Volgens mij is dat die lichtgroene. Die trekt niet lekker in inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een handenmasker? Van Rituals. Maar die gebruik ik niet zo vaak want die doet er de hele nacht over om in te trekken.
Hoe moet je dan slapen?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een handenmasker? Van Rituals. Maar die gebruik ik niet zo vaak want die doet er de hele nacht over om in te trekken.
Van die plastic handschoenen eroverquote:Op zondag 2 februari 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou de volgende ochtend bij mij dus overal zitten behalve op m'n handen
Ja of van die plastic lampekappen zoals bij een hontquote:Op zondag 2 februari 2025 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van die plastic handschoenen erover
Ik zie dit voor mequote:Op zondag 2 februari 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of van die plastic lampekappen zoals bij een hont
En als je dan jeuk hebt? (niet dat ik dat ooit heb)quote:Op zondag 2 februari 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met je handjes vastgeplakt aan je dekens.
Alsof er de hele nacht een dikke darter op je ligt:quote:Op zondag 2 februari 2025 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vannacht weer eens mn verzwaarde deken gepakt na een paar weken niet gebruikt te hebben. Meteen 12 uur geslapenwat een uitvinding
Dan heb je handcreme nodig die langzaam intrekt denk ik. Wellicht is die van Nivea wat.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Daarom alleen anaal voordat er een kinderwens is:
Met je tenen krabbenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je dan jeuk hebt? (niet dat ik dat ooit heb)
Ik eet het meestal uit een steelpannetjequote:Op zondag 2 februari 2025 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gister bord soep op de bank gegeten
Dan heb je extra zacht verzorgende ballenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je dan jeuk hebt? (niet dat ik dat ooit heb)
geen vaatwasser zeker?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet het meestal uit een steelpannetje
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan heb je extra zacht verzorgende ballen
En dan slurpen?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* rent naar de badkamer op zoek naar handcrčme.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan heb je extra zacht verzorgende ballen
en dan nog niet eens een soepkop of bord gebruiken om soep uit te eten??quote:
Hoe ongeciviliseerd voor uwes.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die het toch allemaal zelf gaat opetenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nog niet eens een soepkop of bord gebruiken om soep uit te eten??
ja oke ergens snap ik het wel... maar voor de smaakbeleving...quote:Op zondag 2 februari 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die het toch allemaal zelf gaat opeten
Dat eet toch niet lekkerquote:Op zondag 2 februari 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die het toch allemaal zelf gaat opeten
Op de bank is een steelpannetje praktischer.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nog niet eens een soepkop of bord gebruiken om soep uit te eten??
Geen idee of dat uitmaakt, ik ben niet zo'n soep-eterquote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke ergens snap ik het wel... maar voor de smaakbeleving...
Zo hups koud uit de zak aan de mond zetten.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wel netjes met een lepel hoor
Snerpenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat eet toch niet lekkerzit je een beetje onhandig te lepelen uit zo’n zware warme pan
![]()
Elke keer die lepel die je dan tegen de zijkant hoort snerpen.
Het is wel zelfgemaakte soepquote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo hups koud uit de zak aan de mond zetten.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je handcreme nodig die langzaam intrekt denk ik. Wellicht is die van Nivea wat.
Zak?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo hups koud uit de zak aan de mond zetten.
Niet zo'n kop met een oor eraan? Mijn steelpannetje is behoorlijk zwaar, kan me niet voorstellen dat dat zo praktisch is.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de bank is een steelpannetje praktischer.
Buda is een hele sterke manquote:Op zondag 2 februari 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zo'n kop met een oor eraan? Mijn steelpannetje is behoorlijk zwaar, kan me niet voorstellen dat dat zo praktisch is.
Ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 2 februari 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar hoe dan op de bank ook, zo'n steelpannetje is toch loeiend heet aan de onderkant?
Ja, je moet ‘m niet op je blote buik zettenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar hoe dan op de bank ook, zo'n steelpannetje is toch loeiend heet aan de onderkant?
vruijt kan erg verschillen qua smaak, maar dit is ook geen aardbeienseizoenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik had aardbeien maar die smaakten meer naar rode citroentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |