abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216573923
Oh ja…pakje op Curaçao is terecht en op het afhaalpunt in Willemstad.
500 meter bij werk van NichtjeX vandaan w/
Duurde slechts sinds 20 december 2024.

Met de klantenservice gebeld en prettig te woord gestaan en daarna wel 4 mails over het onderwerp. 😎
pi_216574051
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2025 17:26 schreef AnneX het volgende:
Euh…rollercoaster hier. Binnen 24 uur beslist.
En dat is snel! Lokatie Lokatie lokatie…wij gaan verhuizen! w/

Nog niet echt doorgedrongen. Veel, heel veel te regelen.
Geen klustopic voorlopig.
Wauw!! Wat gaaf, Vertel (zodra je tijd hebt) meer
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 6 februari 2025 @ 17:46:45 #253
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216574113
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2025 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Hi-la-risch
Je trapte er zo heerlijk in.
pi_216574218
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2025 16:23 schreef Lonaa het volgende:
Hihaho PietVerdriet is aan het fatshamen. Hoogtepuntje hoor.
The gift that keeps on giving O+ :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216574736
@AnneX :D *O* Benieuwd naar hoe, wat, wanneer en zulks *O*

Hier beetje sipjes, moeder van een goede vriendin is vannacht overleden. Het was voor haar echt beter zo (jong dement dus dat ging snel en haast mens-onterend) maar het is wéér een vriend(in) die te jong een ouder moet missen ;(

En verder druk met werk en privé. Deze week geen avond thuis geweest tot nu. Allemaal (bijna allemaal..) leuke zaken maar het gebrek aan me-time begint merkbaar te worden. Daarom stiekem blij dat een koffie drink afspraak morgenmiddag niet doorgaat. Even thuis tussen werken en avond afspraak.
Komend weekend nachtje weg. Dan redelijk rustige werkweek.
De dag van de uitvaart pak ik helemaal vrij, heb ik net besloten. Even landen. (wel in de avond een hihaho carnavalsrepetitie :') )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216574779
quote:

Wow!
:o bij BluesBroer?
pi_216574780
@vlindertje89 hoe gaat het?
pi_216574945
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2025 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX :D *O* Benieuwd naar hoe, wat, wanneer en zulks *O*

Hier beetje sipjes, moeder van een goede vriendin is vannacht overleden. Het was voor haar echt beter zo (jong dement dus dat ging snel en haast mens-onterend) maar het is wéér een vriend(in) die te jong een ouder moet missen ;(

En verder druk met werk en privé. Deze week geen avond thuis geweest tot nu. Allemaal (bijna allemaal..) leuke zaken maar het gebrek aan me-time begint merkbaar te worden. Daarom stiekem blij dat een koffie drink afspraak morgenmiddag niet doorgaat. Even thuis tussen werken en avond afspraak.
De dag van de uitvaart pak ik helemaal vrij, heb ik net besloten. Even landen. (wel in de avond een hihaho carnavalsrepetitie :') )
Sterkte
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_216574980
quote:

Wat triest, jong je moeder moeten missen
pi_216575336
quote:

KNUFFFFF :*

Zo nu ga ik weer :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 6 februari 2025 @ 19:44:11 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216575645
Mn pa en ma passen sinds maandag op een hont van vrienden.

Maandag toen ik thuis kwam meurde het direct naar hont :r
Het beest is irritant, loopt regelmatig om niets dom te piepen en loopt je de hele tijd voor de voeten. Na een week heeft ie niet door dat ie van mijn geen aandacht en zeker geen eten krijgt.

Verder ontgaat me het praktisch nut van een Cockers Spaniel, waaks zijn ze niet en als jachthond lijken ze me ook niet nuttig. Tevens zijn de oren enkel ter decoratie.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_216575824
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2025 19:44 schreef derLudolf het volgende:
Mn pa en ma passen sinds maandag op een hont van vrienden.

Maandag toen ik thuis kwam meurde het direct naar hont :r
Het beest is irritant, loopt regelmatig om niets dom te piepen en loopt je de hele tijd voor de voeten. Na een week heeft ie niet door dat ie van mijn geen aandacht en zeker geen eten krijgt.

Verder ontgaat me het praktisch nut van een Cockers Spaniel, waaks zijn ze niet en als jachthond lijken ze me ook niet nuttig. Tevens zijn de oren enkel ter decoratie.
Heb zomaar het idee dat er bij jou geen hont komt wonen _O-
  Moderator donderdag 6 februari 2025 @ 19:53:54 #264
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216575866
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb zomaar het idee dat er bij jou geen hont komt wonen _O-
Ik denk dat je wel redelijk in de juiste richting zit :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 6 februari 2025 @ 19:54:45 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216575887
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Blues het volgende:
Koekjes gelukt en lekker hartig!

[ link | afbeelding ]

Nu lekker wat boodschappen doen in de zon op de fiets O+
Heb je het tecept voor me? Ik heb 2 PG-boeken, maar deze niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216576018
In november ging het mis met bieden op een koopflat in Blues brother straat. OK.
Op de ochtend van mijn jaardag een berichtje van de makelaar. Gelijk gereageerd met een kort mailtje. Natuurlijk liep het storm.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalala.

Helaasch ben ik na al die jaren mijn mailadres kwijt😢 door moeten wisselen van provider.
pi_216576115
Jeetje @AnneX dat gaat, zoals mijn moeder zou zeggen, met stoom en kokend water.
pi_216576161
Wat verdrietig Cat! Neem je jezelve een beetje in acht! Met werk en privé.
Anders ga je uitgeput op cruise!
  donderdag 6 februari 2025 @ 20:18:43 #269
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216576338
quote:

Gefeliciteerd! En succes met alles regelen ^O^
pi_216576351
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

Heb je het tecept voor me? Ik heb 2 PG-boeken, maar deze niet.
Dit komt uit het 2e boek. Ik had nog 4 lapjes bladerdeeg, dus heb alles x 4 gedaan. Een aantal voor onszelf ('mogen' er elk 4 vanavond als snack) en rest bewaren voor visite en morgen een gedeelte mee naar werk :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216576384
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2025 20:01 schreef AnneX het volgende:
In november ging het mis met bieden op een koopflat in Blues brother straat. OK.
Op de ochtend van mijn jaardag een berichtje van de makelaar. Gelijk gereageerd met een kort mailtje. Natuurlijk liep het storm.
SPOILER
Tralalala.

Helaasch ben ik na al die jaren mijn mailadres kwijt😢 door moeten wisselen van provider.
Fantastisch _O_ Gefeliciteerd en veel succes! *G* :*
pi_216576388
Cat ;(
pi_216576393
Gefeliciteerd @AnneX, wat een geregel ineens dan zo!

@Cat-astrophe wat sneu ;( en mooi dat je morgen eventjes me-time hebt door vervallen afspraak. Ik kreeg vanavond een mail met een afmelding voor bijeenkomst morgen van een student omdat die net gehoord had dat diens moeder uitbehandeld is en palliatief traject in gaat. Vond ik al heftig om te lezen. Laat staan als het in je nabije kring meerdere malen gebeurt..

@Tele6 wat lief van je O+ het gaat best goed. Uiteraard niet 100% van de tijd, maar ik denk dat dat vrij gemiddeld is ;) en de meh momenten zijn goed te handelen. Ik voelde bv eergister aan mn voorhoofd en voelde ineens een soort deuk-streepje verticaal net links van het midden, en ik heb wel een klein beetje gegoogled met wat weirde uitkomsten (lineaire sclerodermie/coup de sabre bv, maar daarvan kon ik mezelf wel overtuigen dat de kans daarop vrij klein is en het er dan ook wel anders uit zou zien, het is wel te voelen maar niet echt duidelijk zichtbaar) en wat foto's teruggekeken van afgelopen half jaar of ik verschillen zag met nu. Viel me wel ineens op bij die foto's kijken dat ik best wel een zichtbare ader heb op die plek :+ . En ik dacht me ook wel te herinneren dat ik het al wel eens eerder gevoeld had. Dus toen besloten dat het wss gewoon door die ader is en dat ik het wss dus al een tijd heb. En daarna kon ik het best goed loslaten, ook gewoon normaal geslapen. Volgende ochtend op werk even Centerparcs collega gevraagd of ze iets anders zag, en even laten voelen, en toen voelde ze bij zichzelf en mocht ik ook even voelen want bleek zij ook daar zoiets te hebben, iets minder duidelijk voelbaar maar wel ook aanwezig op ongeveer zelfde plek (iedereen even voelen nu! ;) ). Dus dat stelde ook gerust en daarna is t nog wel paar keer even in hoofd geweest maar niet onrustig makend oid. Zou fijn zijn als het echt weggaat (maar dat gebeurt ook wel weer, moet even slijten) en nog leuker als het niet meer opkomt, maar het is zo wel prima te behappen en geen paniek of hap bellen of huisarts afspraak inplannen voor nog deze week ofzo, dus dat zie ik als positief.

Ik heb inmiddels ook reactie gehad van de psych; particulier verder gaan willen ze niet (wat ik ook snap gezien wachtlijsten enzo, als niet écht nodig dan wil je nieuw iemand laten starten, en als wel écht nodig zijn er andere manieren). Ze stelde voor nu aankijken hoe het gaat met 4wk ertussen, als dat écht niet goed gaat na komende afspraak verwijzing regelen voor een vervolg. Bij wel, proberen met nog 4, en mocht dan bv toch een 5e nodig zijn dan komt dat wel goed. Ik denk dat na komende afspraak al verwijzing regelen niet nodig is *afkloppen, want er is pas 1wk voorbij*, en ik ga er vanuit dat als bv na 3 sessies blijkt dat er toch wel echt vervolg nodig is, die verwijzing dan alsnog wel geregeld kan worden. Dus dat heeft ook wat druk eraf gehaald. Het is fijn dat ik weet dat er iets kan als echt nodig, maar ik hoop het niet nodig te hebben :) dat is nu een beetje mijn instelling. Ik heb de afgelopen dagen veel gewandeld, luisterboek en podcasts geluisterd, en de zon helpt ook een handje mee :Y .

En hoe is het met jou? Hoe kijk je nu terug op hoe je met je reactie hebt gedeald die avond, en is er sindsdien nog gedoe geweest of heb je gewoon lekker kunnen sporten/training geven daar? Ik app je trouwens ook even want ben binnenkort ook weer op jouw uni, mss lukt het om dan even te meeten!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 06-02-2025 21:54:42 ]
  donderdag 6 februari 2025 @ 20:23:05 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216576403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 20:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Dit komt uit het 2e boek.

SPOILER
Thanks! :*
Ik heb Boek 1 & "Elke dag". Boek 1 hebben jullie ook. Maar mocht je een recept uit "Elke dag" willen, geef maar een gil! ^O^
pi_216576446
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2025 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Thanks! :*
Ik heb Boek 1 & "Elke dag". Boek 1 hebben jullie ook. Maar mocht je een recept uit "Elke dag" willen, geef maar een gil! ^O^
Dank maar we lenen boek 2 van de kinderen en kregen als kado Elke Dag van hen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')