Gefeliciteerd
@AnneX, wat een geregel ineens dan zo!
@Cat-astrophe wat sneu

en mooi dat je morgen eventjes me-time hebt door vervallen afspraak. Ik kreeg vanavond een mail met een afmelding voor bijeenkomst morgen van een student omdat die net gehoord had dat diens moeder uitbehandeld is en palliatief traject in gaat. Vond ik al heftig om te lezen. Laat staan als het in je nabije kring meerdere malen gebeurt..
@Tele6 wat lief van je

het gaat best goed. Uiteraard niet 100% van de tijd, maar ik denk dat dat vrij gemiddeld is

en de meh momenten zijn goed te handelen. Ik voelde bv eergister aan mn voorhoofd en voelde ineens een soort deuk-streepje verticaal net links van het midden, en ik heb wel een klein beetje gegoogled met wat weirde uitkomsten (lineaire sclerodermie/coup de sabre bv, maar daarvan kon ik mezelf wel overtuigen dat de kans daarop vrij klein is en het er dan ook wel anders uit zou zien, het is wel te voelen maar niet echt duidelijk zichtbaar) en wat foto's teruggekeken van afgelopen half jaar of ik verschillen zag met nu. Viel me wel ineens op bij die foto's kijken dat ik best wel een zichtbare ader heb op die plek

. En ik dacht me ook wel te herinneren dat ik het al wel eens eerder gevoeld had. Dus toen besloten dat het wss gewoon door die ader is en dat ik het wss dus al een tijd heb. En daarna kon ik het best goed loslaten, ook gewoon normaal geslapen. Volgende ochtend op werk even Centerparcs collega gevraagd of ze iets anders zag, en even laten voelen, en toen voelde ze bij zichzelf en mocht ik ook even voelen want bleek zij ook daar zoiets te hebben, iets minder duidelijk voelbaar maar wel ook aanwezig op ongeveer zelfde plek (iedereen even voelen nu!

). Dus dat stelde ook gerust en daarna is t nog wel paar keer even in hoofd geweest maar niet onrustig makend oid. Zou fijn zijn als het echt weggaat (maar dat gebeurt ook wel weer, moet even slijten) en nog leuker als het niet meer opkomt, maar het is zo wel prima te behappen en geen paniek of hap bellen of huisarts afspraak inplannen voor nog deze week ofzo, dus dat zie ik als positief.
Ik heb inmiddels ook reactie gehad van de psych; particulier verder gaan willen ze niet (wat ik ook snap gezien wachtlijsten enzo, als niet écht nodig dan wil je nieuw iemand laten starten, en als wel écht nodig zijn er andere manieren). Ze stelde voor nu aankijken hoe het gaat met 4wk ertussen, als dat écht niet goed gaat na komende afspraak verwijzing regelen voor een vervolg. Bij wel, proberen met nog 4, en mocht dan bv toch een 5e nodig zijn dan komt dat wel goed. Ik denk dat na komende afspraak al verwijzing regelen niet nodig is *afkloppen, want er is pas 1wk voorbij*, en ik ga er vanuit dat als bv na 3 sessies blijkt dat er toch wel echt vervolg nodig is, die verwijzing dan alsnog wel geregeld kan worden. Dus dat heeft ook wat druk eraf gehaald. Het is fijn dat ik weet dat er iets kan als echt nodig, maar ik hoop het niet nodig te hebben

dat is nu een beetje mijn instelling. Ik heb de afgelopen dagen veel gewandeld, luisterboek en podcasts geluisterd, en de zon helpt ook een handje mee

.
En hoe is het met jou? Hoe kijk je nu terug op hoe je met je reactie hebt gedeald die avond, en is er sindsdien nog gedoe geweest of heb je gewoon lekker kunnen sporten/training geven daar? Ik app je trouwens ook even want ben binnenkort ook weer op jouw uni, mss lukt het om dan even te meeten!
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 06-02-2025 21:54:42 ]