en dan nog niet eens een soepkop of bord gebruiken om soep uit te eten??quote:
Hoe ongeciviliseerd voor uwes.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet het meestal uit een steelpannetje
Als die het toch allemaal zelf gaat opetenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nog niet eens een soepkop of bord gebruiken om soep uit te eten??
ja oke ergens snap ik het wel... maar voor de smaakbeleving...quote:Op zondag 2 februari 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die het toch allemaal zelf gaat opeten
Dat eet toch niet lekkerquote:Op zondag 2 februari 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die het toch allemaal zelf gaat opeten
Op de bank is een steelpannetje praktischer.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nog niet eens een soepkop of bord gebruiken om soep uit te eten??
Geen idee of dat uitmaakt, ik ben niet zo'n soep-eterquote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke ergens snap ik het wel... maar voor de smaakbeleving...
Zo hups koud uit de zak aan de mond zetten.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wel netjes met een lepel hoor
Snerpenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat eet toch niet lekkerzit je een beetje onhandig te lepelen uit zo’n zware warme pan
![]()
Elke keer die lepel die je dan tegen de zijkant hoort snerpen.
Het is wel zelfgemaakte soepquote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo hups koud uit de zak aan de mond zetten.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je handcreme nodig die langzaam intrekt denk ik. Wellicht is die van Nivea wat.
Zak?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo hups koud uit de zak aan de mond zetten.
Niet zo'n kop met een oor eraan? Mijn steelpannetje is behoorlijk zwaar, kan me niet voorstellen dat dat zo praktisch is.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de bank is een steelpannetje praktischer.
Buda is een hele sterke manquote:Op zondag 2 februari 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zo'n kop met een oor eraan? Mijn steelpannetje is behoorlijk zwaar, kan me niet voorstellen dat dat zo praktisch is.
Ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 2 februari 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar hoe dan op de bank ook, zo'n steelpannetje is toch loeiend heet aan de onderkant?
Ja, je moet ‘m niet op je blote buik zettenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar hoe dan op de bank ook, zo'n steelpannetje is toch loeiend heet aan de onderkant?
vruijt kan erg verschillen qua smaak, maar dit is ook geen aardbeienseizoenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik had aardbeien maar die smaakten meer naar rode citroentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |