Niet zo'n kop met een oor eraan? Mijn steelpannetje is behoorlijk zwaar, kan me niet voorstellen dat dat zo praktisch is.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de bank is een steelpannetje praktischer.
Buda is een hele sterke manquote:Op zondag 2 februari 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zo'n kop met een oor eraan? Mijn steelpannetje is behoorlijk zwaar, kan me niet voorstellen dat dat zo praktisch is.
Ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 2 februari 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar hoe dan op de bank ook, zo'n steelpannetje is toch loeiend heet aan de onderkant?
Ja, je moet ‘m niet op je blote buik zettenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar hoe dan op de bank ook, zo'n steelpannetje is toch loeiend heet aan de onderkant?
vruijt kan erg verschillen qua smaak, maar dit is ook geen aardbeienseizoenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik had aardbeien maar die smaakten meer naar rode citroentjes.
Til je het pannetje op na de soep komt je buikhuid mee.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je moet ‘m niet op je blote buik zetten
Ging er blind vanuit dat @CherryLips dit schreef.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Til je het pannetje op na de soep komt je buikhuid mee.
goedkope versie van maagverkleining.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rostfrei Solingen in je buik gestanst.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rostfrei Solingen in je buik gestanst.
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rostfrei Solingen in je buik gestanst.
wel met een slabberke?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanzelfsprekend eet ik alleen soep gekleed in mijn smoking en damasten kamerjas.
waarom zou je een excuus nodig hebben om nieuwe aan te schaffen?quote:Op zondag 2 februari 2025 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat mijn pannen het op inductie niet meer zouden doen. Helaas. Zit ik nog steeds met mijn ‘Berk Kampen’ pannen die ik eigenlijk niet meer wil
Gewoon een keertje van de trap af laten stuiterenquote:Op zondag 2 februari 2025 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat mijn pannen het op inductie niet meer zouden doen. Helaas. Zit ik nog steeds met mijn ‘Berk Kampen’ pannen die ik eigenlijk niet meer wil
Die heb ik nietquote:Op zondag 2 februari 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een keertje van de trap af laten stuiteren
Een trap zoeken om vanaf te gooien danquote:
Omdat iets vervangen dat niet kapot is echt ergens onderaan op het lijstje staat momenteelquote:Op zondag 2 februari 2025 21:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarom zou je een excuus nodig hebben om nieuwe aan te schaffen?
Is dat merk niet uit de vorige eeuw?quote:Op zondag 2 februari 2025 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Op de schaduwlijst dan.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat iets vervangen dat niet kapot is echt ergens onderaan op het lijstje staat momenteel
1851 kennelijkquote:Op zondag 2 februari 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat merk niet uit de vorige eeuw?
mnn ja ja okay njahquote:Op zondag 2 februari 2025 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat iets vervangen dat niet kapot is echt ergens onderaan op het lijstje staat momenteel
Gewoon alles van Le Creuset kopen, kost even wat maar daar ben je wel een leven lang klaar mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |