quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Geschikt als je vrijstaand woontquote:
raizen, sport, wasmiddelquote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind jij mooie onderwerpen voor deze korte dates?
vrijstaande woningen?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende week heb ik er 8 ter beschikking…
Ga je naar Lapland?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende week heb ik er 8 ter beschikking…
Vandaag gaan we als date de muur stuccenquote:
Pokerface voor de cameraquote:
@Sapstengel weet wel wat ze hiermee bedoelenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
“Handen vol aan zichzelf”
Ah die hadden we nog niet gehoord
Gemaakt met een 20 jaar oude Nokia zeker.quote:
Ciao!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
aah wel een leuk hondje,
tot morgen
ik ga spaghetti maken
en nog een proteine shake drinken.
met plakjes kaas?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
aah wel een leuk hondje,
tot morgen
ik ga spaghetti maken
en nog een proteine shake drinken.
Bovenlijf van een Volendamse Brabantse jongen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:38 schreef Oriente het volgende:
@:pisces29 waar moet ik een cijfer voor geven dan?
Ik kijk het eventjes naquote:Op maandag 3 februari 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
De etalaaasje is open @:gurneyisbestoke
Max mag wel achter de bar sensuelenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Homoseksualiteit moet weer leuk worden….
Hopelijk gaat hij de barman worden, maar zal wel weer niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Max mag wel achter de bar sensuelen
Zijn gek als ze het niet doen, hij is echt lekker los in gesprekjes zonder oortje ook nogquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij de barman worden, maar zal wel weer niet.
Hij baalt dus dat een vrouw geen anale sex wilquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:31 schreef DKUp het volgende:
Val vooral op frauen maar sluit mannen niet uit.
Hij is te eerlijk en cynisch.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn gek als ze het niet doen, hij is echt lekker los in gesprekjes zonder oortje ook nog
Maar misschien mogen we stemmen op de beste 3 ofzo. KijkcijferGENOT
Haai wil allebei….quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij baalt dus dat een vrouw geen anale sex wil
Maar aan de bar deed hij dat niet en was het subtiel.quote:
Hopelijk dat ze het doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar aan de bar deed hij dat niet en was het subtiel.
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:33 schreef RipCity het volgende:
Kan die kappen met door dat rietje te drinken?
Ik niet iig, kijk nooit series. Zet liever muziek aan en ondertussen wat lezen op internet of in een boek.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn hobby: serie kijken op de laptop![]()
Welke Fol!ker is dit?
Vraag je dan ook om beide geslachten en dat je niet weet wat er komt en wij roepen dat het een man is?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ze zouden mij dan met Tygo matchen op basis van hobbies
Rauw noemt hij vast droogquote:
Nee ik weet al dat als ik om beide geslachten ga vragen ik 100% een man krijgquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vraag je dan ook om beide geslachten en dat je niet weet wat er komt en wij roepen dat het een man is?
Ik wil je niet pushen maar @cherrycoke wil graag met iemand praten die ook deze experience deelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik weet al dat als ik om beide geslachten ga vragen ik een man krijg. Of als ik zeg "maakt niet uit" ze me met die ene transgender koppelen van het stapeltje mafkezen.
Tenzij die Rikkie Kolle nog een keer meedoet, dan accepteer ik het wel.
ik kreeg er ook een van het stapeltje mafkezen jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil je niet pushen maar @:cherrycoke wil graag met iemand praten die ook deze experience deelt.
Als het kon zonder op tv te komen zou ik het doen. Anders gaat die van slachtofferhulp het nog erg druk krijgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil je niet pushen maar @:cherrycoke wil graag met iemand praten die ook deze experience deelt.
Nou dat vind ik een tikje overdrevenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kreeg er ook een van het stapeltje mafkezen ja
Ahjo valt reuze mee, na een week is iedereen het vergetenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als het kon zonder op tv te komen zou ik het doen. Anders gaat die van slachtofferhulp het nog erg druk krijgen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kreeg er ook een van het stapeltje mafkezen ja
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:ripcity komt nu de etalaaaasje meten
Minder zelfs…quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef RipCity het volgende:
Net zoveel borst als toen ze geboren werd
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef RipCity het volgende:
Net zoveel borst als toen ze geboren werd
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:ripcity komt nu de etalaaaasje meten
was het zeker, maar een match was het zeker niet. zeker toen ze helemaal hysterisch werd toen ze terug kwam van de wcquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik een tikje overdreven
Lijntje gesnoven?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
was het zeker, maar een match was het zeker niet. zeker toen ze helemaal hysterisch werd oen ze terug kwam van de wc
Ja ik beoordeel elke dag de cupmaatquote:
Overkomt ons allemaal wel eensquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hij weet het niet meer
Heeft geen diploma
Susan en Freekquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Susan en Freek wilden leuk voor elkaar bestellen maar zijn niet meer gewend dan witlof uit de oven
Graag jouw review over zijn overhemdquote:
Carnavaleskquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag jouw review over zijn overhemd
ellende?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
Deventer
Go Ahead
Ellende
Ondertiteling
Vietnam
Hoe hij het op die neus kan weet ik ook nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die hebben echt nooit sex (hoop ik)
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:46 schreef RipCity het volgende:
Van een 21-jarige vietnamese hoer naar een 65-jarige date op de NPO
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:46 schreef RipCity het volgende:
Van een 21-jarige vietnamese hoer naar een 65-jarige date op de NPO
Vetkampstraat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Komt er erg dichtbij, vorige week nog in Deventer geweest voor een bezichtiging. Bijna daar gewoond.
Nieuwe casa op het oog?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Komt er erg dichtbij, vorige week nog in Deventer geweest voor een bezichtiging. Bijna daar gewoond.
ogen dicht en denken aan die zwoele avonden in Saigon.quote:
@Hef welquote:
Ik zou even verder kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee was in Zandweert, beetje noorden van Deventer.
DUDE, heb je die gast bij Lange leve de liefde gezien die dat vroeg aan z'n date? "Doe je ook aan BBQ'en in de achtertuin"quote:
Hahaha niet "live" op tv maar kwam voorbij in een instagram reel laatstquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
DUDE, heb je die gast bij Lange leve de liefde gezien die dat vroeg aan z'n date? "Doe je ook aan BBQ'en in de achtertuin"![]()
![]()
McDonaldsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Die nono is bedrijfsleider.
Van wat dan in hemelsnaam dan?
Blokker denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Die nono is bedrijfsleider.
Van wat dan in hemelsnaam dan?
Leuke reeks idd. Helaas is veel daar alsnog te duur hoe gaar het ook isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #239
topic voor jou
It's a grind(r)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Een succesvolle homo match hebben we zelden
Oh Dankjequote:
Die loopt z'n cupmaat weer te beoordelenquote:
Match op basis van een buikjequote:
Hij klinkt als de doorsnee Fok!-erquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hij sport niet
Houdt niet van uitgaan
Zit de hele dag
Klinkt als m’n type
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
Deze gebruiken ze wel eens als vietnamese hoer van 21 voor blinden
Verdomme Alpquote:
Dan reïncarneer je als stofquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
reïncarnatie, wat gebeurt er met je theorie als een meteoriet al het leven op aarde om zeep helpt?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze leuk maar gokje: zij bedankt voor het gekleurde overhemd
@alpeko en ik houden van padellen en zijn zeer seksueel aangelegdquote:
Liefdevolquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:07 schreef alpeko het volgende:
Langzaam ingesmeerd? Wat is dat voor kooktechniek?
Factor 50…quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:07 schreef alpeko het volgende:
Langzaam ingesmeerd? Wat is dat voor kooktechniek?
Veel plezier dan samen. We zien de video's wel verschijnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:alpeko en ik houden van padellen en zijn zeer seksueel aangelegd
Waarvan akte idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:alpeko en ik houden van padellen en zijn zeer seksueel aangelegd
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Veel plezier dan samen. We zien de video's wel verschijnen
Dit vind ik jammerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:09 schreef DKUp het volgende:
Tijd om een bananen met aardbeien shake te maken
Biscoff cookies erdoorheen. Bananasplit feels.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:09 schreef DKUp het volgende:
Tijd om een bananen met aardbeien shake te maken
Vetnek gespotquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Biscoff cookies erdoorheen. Bananasplit feels.
Hij gaat haar proberen wat meer inhoud te geven…quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Aantrekkelijk meisje maar weinig inhoud
Zag er wel leuk uit inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Aantrekkelijk meisje maar weinig inhoud
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees dat de oude Frau nee gaat zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |