quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Leuke rubriek, elke pot 8 verdedigende spelers en geen enkele kans en elke bal bij de tegenstander vliegt erinquote:Op zondag 2 februari 2025 17:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow United ook weer verloren thuis zie ik, tegen het altijd lastige Crystal Palace.![]()
![]()
De Gunners.......quote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die bestaat niet. FOK is dood. @:tong80
3-3 KNOTSGEKquote:Op maandag 3 februari 2025 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Chelsea - West ham
zeg het maar boys
@:zipportal @:dvdfreak @:Szura @:powerloungen @:deebee @:wheeledwarrior @:-xor-
Hopelijk genotquote:Op maandag 3 februari 2025 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Chelsea - West ham
zeg het maar boys
Jammer dat je niet meepost. De volgende keer pikken we het niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Chelsea - West ham
zeg het maar boys
Ik postte gewoon mee hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meepost. De volgende keer pikken we het niet meer.
Hoeveel is het dan geworden ?quote:
Is wel aardig op wegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, Ruudje heeft een wonder nodig.
Hij wil wel heel graag Ten Hag imiteren!quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:40 schreef -XOR- het volgende:
Lekker man, Newcastletje in het finaletje en het eerste prijsje is binnen.
Valt wel mee. Ha ha ha.quote:
Schandalig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ha ha ha.
[ afbeelding ]
zwart kijker gespotquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:35 schreef Zorro het volgende:
Helaas wint City dit gewoon.
Sinds gisteren zou het me niks verbazen als dat "geen VAR tot de 5e ronde" er alleen maar is om de grote clubs er zo lang mogelijk in te houden.
Je moet met zoveel wedstrijden wel keuzes makenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:54 schreef -XOR- het volgende:
Dit is dan toch de onervarenheid van Slot dat hij lagere divisieteams nog niet helemaal goed kan inschatten.
Klopt, dat doet hij wel goed. Ook tijdens PL wedstrijden let hij daar op maar dit team was wel net even te groen.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet met zoveel wedstrijden wel keuzes maken
Naja plymouth is ook een betere ploeg dan psvquote:Op zondag 9 februari 2025 18:02 schreef RipCity het volgende:
Psv van het niveau van Plymouth argyle Dus
Wel een risico om dan meteen iedereen thuis te laten, je hebt enkel Nunez op de bank als iets gerepareerd moet wordenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet met zoveel wedstrijden wel keuzes maken
Eens, maar de titel heeft uiteraard prioiriteit en dan de CL, dus ik begrijp ook wel dat hij wat jongens echt vrij wil geven. Van Dijk staat op 32 wedstrijden zonder interlands, maar ook Gravenberch gaat van bijna niet spelen vorig seizoen naar heel veel wedstrijden volledig.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een risico om dan meteen iedereen thuis te laten, je hebt enkel Nunez op de bank als iets gerepareerd moet worden
Het wordt juist wat rustiger zonder CL-tussenronde (al hebben ze dan inderdaad nog wel een inhaalwedstrijd doordeweeks)quote:Op zondag 9 februari 2025 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Slot is toch menselijk.
Liverpool heeft overigens ook wel een belachelijk speelschema. Ze spelen elke 3 dagen ofzo
Het is een schande dat het B-elftal van Liverpool zo'n clubje als Plymouth niet over de knie legt. Het excuus 'geen wedstrijdritme/niet op elkaar ingespeeld' mag je niet in de mond nemen. Maargoed, iedereen loopt wel eens tegen zo'n zeperd aan. Wel jammer dat hij in zijn eerste seizoen al de mogelijkheid verprutst om alle 4 de prijzen te pakken. Benieuwd of hij er überhaupt 1 gaat pakken, dat zou natuurlijk al geweldig zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Slot is toch menselijk.
Liverpool heeft overigens ook wel een belachelijk speelschema. Ze spelen elke 3 dagen ofzo
Gezien hoe die met z'n kansen om gaat zou ik Arsenal nu juist gevaarlijker inschattenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:24 schreef franske19 het volgende:
Titel is binnen voor Liverpool. Arsenal moet ook Havertz missen voor de rest van het seizoen.
Hij gaf de scheids een sarcastische hand en zei iets wat duidelijk niet goed viel bij de scheids. Kon je ook zien aan de reactie van Van Dijk. Wàt die dan gezegd heeft, geen idee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:22 schreef Red_85 het volgende:
Snap alleen niet waarom Slot nog een kaart kreeg. Iemand die iets weet of hij wat gezegd had?
Zegt ook wel genoeg dat op een CL avond 'een' PL wedstrijd nog het leukste is van allemaal...
Idd, dat zal het wel zijn geweest. Er zijn wel ergere dingen gebeurd op een voetbalveld. Maja, hoe dan ook, het is erg dom, want nu 2 wedstrijden geschorst. Maja, in the heat of the moment... Sipke, een rustigere man krijg je bijna niet, zou trouwens rood hebben gekregen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Hij gaf de scheids een sarcastische hand en zei iets wat duidelijk niet goed viel bij de scheids. Kon je ook zien aan de reactie van Van Dijk. Wàt die dan gezegd heeft, geen idee.
Liverpool heeft wel heel veel problemen met heel veel scheidsrechters zegquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef Montagui het volgende:
Ik zou een lifetime ban voor Oliver aanvragen, vwb het fluiten van wedstrijden van Liverpool, als ik Liverpool was.
Niet normaal die gast.
Leef je onder een steen? dat is peanuts vergeleken met Arsenal. Als je denkt dat Liverpool echt veel problemen heeft met scheidsrechters dan denk ik dat je meteen een hartaanval krijgt als je weer alle nieuwsberichten van Arsenal hebt gelezen over hun beklaag over de arbitrage.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Liverpool heeft wel heel veel problemen met heel veel scheidsrechters zeg
Nr23 is de tweelingbroer van Obispoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:12 schreef Evangelion het volgende:
de 1-0
nippon stronk
https://streamin.me/v/606af571
Beter ligt hij straks in een kistjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genieten van de clownshow van Ruben en Ange.quote:
Bij de big 4 moet je ook elke dag een hoop intensiteit leveren.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoezo moet Liverpool woensdag alweer spelen? Wat een intensiteit moeten die gasten leveren.
Ik vind het niet prettig als er allerlei mensen bijgehaald worden. Ik voel me buitengesloten door deze ogenschijnlijke 'inside joke'.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de big 4 moet je ook elke dag een hoop intensiteit leveren.
@:3rr0r @:rambodirk @:coco @:nober @:oriente @:dombohetolifantje1 @:monkyyy @:maxi-mus
In Nederland huilen ze hierom.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoezo moet Liverpool woensdag alweer spelen? Wat een intensiteit moeten die gasten leveren.
Misschien, maar waarom is dit de enige PL wedstrijd op die dag?quote:
En waarom vind je dat alleen erg voor Liverpool en niet voor Aston Villa?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien, maar waarom is dit de enige PL wedstrijd op die dag?
Omdat ik Aston Villa niet interessant vind.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
En waarom vind je dat alleen erg voor Liverpool en niet voor Aston Villa?
Misschien wel proberen. Asensio is een heerlijke speler.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omdat ik Aston Villa niet interessant vind.
Naar voren gehaald vanwege league cup finalequote:Op maandag 17 februari 2025 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien, maar waarom is dit de enige PL wedstrijd op die dag?
quote:
Het is natuurlijk een fantastische kans om in de premier league een club te mogen managen en maar voor weinigen weggelegd. Als hij er een beetje iets van een lijn in zou hebben gekregen dan had hij ook nog kunnen degraderen en dan was de financiele situatie van de club goed genoeg geweest om het jaar erop weer te promoveren.quote:
Bijna een uur onderweg, helemaal niks gecreëerd (xG 0,04)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |