SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
wat hoe?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op het randje van het bed gaan walrussen.
Dan kan de ander de blubber opzij duwen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat hoe?waarom het randje, welk standje?
Is dat de tegenhanger van feboruari?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open van mist.
Dude..quote:Op maandag 3 februari 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Al vraag ik me soms wel af hoe mensen met extreem obesitas seksen![]()
DUDE!quote:Op maandag 3 februari 2025 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op het randje van het bed gaan walrussen.
waarom moet dat op het randjequote:Op maandag 3 februari 2025 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan de ander de blubber opzij duwen.
Nee had ik al. Maar wel weer aangekomen na ongelukquote:Op maandag 3 februari 2025 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij na de meet een buik gekweekt?
Zes maandenplanquote:Op maandag 3 februari 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahaha
[..]
Ook een meerjarenplan dus
Gewicht: 41.8quote:
Net echt een enorme mistbank hier.quote:
Het is nog lunchtijd hierquote:Op maandag 3 februari 2025 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was een grap omdat het antwoord op die vraag me nogal voor de handliggend leekquote:Op maandag 3 februari 2025 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewicht: 41.8
Doel: 45+
Heb je ze omgedraaid?
Ook als ze allebei obees zijn?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan de ander uit de benen tillen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom moet dat op het randje
ijs, je maakt het niet per se duidelijker
Wie wil er nou minder dan 45 wegen bij een normale lengte?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewicht: 41.8
Doel: 45+
Heb je ze omgedraaid?
Moet ze 38 gaan wegen ofzoquote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie wil er nou minder dan 45 wegen bij een normale lengte?
Oh je houdt het ook gelijk ergonomisch verantwoordquote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan de ander uit de benen tillen.
Ik heb mijn humor thuis laten liggen vanochtendquote:Op maandag 3 februari 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was een grap omdat het antwoord op die vraag me nogal voor de handliggend leek
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je houdt het ook gelijk ergonomisch verantwoord
Krek is wel een ukkie hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
pardonquote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan de ander uit de benen tillen.
fat shaming to the maxquote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:34 schreef Grotetijd het volgende:
Met extreem overgewicht is het soms inderdaad wel lastig seksen, er zijn wat meer obstakels maar voor alles is wel een oplossing.
Paar ribben laten verwijderen en lekker vet laten stofzuigeren.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koetsje Koetsje Crackjequote:Op maandag 3 februari 2025 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krek is wel een ukkie hoor
Naast je grapjas en lolbroek?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb mijn humor thuis laten liggen vanochtend
oh hier totaal niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net echt een enorme mistbank hier.
We vergeven het je, het is maandagquote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb mijn humor thuis laten liggen vanochtend
Het was ook echt een witte vlek bij mij en @essnhillsquote:Op maandag 3 februari 2025 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh hier totaal niet.
mijn zonnepanelen zitten nu op 3 dagen tijd al op meer dan 1/3 van heel januari
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:34 schreef Grotetijd het volgende:
Met extreem overgewicht is het soms inderdaad wel lastig seksen, er zijn wat meer obstakels maar voor alles is wel een oplossing. Als 1 overgewicht heeft en de ander niet is het een stuk makkelijker dan wanneer je allebei overgewicht hebt.
Dikke vrouw = eenmaal dierlijk stoten en het geval blubbert vanzelf nog een paar laffe keren mee.quote:
Nou overweeg wel een BBL inmiddelsquote:Op maandag 3 februari 2025 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar ribben laten verwijderen en lekker vet laten stofzuigeren.
je kent ons toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef Crack_ het volgende:
Ken niet veel mensen die mij schattig vinden, daarvoor PRAAT IK VEELS TE HARD HAHA XD
Neequote:
Compensatiedrangquote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef Crack_ het volgende:
Ken niet veel mensen die mij schattig vinden, daarvoor PRAAT IK VEELS TE HARD HAHA XD
ja, jullie mij ook tochquote:
Kun je beter een cursus "zelfverzekerdheid" volgen als dat van nature niet erin zit.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou overweeg wel een BBL inmiddels
"you need to lose 30 pound dis munt"quote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee![]()
Levendige fantasie en iets te veel My 600lb Life gekeken.
Dat programma keek ik wel eens als ik weer een paar kilo kwijt moest. Werd daar zo onpasselijk van dat alle eetlust me vergingquote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee![]()
Levendige fantasie en iets te veel My 600lb Life gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |