Mensen die te dun zijn vind ik er persoonlijk ook vies uitzien. Van die te dunne beentjes en armpjes, brr.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sowieso. Maar dik is BLEEEEEGH en HUUUUU en VIEEEEEES en dunne mensen zijn mooi of zielig.
Dat nemen ze op de koop toe.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook niet zonder gevaren dat spul.
ZOLANG IK MAAR DE MEEST SNEUE BEN.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat mag ik soms ook niet zeggen van dikke mensen 'want jij hebt het niet zo lastig als wij'
HET IS GEEN WEDSTRIJD
Nee true. Maar let's say onder de 65.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet iedereen die hart- en vaatziektes heeft, is obees.
Jawel, je creëert een insuline resistentie.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet zozeer diabetes als je veel suiker eet?
Met Elon Musk in het nieuws is dat ook een gelopen race.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ZOLANG IK MAAR DE MEEST SNEUE BEN.
..wacht.
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Elon Musk in het nieuws is dat ook een gelopen race.
Maak jij het bericht waar alle details in staan voor de meet.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen, als iemand anders mee wil doen
Dan laat ik na het eerste bericht niks meer van me horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Maak jij het bericht waar alle details in staan voor de meet.
Dan regel ik al het contact daarna, van de wensen en voorkeuren etc.Ik ben erbij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt meer door een dikke pens en niet bewegen dacht ik, niet zozeer door de suikerinname.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, je creëert een insuline resistentie.
De geslachtsorganen bij veel te dunne vrouwen zien eruit als een al dan niet geschoren kapucijneraapje.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen die te dun zijn vind ik er persoonlijk ook vies uitzien. Van die te dunne beentjes en armpjes, brr.
[..]
Dan regel ik al het contact daarna, van de wensen en voorkeuren etc.Ja zo wilde ik het ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
SletGPT zegt dit:quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wat andesr dan 'obesitas is doodsoorzaak nummer 1'
Appel is fruit, niet al het fruit is appel
Ozempic kun je gewoon bij HA krijgen als je echt met overgewicht struggledquote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dik zijn is tegenwoordig een probleem voor arme mensen. De vermogende mensen die regelen wel wat Ozempic bij de lokale apotheek.
dat kost geldquote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ZOLANG IK MAAR DE MEEST SNEUE BEN.
..wacht.
?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, je creëert een insuline resistentie.
[..]
Dan regel ik al het contact daarna, van de wensen en voorkeuren etc.top duo, laten we dit doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*is vanaf nu onbereikbaarBaby darling doll face honey
Maar dat wil niet zeggen dat obesitas doodsoorzaak #1 is.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SletGPT zegt dit:
Furthermore, individuals with obesity have a 50%–100% increased risk of death from all causes compared to those with normal weight, with 67.5% of this increased risk due to cardiovascular diseases.
Maar enniewees het is niet gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |