SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oei, ik moet niet te lang naar het konijn in de OP kijken, het begint te kriebelen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
krijg je hongerquote:Op zondag 2 februari 2025 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, ik moet niet te lang naar het konijn in de OP kijken, het begint te kriebelen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Probeer het zou ik zeggenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vond chips v 5 dagen geleden
Zou je dat nog kunnen eten:')![]()
proef je vanzelfquote:Op zondag 2 februari 2025 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Zou je dat nog kunnen eten![]()
Dood ga je er niet vanquote:Op zondag 2 februari 2025 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Zou je dat nog kunnen etenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Vermoed ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oeh zal zo een foto makenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik vind levende konijntjes leukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ookquote:Op zondag 2 februari 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik vind levende konijntjes leuk
♡♡♡♡![]()
Ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik vind levende konijntjes leuk![]()
![]()
Denk dat het vooral is of het nog krokant is zeg maar. Niet dat het bedorven is.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb t opgegeten.. idd ietsje minder knapperigquote:Op zondag 2 februari 2025 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk dat het vooral is of het nog krokant is zeg maar. Niet dat het bedorven is.
Wel lekker♡♡♡♡![]()
@Dr.Mikey hoor jij wel eens het woord slof voor zacht geworden koekjes en chips enzo?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Toen wij nog een kroeg hadden liep mijn konijn daar regelmatig gewoon los rondvond ie leuk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2025 23:22:04 ]![]()
Nee er lopen hier wildequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is wel donker nu, schien morgenochtendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, ik had in mn vorige huis ook een freeroamer. Was wel gezellig, mis hem soms nog welquote:Op zondag 2 februari 2025 23:21 schreef Harrie het volgende:
Toen wij nog een kroeg hadden liep mijn konijn daar regelmatig gewoon los rondvond ie leuk
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
een freeroamerquote:Op zondag 2 februari 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik had in mn vorige huis ook een freeroamer. Was wel gezellig, mis hem soms nog welwat heb jij allemaal leuke woorden overal voor hahahahahahaha ik merk dat ik echt een ouwe lul aan het worden ben
![]()
![]()
Potverdorie vandaag voor t eerst in laaannggeee tijd weer Chinees gegeten. Super lekker.
Alleen jammer dat mijn lijf een uur nadat ik in bed lag tot de conclusie kwam dat 't er toch niet echt meer thuishoorde
Al heb ik sowieso erg veel van mezelf/mijn lijf gevraagd...2 Uur opgetreden totaal terwijl ik nog liep te hoesten en te proesten en amper iets binnenhield
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ben benieuwd!quote:
De konijnenstand is best wel achteruit gegaan door alle ziektes, vroeger zag je overal wilde konijnen, tegenwoordig stuk minder.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gossie..... hier heb je een stickerquote:Op zondag 2 februari 2025 23:25 schreef Grotetijd het volgende:
Potverdorie vandaag voor t eerst in laaannggeee tijd weer Chinees gegeten. Super lekker.
Alleen jammer dat mijn lijf een uur nadat ik in bed lag tot de conclusie kwam dat 't er toch niet echt meer thuishoorde
Al heb ik sowieso erg veel van mezelf/mijn lijf gevraagd...2 Uur opgetreden totaal terwijl ik nog liep te hoesten en te proesten en amper iets binnenhield
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Doesn't matter had Chineesquote:Op zondag 2 februari 2025 23:25 schreef Grotetijd het volgende:
:')![]()
Ja, eentje die gewoon los rondloopt. Dat noemen ze zo?quote:Op zondag 2 februari 2025 23:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
een freeroamerwat heb jij allemaal leuke woorden overal voor hahahahahahaha ik merk dat ik echt een ouwe lul aan het worden ben
Ik ga gewoon met mn tijd mee, jong van geest enzo
Was wel écht heel lekker in the momentquote:Op zondag 2 februari 2025 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doesn't matter had ChineesDenk oprecht dat 't zeker een half jaar geleden was dat ik voor 't laatst Chinees at
Well, life can be a riot
Heb je er 2 keer van kunnen genieten? En dat zonder ervan aan te komen, ideaal!quote:Op zondag 2 februari 2025 23:25 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ben ook wel jong van geest gelukkigquote:Op zondag 2 februari 2025 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, eentje die gewoon los rondloopt. Dat noemen ze zo?
Ik ga gewoon met mn tijd mee, jong van geest enzo![]()
![]()
Mag ook wel, in de kleuterklas die dts heetquote:Op zondag 2 februari 2025 23:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel jong van geest gelukkig
die verkrachting van het woord oprecht moet ik ook heeeeeel erg aan wennenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was wel écht heel lekker in the momentDenk oprecht dat 't zeker een half jaar geleden was dat ik voor 't laatst Chinees at
Dat heeft niks met jou te maken @Grotetijd dat meen ik oprecht![]()
Precies, dat is ook wel weer fijnquote:Op zondag 2 februari 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je er 2 keer van kunnen genieten? En dat zonder ervan aan te komen, ideaal!
Well, life can be a riot
quote:Op zondag 2 februari 2025 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
die verkrachting van het woord oprecht moet ik ook heeeeeel erg aan wennen
Dat heeft niks met jou te maken @:Grotetijd dat meen ik oprecht
♡♡♡♡![]()
die trek is soms wel heel slecht hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag ook wel, in de kleuterklas die dts heet![]()
![]()
[..]
die verkrachting van het woord oprecht moet ik ook heeeeeel erg aan wennen
Dat heeft niks met jou te maken @:Grotetijd dat meen ik oprechtBen blij dat 't zo oprecht is. Oprecht.
Well, life can be a riot
[..]
die trek is soms wel heel slecht hoor
♡♡♡♡![]()
Ik weet het, ik ook, die post was nog resultaat van wat ergernisquote:Op zondag 2 februari 2025 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
die trek is soms wel heel slecht hoor
Maar soms doe ik er ook wel aan meehand in eigen boezem enzo
Ja, jij hebt zeker geen boezem om je hand in te steken?quote:
Of toch manboobs? (of ken je dat woord ook niet?)
Ik had het verkeerd begrepenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zeker geen boezem om je hand in te steken?
Of toch manboobs? (of ken je dat woord ook niet?)
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 23:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oja, emoticons posten mag niet meer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Word 'm voor mij de komende paar uur niet denk ik. Ging om kwart over 9 m'n bed in, heb vervolgens wel geteld een half uur m'n ogen echt dicht kunnen doen. Daarna vooral een podcast geluisterd, en ben nu klaar wakkerquote:
Well, life can be a riot
quote:Op zondag 2 februari 2025 23:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oja, emoticons posten mag niet meer
Lekker gewoon de hele dag in bed liggenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:44 schreef Harrie het volgende:
daarom ga ik nooit op dat soort tijdstippen in bed liggen
Wel wakker, maar toch, bed
Ik dus normaliter ook nooit. Meestal rond 1 uur half 2 tegenwoordig.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:44 schreef Harrie het volgende:
daarom ga ik nooit op dat soort tijdstippen in bed liggen
Maar was echt té moe (dacht ik) vanavond. Maar blijkbaar toch niet "zo" moe. En nu ben ik klaar wakker
Well, life can be a riot
kan me niet herrinneren dat ik echt ooit een complete dag in bed heb doorgebracht (behalve als ik ziek was)quote:Op zondag 2 februari 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker gewoon de hele dag in bed liggen
Wel wakker, maar toch, bed
Ook niet samen met leuk gezelschap![]()
Zelfs dan nietquote:Op zondag 2 februari 2025 23:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan me niet herrinneren dat ik echt ooit een complete dag in bed heb doorgebracht (behalve als ik ziek was)
Ook niet samen met leuk gezelschap
♡♡♡♡![]()
Je moest dan ook niet liggen en hangen ...quote:Op zondag 2 februari 2025 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee zelfs dan was er wel ergens een moment dat ik dat liggen en hangen wel beu was♡♡♡♡![]()
ik wilde het netjes houden hcquote:Op zondag 2 februari 2025 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je moest dan ook niet liggen en hangen ...![]()
![]()
Sinds wanneer?quote:
En why?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er is niks fijners dan als je ziek bent gewoon de hele dag met een deken over je heen op de bank liggen en filmpjes/series kijken
Well, life can be a riot
Ik ook niet, geen 24 uurs dag, wel pas rond 16 uur opstaan ofzo, maar dan was ik of pas om 9 uur ofzo gaan slapen, of met leuk gezelschap. Allebei al heel lang geleden welquote:Op zondag 2 februari 2025 23:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan me niet herrinneren dat ik echt ooit een complete dag in bed heb doorgebracht (behalve als ik ziek was)
Ook niet samen met leuk gezelschap
![]()
Ow ja dat wel maar altijd wel ergens even opstaan bedoelde ik.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, geen 24 uurs dag, wel pas rond 16 uur opstaan ofzo, maar dan was ik of pas om 9 uur ofzo gaan slapen, of met leuk gezelschap. Allebei al heel lang geleden wel![]()
Ja, Harrie is altijd de netheid zelve, dus dat klinkt wel geloofwaardigquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, Harrie is altijd de netheid zelve, dus dat klinkt wel geloofwaardigIk geloof mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
En 24 uur zonder toiletgang is ook wel een uitdagingquote:Op zondag 2 februari 2025 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
Je moet altijd even eten/ douchen etc..
quote:Op zondag 2 februari 2025 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, Harrie is altijd de netheid zelve, dus dat klinkt wel geloofwaardigIk had ook kunnen typen dat zelfs nadat ik dat leuke gezelschap heel de middag uit elkaar had getrokken er toch een moment kwam dat ik vond dat ik op moest staan maar dan komt er nog veel meer commentaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Psiesquote:Op zondag 2 februari 2025 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En 24 uur zonder toiletgang is ook wel een uitdaging
Maar dat telt allemaal niet♡♡♡♡![]()
Deze manquote:Op zondag 2 februari 2025 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen typen dat zelfs nadat ik dat leuke gezelschap heel de middag uit elkaar had getrokken er toch een moment kwam dat ik vond dat ik op moest staan maar dan komt er nog veel meer commentaar♡♡♡♡![]()
dat red ik soms niet eens een volledige nachtquote:Op zondag 2 februari 2025 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En 24 uur zonder toiletgang is ook wel een uitdaging![]()
![]()
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zondag 2 februari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat red ik soms niet eens een volledige nacht♡♡♡♡![]()
Naja ik bedoelde echt langere tijd uit bed, even naar wc, wat eten en drinken en daarna gelijk weer naar bed, vind ik nog vallen onder de hele dag in bedquote:Op zondag 2 februari 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Psies
Maar dat telt allemaal niet
Ja dat bedoelde ik ook, maar een paar uur naar de bank verhuizen dat valt toch wel onder opstaan tochquote:Op zondag 2 februari 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ik bedoelde echt langere tijd uit bed, even naar wc, wat eten en drinken en daarna gelijk weer naar bed, vind ik nog vallen onder de hele dag in bed![]()
![]()
Maar als je het soms nog wel een volledige nacht red, ben je nog niet extreem oud?quote:Op zondag 2 februari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat red ik soms niet eens een volledige nacht
goed getrainde blaasquote:Op zondag 2 februari 2025 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je het soms nog wel een volledige nacht red, ben je nog niet extreem oud?![]()
![]()
Jazeker dat wel!quote:Op zondag 2 februari 2025 23:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook, maar een paar uur naar de bank verhuizen dat valt toch wel onder opstaan toch
Hmpf, nu heb ik zin in een beddag
ik ga dat morgen doenquote:Op maandag 3 februari 2025 00:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker dat wel!
Hmpf, nu heb ik zin in een beddaglekker tot half 12 in mijn bed blijven liggen en dan ff douchen en werken
![]()
![]()
Kies een dag in 't weekend. Plan he-le-maal niks. Haal je favoriete snacks/drinken in huis en ga gewoon lekker de hele dag in bed / op de bank hangen.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker dat wel!
Hmpf, nu heb ik zin in een beddagWell, life can be a riot
Ik woensdagquote:Op maandag 3 februari 2025 00:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga dat morgen doenlekker tot half 12 in mijn bed blijven liggen en dan ff douchen en werken
Ff de PlayStation updaten alvastOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In mijn agenda zie ik dat ik dat 16 februari kan doenquote:Op maandag 3 februari 2025 00:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga dat morgen doenlekker tot half 12 in mijn bed blijven liggen en dan ff douchen en werken
Naja het lekker in bed blijven liggen deel. Douchen en werken dan niet.
Mja voor jou is het ook niet geheel vrijwillig, dan is het toch minder leuk.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je vergeet "nodig Harrie ook uit" er tussen te zettenquote:Op maandag 3 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kies een dag in 't weekend. Plan he-le-maal niks. Haal je favoriete snacks/drinken in huis en ga gewoon lekker de hele dag in bed / op de bank hangen.![]()
Done, 16 februari staat gereserveerdquote:Op maandag 3 februari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kies een dag in 't weekend. Plan he-le-maal niks. Haal je favoriete snacks/drinken in huis en ga gewoon lekker de hele dag in bed / op de bank hangen.
Dacht dat dat wel vanzelfsprekend wasquote:Op maandag 3 februari 2025 00:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je vergeet "nodig Harrie ook uit" er tussen te zetten
Well, life can be a riot
Kijk. That's the spirit!quote:Op maandag 3 februari 2025 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Done, 16 februari staat gereserveerdWell, life can be a riot
Exactquote:Op zondag 2 februari 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ik bedoelde echt langere tijd uit bed, even naar wc, wat eten en drinken en daarna gelijk weer naar bed, vind ik nog vallen onder de hele dag in bed
Dat bedoelde ik ook♡♡♡♡![]()
moet 16 februari gaan lunchen met die ouwe en zijn heks en de rest van de familie en daarna bowlen![]()
heb nog niet officieel aangemeld dus.......![]()
Ik zou me maar aanmeldenquote:Op maandag 3 februari 2025 00:06 schreef Harrie het volgende:
moet 16 februari gaan lunchen met die ouwe en zijn heks en de rest van de familie en daarna bowlen![]()
heb nog niet officieel aangemeld dus.......
Bowlen, dat heb ik ook al in geen eeuwen gedaan, vond t altijd best leuk, al vond ik midgetgolf wel leuker.
Alsof die 2 dingen ook maar met elkaar vergelijkbaar zijn
Ik ben tijdje terug nog wezen bowlen met @MR Porno en Eric toen heb ik zelfs met links nog een strike weten te gooienquote:Op maandag 3 februari 2025 00:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou me maar aanmelden
Bowlen, dat heb ik ook al in geen eeuwen gedaan, vond t altijd best leuk, al vond ik midgetgolf wel leuker.
Alsof die 2 dingen ook maar met elkaar vergelijkbaar zijn![]()
Midgetgolf heb ik denk ik voor het laatst gespeeld in de vorige eeuw
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2025 00:17:06 ]![]()
Kloptquote:Op maandag 3 februari 2025 00:20 schreef Harrie het volgende:
* Harrie heeft er de laatste tijd ook maar weinig zin in maar heel de dag thuis zitten is ook niks
Ik wil ook niet thuiszitten♡♡♡♡![]()
ik kreeg de keuze, of heel de dag alles en iedereen en zijn moeder bolken of halve dagen gaan werken.
keuze snel gemaakt![]()
![]()
Links of rechts gooien maakt voor mij geen verschil, even slechtquote:Op maandag 3 februari 2025 00:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben tijdje terug nog wezen bowlen met @:Mr Porno en Eric toen heb ik zelfs met links nog een strike weten te gooien![]()
Midgetgolf heb ik denk ik voor het laatst gespeeld in de vorige eeuw
Wow, dan hou jij zeker niet van midgetgolfik heb het denk ik 3 jaar geleden voor het laatst gedaan, lekker eenvoudig tijdverdrijf (was een date, wilde eens wat anders dan hapje drankje)
Ik kreeg die keuze nietquote:Op maandag 3 februari 2025 00:22 schreef Harrie het volgende:
ik kreeg de keuze, of heel de dag alles en iedereen en zijn moeder bolken of halve dagen gaan werken.
keuze snel gemaakt♡♡♡♡![]()
Is het een keer rustig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vind dat wel leukquote:Op maandag 3 februari 2025 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Links of rechts gooien maakt voor mij geen verschil, even slecht
Wow, dan hou jij zeker niet van midgetgolfik heb het denk ik 3 jaar geleden voor het laatst gedaan, lekker eenvoudig tijdverdrijf (was een date, wilde eens wat anders dan hapje drankje)
maar dat ik er aan denk om te gaan doen
![]()
![]()
Ja collega’s in Enschede zeggen dat.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
@:Dr.Mikey hoor jij wel eens het woord slof voor zacht geworden koekjes en chips enzo?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even wat puntjes inhalen dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar in Hengelo niet?quote:Op maandag 3 februari 2025 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja collega’s in Enschede zeggen dat.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ken nog niet veel tukkers hier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet er even niet na mij gereageerd worden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb dat met Limbo'squote:Op maandag 3 februari 2025 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je bent er ook niet zo dol op geloof ik![]()
![]()
Je hebt er wel een paar goeie tussen zitten.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je bent er ook niet zo dol op geloof ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, we vieren zelfs niet hetzelfde carnavalquote:Op maandag 3 februari 2025 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijken Brabanders niet op Limburgers?![]()
![]()
Owquote:Op maandag 3 februari 2025 00:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee, we vieren zelfs niet hetzelfde carnaval♡♡♡♡![]()
Brabanders ook niet veel mee.
Grunnigers vind ik meestal wel mooi nuchter volk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ik ga nergens zeggen dat het geen leuke mensen zijn ofzo want dat kan ik niet aantonen alleen is het wel zo dat mijn ervaringen zo negatief zijn dat ze standaard met 3-0 achter staan als het gaat om vertrouwen en meestal zelfs wel met 5-0 ligt een beetje aan de situatiequote:![]()
Ik voel mij meer Tukker dan Limbo wel, maar beetje een mix na 17 jaar Enschede, 11 jaar Eindhoven, 8 jaar Zeeuws-Vlaanderen, 5 jaar Limburg, van alles iets en nietsquote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Brabanders ook niet veel mee.
Grunnigers vind ik meestal wel mooi nuchter volk.
♡♡♡♡![]()
die paar jaar hebben geen invloed denk ik, het wordt er met een paplepel ingegooid heb ik het ideequote:Op maandag 3 februari 2025 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik voel mij meer Tukker dan Limbo wel, maar beetje een mix na 17 jaar Enschede, 11 jaar Eindhoven, 8 jaar Zeeuws-Vlaanderen, 5 jaar Limburg, van alles iets en niets![]()
![]()
Van die echte Rotterdammers ook mooi.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die echte Rotterdammers ook mooi.
[ Bericht 1% gewijzigd door HappyCharly op 03-02-2025 00:50:31 ]♡♡♡♡![]()
Goed geradenquote:Op maandag 3 februari 2025 00:33 schreef Harrie het volgende:
HC en Rotterdam heb ik mijn twijfels over♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 00:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
die paar jaar hebben geen invloed denk ik, het wordt er met een paplepel ingegooid heb ik het ideedat zou zo maar kunnen.
Laatst sollicitatiegesprek, werd ook gevraagd hoe iemand (van boven de rivieren) dacht om te gaan met de Limburgse cultuur. Dat ze niet recht in je gezicht zeggen hoe ze over iets denken, maar achter je rug om bij het koffiezetapparaat
Goed gezien danquote:Op maandag 3 februari 2025 00:34 schreef Harrie het volgende:
ik heb mijn oogkleppen meestal af als ik hier ben♡♡♡♡![]()
Is er een regio in Nederland waar die meer voorkomen dan elders?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat achterbakse daar ga ik heel erg slecht op jaquote:Op maandag 3 februari 2025 00:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
*knip* de Limburgse cultuur. Dat ze niet recht in je gezicht zeggen hoe ze over iets denken, maar achter je rug om bij het koffiezetapparaat![]()
![]()
Yes in mijn ervaring welquote:Op maandag 3 februari 2025 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is er een regio in Nederland waar die meer voorkomen dan elders?
En t tegenovergestelde ook
Maar dat ervaart iedereen misschien wel anders♡♡♡♡![]()
Achterbaks is iig niet limburgsquote:Op maandag 3 februari 2025 00:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat achterbakse daar ga ik heel erg slecht op ja♡♡♡♡![]()
Ja, ik wist helemaal niet dat ze daar om bekend staan.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat achterbakse daar ga ik heel erg slecht op ja
Mja ook niet allemaal, want het was een noord-Limburger die het zelf opmerkte.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Vanaf Venlo begint het langzaam aan steeds meer en meer de overhand te nemenquote:Op maandag 3 februari 2025 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wist helemaal niet dat ze daar om bekend staan.
Mja ook niet allemaal, want het was een noord-Limburger die het zelf opmerkte.![]()
![]()
Ik heb ook nog nooit gehoord dat achterbaks typisch Limburgs isquote:Op maandag 3 februari 2025 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wist helemaal niet dat ze daar om bekend staan.
Mja ook niet allemaal, want het was een noord-Limburger die het zelf opmerkte.♡♡♡♡![]()
Wat ik hoor dus wel?quote:Op maandag 3 februari 2025 00:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Achterbaks is iig niet limburgs
Naja achterbaks, het is vooral dat ze het lastig vinden om recht in je gezicht te zeggen hoe ze over iets denken.
Volgens mij hebben de Belgen het daar ook wel moeilijk mee.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat hoor je ook pas als je daar regelmatig bij de koffieautomaat staatquote:Op maandag 3 februari 2025 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gehoord dat achterbaks typisch Limburgs is![]()
![]()
Ik vind echt n groot verschil zitten tussen moeilijk vincen om direct te zijn en achterbaks. Limburgs zijn niet achterbaks Belgen ook niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ik hoor dus wel?
Naja achterbaks, het is vooral dat ze het lastig vinden om recht in je gezicht te zeggen hoe ze over iets denken.
Volgens mij hebben de Belgen het daar ook wel moeilijk mee.
Plus in je gezicht lomp en gemeen zijn is niet beter.
Beter ben je gewoon niet lomp en gemeen.♡♡♡♡![]()
Niet mee eensquote:Op maandag 3 februari 2025 00:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat hoor je ook pas als je daar regelmatig bij de koffieautomaat staat♡♡♡♡![]()
Het verdraaien van de feiten en verantwoordelijkheden proberen te vervagen zodat niemand het gedaan heeft als er wat mis gaat met een project dat staat los van hard en direct zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind echt n groot verschil zitten tussen moeilijk vincen om direct te zijn en achterbaks. Limburgs zijn niet achterbaks Belgen ook niet.
Beter ben je gewoon niet lomp en gemeen.
Zoals ik al zei, ik heb zeer slechte ervaringen met Limbo's en ik vertrouw ze standaard voor geen meter meer ben te vaak in mijn laars gepist door dat kutvolk![]()
Dat mag je uiteraard vindenquote:Op maandag 3 februari 2025 00:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het verdraaien van de feiten en verantwoordelijkheden proberen te vervagen zodat niemand het gedaan heeft als er wat mis gaat met een project dat staat los van hard en direct zijn.
Zoals ik al zei, ik heb zeer slechte ervaringen met Limbo's en ik vertrouw ze standaard voor geen meter meer ben te vaak in mijn laars gepist door dat kutvolk
Maar heel Limburg en België is niet achterbaks♡♡♡♡![]()
Belgen heb ik nog nooit problemen mee gehad niequote:Op maandag 3 februari 2025 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat mag je uiteraard vinden
Maar heel Limburg en België is niet achterbaks![]()
![]()
Werden net in 1 moeite erbij genoemdquote:Op maandag 3 februari 2025 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Belgen heb ik nog nooit problemen mee gehad nie♡♡♡♡![]()
Maar doe je het zelf? mensen iets recht in hun gezicht zeggen ipv achter de rug?quote:Op maandag 3 februari 2025 00:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ik hoor dus wel?
Volgens mij hebben de Belgen het daar ook wel moeilijk mee.
Smile, it's free therapy.![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 februari 2025 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Belgen heb ik nog nooit problemen mee gehad nie
*want dat taaltje is zo..*
♡♡♡♡![]()
Bij het moeilijk vinden om direct te zijn wat zomaar zou kunnen.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Werden net in 1 moeite erbij genoemd
Mijn ervaringen zijn echt limbo's en ook daar heb je gewoon goeie en leuke mensen maar dan moet je wel echt heel erg goed zoeken![]()
![]()
Nee, achterbaks is misschien wat overtrokken, maar je kan ook je mening geven zonder gelijk lomp en gemeen te zijn. Het werkt heel lastig als iemand recht in je gezicht het ene zegt, maar je er vervolgens via de wandelgangen achter moet komen dat hij bij andere mensen heel andere verhalen heeft opgehangen.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind echt n groot verschil zitten tussen moeilijk vincen om direct te zijn en achterbaks. Limburgs zijn niet achterbaks Belgen ook niet.
Beter ben je gewoon niet lomp en gemeen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb er nooit gewoondquote:Op maandag 3 februari 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij het moeilijk vinden om direct te zijn wat zomaar zou kunnen.
Mijn ervaringen zijn echt limbo's en ook daar heb je gewoon goeie en leuke mensen maar dan moet je wel echt heel erg goed zoeken
♡♡♡♡![]()
Zekerquote:Op maandag 3 februari 2025 00:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, achterbaks is misschien wat overtrokken, maar je kan ook je mening geven zonder gelijk lomp en gemeen te zijn. Het werkt heel lastig als iemand recht in je gezicht het ene zegt, maar je er vervolgens via de wandelgangen achter moet komen dat hij bij andere mensen heel andere verhalen heeft opgehangen.
Das echt kut♡♡♡♡![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, daar werd ik voor gewaarschuwd toen ik in België stage liep. Het is niet per definitie slecht, maar je moet er rekening mee houden dat ze dingen anders bedoelen dan wat ze zeggen. Achterbaks is wel een te negatieve term ervoor inderdaad, daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Werden net in 1 moeite erbij genoemdCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zekerquote:Op maandag 3 februari 2025 00:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat mag, ik ga hier geen voorbeelden neergooien want dan ben ik veel te lang bezig
We hoeven t niet overal over eens te zijn
♡♡♡♡![]()
Fijnquote:Op maandag 3 februari 2025 00:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daar werd ik voor gewaarschuwd toen ik in België stage liep. Het is niet per definitie slecht, maar je moet er rekening mee houden dat ze dingen anders bedoelen dan wat ze zeggen. Achterbaks is wel een te negatieve term ervoor inderdaad, daar geef ik je gelijk in.
Mijn ervaring met België is heel anders. Zachtaardig, subtieler, minder direct. Maat zeker niet achterbaks♡♡♡♡![]()
Gemeen is gewoon gemeen.
Lomp en onaardig in je gezicht doen, maar dan wel precies binnen de lijntjes. Minstens zo erg.♡♡♡♡![]()
Als je maar aardig doet ..quote:Op maandag 3 februari 2025 00:56 schreef Harrie het volgende:
En ik kan wel eens wat lomp zijnmaar dat maak me nog geen Limbo gelukkig
♡♡♡♡![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grunnigers vind ik meestal wel mooi nuchter volk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
vast welquote:Op maandag 3 februari 2025 00:58 schreef HappyCharly het volgende:
Is er een plaats tussen de sterren waar je heen kunt gaan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Helmond nu toch? Wil je niet verhuizen?quote:Op maandag 3 februari 2025 00:59 schreef Harrie het volgende:
Ik heb heel dicht bij de Belgische grens gewoond welAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu woon ik in Helmond ja maar waar zou ik heen gaan verhuizen dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 01:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helmond nu toch? Wil je niet verhuizen?![]()
Soms, vaak ook niet, want ik ben nogal conflictvermijdend. Op het werk vind ik het wel prettiger werken, maar ik mag ook graag de lieve vrede bewaren, dus het hangt van het onderwerp af en van de mensen met wie ik samen werk.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar doe je het zelf? mensen iets recht in hun gezicht zeggen ipv achter de rug?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Venloquote:Op maandag 3 februari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu woon ik in Helmond ja maar waar zou ik heen gaan verhuizen dan?
♡♡♡♡![]()
Wat verder weg van Limburg, meer naar het noorden?quote:Op maandag 3 februari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu woon ik in Helmond ja maar waar zou ik heen gaan verhuizen dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
"Ik woon nog liever onder een brug dan in Venlo?"quote:Op maandag 3 februari 2025 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
In de tijd dat ik dakloos was is me woonruimte in Venlo aangebodenheel beleefd afgezegd
Ik heb hier geen last van de Limburgersquote:Op maandag 3 februari 2025 01:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat verder weg van Limburg, meer naar het noorden?zolang je niet die kant op gaat is er niks aan de hand.
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
In de tijd dat ik dakloos was is me woonruimte in Venlo aangebodenheel beleefd afgezegd
♡♡♡♡![]()
Dat ga ik niet zeggen maar misschien is dat wel zo jaquote:Op maandag 3 februari 2025 01:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
"Ik woon nog liever onder een brug dan in Venlo?"![]()
![]()
Geleen is prima ijshockeyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Neuh, het is wel prima.quote:Op maandag 3 februari 2025 01:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
en daar is dan ook alles mee gezegd
Alleen of met lieve mensen, het is me om het evenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Just sayingquote:
In bv flevoland of Drenthe is het niet dus dat moet wel slechter wonen zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
slobber ik net die fles bier leeg, vergeet ik helemaal dat ik ook nog mijn medicijnen in moet nemen.
tja
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 01:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Just saying
In bv flevoland of Drenthe is het niet dus dat moet wel slechter wonen zijn
♡♡♡♡![]()
En met water innemen is natuurlijk geen optiequote:Op maandag 3 februari 2025 01:09 schreef Harrie het volgende:
slobber ik net die fles bier leeg, vergeet ik helemaal dat ik ook nog mijn medicijnen in moet nemen.
tja
vind het beide wel wat hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 01:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neuh, het is wel prima.
Alleen of met lieve mensen, het is me om het even![]()
Mogen ze met alcohol?quote:Op maandag 3 februari 2025 01:09 schreef Harrie het volgende:
tja
♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 01:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En met water innemen is natuurlijk geen optie
niet gevraagdquote:![]()
![]()
pijnstillers gaan prima met eenen dan gooi ik mijn dagelijkse vitamines er ook maar gelijk bij dan vergeet ik ze niet
![]()
Okéquote:Op maandag 3 februari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik neem deze al zeker 4 jaar elke dag in bij mijn "laatste" pilske dus geen zorgen
♡♡♡♡![]()
Klinkt als een gezonde cocktailquote:Op maandag 3 februari 2025 01:14 schreef Harrie het volgende:
pijnstillers gaan prima met eenen dan gooi ik mijn dagelijkse vitamines er ook maar gelijk bij dan vergeet ik ze niet
Ik zou niet weten watquote:Op maandag 3 februari 2025 01:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij coctails denk ik altijd aan andere dingen
Maar Killem over schreeuwende vrouwen dat ze met de vaseline aan de deur staan heb ik geen verhalen uit eigen koker dus daar moet ik je in teleurstellen![]()
![]()
Oh jammer.quote:Op maandag 3 februari 2025 01:21 schreef Harrie het volgende:
Maar Killem over schreeuwende vrouwen dat ze met de vaseline aan de deur staan heb ik geen verhalen uit eigen koker dus daar moet ik je in teleurstellen![]()
Vaseline is trouwens bizar slecht als glijmiddel. Kan je beter spuug gebruiken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik zei al dat ik geen ervaring had met vaselinequote:Op maandag 3 februari 2025 01:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh jammer.![]()
Vaseline is trouwens bizar slecht als glijmiddel. Kan je beter spuug gebruiken.![]()
Killhelm
HaaiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
KrabbenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
![]()
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: