Naast je grapjas en lolbroek?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb mijn humor thuis laten liggen vanochtend
oh hier totaal niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net echt een enorme mistbank hier.
We vergeven het je, het is maandagquote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb mijn humor thuis laten liggen vanochtend
Het was ook echt een witte vlek bij mij en @essnhillsquote:Op maandag 3 februari 2025 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh hier totaal niet.
mijn zonnepanelen zitten nu op 3 dagen tijd al op meer dan 1/3 van heel januari
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:34 schreef Grotetijd het volgende:
Met extreem overgewicht is het soms inderdaad wel lastig seksen, er zijn wat meer obstakels maar voor alles is wel een oplossing. Als 1 overgewicht heeft en de ander niet is het een stuk makkelijker dan wanneer je allebei overgewicht hebt.
Dikke vrouw = eenmaal dierlijk stoten en het geval blubbert vanzelf nog een paar laffe keren mee.quote:
Nou overweeg wel een BBL inmiddelsquote:Op maandag 3 februari 2025 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar ribben laten verwijderen en lekker vet laten stofzuigeren.
je kent ons toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef Crack_ het volgende:
Ken niet veel mensen die mij schattig vinden, daarvoor PRAAT IK VEELS TE HARD HAHA XD
Neequote:
Compensatiedrangquote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef Crack_ het volgende:
Ken niet veel mensen die mij schattig vinden, daarvoor PRAAT IK VEELS TE HARD HAHA XD
ja, jullie mij ook tochquote:
Kun je beter een cursus "zelfverzekerdheid" volgen als dat van nature niet erin zit.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou overweeg wel een BBL inmiddels
"you need to lose 30 pound dis munt"quote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee![]()
Levendige fantasie en iets te veel My 600lb Life gekeken.
Dat programma keek ik wel eens als ik weer een paar kilo kwijt moest. Werd daar zo onpasselijk van dat alle eetlust me vergingquote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee![]()
Jawel hoor, op het station was je heel schattig.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heeft trouwens niemand van jullie mij ooit schattig genoemd dus ik weet niet waarom ik dit zeg
Niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Al vraag ik me soms wel af hoe mensen met extreem obesitas seksen![]()
Ohja kutquote:Op maandag 3 februari 2025 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Jawel hoor, op het station was je heel schattig.
Bij mij werkt dat juist averechts. 'O zover ben ik nog lang niet.'quote:Op maandag 3 februari 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat programma keek ik wel eens als ik weer een paar kilo kwijt moest. Werd daar zo onpasselijk van dat alle eetlust me verging
Ja dat.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat juist averechts. 'O zover ben ik nog lang niet.'
Is dit waar ze je pikkie gezien heeft?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Jawel hoor, op het station was je heel schattig.
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was inderdaad een grapje, niks mis met je pikkie
Voor mij was 't altijd wel motivatie om het niet zo ver te laten komen, en heb voor heel veel deelnemers respect gekregen zoals ze echt als een bezetene zijn gaan afvallen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee![]()
"Er kan nog makkelijk een pak chocoladekoekjes bij"quote:Op maandag 3 februari 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |