SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neee. Geen vega shoarma![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Had ik nu maar edit rechten hier....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
whyquote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Had ik nu maar edit rechten hier....![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Krijgen we daar in ieder geval geen beef over![]()
![]()
* Fogel wacht op het moment dat zijn linkeroor ‘plop’ zegt en een halve liter water eruit loopt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Banaan erinquote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht op het moment dat zijn linkeroor ‘plop’ zegt en een halve liter water eruit loopt.![]()
![]()
om de TT stiekem aan te passen.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Das veel waterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
* Harrie hoorde net wel *PLOP*quote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht op het moment dat zijn linkeroor ‘plop’ zegt en een halve liter water eruit loopt.![]()
![]()
Liever niet.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Op zich wel een goed plan. Heb mijn nieuwste plopper nog niet getest.quote:I'm surrounded by morons!
* Harrie wist niet dat je een nieuwe plopper hadquote:Op maandag 3 februari 2025 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich wel een goed plan. Heb mijn nieuwste plopper nog niet getest.![]()
![]()
Zondequote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef maily het volgende:
einde van een icoon?![]()
Na 162 jaar dreigt einde voor iconische chocolademaker Droste; overname mislukt, personeel ontslagen![]()
Alhoewel ik het niet de lekkerste chocola vond![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef maily het volgende:
einde van een icoon?![]()
Na 162 jaar dreigt einde voor iconische chocolademaker Droste; overname mislukt, personeel ontslagen
Als ze dit weer gaan uitzenden, komen potentiële kopers over elkaar heen struikelend aanrennen met geld in de klauwen!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich wel een goed plan. Heb mijn nieuwste plopper nog niet getest.Mini-ToT zat er vanmiddag nog eentje te testen in de bouwmarkt!
![]()
![]()
Het was toch vooral exclusief?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonde![]()
Alhoewel ik het niet de lekkerste chocola vondAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: