Of bij de kantine van de hockeyverenigingquote:Op maandag 3 februari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ozempic kun je gewoon bij HA krijgen als je echt met overgewicht struggled
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt meer door een dikke pens en niet bewegen dacht ik, niet zozeer door de suikerinname.
met een beetje geluk: vakantiequote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens redelijk overtuigd dat de meeste mensen met zwaar overgewicht een eetstoornis hebben
Hiervoor zit ik op Fok!quote:Op maandag 3 februari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar hebben ze dan ook 100% meer kans om te worden geraakt door de bliksem of hoe zit dit?
ook dit is niet hetzelfde als 'obesitas is doodsoorzaak nummer 1'quote:Op maandag 3 februari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SletGPT zegt dit:
Furthermore, individuals with obesity have a 50%–100% increased risk of death from all causes compared to those with normal weight, with 67.5% of this increased risk due to cardiovascular diseases.
Maar enniewees het is niet gezond
Iedereen loopt te gillen over suikerpieken maar dan denk ik, daar is je alvleesklier toch voor? Als je geen piek hebt is het ook niet goed.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]die receptors raken verstopt waardoor de cellen insuline niet meer kunnen opnemen, met afvallen kunnen ze weer vrij komen te liggen
Daarom is DM2 op het begin nog omkeerbaar
Binnen een jaar zal Ozempic ook gewoon via criminele bendes verkrijgbaar zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of bij de kantine van de hockeyvereniging
Strawberry was ook ooit een nickquote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry je uitnodiging was naar StrawberryLips gestuurd zie ik, je hebt 'm zo in DM
ook een leuke damequote:
*Kijkt in de lijst wensen en voorkeuren........ *quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo "zal".quote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen een jaar zal Ozempic ook gewoon via criminele bendes verkrijgbaar zijn.
De Amerikaanse snelwegen waren tot nu toe het duurste bouwproject ooit van de mensheid, ga maar aan de kant voor Ozempic.
Ik kan me de foto's niet zo snel meer voor de geest halen, maar ze had wel lippen jaquote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
*Kijkt in de lijst wensen en voorkeuren........ *
Er heeft nog niemand gevraagd om jouw komst te blokkeren.Wat is het idee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hmm ok. Zonder was wel makkelijk tanden poetsen geweest @UitStralingquote:Op maandag 3 februari 2025 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me de foto's niet zo snel meer voor de geest halen, maar ze had wel lippen ja
I know rightquote:Op maandag 3 februari 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
top duo, laten we dit doen
*is vanaf nu onbereikbaar
Zekerquote:Op maandag 3 februari 2025 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of bij de kantine van de hockeyvereniging
Als je niet al te gek doet (hahatjes) kan je lichaam best veel hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen loopt te gillen over suikerpieken maar dan denk ik, daar is je alvleesklier toch voor? Als je geen piek hebt is het ook niet goed.
Dat is net zoals dat mensen hun lichaam ontgiften. Hallo, lever.
Ja maar ew, groente.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je niet al te gek doet (hahatjes) kan je lichaam best veel hebbenmaar weenie, ik vind de ontwikkeling met eten apart. Mensen gaan op de meest rare manier proberen om gezond te leven/eten maar beginnen met genoeg groente en fruit wordt daarbij overgeslagen, begin even bij de basis
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ok. Zonder was wel makkelijk tanden poetsen geweest @:Uitstraling
Mijn lever heeft af en toe ook een adempauze nodig hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen loopt te gillen over suikerpieken maar dan denk ik, daar is je alvleesklier toch voor? Als je geen piek hebt is het ook niet goed.
O ja, tijd voor m'n mandarijntje.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je niet al te gek doet (hahatjes) kan je lichaam best veel hebbenmaar weenie, ik vind de ontwikkeling met eten apart. Mensen gaan op de meest rare manier proberen om gezond te leven/eten maar beginnen met genoeg groente en fruit wordt daarbij overgeslagen, begin even bij de basis
zou wel een beetje apart uitzien, denk ikquote:Op maandag 3 februari 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ok. Zonder was wel makkelijk tanden poetsen geweest @:Uitstraling
Ik ook nietquote:
Dus ik ben voor niets gestopt met cola drinken?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alcohol blijft puur gif ja.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn lever heeft af en toe ook een adempauze nodig hoor
Klinkt als mijn stiefvader die wiskunde uitlegt.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik haal mijn info ook alleen maar van artsen op TikTok dus ik hou m'n mond alvast.
Heb het ook weleens aan m'n zwager gevraagd want die weet dat soort dingen, maar die kan het niet in Jip & Janneke uitleggen en dan krijg je dit.
[ afbeelding ]
Ik leg het toch uitquote:Op maandag 3 februari 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik haal mijn info ook alleen maar van artsen op TikTok dus ik hou m'n mond alvast.
Heb het ook weleens aan m'n zwager gevraagd want die weet dat soort dingen, maar die kan het niet in Jip & Janneke uitleggen en dan krijg je dit.
[ afbeelding ]
Eh, prima toch.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een heeeel moeilijke groente-eter. Eet eigenlijk elke week hetzelfde.
Die van mij is nooit gebruikt.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn lever heeft af en toe ook een adempauze nodig hoor
ja, pure alcohol is ook niet lekker. bij 43% trek ik meestal wel de grensquote:
Broccoli!quote:Op maandag 3 februari 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een heeeel moeilijke groente-eter. Eet eigenlijk elke week hetzelfde.
Met mate kan dat toch best. Zo'n hele fles elke dag gaat misschien wat ver.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dus ik ben voor niets gestopt met cola drinken?
Er is geen enkele dosis alcohol gezond voor je.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, pure alcohol is ook niet lekker. bij 43% trek ik meestal wel de grens
Ik vind dit een goede uitlegquote:Op maandag 3 februari 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik leg het toch uit
Je hebt een receptor, dat is een deurtje naar de cel. Daar moet een sleutel in, die receptoren raken verstopt als je ongezond eet en dan past het sleuteltje niet meer. Dan kan de deur niet open en kan insuline niet naar binnen
Als je gezond gaat eten komen de receptors weer vrij te liggen, past het sleuteltje weer, tadaaaa
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mei, dan is @:bitterbal er weer.
hopen dat ie lekker isquote:Op maandag 3 februari 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, tijd voor m'n mandarijntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |