verkiezingen en hoofdpijn dossiers als stikstof, inflatie en wonen die alleen erger zijn geworden dan snap je er vrij weinig van.

Maar goed Caroline, Dilan en Geert zitten wel op een luxe positie, het ligt aan Omtzigt, links, rechters, EU, RVS en de koning dat er niks gedaan wordt. Alsof ik een auto bestuur en dan elke keer als ik een ongeluk maak, iedereen de schuld geef behalve mijzelf.
pi_216620342
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Van de man die de toeslagenaffaire aanvocht, openbaarde en veel kritiek hiervoor kreeg intern naar de man die moet oprotten.

Als je nog steeds gelooft dat het land vooruit komt 15 maanden na de verkiezingen en hoofdpijn dossiers als stikstof, inflatie en wonen die alleen erger zijn geworden dan snap je er vrij weinig van.

Maar goed Caroline, Dilan en Geert zitten wel op een luxe positie, het ligt aan Omtzigt, links, rechters, EU, RVS en de koning dat er niks gedaan wordt. Alsof ik een auto bestuur en dan elke keer als ik een ongeluk maak, iedereen de schuld geef behalve mijzelf.
Nou he, wat een Messias _O_ kom laten wij aanbidden.

w/
  maandag 10 februari 2025 @ 14:02:42 #268
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216620343
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:46 schreef Tjoent het volgende:

[..]

w/
Ja, want het is ook echt Omtzigt die verantwoordeljk is voor de huidige amateurpolitiek van deze zogenaamde "Regering" geleid door de fantastische 'can do' partijen PVV en BBB. |:(
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 10 februari 2025 @ 14:03:23 #269
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216620347
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:16 schreef Hanca het volgende:
Eigenlijk verloopt dit volgens mij perfect volgens het plan Wilders: verzin een stel gekke, niet werkende maatregelen, laat de RvS die afschieten, breng ze toch de kamer in en als het dan niet door de Eerste Kamer komt, dan kunnen zijn kiezers weer zeggen 'dat hij altijd wordt tegengewerkt'.

Wat de Kamer nu moet doen is enorm benadrukken dat Faber dus helemaal niets aan de instroom wil doen. En eigenlijk zou de VVD daar aan mee moeten doen, die hebben ook het meest te winnen (de PVV stemmer kan naar VVD, eigenlijk verder nergens heen).
Geert heeft natuurlijk ook het Pieter effect wat we een tijd lang zagen in de peilingen. Het verschil is dat Geert naturlijk een deel van de media achter zich aan heeft.

VVD kan dit opzich winnen maar niet met Dilan. Alleen al deels omdat het een vrouw is. En de boze stemmer niks heeft met woke en dat koppelt aan vrouwen (+ seksisme natuurlijk).
pi_216620362
quote:
18s.gif Op maandag 10 februari 2025 14:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ja, want het is ook echt Omtzigt die verantwoordeljk is voor de huidige amateurpolitiek van deze zogenaamde "Regering" geleid door de fantastische 'can do' partijen PVV en BBB. |:(
Hij is vrijwillig met die prutsers in zee gegaan, dus ja hij is verantwoordelijk voor die amateurpolitiek.
  maandag 10 februari 2025 @ 14:04:40 #271
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216620363
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:51 schreef DrMarten het volgende:
Ben ook heel benieuwd wat de VVD gaat doen. Kan me toch echt niet voorstellen dat ze met iets instemmen wat zo keihard is afgeschoten door de RvS. Dat de BBB vrolijk achter Wilders en Faber aanhuppelt zou me dan weer niets verbazen.
De VVD gaat gewoon mee, die hebben zelf Rutte 4 laten vallen om samen te werken met de PVV en Rutte kon dan naar de NAVO
pi_216620383
Beslissingstijd voor Omtzigt, daar horen we dus niets meer van.
  maandag 10 februari 2025 @ 14:06:43 #273
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216620386
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 14:04 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Hij is vrijwillig met die prutsers in zee gegaan, dus ja hij is verantwoordelijk voor die amateurpolitiek.
vrijwillig niet echt, wel moest hij eisen dat de PVDA mee zou onderhandelen
pi_216620402
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 14:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beslissingstijd voor Omtzigt, daar horen we dus niets meer van.
Zou ie Van Vroonhoven weer voor de bus gooien in dit dossier?
pi_216620412
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2025 14:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Zou ie Van Vroonhoven weer voor de bus gooien in dit dossier?
Als ze dragend gemotiveerd is, vast wel :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')