SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wie eet er dan ook in bedquote:
Huh?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dachten die jongens vorig jaar toch wel
en als je dan al wat eet in bed.... eet dan gewoon een volledige rijsttafel ipv lullige wafeltjesquote:
quote:
Nee gewoon niet in bed eten.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je dan al wat eet in bed.... eet dan gewoon een volledige rijsttafel ipv lullige wafeltjes
Maar je moet toch al uit bed om de rijstwafel te pakken.quote:
ben nog altijd baas over mijn eigen bed. als ik een hele rijsttafel wil uitstallen dan doe ik datquote:
Jij liep eind vorig jaar buiten en toen riepen er een paar jongens hey dat is Saskia toen ze je in haalden zagen ze dat je toch iemand anders wasquote:
Ontbijt in bed mag alleen als die dat het beddengoed toch al verschoond moet wordenquote:
Maar het is zo lekker warm in bedquote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je moet toch al uit bed om de rijstwafel te pakken.
Eet die dan gewoon staand boven de wasbak als een normie
Ohhhquote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij liep eind vorig jaar buiten en toen riepen er een paar jongens hey dat is Saskia toen ze je in haalden zagen ze dat je toch iemand anders was
Ja, maar nu heb je lekker warme kruimels in je bedquote:
Atrixquote:Op zondag 2 februari 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
Wat is jullie favoriete handcrème?
2 eisen, goed voedend en snel intrekken.
Ik ben eindelijk door mijn 450 verschillende heen en mag een nieuwe)
geen Obelik?quote:
Wellicht is dat voetencreme?quote:
ik heb geen idee. kan wel handig zijn bij het vechten tegen die rare jongens van een Romeinenquote:
Na weet ik hoeveel handcremes te hebben geprobeerd.. Deze twee. Heb er ook een hekel aan als het niet snel intrekt.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
Wat is jullie favoriete handcrème?
2 eisen, goed voedend en snel intrekken.
(Ik ben eindelijk door mijn 450 verschillende heen en mag een nieuwe)
Die eerste nog nooit geprobeerd. Die tweede heb ik aan mijn man gegevenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Na weet ik hoeveel handcremes te hebben geprobeerd.. Deze twee. Heb er ook een hekel aan als het niet snel intrekt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |