Wie heeft deze grap bedacht, als God bestaat is het echt een klootzakquote:Op maandag 3 februari 2025 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen met anorexia vinden zich dik en dikke mensen denken dat het wel meevalt.
Maar niet iedereen die hart- en vaatziektes heeft, is obees.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denk je dat obesitas met je hart en vaten doet?
Wel zo makkelijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste deze voorkeur, echt flauw
Dat is wat andesr dan 'obesitas is doodsoorzaak nummer 1'quote:Op maandag 3 februari 2025 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denk je dat obesitas met je hart en vaten doet?
Dit ja. En dan verschilt het ook nog sterk per persoon wanneer je het als "een paar kilo te zwaar" of "obees" zou noemen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die 200+ mensen zijn natuurlijk uitzondering. Tussen normaal gewicht en die 200+ zijn er ook al wat problemen.
Ik wil het wel doen, als iemand anders mee wil doenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk.
Maar lilak zei ook al dat ze het niet nog een keer ging doen, dus misschien is dit wel een hele lastige ploeg
Is ook niet zonder gevaren dat spul.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dik zijn is tegenwoordig een probleem voor arme mensen. De vermogende mensen die regelen wel wat Ozempic bij de lokale apotheek.
Ja; of ineens tegen Diabetes type 2 aanloopt door wat ongezond gedrag. Daar hoef je niet per se een tientonner voor te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. En dan verschilt het ook nog sterk per persoon wanneer je het als "een paar kilo te zwaar" of "obees" zou noemen.
Ik bedoel, ja, ik blubber, maar echt obees ook niet (qua bloedwaarden/cholesterol is er ook niet echt veel aan de hand). Terwijl een ander met een lager gewicht (bij dezelfde lengte) daar wél weer problemen mee kan hebben.
Ja sowieso. Maar dik is BLEEEEEGH en HUUUUU en VIEEEEEES en dunne mensen zijn mooi of zielig.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens redelijk overtuigd dat de meeste mensen met zwaar overgewicht een eetstoornis hebben
En duur.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook niet zonder gevaren dat spul.
Die drinken meestal ook twee flessen cola per dag.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja; of ineens tegen Diabetes type 2 aanloopt door wat ongezond gedrag. Daar hoef je niet per se een tientonner voor te zijn.
Vergeet lui niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sowieso. Maar dik is BLEEEEEGH en HUUUUU en VIEEEEEES en dunne mensen zijn mooi of zielig.
Je krijgt toch niet zozeer diabetes als je veel suiker eet?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die drinken meestal ook twee flessen cola per dag.
Of mensen hebben hier gewoon heel erg weinig verstand vanquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sowieso. Maar dik is BLEEEEEGH en HUUUUU en VIEEEEEES en dunne mensen zijn mooi of zielig.
Moet je je wassen.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Mensen vinden mij trouwens ook gewoon vies dus no worries
Douche dan wat vakerquote:Op maandag 3 februari 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Mensen vinden mij trouwens ook gewoon vies dus no worries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |