Ook dat kan niet. Met uitzondering op terrorisme uit mijn hoofd.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die gast heeft toch een dubbele nationaliteit?
Het kan gewoon wel, als je het doet. Het kan alleen maar niet omdat dit verzonnen is. Trump doet het ook gewoon.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:58 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Iemand met de Nederlandse nationaliteit kan je niet het land uitzetten.
Typisch dom rechts weer. Economische crisis? Land uitzetten? Covid? Land uitzetten?
Ach de rechter is ook maar een mening.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Origami94 het volgende:
Overigens is hij verdachte. Laten we eens kijken of het verhaal niet verzonnen is tot een rechter zich hierover mag buigen.
Mensen die weigeren hun dubbele nationaliteit op te geven tonen zich onvoldoende toegeweid aan Nederland en zouden bij ernstige overtredingen de Nederlandse nationaliteit kwijt moeten kunnen raken.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:58 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Iemand met de Nederlandse nationaliteit kan je niet het land uitzetten.
Typisch dom rechts weer. Economische crisis? Land uitzetten? Covid? Land uitzetten?
Trump heeft zich ook te houden aan de rechtstaat, het congres en de grondwet. Beter nog Trump kan sneller handelen maar is ook sneller gebonden dan de Nederlandse staat die met een gw art 120 zich niet aan de grondwet getoetst kan wordenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het kan gewoon wel, als je het doet. Het kan alleen maar niet omdat dit verzonnen is. Trump doet het ook gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie mijn eerdere conclusie. Een nationaliteit kan je niet zomaar opgeven. Volgens mij geldt dit ook voor de Amerikaanse nationaliteit waar je zelfs belastingplichtige bent als je er zelfs niet meer woont.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die weigeren hun dubbele nationaliteit op te geven tonen zich onvoldoende toegeweid aan Nederland en zouden bij ernstige overtredingen de Nederlandse nationaliteit kwijt moeten kunnen raken.
Net zoals een dubbele nationaliteit onwenselijk is voor publieke functies en politieke functies.
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Trump heeft zich ook te houden aan de rechtstaat, het congres en de grondwet. Beter nog Trump kan sneller handelen maar is ook sneller gebonden dan de Nederlandse staat die met een gw art 120 zich niet aan de grondwet getoetst kan wordenAl vraag ik mij af of een rechter in de VS kan dwingen om een rechterlijke uitspraak te bewerkstelligen. In Nederland kan de rechter vaak alleen een dwangsom uitspreken waardoor je casussen krijgt zoals in de zaak van de Volkskrant vs Min VWS inzake het WOB verzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezelf quoten.....quote:Op maandag 3 februari 2025 14:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Al vraag ik mij af of een rechter in de VS kan dwingen om een rechterlijke uitspraak te bewerkstelligen. In Nederland kan de rechter vaak alleen een dwangsom uitspreken waardoor je casussen krijgt zoals in de zaak van de Volkskrant vs Min VWS inzake het WOB verzoek
quote:Waroom moet ik doen wat jullie doen, ik niet, echt niet.
ik proberen dingen te vertellen en jullie blijven sarcastiek en arrogante, en nog Anonyme.
hahaha
Die reeks kan je helaas niet meer in posten.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dadr Hari topicreeks![]()
Met Franse troll @:zouzou
[..]
Als we jou niet meer zien posten, dan weten we genoegquote:Op maandag 3 februari 2025 12:37 schreef Richestorags het volgende:
Verder is hij gewoon een moordwapen met zijn lichaam en training.
Gezien deze feiten, zou dit keer minimaal 5 jaar en TBS met dwangverpleging wel op zijn plaats zijn. Deze gozer heeft een hoop mentale issues.
Hari mag dan wel tuig zijn. Maar denk niet dat hij zich inlaat met fokkers.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als we jou niet meer zien posten, dan weten we genoeg
Alles voor de viewsquote:Op maandag 3 februari 2025 13:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt. Snap ik ook wel. Dat ze liever zo'n vechter hebben dan een salarisadministrateur met een bril en een beginnend buikje die op zaterdag aan padel doet. Dan maar wat klappen
Precies. Dit soort genetisch afval heb je niets aan. NL nationaliteit afnemen en geef Marokko maar een paar ton zodat hij daar zijn straf uit mag zitten.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het kan gewoon wel, als je het doet. Het kan alleen maar niet omdat dit verzonnen is. Trump doet het ook gewoon.
Denk je dat ik Badr ben?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als we jou niet meer zien posten, dan weten we genoeg
Ik zie het ja. Gestopt met anabolen denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij is gigantisch afgevallen, onherkenbaar gewoon.
Miezerige ecto is het gewoonquote:Op maandag 3 februari 2025 12:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij is gigantisch afgevallen, onherkenbaar gewoon.
Volgende keer minder praten dus.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Amsterdamse politie is ook al bij Badr langsgeweest voor een gesprek met hem over geweld tegen zijn partner.
Dat gesprek heeft blijkbaar niet echt geholpen.
Die gaat wel een tijdje naar binnen denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
'Politie had eerder al een stopgesprek met Badr Hari over fysiek geweld ex'
video :
https://www.rtl.nl/boulev(...)r-al-een-stopgesprek
Het stopgesprek…quote:Op maandag 3 februari 2025 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
'Politie had eerder al een stopgesprek met Badr Hari over fysiek geweld ex'
video :
https://www.rtl.nl/boulev(...)r-al-een-stopgesprek
Inderdaad maar dat was voor het cancellen.quote:Op maandag 3 februari 2025 23:40 schreef havanagila het volgende:
Sowieso, dat ie na Koen Everink überhaupt nog de ring in mocht.
De Amsterdamse politie denkt daar blijkbaar anders over.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Een stop gesprek heb je met kinderen toch? Niet met tuig dat al voor allerlei zaken is veroordeeld?
Hier gaat het om een 100% Germaans vrouwtje dat hem adoreerde. Straalt ook op jou af man.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:11 schreef matspontius het volgende:
Ach, ligt in de aard - vrouwen zijn nu eenmaal ondergeschikt aan de man in dat soort contreien dus een goed voorbeeld voor al die malloten die hem blind adoreren - nog zo'n typische uiting van domheid
Dat laatste hebben veel vrouwen helaas ook. En amper tot geen eigenwaarde.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 06:09 schreef Chadi het volgende:
Wat zien vrouwen in zo'n gast? Ze moeten haast zelf een complex hebben.
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:16 schreef damsco het volgende:
Geen enkel medelijden met de vrouw, als je met een beest zoals hari trouwt en kinderen maakt dan wist je wat je in huis haalde. Die gast is compleet gestoord en een gevaar voor de samenleving.
Die loopt over een jaar weer buiten, en dan zijn we vervolgens als samenleving heel verbaasd als hij zijn ex daarna definitief het licht uit de ogen slaat.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die gaat wel een tijdje naar binnen denk ik.
Hij kan al 10 jaar niet meer winnen tegen geen enkele tegenstander, zijn laatste overwinning is uit 2015quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef RotatoR het volgende:
Badr stront kan niet winnen van Rico dus gaat hij maar vrouwen meppen.
Ik hoop toch van niet. Hij heeft alleen al tien maanden voorwaardelijk van zijn vorige zaak. Ook heeft hij inmiddels een stapeling.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die loopt over een jaar weer buiten, en dan zijn we vervolgens als samenleving heel verbaasd als hij zijn ex daarna definitief het licht uit de ogen slaat.
Ik vind 14 maanden al verbazend lang. Hier in de buurt woont ook zo'n onverbeterlijke idioot die behalve mensen in elkaar kickboxen ook drugshandel, ramkraken, steekpartijen en bomaanslagen als hobby heeft. Die stoppen ze steeds maar een paar weken tot maanden weg en dan kan ie weer verder met zijn totale onvermogen tot normaal gedrag.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Het belachelijke is dat hij alweer een tijdje vrij rondloopt. Ik ben helemaal niet zo voor alleen maar harder straffen en best te porren voor tweede kans overwegingen, maar zo'n idioot agressief figuur met een patroon van ernstige mishandelingen na 14 maanden weer op straat laten is helemaal losgeslagen.
Geld hè?quote:Op maandag 3 februari 2025 23:40 schreef havanagila het volgende:
Sowieso, dat ie na Koen Everink überhaupt nog de ring in mocht.
En schijt aan reputatie. Die idioot uit mijn buurt vult zijn vrije tijd (als in: wanneer hij niet vastzit) met kickboksen. Je zou zeggen dat een school zo'n losgeslagen gladiool die zijn vaardigheden al meerdere malen heeft ingezet voor zwaar geweld en daarvoor veroordeeld is niet meer wil trainen, maar nee hoor.quote:
Het is feitelijk niet onwaar. Een vrouw die een relatie met Badr aangaat, is ook verantwoordelijk voor de misère die haar overkomt. Het is niet alsof zijn "CV" niet bij iedereen bekend is inmiddels.quote:
Kickboksen is altijd al schimmig geweest. Je had in de jaren '80 al André Brilleman. De gala's hebben altijd veel criminelen aangetrokken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En schijt aan reputatie. Die idioot uit mijn buurt vult zijn vrije tijd (als in: wanneer hij niet vastzit) met kickboksen. Je zou zeggen dat een school zo'n losgeslagen gladiool die zijn vaardigheden al meerdere malen heeft ingezet voor zwaar geweld en daarvoor veroordeeld is niet meer wil trainen, maar nee hoor.
Nu geloof ik echt dat vechtsporten iemand die wat verloren en onmogelijk is kan helpen het rechte pad weer te vinden door discipline en een doel mee te geven, maar dit soort figuren moet je toch helemaal niet in je sport willen hebben?
Daarom heb ik er ook nog voor geen vijf cent medelijden mee, met uitzondering van de kinderen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
Als je naar hem kijkt zie je gewoon dat hij een vrouwenmepper is.
Dat er nog vrouwen intrappen in zo'n gozer.
Het één sluit het ander niet uit. Je mag er best medelijden mee hebben én ze alsnog verantwoordelijk houden voor de keuze met zo'n gozer te zijn. Ik wens haar niet toe dat ze in elkaar wordt gemept als gevolg van haar keuze met hem te zijn. Het is echter wel een onvermijdelijk gevolg, maar leuk is het niet voor haar. Vooral hoop je dat ze er wat van leert.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook nog voor geen vijf cent medelijden mee, met uitzondering van de kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |