SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wie eet er dan ook in bedquote:
Huh?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dachten die jongens vorig jaar toch wel
en als je dan al wat eet in bed.... eet dan gewoon een volledige rijsttafel ipv lullige wafeltjesquote:
quote:
Nee gewoon niet in bed eten.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je dan al wat eet in bed.... eet dan gewoon een volledige rijsttafel ipv lullige wafeltjes
Maar je moet toch al uit bed om de rijstwafel te pakken.quote:
ben nog altijd baas over mijn eigen bed. als ik een hele rijsttafel wil uitstallen dan doe ik datquote:
Jij liep eind vorig jaar buiten en toen riepen er een paar jongens hey dat is Saskia toen ze je in haalden zagen ze dat je toch iemand anders wasquote:
Ontbijt in bed mag alleen als die dat het beddengoed toch al verschoond moet wordenquote:
Maar het is zo lekker warm in bedquote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je moet toch al uit bed om de rijstwafel te pakken.
Eet die dan gewoon staand boven de wasbak als een normie
Ohhhquote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij liep eind vorig jaar buiten en toen riepen er een paar jongens hey dat is Saskia toen ze je in haalden zagen ze dat je toch iemand anders was
Ja, maar nu heb je lekker warme kruimels in je bedquote:
Atrixquote:Op zondag 2 februari 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
Wat is jullie favoriete handcrčme?
2 eisen, goed voedend en snel intrekken.
Ik ben eindelijk door mijn 450 verschillende heen en mag een nieuwe)
geen Obelik?quote:
Wellicht is dat voetencreme?quote:
ik heb geen idee. kan wel handig zijn bij het vechten tegen die rare jongens van een Romeinenquote:
Na weet ik hoeveel handcremes te hebben geprobeerd.. Deze twee. Heb er ook een hekel aan als het niet snel intrekt.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
(Ik ben eindelijk door mijn 450 verschillende heen en mag een nieuwe)
Die eerste nog nooit geprobeerd. Die tweede heb ik aan mijn man gegevenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Na weet ik hoeveel handcremes te hebben geprobeerd.. Deze twee. Heb er ook een hekel aan als het niet snel intrekt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tmiquote:
Die eerste was eens de enige optie in een stationskiosk, zo ben ik er bij uitgekomenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die eerste nog nooit geprobeerd. Die tweede heb ik aan mijn man gegeven
Soms heb je gelukjes. Die van eucerin met urea werkt ook heel goed.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die eerste was eens de enige optie in een stationskiosk, zo ben ik er bij uitgekomen
Zegquote:
Ik heb een neutrale van Kruidvat. En twee van Rituals maar ik vind die geur een beetje overheersend.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
Nee inderdaad, toch maar weer terug naar de oude vertrouwde broodballetjes. Wilde ook eens avontuurlijk doen, komt gelijk rotzooi vanquote:Op zondag 2 februari 2025 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met broodballetjes heb je dat niet.
...450?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
De immer avontuurlijke rijstwafelquote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, toch maar weer terug naar de oude vertrouwde broodballetjes. Wilde ook eens avontuurlijk doen, komt gelijk rotzooi van
Fantastischquote:
Waarom knip je gescande biljetjes uit? Je hebt de echte toch?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig ook nog even wat met de biljetjes zelf kunnen fiepen. Achterstallig scanwerk zegmaar. Nou nog alles uitknippen en in de database invoeren maar daad heb ik nu geen zin meer in. Komt van de week wel een keertje
Net als spaghetti eten op de bank. Dan zitten de spetters tegen de muur.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, toch maar weer terug naar de oude vertrouwde broodballetjes. Wilde ook eens avontuurlijk doen, komt gelijk rotzooi van
Dat heb ik, precies om die reden, nog nooit aangedurfdquote:Op zondag 2 februari 2025 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als spaghetti eten op de bank. Dan zitten de spetters tegen de muur.
Ja je legt ze met 2 tegelijk op de scanplaat en dan moet je ze uit de scan knippen zegmaar. Croppen. En dan ook nog een paar graden recht zetten. Beetje werk voor een introvert op een druilerige zondagmiddag.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom knip je gescande biljetjes uit? Je hebt de echte toch?
Eerst beginnen met macaroni. Als je dat onder de knie hebt mag je door naar het volgende level.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik, precies om die reden, nog nooit aangedurfd
Die van rituals waren vroeger fijner. Die lichtgroene vind ik te vet, de roze en witte stinken, mehr ruikt net niet naar happy buddha en de groene is ok-ish.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een neutrale van Kruidvat. En twee van Rituals maar ik vind die geur een beetje overheersend.
Gister bord soep op de bank gegetenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst beginnen met macaroni. Als je dat onder de knie hebt mag je door naar het volgende level.
Ohh zo! Ik dacht je bent je scans aan het printen en uitknippenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je legt ze met 2 tegelijk op de scanplaat en dan moet je ze uit de scan knippen zegmaar. Croppen. En dan ook nog een paar graden recht zetten. Beetje werk voor een introvert op een druilerige zondagmiddag.
Misschien wel wat voor een AI bot trouwens
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een handenmasker? Van Rituals. Maar die gebruik ik niet zo vaak want die doet er de hele nacht over om in te trekken.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van rituals waren vroeger fijner. Die lichtgroene vind ik te vet, de roze en witte stinken, mehr ruikt net niet naar happy buddha en de groene is ok-ish.
Neeeeej dat zou heel dom zijnquote:Op zondag 2 februari 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh zo! Ik dacht je bent je scans aan het printen en uitknippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |