SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2025 13:55:09 ]![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Ik heb thee
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net koffie met vanille opquote:![]()
quote:
Dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net koffie met vanille op
![]()
![]()
quote:
![]()
Goed, met jou dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallon
Hoe staat het ermee?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Gaat welquote:
Beetje gespannen voor morgen dat behandeladvies. Geen idee wat dat gaat worden.:')![]()
spuddleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ah begrijpelijk wel..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat wel
Beetje gespannen voor morgen dat behandeladvies. Geen idee wat dat gaat worden.![]()
Maar het zal wel goed komen.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
hoop t maarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah begrijpelijk wel..![]()
Maar het zal wel goed komen..
ik heb nog hoop hoor:')![]()
Boek zegt einde
wat voor geestverruimende middelen heb je genomen dat je boek begint te praten?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoop t maar
ik heb nog hoop hoor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
2016...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:07 schreef mario390 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)e-diarree-aanvallen/
Uw ADH vitamine Worst
Lelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe ziet deze catherine aus?
maar ik houd overhaupt niet van diarree is te vlossig![]()
![]()
er zijn weinig mensen die van diarree houdenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik houd overhaupt niet van diarree is te vlossigUw ADH vitamine Worst
Sommige vergaderingen zijn zobepaalde managers echt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En van Catherinequote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die van diarree houden![]()
ik ga een broodje döner halen, anders kom ik vandaag niet buitenUw ADH vitamine Worst
Als het maar niet döner uit je broek looptquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga een broodje döner halen, anders kom ik vandaag niet buiten![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige vergaderingen zijn zobepaalde alle managers echt
![]()
Vlossigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik houd overhaupt niet van diarree is te vlossig
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
nee maar is medizinischquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hopelijk straks geen diadinges meer in dit topic
Viespeukjes![]()
Diadingesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hopelijk straks geen diadinges meer in dit topic
Viespeukjes🙄🙄
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 445 / +134 / +145 / 1735 / 1831
2. sp3c / 169 / +56 / +58 / 122 / 169
3. Harrie / 167 / +62 / +31 / 588 / 645
4. KillemWieft / 151 / +33 / +59 / 112 / 172
5. _UserName_ / 109 / +0 / +3 / 212 / 244
6. DJMO / 108 / +6 / +28 / 112 / 158
7. greysbones / 84 / +54 / +6 / 671 / 711
8. Bally-b / 78 / +0 / +55 / 38 / 59
9. Dr.Mikey / 75 / +31 / +12 / 110 / 153
10. HappyCharly / 71 / +8 / +0 / 348 / 396
11. drakin / 69 / +19 / +30 / 320 / 363
12. MizzezAmy / 60 / +8 / +0 / 381 / 435
13. Lovely / 54 / +13 / +10 / 459 / 500
14. Rob / 53 / +0 / +12 / 12 / 20
15. AardappelSchotel / 48 / +22 / +18 / 432 / 469
16. Pinnenmutske / 45 / +4 / +13 / 128 / 156
17. sinterklaaskapoentje / 43 / +14 / +6 / 351 / 397
18. gebrokenglas / 41 / +12 / +1 / 398 / 437
19. maily / 31 / +9 / +1 / 453 / 494
20. ToT / 30 / +12 / +2 / 500 / 538SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nou gelukkig kan je dan weer meepostenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb leider nog 9 dagen teilzeit-vakantie, jeff is en kutjong
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bij de kiosk. Ik vraag om een saucijzenbroodje. Hebben ze er alleen nog een vegetarische liggen. Ik zeg: gooi die maar in de prullenbak.
Of ik 'm ook niet gratis wilde proberen? Nee dank je. Ik ben een vleeseter, vegetarisch is voor de koeien en schapen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Hoezo bieden ze hem gratis aanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
Bij de kiosk. Ik vraag om een saucijzenbroodje. Hebben ze er alleen nog een vegetarische liggen. Ik zeg: gooi die maar in de prullenbak.
Of ik 'm ook niet gratis wilde proberen? Nee dank je. Ik ben een vleeseter, vegetarisch is voor de koeien en schapen.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wat is dat precies, een anus meid?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:39 schreef mario390 het volgende:
gisteren was ik bij jeanett mijn anus meid:')![]()
Dat was al reden genoeg om hem te weigeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoezo bieden ze hem gratis aanIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen![]()
de gevt me en werk wanneer zij was heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is dat precies, een anus meid?sinterklaaskapoentje
![]()
Ja als ze er zo graag van verlost willen zijn...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat was al reden genoeg om hem te weigeren.
:')![]()
Jajaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:44 schreef mario390 het volgende:
ik heb anusmeid geschreven om dat me de zonn blendet
ik bedoelte ams-meid![]()
![]()
woeiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bolk die JKI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi marioquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:13 schreef mario390 het volgende:
ik vond er ook annemieke vercolden en mooie![]()
![]()
Heheb je geen beeld?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is dat precies, een anus meid?
Zij bleekt anussen denk ik, net als cera.
Toch? @mario390 ?![]()
Zo dan , tis frisjes buiten bbrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Cera = veraquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:10 schreef maily het volgende:
He
[..]
heb je geen beeld?
Toch? @:mario390 ?![]()
![]()
nee me had bij schrrijven de zonne geblendetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:10 schreef maily het volgende:
He
[..]
heb je geen beeld?
Toch? @:mario390 ?![]()
DIe zit weer diep verscholen achter de wolkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb een talent voor om altijd net twee minuten teams binnen te komen na de tijd en nu krijg ik de opmerking kan je op tijd komen want we moeten wachten ook al is het twee minuten, beetje overdreven wel hoor
Uw ADH vitamine Worst
En terecht, moet je maar op tijd zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb een talent voor om altijd net twee minuten teams binnen te komen na de tijd en nu krijg ik de opmerking kan je op tijd komen want we moeten wachten ook al is het twee minuten, beetje overdreven wel hoor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sow hequote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En terecht, moet je maar op tijd zijn![]()
![]()
Echt he, altijd maar te laat komen, dat kan toch nietquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ongehoord iddquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, altijd maar te laat komen, dat kan toch niet![]()
2 minuten maal hoeveel mensen wachten... snel een uurluun verspild, pleur op.quote:
En dan heb je van die gasten die zeggen "laten we het begin eens herhalen voor degene die te laat was". Nou nee, nog meer tijd verspillen, pleurt op, kom op tijd, zo moeilijk is het niet.I'm surrounded by morons!
Aufzaltzen.I'm surrounded by morons!
Whut?I'm surrounded by morons!
Vergaderingen beginnen ook bij ons nooit precies op de tijd, maar altijd enkele minuutjes "inloop"Uw ADH vitamine Worst
Deadlines zijn bij jullie ook vrijblijvend?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
Vergaderingen beginnen ook bij ons nooit precies op de tijd, maar altijd enkele minuutjes "inloop"I'm surrounded by morons!
I'm surrounded by morons!
ook hoiquote:I'm surrounded by morons!
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deadlines zijn bij jullie ook vrijblijvend?Uw ADH vitamine Worst
Stom.quote:I'm surrounded by morons!
Een echte aardappel.quote:I'm surrounded by morons!
ik ga de volgende keer precies op 00 en als ze zoals gewoonlijk nog steeds eerst 2-3 minuutjes over koetjes en kalfjes dan heb ik weer schijt en ga ik weer om 02
Uw ADH vitamine Worst
Doenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga de volgende keer precies op 00 en als ze zoals gewoonlijk nog steeds eerst 2-3 minuutjes over koetjes en kalfjes dan heb ik weer schijt en ga ik weer om 02
"Deze vergadering is niet productief" *klik weg*I'm surrounded by morons!
Mwah, bij ons worden vergaderingen aansluitend aan elkaar gepland. Maar de locaties liggen nog wel eens 5-10 minuten uit elkaar, dan is het wel moeilijk om op tijd te komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
2 minuten maal hoeveel mensen wachten... snel een uurluun verspild, pleur op.
En dan heb je van die gasten die zeggen "laten we het begin eens herhalen voor degene die te laat was". Nou nee, nog meer tijd verspillen, pleurt op, kom op tijd, zo moeilijk is het niet.
Tegenwoordig proberen we vergaderingen van 50 minuten te hanteren, maar dat gaat er nog niet in bij sommige mensen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja 5 over pas beginnen idd, maar dat doet lang niet iedereenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, bij ons worden vergaderingen aansluitend aan elkaar gepland. Maar de locaties liggen nog wel eens 5-10 minuten uit elkaar, dan is het wel moeilijk om op tijd te komen.
Tegenwoordig proberen we vergaderingen van 50 minuten te hanteren, maar dat gaat er nog niet in bij sommige mensen.![]()
En tevens: Amyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij vergaderingen waarvan ik weet dat die niet op mijn normale locatie zijn plak ik altijd een halfuur (evt andere tijdeenheid die van toepassing is) voor en na de vergadering in mijn kalender. Zolang ik mezelf niet kan teleporteren bekijken ze het maar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, bij ons worden vergaderingen aansluitend aan elkaar gepland. Maar de locaties liggen nog wel eens 5-10 minuten uit elkaar, dan is het wel moeilijk om op tijd te komen.
Tegenwoordig proberen we vergaderingen van 50 minuten te hanteren, maar dat gaat er nog niet in bij sommige mensen.I'm surrounded by morons!
Of gewoon op "decline" drukken, nog beter.I'm surrounded by morons!
Ja, dat doe ik nu ook vaak, maar soms vergeet ik dat en verschijnt er al iets anders voor ik de kans heb gehad iets te blokkerenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij vergaderingen waarvan ik weet dat die niet op mijn normale locatie zijn plak ik altijd een halfuur (evt andere tijdeenheid die van toepassing is) voor en na de vergadering in mijn kalender. Zolang ik mezelf niet kan teleporteren bekijken ze het maar.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dan dus "decline".quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik nu ook vaak, maar soms vergeet ik dat en verschijnt er al iets anders voor ik de kans heb gehad iets te blokkeren
Nee, dat doe ik alleen bij hoge uitzonderingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:42 schreef Fogel het volgende:
Of gewoon op "decline" drukken, nog beter.
Justyyyyyquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja 5 over pas beginnen idd, maar dat doet lang niet iedereen![]()
En tevens: Amyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe dat standaard met dingen waar geen agenda in staat. Als je niet weet waar je het over wil hebben dan zoek dat eerst maar eens uit voordat je mij of anderen lastigvalt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen bij hoge uitzonderingI'm surrounded by morons!
* Fogel stuurt snel nog een request met als agendapunt lekker friemelen in het kopieerhokquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar voor vandaag ben ik weer uitvergaderdI'm surrounded by morons!
Niet boos worden als ik te laat komquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel stuurt snel nog een request met als agendapunt lekker friemelen in het kopieerhok
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar voor vandaag ben ik weer uitvergaderd![]()
![]()
Als je maar komtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet boos worden als ik te laat kom
Eerst de agenda delen, kan ik kijken of het wel de moeite waard isquote:
"lekker friemelen in het kopieerhok" was het agendapunt he.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerst de agenda delen, kan ik kijken of het wel de moeite waard isI'm surrounded by morons!
En wat verder ter tafel komtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
"lekker friemelen in het kopieerhok" was het agendapunt he.![]()
Een reprimande van HR.quote:I'm surrounded by morons!
Oh ja, had er overheen gelezenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
"lekker friemelen in het kopieerhok" was het agendapunt he.
nu moet ik aan die reclame met die stoplichtijsjes denkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Wat ben je aan het kleuren?quote:
Ik doe dat soms op de tablet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Van Coco Wyo girl moments boek, echt tik tok hype maar vind t helemaal geweldig !quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ben je aan het kleuren?
Ik doe dat soms op de tabletWil in de toekomst nog kleuren op nummer gaan doen, maar dit is ook echt leuk, je kan helemaal zelf details er bij doen etc
![]()
Oh ik ga even zoeken wat dat isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:10 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Van Coco Wyo girl moments boek, echt tik tok hype maar vind t helemaal geweldig !Wil in de toekomst nog kleuren op nummer gaan doen, maar dit is ook echt leuk, je kan helemaal zelf details er bij doen etc
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan wel idd, maar je moet ook de stiften hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt het via de brievenbus bezorgt?![]()
![]()
BIRTIEquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aapjeeeeeee [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: